Måne Rampelyset Skrevet 8. mai 2020 #3381 Skrevet 8. mai 2020 Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjoner og innhold med opphavsrett. Måne, admin.
Lolali Skrevet 8. mai 2020 #3382 Skrevet 8. mai 2020 3 minutter siden, miss summers skrev: Hun sier så på Instagram story. Så det nå, men har dessverre mine tvil. 1
tutsi123 Skrevet 8. mai 2020 #3383 Skrevet 8. mai 2020 Har hun betalt for oppussing av speil og bord? Så ikke at det er merket? 4
Odalsjinta92 Skrevet 8. mai 2020 #3384 Skrevet 8. mai 2020 20 minutter siden, miss summers skrev: Hun sier så på Instagram story. Bordet ligger ute til 75,- her er linken https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=178193155 2
Miranda16 Skrevet 8. mai 2020 #3385 Skrevet 8. mai 2020 (endret) 6 minutter siden, tutsi123 skrev: Har hun betalt for oppussing av speil og bord? Så ikke at det er merket? Hun skrev bare i samarbeid med...på videoen. Gudene vet hva det egentlig betyr Endret 8. mai 2020 av Miranda16 8
Måne Rampelyset Skrevet 8. mai 2020 #3386 Skrevet 8. mai 2020 Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjoner og svar til dette. Måne, admin.
Gjest Lirah Skrevet 8. mai 2020 #3387 Skrevet 8. mai 2020 Det KAN faktisk hende at sofaen er kjøpt brukt. At noen ikke var fornøyd med den og solgte den kort tid etter de kjøpte den. Kjenner jeg tviler litt basert på det dere har klart å grave frem men.... I videoen ser sofaen ny ut (putene i sofaen ser harde og "ubrukte" ut), men jeg sitter egentlig og håper at den her virkelig er kjøpt brukt. Skulle til å rose henne for å kjøpe brukt - det er miljøvennlig.
Miranda16 Skrevet 8. mai 2020 #3388 Skrevet 8. mai 2020 https://www.helenedrage.no/2020/05/08/bratt-skjedde-det-veldig-mye/
Måne Rampelyset Skrevet 9. mai 2020 #3389 Skrevet 9. mai 2020 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. 1
Orly Skrevet 9. mai 2020 #3391 Skrevet 9. mai 2020 15 timer siden, Pollen skrev: De hundene bor på sofaen. Å hvordan vet du det og hva er problemet med det? 1
Pollen Skrevet 9. mai 2020 #3392 Skrevet 9. mai 2020 29 minutter siden, Orly skrev: Å hvordan vet du det og hva er problemet med det? Hunder skal bevege seg litt, ikke bare ligge på sofaen 10
OppNedPåAlt Skrevet 9. mai 2020 #3393 Skrevet 9. mai 2020 4 minutter siden, Pollen skrev: Hunder skal bevege seg litt, ikke bare ligge på sofaen Akkurat det savner jeg med Helene, litt mer turer med hundene. Tips om hvordan man kan kombinere tur med hund med trening på turen feks. Mulighetene er mange. Denne rasen elsker sofa, men kan være aktive, de er jo tross alt avlet for å løpe! 14
Odalsjinta92 Skrevet 9. mai 2020 #3394 Skrevet 9. mai 2020 14 timer siden, Lirah skrev: Det KAN faktisk hende at sofaen er kjøpt brukt. At noen ikke var fornøyd med den og solgte den kort tid etter de kjøpte den. Kjenner jeg tviler litt basert på det dere har klart å grave frem men.... I videoen ser sofaen ny ut (putene i sofaen ser harde og "ubrukte" ut), men jeg sitter egentlig og håper at den her virkelig er kjøpt brukt. Skulle til å rose henne for å kjøpe brukt - det er miljøvennlig. Hun påstår i kommentarfeltet på videoen nå til en følger der at den er kjøpt på Finn.no og er 5 år gammel, det kan jo hende. (Men se hvor krass hun er mot en følger på YouTube!) « har du to profiler eller er det tilfeldig at du kommenterer likt som «Marie»» 6
Odalsjinta92 Skrevet 9. mai 2020 #3395 Skrevet 9. mai 2020 På 12.4.2020 den 15.01, Sahara_ skrev: Å tviholde på troen at hun ikke bruker filter eller redigerer bildene sine (som hun selv benekter) blir bare for dumt når man ser bildeforskjellen. Denne ble postet tidligere og den valgte mange glatt å "overse". https://imma.gr/89329xfc220 Igjen... dette blir bare for dumt HD! Fint at du fjernet din nye helredigerte Header på hjemmesiden din, men skjerp deg! Du redigerer så mange av bildene dine! Ingen er så blinde at de ikke ser det! Dette bildet er bare så utrolig beskrivende.. https://imma.gr/89329xfc220 9
Populært innlegg yamask Skrevet 9. mai 2020 Populært innlegg #3396 Skrevet 9. mai 2020 Jeg er ganske ambivalent når det gjelder Helene Drage, det må jeg innrømme. Jeg har fulgt henne i mange år og hun har så mange sider jeg liker! Blant annet det at hun tør å kritisere Anne-Brith Davidsen offentlig. Det at hun tør å kritisere andre store influensere når de tråkker over en strek (feks manglende merking). Det fortjener hun kreds for. Men, om hun skal kritisere andre for for eksempel manglende merking så må hun for all del merke skikkelig selv! Det har hun tydeligvis vært for dårlig til. En annen ting hun har kritisert bloggere for er at de leser kritiske kommentarer som hat og trolling. Er kjempeenig med henne. Men hun gjør jo det samme selv innimellom. Selv da noen påpekte at den «sunne» snacksen hun delte på IG fint kunne blitt sunnere ved å bruke lavkarboprodukter så tente hun på alle plugger og kom med personangrep. Jeg liker veldig godt forholdet mellom henne og mannen. Det virker naturlig, ekte og veldig godt, i motsetning til for eksempel det oppstilte fotballfrueparet. Jeg tror Helene og mannen er veldig lykkelige sammen og har et ekteskap fylt med humor. SAKEN hennes, at hun ønsker å bekjempe kroppspress er også kjempebra. Men hun får det liksom ikke helt til når hun stadig må kommentere feila med kroppen sin. Og at hun blir ytterst fornærma og må komme med «rants» når noen kaller henne overvektig - selvom det var ment som et kompliment. Hun ER overvektig per definisjon. Og det hadde talt saken hennes så mye bedre om hun kunne eie det! Det å være overvektig er ikke en følelse eller en mening. At hun også skal fremme et sunt kosthold og riktig trening virker veldig selvmotsigende da det er lett å se at hun ikke klarer det selv. Jeg skjønner at manglende motivasjon kan forekomme de fleste, men nå har det vært periodevis slik i ALLE år. Kanskje hun skal «rebrande» seg selv og heller satse på mote og skjønnhet? Der er hun ihvertfall superflink! Jeg skjønner heller ikke dette stadige behovet med å vise seg i undertøy hele tiden. Og det sier jeg ikke fordi hun er overvektig for jeg har samme mening om Annijor og CBE feks. Forskjellen er at når Helene Drage legger ut undertøysbilder er det ofte med lange tekster der hun enten hyller seg selv og sine feil, eller klager på seg selv og sine feil. At hun må reklamere for undertøy er en ting, men veldig mange av undertøyspostene hennes er umerket, og da antar jeg det ikke er spons. Jeg syns ellers at hun har en utrolig fin klesstil og at hun er veldig flink til å finne passende klær til hennes kropp! Vil gjerne ha mer outfit-bilder, men helst uten at det ene beinet står i en unaturlig vinkel for å fremstå slankere 😄 Hun prøver også veldig hardt å fremstå som selvsikker, men alt hun legger ut tyder på det motsatte. Blant annet at hun på alle videoer må ta hånda i fjeset og ordne på håret. Jeg gjør det samme, men jeg filmer sjeldent meg selv og legger det ut på SoMe. Nettopp fordi jeg er usikker (samt at jeg ikke har så mye å komme med). Også er det dette med spleisen da. Dette har jeg ment noe om før, og jeg ble ikke helt overbevist over forsvaret til Mads Sommer. Det er helt ok for meg at de opprettet en spleis i en lei situasjon. Det er ikke ok for meg at hun to uker etterpå drar på sminkeshopping. Jeg sier ikke det er samme pengene, der tror