Lileep Skrevet lørdag kl. 12:10 #23301 Skrevet lørdag kl. 12:10 Fredrikstad71mod skrev (15 minutter siden): Til Dere som ikke fikk lest artikkelen i Fredriksstad blad her er artikkelen åpen nå for alle 😄 Den artikkelen der er en fremstilling av hvordan HD drømmer om å ha det. Er jo omtrent ingenting der som stemmer med hvordan hun fremstiller seg selv i SoMe i alle fall. Intervaller på mølla og/eller på ellipse flere ganger i uka siden i høst, og formen er så rævva dårlig at hun ikke klarer 15 min løping på mølla inkl pauser? Sier seg jo selv at det var løgn.. Hun evner vel ikke å se hvordan hun fremstiller seg selv, at løgnene er så tydelig. Virker som det eneste hun bryr seg om er å fremstille seg selv best mulig og har ingen problemer med å lyge for å gjøre det. Eller har hun virkelig så stor vrangforestilling at hun faktisk tror hun gjennomfører alt hun oppgir i artikkelen? 6 7
Taddah Skrevet lørdag kl. 12:51 #23302 Skrevet lørdag kl. 12:51 «Vi tar oss ikke over målstreken med Pilates» Den er bra🤭 Rart HD ikke har svart på dette, hun som ikke tåler noe som helst. 3 10
Beatbox Skrevet lørdag kl. 13:31 #23303 Skrevet lørdag kl. 13:31 Lileep skrev (1 time siden): Den artikkelen der er en fremstilling av hvordan HD drømmer om å ha det. Er jo omtrent ingenting der som stemmer med hvordan hun fremstiller seg selv i SoMe i alle fall. Intervaller på mølla og/eller på ellipse flere ganger i uka siden i høst, og formen er så rævva dårlig at hun ikke klarer 15 min løping på mølla inkl pauser? Sier seg jo selv at det var løgn.. Hun evner vel ikke å se hvordan hun fremstiller seg selv, at løgnene er så tydelig. Virker som det eneste hun bryr seg om er å fremstille seg selv best mulig og har ingen problemer med å lyge for å gjøre det. Eller har hun virkelig så stor vrangforestilling at hun faktisk tror hun gjennomfører alt hun oppgir i artikkelen? Og slik har det alltid vært....avslappet forhold til sannheten. 🙄 2 7
Orillsen7 Skrevet lørdag kl. 15:12 #23304 Skrevet lørdag kl. 15:12 Taddah skrev (2 timer siden): «Vi tar oss ikke over målstreken med Pilates» Den er bra🤭 Rart HD ikke har svart på dette, hun som ikke tåler noe som helst. Er det ikke dette hun som Helene skal løpe med som skriver dette? Kanskje derfor hun ikke har svart noe… 3
Lileep Skrevet lørdag kl. 15:24 #23305 Skrevet lørdag kl. 15:24 Orillsen7 skrev (10 minutter siden): Er det ikke dette hun som Helene skal løpe med som skriver dette? Kanskje derfor hun ikke har svart noe… Jo det er det, derfor hun ikke kan slette kommentaren som hets eller blokkere personen 😉 Svarer nok heller ikke, for hva kan hun egentlig svare som vil rettferdiggjøre valget hennes om å prioritere pilates 🫣 4 2
Taddah Skrevet lørdag kl. 15:58 #23306 Skrevet lørdag kl. 15:58 Orillsen7 skrev (45 minutter siden): Er det ikke dette hun som Helene skal løpe med som skriver dette? Kanskje derfor hun ikke har svart noe… Jo. Tippe hun klør i fingrene etter å svare surt. 3 4
Sydenkupp Skrevet lørdag kl. 16:52 #23307 Skrevet lørdag kl. 16:52 Orillsen7 skrev (1 time siden): Er det ikke dette hun som Helene skal løpe med som skriver dette? Kanskje derfor hun ikke har svart noe… Virkelig dagens, den kommentaren der. Må være maks irriterende for HD å ikke kunne slette den. Og jeg blir stadig fascinert over at hun seriøst aldri er svett etter ei økt. Da tar hun ikke akkurat i, altså. 2 1 7
Rubella Skrevet lørdag kl. 20:52 #23308 Skrevet lørdag kl. 20:52 Taddah skrev (7 timer siden): «Vi tar oss ikke over målstreken med Pilates» Den er bra🤭 Rart HD ikke har svart på dette, hun som ikke tåler noe som helst. Hvor står den kommentaren? Finner den ikke på Instagram.
Taddah Skrevet lørdag kl. 21:04 #23309 Skrevet lørdag kl. 21:04 Rubella skrev (10 minutter siden): Hvor står den kommentaren? Finner den ikke på Instagram. På reelen med Dagens løpeøkt for 1 dag siden. 3 kommentarer
Oda Sofie Skrevet lørdag kl. 21:06 #23310 Skrevet lørdag kl. 21:06 Taddah skrev (Akkurat nå): På reelen med Dagens løpeøkt for 1 dag siden. 3 kommentarer Jeg får den heller ikke opp. Får opp bare en kommentar på den reelen, fra rundrm, men jeg ser det står at det skal være tre kommentarer.
Taddah Skrevet lørdag kl. 21:08 #23311 Skrevet lørdag kl. 21:08 Oda Sofie skrev (2 minutter siden): Jeg får den heller ikke opp. Får opp bare en kommentar på den reelen, fra rundrm, men jeg ser det står at det skal være tre kommentarer. Så rart. Jeg ser den. Får opp 2 kommentarer
Lileep Skrevet lørdag kl. 21:15 #23312 Skrevet lørdag kl. 21:15 Rubella skrev (22 minutter siden): Hvor står den kommentaren? Finner den ikke på Instagram. 5 2
Rubella Skrevet lørdag kl. 23:11 #23313 Skrevet lørdag kl. 23:11 Lileep skrev (1 time siden): Ahh, takk! Så den kommentaren, men leste visst ikke hele. 😅
Fenomen Skrevet 23 timer siden #23314 Skrevet 23 timer siden (endret) Herregud så opptatt hun er av at hun ”ikke bare er mamma”. Det er ganske vanlig å stort sett bare være mamma når man har barn på 1 år, altså, spesielt når man har to. Tiden for mer egentid og egne interesser kommer tilbake, men ofte ikke akkurat da. Jeg sier ikke at man ikke skal gjøre egne ting da heller, men det er noe veldig krampaktig med det. Det er også ganske vanlig å faktisk prioritere barn og familie mens hun prioriterer som vanlig kun seg selv. Endret 22 timer siden av Fenomen 3 10
Taddah Skrevet 22 timer siden #23315 Skrevet 22 timer siden Fenomen skrev (38 minutter siden): Herregud så opptatt hun er av at hun ”ikke bare er mamma”. Det er ganske vanlig å stort sett bare være mamma når man har barn på 1 år, altså, spesielt når man har to. Tiden for mer egentid og egne interesser kommer tilbake, men ofte ikke akkurat da. Jeg sier ikke at man ikke skal gjøre egne ting da heller, mensen er noe veldig krampaktig med det. Det er også ganske vanlig å faktisk prioritere barn og familie mens hun prioriterer som vanlig kun seg selv. Hun er ikke interessert i å være mamma. Hun vil bare drive med sitt. Burde stoppa på 1 barn, helst ingen. 5 8
BlåSwix Skrevet 21 timer siden #23316 Skrevet 21 timer siden Taddah skrev (19 timer siden): «Vi tar oss ikke over målstreken med Pilates» Den er bra🤭 Rart HD ikke har svart på dette, hun som ikke tåler noe som helst. Jeg lo høyt da jeg så den kommentaren. Hun som har kommentert har sine utfordringer med vekt, hverdagskabal (unger, jobb osv), og hun gjennomfører faktisk. Og så sier hun akkurat det hun mener, dessverre for HD 🎯 4 6
Fabiola Skrevet 20 timer siden #23317 Skrevet 20 timer siden Lileep skrev (11 timer siden): Er det ikke veldig spesielt å ta det der offentlig? Og det er vel noe som de burde ha snakket om for lenge siden ("Skal vi bare fullføre uten noe tidsmål? Har du tenkt noe over om vi skal jogge hele løpet?"). Det lukter ikke gjennomføring 🙈 3
Sydenkupp Skrevet 20 timer siden #23318 Skrevet 20 timer siden Fabiola skrev (17 minutter siden): Er det ikke veldig spesielt å ta det der offentlig? Og det er vel noe som de burde ha snakket om for lenge siden ("Skal vi bare fullføre uten noe tidsmål? Har du tenkt noe over om vi skal jogge hele løpet?"). Det lukter ikke gjennomføring 🙈 Kanskje hun ikke får svar direkte. Og blir irritert over at det eneste som trenes, er pilates. 8
Taddah Skrevet 20 timer siden #23319 Skrevet 20 timer siden Filter, filter, filter. Du ser ikke sånn ut HD. 3 3
Hirondelle Skrevet 20 timer siden #23320 Skrevet 20 timer siden Denne treneren har jo umiddelbart tillit med denne kommentaren. "Vi tar oss ikke over målstreken med pilates". For en deilig og konkret og på kornet setning - hun påpeker nøyaktig det som Helenes troverdighet mangler. Jeg skjønner godt hvis Helene er furt - her får hun passet sitt påskrevet. Hvis hun er lur nå, så tar hun tilbakemeldingen så konstruktiv som den faktisk er! En ekte læringssituasjon, det er opp til Helene hvordan hun vil bruke den! 3 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå