Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Miranda16 skrev (4 minutter siden):

Fortsetter å markedsføre programme sitt igjen med tydelige redigerte bilder

Screenshot_20260225-212604.png

Her må det vel være noen bein som er redigert eller? 

• Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Miranda16 skrev (4 minutter siden):

Hva er redigert? 

Skrevet
Miranda16 skrev (18 minutter siden):

Har ikke redigert magen da. 

Skrevet
cerruti skrev (2 timer siden):

Verdt å nevne at hun selv foruten profesjonell hjelp har tatt slankeoperasjon og slankesprøyter for å få kontroll selv….

det får jo ikke kontroll på den underliggende problematikken... 

Og kontroll har hun vel heller ikke fått ennå.. 

• Nyttig 2
Skrevet

Hele kroppen er redigert, ben og overkropp

Skrevet

Mønsteret forsvinner jo fra teppet 

Skrevet
Miranda16 skrev (1 time siden):

Det jeg reagerer mer på her er at "Det er ikke tiden som stopper deg, det er at du prøver å få til alt på en gang" hilsen Helene Drage som nettopp har lagt ut en lang reel om at hun vil trene alle mulige slags greier på en gang, og ber om tips til hvordan hun kan klare det, samtidig som hun åpenbart er sååå lei/sliten av småbarnstilværelsen. Tror aldri jeg har vært vitne til noen som har så lite selvinnsikt som henne. Hun legger bokstavelig talt ut noe hun selv motsier noen timer senere så innmari ofte. Jeg forstår ikke at hun ikke ser det selv, eller at noen rundt henne ikke sier noe. Det kan da virkelig ikke tiltrekke seg kunder.

• Liker 4
  • Nyttig 13
Skrevet

Burde ikke hele storyen på Insta der hun står foran speilet og prater, være merket med "reklame"? Siden det ender opp i et reklameinnlegg, tenker jeg..? Det er noe som skurrer når det virker ut som om hun prater om hverdagslige ting, men så er det egentlig bare skjult reklame..

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Venta på at hun skulle nevne Benedicte. Hva er greia med å alltid gnu seg under øya når hun filmer seg selv🤷‍♀️ Alltid samme bevegelser og samme fingre. Ser så dumt ut. 

• Liker 6
Skrevet
Miranda16 skrev (16 timer siden):

Hele kroppen er redigert, ben og overkropp

Ja det er den dårligste jobben i Photoshop jeg har sett 🙈 se på armen 😂

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Miranda16 skrev (18 timer siden):

Oi… 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det hun markedsfører her er jo akkurat hva hun trenger selv? Det blir for dumt 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Fenomen skrev (25 minutter siden):

Det hun markedsfører her er jo akkurat hva hun trenger selv? Det blir for dumt 

...Ohh Selvinnsikt Hvor Blev I Av....🙄🙈

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Er ikke det hun reklamerer for nå (NAD) det samme som Benedicte H fikk kjempebot for? Eller? 

Endret av Fenomen
Skrevet
silverdoe skrev (5 timer siden):

Burde ikke hele storyen på Insta der hun står foran speilet og prater, være merket med "reklame"? Siden det ender opp i et reklameinnlegg, tenker jeg..? Det er noe som skurrer når det virker ut som om hun prater om hverdagslige ting, men så er det egentlig bare skjult reklame..

Jeg har nevnt det i et tidligere innlegg: hun er veldig god på å spinne reklameinnleggene inn i slike hverdagshistorier. Hun har en artikulasjon og måte å snakke på som er veldig «some» (og reklame)  vennlig. Imidlertid synes jeg det veldig lett å gjennomskue typiske annonseposter hos henne nå etterhvert , da hun alltid legger på denne typiske «reklame» stemmen og fortellermåten.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Fenomen skrev (1 time siden):

Er ikke det hun reklamerer for nå (NAD) det samme som Benedicte H fikk kjempebot for? Eller? 

Begge er for NAD, men hun som fikk bot reklamerte for intravenøst NAD som går innunder legemidler i Norge og dermed ulovlig å skaffe seg. HD reklamerer for NAD i tablettform som man lovlig kan kjøpe i Norge. 

• Liker 1
Skrevet
Lileep skrev (1 time siden):

Begge er for NAD, men hun som fikk bot reklamerte for intravenøst NAD som går innunder legemidler i Norge og dermed ulovlig å skaffe seg. HD reklamerer for NAD i tablettform som man lovlig kan kjøpe i Norge. 

Aha, ok. 

Skrevet

Jeg kommer nok aldri til å forstå hvorfor noen har behov for å poste et bilde rett fra dusjen, tilsynelatende forsatt våt, smykket på halv tolv, forførende blikk, halve ansiktet synlig, og selvfølgelig hånda opp mot leppene. HVA er grunnen til å poste dette på sin bedriftskonto? Hva skal det vise? 

Er det for å vise at kragebeinet endelig er synlig igjen i følge henne selv? 

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
Lileep skrev (51 minutter siden):

Jeg kommer nok aldri til å forstå hvorfor noen har behov for å poste et bilde rett fra dusjen, tilsynelatende forsatt våt, smykket på halv tolv, forførende blikk, halve ansiktet synlig, og selvfølgelig hånda opp mot leppene. HVA er grunnen til å poste dette på sin bedriftskonto? Hva skal det vise? 

Er det for å vise at kragebeinet endelig er synlig igjen i følge henne selv? 

100% "kragebein bilde" det dær 🙊

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
arnoyb skrev (1 time siden):

100% "kragebein bilde" det dær 🙊

Den er ikke lett å få øye på. Uansett merkelig selfie, men alt med den dama er merkelig. 

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...