jeg på dem. Men her mener jeg hun burde holdt seg til én mascara og satt pengene for de to andre i en bufferkonto til hundene. Den bufferkontoen kan de jo bruke av den dagen forsikringa er fullverdig, uten at jeg ville brydd meg. Og apropos mascara. Kan hende jeg er gammeldags, men jeg har alltid hatt kun én om gangen. Og jeg er opptatt av utseendet mitt. Jeg har aldri hørt om noen som kjøper seg tre stykker på samme dag. Jeg skjønner veldig godt at Mads Sommer vil forsvare seg og sin kone i denne tråden, og at det er ubehagelig å se at folk legger seg opp i deres privatøkonomi på en negativ måte. Men nå er det sånn at Helene Drage tjener penger på oss, de har bedt andre betale for en operasjon til hunden og hun viser frem alt hun handler på Instagram og snapchat. Vi vet jo også at hun har et klesskap de fleste kan bli misunnelige på, og at overforbruk er et ord jeg mener er dekkende når man har fulgt henne en stund. Kanskje en idé å selge unna litt før man oppretter spleis. At de har bytta ut de fleste stuemøblene via Finn.no er nå én ting, men jeg nekter å tro at de ikke har måttet betale noen tusenlapper. Det ble veldig fint, men jeg syns det var fint fra før og, så i mine øyne var det unødvendig nå som de sliter med penger. At de nettopp har fått lønn er irrelevant da grunnen til at de måtte opprette spleis er pga kredittkortgjeld og manglende bufferkonto. Jeg SKJØNNER at det er morsommere å shoppe enn å betale ned gjeld, men hadde alle prioritert som dem så tror jeg verden hadde sett annerledes ut. Jeg syns forøvrig det er forfriskende at hun har «ordentlig» jobb i tillegg til bloggen, og jeg ønsker henne masse lykke til på nytt sted! Hun virker som en smart og grepa dame, og er en av de jeg faktisk LIKER å følge med på. Men alt det jeg har skrevet over her ødelegger dessverre litt av inntrykket, og jeg håper for hennes del at hun endrer seg tilbake til sånn hun var før Dette ble langt og sikkert litt poengløst. TL;DR: Jeg tror hun hadde vunnet på å satse mer på mote og skjønnhet. Og kanskje også vise oss at overforbruket hennes kan snu. Selge unna! Ikke kjøpe noe nytt før hun har solgt noe gammelt. DET hadde vært inspirerende! 51
miss summers Skrevet 9. mai 2020 #3397 Skrevet 9. mai 2020 Enig i alt du skriver @fotballjenta Jeg deler ikke hennes klesstil da, men ellers innertier på alt du skriver. Selvinnsikt tror jeg de mangler alle disse bloggerne. Og de har et sykt behov for bekreftelse, med dertil dårlig selvtillit. Egentlig bare trist. 9
arnoyb Skrevet 9. mai 2020 #3398 Skrevet 9. mai 2020 56 minutter siden, fotballjenta skrev: Jeg er ganske ambivalent når det gjelder Helene Drage, det må jeg innrømme. Jeg har fulgt henne i mange år og hun har så mange sider jeg liker! Blant annet det at hun tør å kritisere Anne-Brith Davidsen offentlig. Det at hun tør å kritisere andre store influensere når de tråkker over en strek (feks manglende merking). Det fortjener hun kreds for. Men, om hun skal kritisere andre for for eksempel manglende merking så må hun for all del merke skikkelig selv! Det har hun tydeligvis vært for dårlig til. En annen ting hun har kritisert bloggere for er at de leser kritiske kommentarer som hat og trolling. Er kjempeenig med henne. Men hun gjør jo det samme selv innimellom. Selv da noen påpekte at den «sunne» snacksen hun delte på IG fint kunne blitt sunnere ved å bruke lavkarboprodukter så tente hun på alle plugger og kom med personangrep. Jeg liker veldig godt forholdet mellom henne og mannen. Det virker naturlig, ekte og veldig godt, i motsetning til for eksempel det oppstilte fotballfrueparet. Jeg tror Helene og mannen er veldig lykkelige sammen og har et ekteskap fylt med humor. SAKEN hennes, at hun ønsker å bekjempe kroppspress er også kjempebra. Men hun får det liksom ikke helt til når hun stadig må kommentere feila med kroppen sin. Og at hun blir ytterst fornærma og må komme med «rants» når noen kaller henne overvektig - selvom det var ment som et kompliment. Hun ER overvektig per definisjon. Og det hadde talt saken hennes så mye bedre om hun kunne eie det! Det å være overvektig er ikke en følelse eller en mening. At hun også skal fremme et sunt kosthold og riktig trening virker veldig selvmotsigende da det er lett å se at hun ikke klarer det selv. Jeg skjønner at manglende motivasjon kan forekomme de fleste, men nå har det vært periodevis slik i ALLE år. Kanskje hun skal «rebrande» seg selv og heller satse på mote og skjønnhet? Der er hun ihvertfall superflink! Jeg skjønner heller ikke dette stadige behovet med å vise seg i undertøy hele tiden. Og det sier jeg ikke fordi hun er overvektig for jeg har samme mening om Annijor og CBE feks. Forskjellen er at når Helene Drage legger ut undertøysbilder er det ofte med lange tekster der hun enten hyller seg selv og sine feil, eller klager på seg selv og sine feil. At hun må reklamere for undertøy er en ting, men veldig mange av undertøyspostene hennes er umerket, og da antar jeg det ikke er spons. Jeg syns ellers at hun har en utrolig fin klesstil og at hun er veldig flink til å finne passende klær til hennes kropp! Vil gjerne ha mer outfit-bilder, men helst uten at det ene beinet står i en unaturlig vinkel for å fremstå slankere 😄 Hun prøver også veldig hardt å fremstå som selvsikker, men alt hun legger ut tyder på det motsatte. Blant annet at hun på alle videoer må ta hånda i fjeset og ordne på håret. Jeg gjør det samme, men jeg filmer sjeldent meg selv og legger det ut på SoMe. Nettopp fordi jeg er usikker (samt at jeg ikke har så mye å komme med). Også er det dette med spleisen da. Dette har jeg ment noe om før, og jeg ble ikke helt overbevist over forsvaret til Mads Sommer. Det er helt ok for meg at de opprettet en spleis i en lei situasjon. Det er ikke ok for meg at hun to uker etterpå drar på sminkeshopping. Jeg sier ikke det er samme pengene, der tror jeg på dem. Men her mener jeg hun burde holdt seg til én mascara og satt pengene for de to andre i en bufferkonto til hundene. Den bufferkontoen kan de jo bruke av den dagen forsikringa er fullverdig, uten at jeg ville brydd meg. Og apropos mascara. Kan hende jeg er gammeldags, men jeg har alltid hatt kun én om gangen. Og jeg er opptatt av utseendet mitt. Jeg har aldri hørt om noen som kjøper seg tre stykker på samme dag. Jeg skjønner veldig godt at Mads Sommer vil forsvare seg og sin kone i denne tråden, og at det er ubehagelig å se at folk legger seg opp i deres privatøkonomi på en negativ måte. Men nå er det sånn at Helene Drage tjener penger på oss, de har bedt andre betale for en operasjon til hunden og hun viser frem alt hun handler på Instagram og snapchat. Vi vet jo også at hun har et klesskap de fleste kan bli misunnelige på, og at overforbruk er et ord jeg mener er dekkende når man har fulgt henne en stund. Kanskje en idé å selge unna litt før man oppretter spleis. At de har bytta ut de fleste stuemøblene via Finn.no er nå én ting, men jeg nekter å tro at de ikke har måttet betale noen tusenlapper. Det ble veldig fint, men jeg syns det var fint fra før og, så i mine øyne var det unødvendig nå som de sliter med penger. At de nettopp har fått lønn er irrelevant da grunnen til at de måtte opprette spleis er pga kredittkortgjeld og manglende bufferkonto. Jeg SKJØNNER at det er morsommere å shoppe enn å betale ned gjeld, men