Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Hvis det er linskjorte hun har så er det ikke noe unaturlig om skjorten har gulnet hvis hun ikke er obs på at linskjorter kan gulne ved feil behandling av skjorten

Har selv bunadskjorte i lin og da jeg fikk den da jeg var nykonfirmant så instruerte bestemoren min (var hun som broderte og sydde skjorta) meg om hvor viktig det er å alltid vaske skjorten etter bruk selv om den bare har vært i bruk kort tid og den ikke har flekker eller svettelukt. Ei linskjorte som man har brukt strykejernet på skal aldri bare henges bort etterpå pga stryking gjør at skjorta gulner. Den skal vaskes, tørkes og puttes inn i et lyst putevar eller egen bunadskjortepose og legges inn i et skap. Dette har jeg alltid gjort (tør ikke motsi bestemor 😄), og skjorta er like hvit etter snart 30 år. 

Uansett så finner jeg det smålig å kritisere ei gulnet bunadskjorte. Har selv sett bildene og jeg syntes ikke den var så gul. Helene var kjempefin i bunaden sin og hun var nok veldig glad for at den passet så fint. De fleste av oss kvinner som har bunad har nok kjent på følelsen av at 17mai nærmer seg med stormskritt og bunaden er akkurat litt for trang :) 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere som får opp mye reklame på fb fra bara sportswear? Der Helene reklamerer for tightser? 

Ser at i kommentarfeltet der så er det folk som spør hvilke str hun bruker og når hun sier L blir hun beskyldt for å lyge... Folk er rar!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kindagirl skrev:

Flere som får opp mye reklame på fb fra bara sportswear? Der Helene reklamerer for tightser? 

Ser at i kommentarfeltet der så er det folk som spør hvilke str hun bruker og når hun sier L blir hun beskyldt for å lyge... Folk er rar!

Uansett hvilken størrelse hun bruker burde hun gått opp en. For de reklamene som kommer opp på min face ser tightsen veeeldig strekt ut over rompe og lår. Veldig mye lysere enn på leggen f.eks. Å slik ser jeg ikke hos de andre som reklamerer for den tightsen.  Dem sier at den ikke er gjennomsiktig men på ene reklama kan man helt tydelig se trusen hennes. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som to forskjellige tights når hun har på/ løfter den opp for å promotere!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Pollen skrev:

Den skjorta er da ikke gul🤭 Ser helt hvit og normal ut. 

Nei, den er ikke gul. Hun står mot en hvit (antagelig bomullshvit hvis det er en ferdig malt garasjeport) og skjorten er hvitere enn porten.

Den typen kritisering blir ufin, synes jeg 🙄

Endret av Mistyen
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Hebi said:

Uansett hvilken størrelse hun bruker burde hun gått opp en. For de reklamene som kommer opp på min face ser tightsen veeeldig strekt ut over rompe og lår. Veldig mye lysere enn på leggen f.eks. Å slik ser jeg ikke hos de andre som reklamerer for den tightsen.  Dem sier at den ikke er gjennomsiktig men på ene reklama kan man helt tydelig se trusen hennes. 

Veldig mange av tightsene hun reklamerer for er "kjent" for å ikke være gjennomsiktige, men de er veldig ofte gjennomsiktige på henne pga feil valg av strl. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah
5 timer siden, kindagirl skrev:

Det er jo ikke rart. Helene er større enn meg og jeg må ha XL i tights, i noen tights må jeg faktisk ha XXL for at de IKKE skal være gjennomsiktige. Altså, jeg passer en L, men da ser man absolutt alt..... 

Man ser dessuten at Bara tightsene er gjennomsiktige på henne. Mønsteret er mye lysere og strekt over lår og rumpe. Jeg syns det er rart hun påstår de ikke er det, når bildene tydelig viser at de er det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, kindagirl skrev:

Er vel de samme som skriver det her inne..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Lirah skrev:

Det er jo ikke rart. Helene er større enn meg og jeg må ha XL i tights, i noen tights må jeg faktisk ha XXL for at de IKKE skal være gjennomsiktige. Altså, jeg passer en L, men da ser man absolutt alt..... 

Man ser dessuten at Bara tightsene er gjennomsiktige på henne. Mønsteret er mye lysere og strekt over lår og rumpe. Jeg syns det er rart hun påstår de ikke er det, når bildene tydelig viser at de er det! 

Hun har vel mindre midje enn deg og går ned i størrelse for at tightsen ikke skal skli opp som er veldig vanlig problem for de med smal midje og brede hofter

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah
1 time siden, Girlygirl9 skrev:

Hun har vel mindre midje enn deg og går ned i størrelse for at tightsen ikke skal skli opp som er veldig vanlig problem for de med smal midje og brede hofter

Har smal midje og brede hofter selv. Du vet ikke hvordan kroppen min ser ut, men vi vet hvordan Helene ser ut. En god tights sklir hverken ned eller opp når den er i riktig størrelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Lirah skrev:

Har smal midje og brede hofter selv. Du vet ikke hvordan kroppen min ser ut, men vi vet hvordan Helene ser ut. En god tights sklir hverken ned eller opp når den er i riktig størrelse. 

Jo det gjør den, så du har nok ikke så smal midje som du liker å tro.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lirah
23 minutter siden, Girlygirl9 skrev:

Jeg dør 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mistyen skrev:

Nei, den er ikke gul. Hun står mot en hvit (antagelig bomullshvit hvis det er en ferdig malt garasjeport) og skjorten er hvitere enn porten.

Den typen kritisering blir ufin, synes jeg 🙄

Nå trodde jeg at jeg hadde sagt mitt men kan godt gjenta det igjen. Det gule på skjorten er ref til en snap hun la ut før hun brukte bunaden. På bildet syntes det ikke og det er jo bra😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Girlygirl9 skrev:

Nei, den gjør ikke det. Sklir opp var også snodig, hvordan sklir tightsen oppover? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, miss summers skrev:

Nei, den gjør ikke det. Sklir opp var også snodig, hvordan sklir tightsen oppover? 

Skrev vel feil, men det skjønte vel du også? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Girlygirl9 skrev:

Skrev vel feil, men det skjønte vel du også? 

Du trenger ikke være ufin når du blir stilt et enkelt spørsmål. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah

Jeg legger merke til at hun har foretatt mange endringer på kort tid. Kuttet ut sukker og kunstig søtning (det er vell to forskjellige prosesser tenker jeg) og begynt med periodisk faste. Veldig bra om det fungerer for henne. Kjører hun lavkarbo i tillegg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...