Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Måne, admin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter flere dager på rad på trening så kjenner hun endelig igjen kroppen sin. Hvor mange dager til neste nedtur? Er det neste uke hun starter på jobb igjen? Tipper nedturen kommer da. Når hun ikke får trent hver dag.

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
Durancell skrev (11 minutter siden):

Etter flere dager på rad på trening så kjenner hun endelig igjen kroppen sin. Hvor mange dager til neste nedtur? Er det neste uke hun starter på jobb igjen? Tipper nedturen kommer da. Når hun ikke får trent hver dag.

Da er vi i gang med det igjen ja. Jaggu ikke mye selvutvikling der i gården. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
panzerpølsa skrev (17 minutter siden):

Det er ingen som får så kjappe resultater på trening som HD. Lurer på hva slags speil hun bruker. 

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Durancell skrev (18 minutter siden):

Det er ingen som får så kjappe resultater på trening som HD. Lurer på hva slags speil hun bruker. 

Slike som de har på tivoli...

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
panzerpølsa skrev (3 timer siden):

Jeg skjønner ikke helt hvilken «annen» kropp hun referer til heller. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
cerruti skrev (13 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt hvilken «annen» kropp hun referer til heller. 

Dårlige dager= overvektig. Gode dager=definert kropp🤷‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Durancell skrev (6 timer siden):

Ikke vet jeg, men det kan ikke overgå nedturen av å bruke livet sitt på å følge folk med lupe på sosiale mens man gleder seg til neste gang det går ille for dem. 🏆

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Knekken kom som forventet. Ønsker henne alt godt, men hun burde logge av ASAP.

• Liker 4
Skrevet
BlåSwix skrev (36 minutter siden):

Knekken kom som forventet. Ønsker henne alt godt, men hun burde logge av ASAP.

Enig. Det er så rart når (eller hvis) man er så bunn ulykkelig at man rigger til kamera og tar selfie som sikkert også redigeres litt før man setter på tekst og poster det. Jeg skjønner det ikke.

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet

Hvorfor ikke prioritere å sove litt lenger enn dag og komme seg ut i frisk luft med hele familien? Nei, HD må på treningssenter og gjøre noen øvelser som ikke gir henne den kroppen hun drømmer om. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet

Det er kostholdet som er viktigst om man vil gå ned i vekt, men når man har lyst til å spise sjokolade til frokost, da er det ikke så lett

• Nyttig 6
Skrevet

At hun ikke trener for å se ut på en bestemt måte eller gå ned i vekt tror hun jo ikke på selv engang. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Fenomen skrev (4 minutter siden):

At hun ikke trener for å se ut på en bestemt måte eller gå ned i vekt tror hun jo ikke på selv engang. 

Det er selvfølgelig bare jug. Hun elsker trening og bevegelse sier hun, men å ta med unga ut og leke, telles visst ikke.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Etter 6 år med egen tråd på KG så står hun (som flere andre) på stedet hvil og sliter fortsatt med mye av de samme tingene. Og noe er til og med blitt verre.

Det er ganske åpenbart at å dele så mye som hun gjør av private mål og prosjekter ikke bidrar positivt på psyken eller problemene hun sliter med.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Durancell skrev (1 time siden):

Det er selvfølgelig bare jug. Hun elsker trening og bevegelse sier hun, men å ta med unga ut og leke, telles visst ikke.

Nei, det er veldig rart å være SÅ lite ute for lek, trilletur e.l om man er så glad i aktivitet. Det hun er glad i er alenetid.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg fatter ikke at hun vil seg selv så vondt som å dele de julefigur-hentydningene. 

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet
cerruti skrev (18 minutter siden):

Jeg fatter ikke at hun vil seg selv så vondt som å dele de julefigur-hentydningene. 

Kan ikke se at det slår veldig an heller- ingen kommentarer på innlegget 3 timer etter posting. Forståelig nok. Hun finner det sikkert morsomt selv, men jeg tror det blir cringe for folk flest.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
cerruti skrev (1 time siden):

Det er så flaut at 🤮🐷

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...