Tudaisies Skrevet 2 timer siden #23681 Skrevet 2 timer siden Melkebart1 skrev (20 minutter siden): Men når vi veit at hun sliter psykisk i perioder, er det ingen forståelse å hente? Noen gang liksom? Jeg kan også elske kroppen min som den er og ikke tenke at vekt er så viktig. Så en annen dag er jeg veldig glad jeg har gått ned 5kg. Er ikke noe av det Helene foretar seg normalt? Alt er liksom utenfor den godkjente firkanta boksen alle mener hun bør være i… Men er du pt og influenser? Selger du treningsopplegg til andre? Det er der problemet ligger for min del… Hun må gjerne holde på med den vinglinga frem og tilbake, men det blir for dumt å skulle fortelle andre hva de skal gjøre og hva som er viktig og ikke viktig når hun skifter mening annenhver dag. 1 5
Melkebart1 Skrevet 2 timer siden #23682 Skrevet 2 timer siden Tudaisies skrev (8 minutter siden): Men er du pt og influenser? Selger du treningsopplegg til andre? Det er der problemet ligger for min del… Hun må gjerne holde på med den vinglinga frem og tilbake, men det blir for dumt å skulle fortelle andre hva de skal gjøre og hva som er viktig og ikke viktig når hun skifter mening annenhver dag. Nei, men kjøper du noe av henne da? Nei? Da er det vel ikke så nøye om hun vingler, juger, ikke klarer ditt og datt. Slik dere maser om. Hadde dere kjøpt Hverdagssterk uten å være fornøyd, så hadde jeg skjønt den åpenbare grunnen for å klage, men dere bare finner småplukk å pirke på. De som kjøper treningsopplegget er sikkert fornøyd ellers hadde de vel ikke giddet å betalt for det😅
Tudaisies Skrevet 2 timer siden #23683 Skrevet 2 timer siden Melkebart1 skrev (8 minutter siden): Nei, men kjøper du noe av henne da? Nei? Da er det vel ikke så nøye om hun vingler, juger, ikke klarer ditt og datt. Slik dere maser om. Hadde dere kjøpt Hverdagssterk uten å være fornøyd, så hadde jeg skjønt den åpenbare grunnen for å klage, men dere bare finner småplukk å pirke på. De som kjøper treningsopplegget er sikkert fornøyd ellers hadde de vel ikke giddet å betalt for det😅 Jeg har kjøpt program av andre PTer. Jeg kjøper ikke noe av Helene fordi det aldeles ikke er troverdig. Skal du selge noe bør du gjøre hva du kan for å bygge opp merkevaren din og virke troverdig. Hun er et godt eksempel på det motsatte. Dessverre. 1 5
Melkebart1 Skrevet 2 timer siden #23684 Skrevet 2 timer siden Tudaisies skrev (10 minutter siden): Jeg har kjøpt program av andre PTer. Jeg kjøper ikke noe av Helene fordi det aldeles ikke er troverdig. Skal du selge noe bør du gjøre hva du kan for å bygge opp merkevaren din og virke troverdig. Hun er et godt eksempel på det motsatte. Dessverre. Så bra for deg! Også er det jo åpenbart at mange syns hun er troverdig, så da burde jo det gå helt fint for deg😊
Melkebart1 Skrevet 2 timer siden #23685 Skrevet 2 timer siden Jaddah123 skrev (10 timer siden): Vi kan heller snakke om filterbruken hennes, for den har tatt helt av. For en gangs skyld enig med deg. Ta henne på noe man kan dokumentere. Filter, redigering eller magekniping for å visualisere en slankere midje. Bra Jaddah123🤌🏼
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå