MiominMio Skrevet 8. mai 2020 #3341 Skrevet 8. mai 2020 Hvorfor skal ikke hun få synes at hun er fin og dele det med verden da? Får dere vondt av henne ved at hun gjør det? 3
Gjest22 Skrevet 8. mai 2020 #3342 Skrevet 8. mai 2020 Dette med krageben.. La ut for et par uker siden et bilde av at det var fint å kunne se det og at bare overvektige kunne kjenne på den følelsen. La deretter ut mange stories hvor hun beklaget og ikke hadde tenkt seg om da hun la ut, og først i ettertid hadde skjønt hvordan det kunne oppfattes av noen, og "la seg flat". Greit nok. Men hvorfor legge ut det samme igjen med en litt annen tekst et par uker senere da?! 18
Gjest Beatbox Skrevet 8. mai 2020 #3343 Skrevet 8. mai 2020 (endret) 49 minutter siden, MiominMio skrev: Hvorfor skal ikke hun få synes at hun er fin og dele det med verden da? Får dere vondt av henne ved at hun gjør det? " alle ' blir penere ved bruk av filter..men hvorfor har noen et behov for å overbevise seg selv og alle andre ? Blir rart når man sier at man er naturlig pen men alle ser bruken av filter.. Endret 8. mai 2020 av Beatbox
Pollen Skrevet 8. mai 2020 #3344 Skrevet 8. mai 2020 53 minutter siden, Gjest22 skrev: Dette med krageben.. La ut for et par uker siden et bilde av at det var fint å kunne se det og at bare overvektige kunne kjenne på den følelsen. La deretter ut mange stories hvor hun beklaget og ikke hadde tenkt seg om da hun la ut, og først i ettertid hadde skjønt hvordan det kunne oppfattes av noen, og "la seg flat". Greit nok. Men hvorfor legge ut det samme igjen med en litt annen tekst et par uker senere da?! Ikke så smart🤷♀️ 6
cerruti Skrevet 8. mai 2020 #3345 Skrevet 8. mai 2020 3 timer siden, MiominMio skrev: Hvorfor skal ikke hun få synes at hun er fin og dele det med verden da? Får dere vondt av henne ved at hun gjør det? Hvis jeg synes at jeg er fin, tenker jeg at folk ser det - jeg trenger ikke fortelle noen at jeg er det. Et samfunn med «influensere» som fronter et usunt utseendefokus, ønsker jeg ikke. 8
Gjest Lirah Skrevet 8. mai 2020 #3346 Skrevet 8. mai 2020 2 timer siden, Beatbox skrev: " alle ' blir penere ved bruk av filter..men hvorfor har noen et behov for å overbevise seg selv og alle andre ? Blir rart når man sier at man er naturlig pen men alle ser bruken av filter.. Og denne konstante fornektelsen om at hun IKKE bruker filter, når det er veldig tydelig at hun gjør det....
Pollen Skrevet 8. mai 2020 #3347 Skrevet 8. mai 2020 20 minutter siden, cerruti skrev: Hvis jeg synes at jeg er fin, tenker jeg at folk ser det - jeg trenger ikke fortelle noen at jeg er det. Et samfunn med «influensere» som fronter et usunt utseendefokus, ønsker jeg ikke. Ikke sant? Det er ikke normalt å fortelle daglig på some at man er awsome og pen. Da er man det ikke. 6
Rubella Skrevet 8. mai 2020 #3348 Skrevet 8. mai 2020 3 minutter siden, Pollen skrev: Ikke sant? Det er ikke normalt å fortelle daglig på some at man er awsome og pen. Da er man det ikke. Litt det samme som at menn som må fortelle gang på gang at de er «good guys» som regel absolutt IKKE er det! 10
Miranda16 Skrevet 8. mai 2020 #3349 Skrevet 8. mai 2020 Tatt opp kampen med SE ved å legge ut x antall selfies per dag 6
hippyskippy Skrevet 8. mai 2020 #3350 Skrevet 8. mai 2020 Skal ikke begynne å strikke da Helene? Pokemon Go? Bueskyting? Frivillighetsarbeid? Løfte blikket vekk fra egen navle og bort fra speilbildet et par minutter i løpet av uka. 28
Pollen Skrevet 8. mai 2020 #3351 Skrevet 8. mai 2020 15 minutter siden, Rubella skrev: Litt det samme som at menn som må fortelle gang på gang at de er «good guys» som regel absolutt IKKE er det! Ikke sant.