hadde alle prioritert som dem så tror jeg verden hadde sett annerledes ut. Jeg syns forøvrig det er forfriskende at hun har «ordentlig» jobb i tillegg til bloggen, og jeg ønsker henne masse lykke til på nytt sted! Hun virker som en smart og grepa dame, og er en av de jeg faktisk LIKER å følge med på. Men alt det jeg har skrevet over her ødelegger dessverre litt av inntrykket, og jeg håper for hennes del at hun endrer seg tilbake til sånn hun var før Dette ble langt og sikkert litt poengløst. TL;DR: Jeg tror hun hadde vunnet på å satse mer på mote og skjønnhet. Og kanskje også vise oss at overforbruket hennes kan snu. Selge unna! Ikke kjøpe noe nytt før hun har solgt noe gammelt. DET hadde vært inspirerende! Det mest fornuftige som har vært posta i denne tråden! 👏 11
Hjarte Skrevet 9. mai 2020 #3399 Skrevet 9. mai 2020 1 time siden, fotballjenta skrev: Jeg er ganske ambivalent når det gjelder Helene Drage, det må jeg innrømme. Jeg har fulgt henne i mange år og hun har så mange sider jeg liker! Blant annet det at hun tør å kritisere Anne-Brith Davidsen offentlig. Det at hun tør å kritisere andre store influensere når de tråkker over en strek (feks manglende merking). Det fortjener hun kreds for. Men, om hun skal kritisere andre for for eksempel manglende merking så må hun for all del merke skikkelig selv! Det har hun tydeligvis vært for dårlig til. En annen ting hun har kritisert bloggere for er at de leser kritiske kommentarer som hat og trolling. Er kjempeenig med henne. Men hun gjør jo det samme selv innimellom. Selv da noen påpekte at den «sunne» snacksen hun delte på IG fint kunne blitt sunnere ved å bruke lavkarboprodukter så tente hun på alle plugger og kom med personangrep. Jeg liker veldig godt forholdet mellom henne og mannen. Det virker naturlig, ekte og veldig godt, i motsetning til for eksempel det oppstilte fotballfrueparet. Jeg tror Helene og mannen er veldig lykkelige sammen og har et ekteskap fylt med humor. SAKEN hennes, at hun ønsker å bekjempe kroppspress er også kjempebra. Men hun får det liksom ikke helt til når hun stadig må kommentere feila med kroppen sin. Og at hun blir ytterst fornærma og må komme med «rants» når noen kaller henne overvektig - selvom det var ment som et kompliment. Hun ER overvektig per definisjon. Og det hadde talt saken hennes så mye bedre om hun kunne eie det! Det å være overvektig er ikke en følelse eller en mening. At hun også skal fremme et sunt kosthold og riktig trening virker veldig selvmotsigende da det er lett å se at hun ikke klarer det selv. Jeg skjønner at manglende motivasjon kan forekomme de fleste, men nå har det vært periodevis slik i ALLE år. Kanskje hun skal «rebrande» seg selv og heller satse på mote og skjønnhet? Der er hun ihvertfall superflink! Jeg skjønner heller ikke dette stadige behovet med å vise seg i undertøy hele tiden. Og det sier jeg ikke fordi hun er overvektig for jeg har samme mening om Annijor og CBE feks. Forskjellen er at når Helene Drage legger ut undertøysbilder er det ofte med lange tekster der hun enten hyller seg selv og sine feil, eller klager på seg selv og sine feil. At hun må reklamere for undertøy er en ting, men veldig mange av undertøyspostene hennes er umerket, og da antar jeg det ikke er spons. Jeg syns ellers at hun har en utrolig fin klesstil og at hun er veldig flink til å finne passende klær til hennes kropp! Vil gjerne ha mer outfit-bilder, men helst uten at det ene beinet står i en unaturlig vinkel for å fremstå slankere 😄 Hun prøver også veldig hardt å fremstå som selvsikker, men alt hun legger ut tyder på det motsatte. Blant annet at hun på alle videoer må ta hånda i fjeset og ordne på håret. Jeg gjør det samme, men jeg filmer sjeldent meg selv og legger det ut på SoMe. Nettopp fordi jeg er usikker (samt at jeg ikke har så mye å komme med). Også er det dette med spleisen da. Dette har jeg ment noe om før, og jeg ble ikke helt overbevist over forsvaret til Mads Sommer. Det er helt ok for meg at de opprettet en spleis i en lei situasjon. Det er ikke ok for meg at hun to uker etterpå drar på sminkeshopping. Jeg sier ikke det er samme pengene, der tror jeg på dem. Men her mener jeg hun burde holdt seg til én mascara og satt pengene for de to andre i en bufferkonto til hundene. Den bufferkontoen kan de jo bruke av den dagen forsikringa er fullverdig, uten at jeg ville brydd meg. Og apropos mascara. Kan hende jeg er gammeldags, men jeg har alltid hatt kun én om gangen. Og jeg er opptatt av utseendet mitt. Jeg har aldri hørt om noen som kjøper seg tre stykker på samme dag. Jeg skjønner veldig godt at Mads Sommer vil forsvare seg og sin kone i denne tråden, og at det er ubehagelig å se at folk legger seg opp i deres privatøkonomi på en negativ måte. Men nå er det sånn at Helene Drage tjener penger på oss, de har bedt andre betale for en operasjon til hunden og hun viser frem alt hun handler på Instagram og snapchat. Vi vet jo også at hun har et klesskap de fleste kan bli misunnelige på, og at overforbruk er et ord jeg mener er dekkende når man har fulgt henne en stund. Kanskje en idé å selge unna litt før man oppretter spleis. At de har bytta ut de fleste stuemøblene via Finn.no er nå én ting, men jeg nekter å tro at de ikke har måttet betale noen tusenlapper. Det ble veldig fint, men jeg syns det var fint fra før og, så i mine øyne var det unødvendig nå som de sliter med penger. At de nettopp har fått lønn er irrelevant da grunnen til at de måtte opprette spleis er pga kredittkortgjeld og manglende bufferkonto. Jeg SKJØNNER at det er morsommere å shoppe enn å betale ned gjeld, men hadde alle prioritert som dem så tror jeg verden hadde sett annerledes ut. Jeg syns forøvrig det er forfriskende at hun har «ordentlig» jobb i tillegg til bloggen, og jeg ønsker henne masse lykke til på nytt sted! Hun virker som en smart og grepa dame, og er en av de jeg faktisk LIKER å følge med på. Men alt det jeg har skrevet over her ødelegger dessverre litt av inntrykket, og jeg håper for hennes del at hun endrer seg tilbake til sånn hun var før Dette ble langt og sikkert litt poengløst. TL;DR: Jeg tror hun hadde vunnet på å satse mer på mote og skjønnhet. Og kanskje også vise oss at overforbruket hennes kan snu. Selge unna! Ikke kjøpe noe nytt før hun har solgt noe gammelt. DET hadde vært inspirerende! Ordet ambivalent passer veldig godt til hvordan jeg føler om henne også. Jeg skulle ønske jeg kunne gitt deg mer enn et pluss på innlegget for du oppsummerer veldig godt de samme tankene som jeg har. 👍 14
Isabella82 Skrevet 9. mai 2020 #3400 Skrevet 9. mai 2020 Takk for bra innleg @fotballjenta. Jeg er helt enig med deg. Likevel så tenker jeg at diskusjonen bør spores tilbake til bloggeren/bedriften Helene Drage og hva påvirkningen hennes gjør med leserne. Om noen ikke liker klærne hennes eller alt hun legger ut, hva så.Spleis gikk som den gikk, mer interessant er problemstillingen som jeg skrev om for noen sider tilbake. Skillet mellom bedrift og privat. Ikke minst så er det viktig å diskutere manglende merking hos denne bloggeren som flere har påpekt her. Jeg bryr meg fint lite om hvilken jobb hun har i tillegg til bloggen er opptatt av at når hun blogger så må hun gjøre det skikkelig, av respekt for kundene sine/leserne sine. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå