Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Durancell skrev (1 time siden):

Nå har hun vel faktisk ikke jobbet 100% med 3 barn enda. Ref. siste reel. 

Jeg forstår ikke kundegruppen? Om jeg skulle betalt for en coach ville jeg jo hatt en som kunne vist litt resultater. På alle måter. Føler her er skippertak for så detter man av lasset og så går det sånn på repeat og ikke vises det noe tegn på bedre energinivå osv .Og hvor mange år har dette pågått nå? Fremstår ikke som hverken ekte eller ærlig rundt dette opplegget fra mitt ståsted.

• Liker 6
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
JojoMoyes skrev (Akkurat nå):

Jeg forstår ikke kundegruppen? Om jeg skulle betalt for en coach ville jeg jo hatt en som kunne vist litt resultater. På alle måter. Føler her er skippertak for så detter man av lasset og så går det sånn på repeat og ikke vises det noe tegn på bedre energinivå osv .Og hvor mange år har dette pågått nå? Fremstår ikke som hverken ekte eller ærlig rundt dette opplegget fra mitt ståsted.

Nå er det jo salg av eget program som ligger i kulissene. Og det pushes gymbilder og reklame. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Og hun pendler til Oslo til 100% jobben sin?

• Liker 1
Skrevet (endret)

ageqws.jpg

Er det overraskende at en gruppe som følger en influencer bare for å irritere seg over henne ikke er i målgruppen for ting hun selger? Hun selger vel til noen, eller ikke. Hvem bryr seg :D 

Endret av Pinnsvine
  • Liker 3
Skrevet (endret)
Pinnsvine skrev (32 minutter siden):

ageqws.jpg

Er det overraskende at en gruppe som følger en influencer bare for å irritere seg over henne ikke er i målgruppen for ting hun selger? Hun selger vel til noen, eller ikke. Hvem bryr seg :D 

På lik linje med at du til stadighet må inn å skrive slike innlegg. Hvem bryr seg? 

En diskusjonstråd vil jo gjerne inneholde diskusjon om den tråden handler om. Kanskje du skal finne en annen tråd hvor du slipper å gå til "angrep" på de som diskuterer? 

Endret av panzerpølsa
  • Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
MiniMjau skrev (3 timer siden):

Og hun pendler til Oslo til 100% jobben sin?

Hun har vel en del hjemmekontor.

• Liker 1
Skrevet

Så og si ikke en eneste sannhet i innlegget om henne i Fredrikstad Blad heller. Hun er så glad i balanse, trener cardio +++. Når hun først skal svare på hvor mye penger hun bruker på helsen, kan hun jo nevne hva hun betaler for slankesprøyter 🤭

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet
Finnwife skrev (30 minutter siden):

Så og si ikke en eneste sannhet i innlegget om henne i Fredrikstad Blad heller. Hun er så glad i balanse, trener cardio +++. Når hun først skal svare på hvor mye penger hun bruker på helsen, kan hun jo nevne hva hun betaler for slankesprøyter 🤭

Ja, det siste der er ganske vesentlig. En ganske egoistisk prioritering gitt økonomisk situasjon, synes jeg. Da burde jo det være et råd som gis til kundene sine. Litt trening her og der og noen sunne tips gir ikke særlig vektnedgang for noen som trenger det. 

• Nyttig 4
Skrevet

Hun har kopiert andres svar også , helt ned i detalj på antall skritt hun går per dag 🥴

• Nyttig 6
Skrevet

Hun gleder seg alltid "sykt" til å få "ting i rutine"... 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Finnwife skrev (2 timer siden):

Alt utenom de sprøytene er vel spons..

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Durancell skrev (1 time siden):

Er bare jug det hun kommer med. Når begynte hun å trene cardio? Lateste dama som bare trener rumpe de få gangene hun trener i løpet av en måned. Ellers ligger hun på sofaen eller gjemmer seg for ungene sine. 

Hun burde jo ha en mega stram ass om hun trente så mye som hun liker å fremstille.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Fenomen skrev (1 time siden):

Og nå innlegg om at hun i hvert fall ikke gruer seg til å ikke ha perm mer.. Alt for og slippe å være sammen med barna. Gleder seg til å få gjort litt mer? Jeg tror ikke hun skjønner hvor aktive hverdagene er med fulle jobber, 3 barn, etter hvert skole og aktiviteter osv. Hun tror bare at nå blir alt bra. 

Syns hun er «hoverende» i slike innlegg, vi har jo hørt det før fra henne. En enorm trang til å måtte forsvare seg. Et voksent menneske som henne må glede seg så mye hun vil for å gå tilbake til jobb uten å måtte forsvare det. Barnslig måte å formidle det på ihvertfall

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Sammenlignet hun seg nettopp med Marie Curie og Amelia Earhart? 🤔🥸

• Nyttig 3
Skrevet
Mickan skrev (11 minutter siden):

Sammenlignet hun seg nettopp med Marie Curie og Amelia Earhart? 🤔🥸

Kunne hun ikke gått inn i det nye året med noe nytt! De reelsene hun driver med er jo helt talentløs enten de er ekte eller hun gjør de «om til egne»

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

8.700 skritt i snitt med tre små barn som bør fotfølges og være ute å leke pluss cardiotrening er ekstremt lite. Der avslørte hun ganske mye om både livsstil og treningsvaner....

• Liker 3
  • Nyttig 12
Skrevet
Summeer skrev (5 timer siden):

8.700 skritt i snitt med tre små barn som bør fotfølges og være ute å leke pluss cardiotrening er ekstremt lite. Der avslørte hun ganske mye om både livsstil og treningsvaner....

Hvor sier hun det? At hun går 8700 skritt i snitt?

• Liker 2
Skrevet
hubbabubba00 skrev (6 timer siden):

Hvor sier hun det? At hun går 8700 skritt i snitt?

I intervjuet med Fredrikstad blad

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

Skrevet (endret)

"Coachet 100vis av kvinner gjennom januar i flere år..."  Du er en mester i å overdrive HD, det er vel det du mestrer best her i livet; løgn og overdrivelser 

Rart du ikke sitter med eget hus osv med biiinntekt på minimum 60.000kr mnd før skatt  siden du tydeligvis har hundrevis av kvinner som betaler 599kr mnd for copy paste opplegget du kaller ditt eget 

Endret av Lileep
  • Liker 3
  • Nyttig 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...