Gjest Beatbox Skrevet 8. mai 2020 #3352 Skrevet 8. mai 2020 2 minutter siden, hippyskippy skrev: Skal ikke begynne å strikke da Helene? Pokemon Go? Bueskyting? Frivillighetsarbeid? Løfte blikket vekk fra egen navle og bort fra speilbildet et par minutter i løpet av uka. https://www.helenedrage.no/2016/07/26/pokemon-go-workout-edition/ Det har hun gjort for 4 år siden..men Frivillighetsarbeid er sikkert ikke noe for henne siden hun mener at hun er for empatisk..Kanskje frimerker eller glansbilder er tingen!!
Rubella Skrevet 8. mai 2020 #3353 Skrevet 8. mai 2020 9 minutter siden, hippyskippy skrev: Skal ikke begynne å strikke da Helene? Pokemon Go? Bueskyting? Frivillighetsarbeid? Løfte blikket vekk fra egen navle og bort fra speilbildet et par minutter i løpet av uka. For min del hjalp det å få kjæledyr veldig på innoverfokuset. Nå har jeg noen levende vesener som er glad i og avhengige av meg og min omsorg, og som jeg elsker over alt på jord. Men hun har jo allerede to hunder, så... 7
Finnwife Skrevet 8. mai 2020 #3354 Skrevet 8. mai 2020 35 minutter siden, Pollen said: Ikke sant? Det er ikke normalt å fortelle daglig på some at man er awsome og pen. Da er man det ikke. Vel.. subjektivt finner jeg henne veldig pen, og jeg tror oppriktig på at hun selv også anser seg som pen. Dette både med og uten sminke eller filter. Men å høste likes av fremmede for å booste selvtilliten synes jeg er en uting. Det virker som at det brukes som en mekanisme for å skjule andre usikkerheter i perioder, uten av jeg skal spekulere i hva. Men for følgerne blir det iallefall repetitivt og dønn kjedelig å kun se selfies av henne, og alle produktene hun skal pushe.. Jeg syns det er mye kroppsfokus og "jeg er awsome" hos CamillaLor også, men hun deler også matoppskrifter og treningsvideoer og forslag til øvelser. I tillegg til å forsøke å fremme det samme som Helene; vi er gode nok som vi er med den kroppen vi har. 5
Pollen Skrevet 8. mai 2020 #3355 Skrevet 8. mai 2020 33 minutter siden, Rubella skrev: For min del hjalp det å få kjæledyr veldig på innoverfokuset. Nå har jeg noen levende vesener som er glad i og avhengige av meg og min omsorg, og som jeg elsker over alt på jord. Men hun har jo allerede to hunder, så... De hundene bor på sofaen. 12
alix Skrevet 8. mai 2020 #3356 Skrevet 8. mai 2020 Solkremen gir henne kviser ja.. løp og kjøp ny Helene! Kjøp tre i slengen du, du kjøpte jo tre stk karamellsirup til å ha i kaffen 🙈 17
Hege1980 Skrevet 8. mai 2020 #3357 Skrevet 8. mai 2020 der skal de fornye stuen også. fantastisk hvor god råd de plutselig har?🧐 14
Gjest Heartgirl Skrevet 8. mai 2020 #3358 Skrevet 8. mai 2020 (endret) 43 minutter siden, Pollen skrev: De hundene bor på sofaen. Er det feil også nå da. Våre hunder ligger i sofaen de også. Ikke noe å henge seg opp i. Slutt å følge henne hvis slike ting irriterer deg så slipper du å irritere deg over hva hundene hennes gjør. Du velger selv om du vil la det irritere. Endret 8. mai 2020 av Heartgirl
Gjest Heartgirl Skrevet 8. mai 2020 #3359 Skrevet 8. mai 2020 1 time siden, Miranda16 skrev: Tatt opp kampen med SE ved å legge ut x antall selfies per dag At hun legger ut selfies skader ingen av oss, og heller ikke HD selv.
tutsi123 Skrevet 8. mai 2020 #3360 Skrevet 8. mai 2020 12 minutter siden, Heartgirl skrev: At hun legger ut selfies skader ingen av oss, og heller ikke HD selv. Så du mener at et så hyppig fokus på å ta selfies er sunt? Hva baserer du det på? 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå