Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
panzerpølsa skrev (28 minutter siden):

Drage mangler totalt impulskontroll, å deler ukritisk alt fra hinting om suicidale tanker, til reklame for treningstøy, eksponering av mindreårige barn og overdrevent positive reklamer for sitt eget opplegg. Alt på samme dag gjerne. I tillegg har hun en uvane med å kaste seg på trender om saker som er i vinden med sterke meninger, som hun aldri greier å følge opp. Hun snakker høyt om andres problematiske greier, men overser glatt sine egne høyst problematiske delingen. Hun fremstår ustabil, og uten tvil mentalt psyk. Og burde ha litt veiledning på hva som faktisk er greit å dele på en bedriftskonto. 

I tillegg fremstår hun uærlig, dramatisk og svært lite troverdig pga alt dette merkelige hun deler med dramatiske selfier med filter og hånda over ene øyet. For så å ha lange utgreiinger om hvor effektivt dette opplegget hennes med trening er for den mentale helsa. Hun poserer seg ugjenkjennelig, og er i en konstant jakt på bekreftelser og ros fra utenforstående for å komme seg igjennom dagen. Mens hun samtidig fremmer så kjipe holdninger og følelser rundt sine egne barn og morsrollen. Det er helt horribelt at hun ikke selv ser hvor ille det har blitt 

🙏🏼 spot on 📍👏🏼

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Gjest LiteTouch
Skrevet
Lileep skrev (56 minutter siden):

Helt greit at du er uenig. 

Det er jo nærmest mobbing det som blir bedrevet av enkelte her inne. Hva om barne våre hadde drevet på sånn…

Skrevet
panzerpølsa skrev (1 time siden):

Drage mangler totalt impulskontroll, å deler ukritisk alt fra hinting om suicidale tanker, til reklame for treningstøy, eksponering av mindreårige barn og overdrevent positive reklamer for sitt eget opplegg. Alt på samme dag gjerne. I tillegg har hun en uvane med å kaste seg på trender om saker som er i vinden med sterke meninger, som hun aldri greier å følge opp. Hun snakker høyt om andres problematiske greier, men overser glatt sine egne høyst problematiske delingen. Hun fremstår ustabil, og uten tvil mentalt psyk. Og burde ha litt veiledning på hva som faktisk er greit å dele på en bedriftskonto. 

I tillegg fremstår hun uærlig, dramatisk og svært lite troverdig pga alt dette merkelige hun deler med dramatiske selfier med filter og hånda over ene øyet. For så å ha lange utgreiinger om hvor effektivt dette opplegget hennes med trening er for den mentale helsa. Hun poserer seg ugjenkjennelig, og er i en konstant jakt på bekreftelser og ros fra utenforstående for å komme seg igjennom dagen. Mens hun samtidig fremmer så kjipe holdninger og følelser rundt sine egne barn og morsrollen. Det er helt horribelt at hun ikke selv ser hvor ille det har blitt 

Kanskje dette er normal adferd til en med dyp depresjon/fødselsdepresjon? At det er forklaringen? 

• Liker 3
Skrevet

Enda en kopiert reel med heavy filter og dårlig oversatt. Hun har overskudd til slike unødvendige ting da. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
LiteTouch skrev (1 time siden):

Det er jo nærmest mobbing det som blir bedrevet av enkelte her inne. Hva om barne våre hadde drevet på sånn…

Du skriver , hva om barna våre hadde drevet på sånn … Da er jeg mere bekymret for all den negative omtalen/praten/eksopneringen av hvor jævlig det er å være mamma for sine egne barn å brette det ut på Some 😬 
Barn lærer av sine foreldre sies det …. Hva lærer hun selv sine barn ?
For oss «vanlige» folk vet vi at all den sytinga å legge ut negative/personlige ting om våres barn til da «kun venner» ikke er greit . Vi vet og at når ungene våres blir gamle nok å er på some så vil de jo bli flaue, gremmes av hva foreldre legger ut . Og med tanken på at HD sin bedriftskonto som da er offentlig synes jeg virkelig synd på de unga 😔 HD lærer da ungene sine at dette er normalen å leve på …. 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet

2. juli og «En viktig avgjørelse» innlegget: «….av den grunn så har vi tatt avgjørelsen på at barn ikke lenger skal synes i mine sosiale medier. Jeg ønsker ikke lenger å dele bilder og de små dryppene av informasjon, uansett om det bare er en liten tottelott så kommer ikke det til å være i Instagramprofilen min fremover».

I dag:  legger ut bilder av sine premature babyer på stories  inkludert tottelotter.

• Liker 1
  • Nyttig 13
Skrevet

Altså, den siste reelen må være noe av det dårligste hun har laget. Hvis det i hele tatt er mulig. 

• Liker 1
  • Nyttig 11
Skrevet
Laia skrev (6 timer siden):

2. juli og «En viktig avgjørelse» innlegget: «….av den grunn så har vi tatt avgjørelsen på at barn ikke lenger skal synes i mine sosiale medier. Jeg ønsker ikke lenger å dele bilder og de små dryppene av informasjon, uansett om det bare er en liten tottelott så kommer ikke det til å være i Instagramprofilen min fremover».

I dag:  legger ut bilder av sine premature babyer på stories  inkludert tottelotter.

Totalt mangel på integritet og troverdighet, ingenting av det hun sier eller setter seg som mål, gjennomføres eller holdes. 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Kan ikke klage på alle barna hjemme pga planleggingsdag nå som hun ikke er alene lenger. Og den bloggerfoten på siste reelen passa ikke helt inn. Tydelig yrkesskadet😆

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

En som kommenterer «hvorfor ble dette turn-on» på HDs siste reel. HD byr på pupper, men skjønner ingenting🙄

• Liker 3
Skrevet
Durancell skrev (På 19.11.2025 den 11.00):

En som kommenterer «hvorfor ble dette turn-on» på HDs siste reel. HD byr på pupper, men skjønner ingenting🙄

Jeg måtte inn å se hva som bydde på pupper, og måtte til slutt åpne kommentarfeltene på de siste reelsene for å finne den. Er det å by på pupper? 😅 Er det turn on? En helt vanlig genser med bittelitt kløft når man bøyer seg ned? Så innmari rigide kan man ikke være at man synes det er et problem, eller i det hele tatt legger merke til det vel 😅

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er bare nei og atter nei. Så utrolig tacky det siste koffert-opplegget hennes er. Nei, de fleste tenker ikke i nærheten av sånn når de ser juletrær…. Og de fleste lar være å størrelse-shame også. Flaut! 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
cerruti skrev (1 time siden):

Det er bare nei og atter nei. Så utrolig tacky det siste koffert-opplegget hennes er. Nei, de fleste tenker ikke i nærheten av sånn når de ser juletrær…. Og de fleste lar være å størrelse-shame også. Flaut! 

Det er atter en gang en ufattelig klein kopi av videoer som går på TikTok.. er i alle fall en lege i USA som har en helt lik video og tviler på at denne legen kopierer HD.. HD klarer ikke lage noe selv, må tydeligvis kopiere alt hun kommer over.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Hvorfor skal du dytte på slede inne på treningssenter? Å dytte tvillingvogn i motbakke er AKKURAT DET SAMME! hallo!!! Min vogn veide rundt 40 kg når den var lastet med barn, matposer og alt man drasser med seg ut med småbarn. Aldri vært i så god form som da jeg ikke hadde bil og dytta rundt på tvillingvogn.... det er det som er "hverdagssterk" (pun intended)

• Liker 7
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)

Koffert-innlegg, reklame for mensentruser og «sitte-i-bilen-innlegg» med privat info om familiemedlem som tydeligvis har hatt sykehusinnleggelse. Og så unnskylde seg for at dette er miksen følgerne blir servert fordi…«velkommen til hodet mitt». Det leser jeg tvert imot som at det hun deler er helt bevisst og gjennomtenkt.

Endret av Laia
  • Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet

Hva er dette koffert-greiene dere snakker om? Er det en faktisk koffert hun viser frem eller mer metaforisk? 🤣

• Liker 1
Skrevet

Du er ikke på treningsstudio 3-5 ganger hver uke HD. Kun når du har en god uke og det er vel kanskje 1 gang i måneden, hvis i hele tatt så ofte. 

• Nyttig 10
Skrevet

Hun driver å viser frem, snakker eller assosierer div. til seksuelle fantasier.

Så pute-kleint at vi andre voksne bare rister på hodet og himler med øynene.

Så flaut er det!

• Nyttig 16
Skrevet
Durancell skrev (1 time siden):

Du er ikke på treningsstudio 3-5 ganger hver uke HD. Kun når du har en god uke og det er vel kanskje 1 gang i måneden, hvis i hele tatt så ofte. 

Forstår ikke hvorfor hun kommer med så mye løgn og halvsannheter? De fleste vet da at hun knapt er innom, bruker mest tid på å klage på Instagram, ikke på gymmen. Men det er kanskje en ønsketenking, og ikke minst noe hun har sett på TikTok av fitfluencers. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
panzerpølsa skrev (1 time siden):

Forstår ikke hvorfor hun kommer med så mye løgn og halvsannheter? De fleste vet da at hun knapt er innom, bruker mest tid på å klage på Instagram, ikke på gymmen. Men det er kanskje en ønsketenking, og ikke minst noe hun har sett på TikTok av fitfluencers. 

Men hun har jo sagt på Some at hun ikke liker å trene, så må jo fortsatt være er mareritt å gjennomføre for ikke å få på veggen. Det snittet hennes blir helt feil og hun selger tross alt et produkt som gjelder trening. 

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...