cerruti Skrevet 22. mars #21301 Del Skrevet 22. mars irevin skrev (6 timer siden): for INGENTING handler om vekt Nei, selvfølgelig… Eneste som får opp humøret der i gården er jo vektnedgang. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hubbabubba00 Skrevet 23. mars #21302 Del Skrevet 23. mars Hvordan vet man at de tilbakemeldingene hun har delt er ekte og fra hennes medlemmer i appen hennes? Syns det er rart at alle sånne tilbakemeldinger alltid er anonyme.. Er det ingen av disse medlemmene som tørr å stå fram med navn og si de er fornøyd?? Dette har jeg sett hos flere influensere. De får utrolig mye skryt men det skjules alltid fra hvem.. 6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 23. mars #21303 Del Skrevet 23. mars hubbabubba00 skrev (49 minutter siden): Hvordan vet man at de tilbakemeldingene hun har delt er ekte og fra hennes medlemmer i appen hennes? Syns det er rart at alle sånne tilbakemeldinger alltid er anonyme.. Er det ingen av disse medlemmene som tørr å stå fram med navn og si de er fornøyd?? Dette har jeg sett hos flere influensere. De får utrolig mye skryt men det skjules alltid fra hvem.. Troverdighet og influencer = IKKE SANT!! Når man ser hvor elendig hun viser øvelser generelt så har man svaret der... 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inzila Skrevet 23. mars #21304 Del Skrevet 23. mars (endret) Skjønner ikke hvordan det er mulig å miste 12 cm livvidde på 14 (?) dager? Og uten å gå ned i vekt! Edit - måtte inn og se på tilbakemelding igjen, 12 cm i kroppen på en uke. Uansett, imponerende innsats, og skjønner fremdeles ikke hvordan. Endret 23. mars av Inzila 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 23. mars #21305 Del Skrevet 23. mars Inzila skrev (2 minutter siden): Skjønner ikke hvordan det er mulig å miste 12 cm livvidde på 14 (?) dager? Og uten å gå ned i vekt! Er det etter fødsel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inzila Skrevet 23. mars #21306 Del Skrevet 23. mars arnoyb skrev (5 minutter siden): Er det etter fødsel? Var en tilbakemelding fra en kunde, hadde lest feil. Ikke livvidde, men i kroppen på en uke. Har redigert forrige innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 24. mars #21307 Del Skrevet 24. mars Inzila skrev (8 timer siden): Skjønner ikke hvordan det er mulig å miste 12 cm livvidde på 14 (?) dager? Og uten å gå ned i vekt! Edit - måtte inn og se på tilbakemelding igjen, 12 cm i kroppen på en uke. Uansett, imponerende innsats, og skjønner fremdeles ikke hvordan. Så lenge man måler selv, så kan alt skje på en uke 😜 Neida, men jeg vil tro det er noe unøyaktighet med i bildet og mye hevelse i kroppen som sannsynligvis har forsvunnet. Men det er samtidig litt merkelig da hevelse i kroppen ofte er vann, og vil vises igjen på vekta. Den tilbakemeldingen er egentlig ikke positiv fordi den virker så useriøs og uærlig. Ville aldri brukt den som reklame til min egen bedrift. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 24. mars #21308 Del Skrevet 24. mars Inzila skrev (9 timer siden): Skjønner ikke hvordan det er mulig å miste 12 cm livvidde på 14 (?) dager? Og uten å gå ned i vekt! Edit - måtte inn og se på tilbakemelding igjen, 12 cm i kroppen på en uke. Uansett, imponerende innsats, og skjønner fremdeles ikke hvordan. Men om det ikke står hvor mange punkter man har målt på så er det jo ikke så veldig beskrivende. Om det bare er bryst og midje er det jo bra. om det feks er bryst, midje, overarm, legg, lår, hals, så er det ikke så rart det er snakk om 12 cm spes i løpet av de første uker 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 24. mars #21309 Del Skrevet 24. mars Og det spørs også veldig på utgangspunktet. Er du stor, og kroppen er myk vil det være større variasjon på hvor stramt du holder målebåndet, enn om du har lav fettprosent og høy muskelmasse.... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 24. mars #21310 Del Skrevet 24. mars (endret) Summeer skrev (3 minutter siden): Og det spørs også veldig på utgangspunktet. Er du stor, og kroppen er myk vil det være større variasjon på hvor stramt du holder målebåndet, enn om du har lav fettprosent og høy muskelmasse.... Og bare det å holde målebåndet litt lenger opp på hoftene f.eks., så kan man få flere cm mindre i omkrets. Så jeg mener tall kundene har målt selv skal man ta med en stor klype salt. Husker selv jeg dreiv å målte når jeg gikk fast til Pt, og jeg klarte jo å få de måla jeg ønska bare med å stramme litt ekstra, eller legge målebåndet litt annerledes. Lurte kun meg selv.. Endret 24. mars av Lileep 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 24. mars #21311 Del Skrevet 24. mars arnoyb skrev (22 minutter siden): Men om det ikke står hvor mange punkter man har målt på så er det jo ikke så veldig beskrivende. Om det bare er bryst og midje er det jo bra. om det feks er bryst, midje, overarm, legg, lår, hals, så er det ikke så rart det er snakk om 12 cm spes i løpet av de første uker 🤷♀️ Dette var snakk om resultater på 7 dager, uten å gå ned noe i vekt, ikke et gram. Da tyder det mer på unøyaktig måling enn noe annet. Men om vedkommende får motivasjon av det, så er jo det supert. Men å bruke det som reklame for hvor godt dette programmet fungere, er en stor feil mener jeg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 24. mars #21312 Del Skrevet 24. mars Lileep skrev (12 minutter siden): Dette var snakk om resultater på 7 dager, uten å gå ned noe i vekt, ikke et gram. Da tyder det mer på unøyaktig måling enn noe annet. Men om vedkommende får motivasjon av det, så er jo det supert. Men å bruke det som reklame for hvor godt dette programmet fungere, er en stor feil mener jeg. 🤣enig! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 24. mars #21313 Del Skrevet 24. mars Nå får jo HD resultater etter 2 dager med trening og da. Eller, mer «trening» tror jeg. Hvitere tenner etter en uke uten Pepsi Max også. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 24. mars #21314 Del Skrevet 24. mars Hun som ikke fokuserer på vekt, måtte poste et førbilde idag også.. kamuflere det som noe annet, men det skinner så veldig igjennom. Mye av tilbakemeldingene på programmet går kun på endring av kroppen, samme gjør bilder hun selv poster (buksa som detter av). Hvorfor ikke skrive om alle andre endringer enn vekt/utseende? Skjer det virkelig ikke noe på den biten? Håper virkelig hun en dag klarer å få orden på psyken.. 3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 24. mars #21315 Del Skrevet 24. mars Lileep skrev (2 timer siden): Hun som ikke fokuserer på vekt, måtte poste et førbilde idag også.. kamuflere det som noe annet, men det skinner så veldig igjennom. Mye av tilbakemeldingene på programmet går kun på endring av kroppen, samme gjør bilder hun selv poster (buksa som detter av). Hvorfor ikke skrive om alle andre endringer enn vekt/utseende? Skjer det virkelig ikke noe på den biten? Håper virkelig hun en dag klarer å få orden på psyken.. ja, helt latterlig. Hun er en voksen 3- barns-mor, derav 2 helt nyfødte, men det virker som det eneste hun forer seg med og gjør henne fornøyd om dagen (egentlig alltid) er vekt og kropp. 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 24. mars #21316 Del Skrevet 24. mars (endret) Og den måten hun gjør øvelsen i hip abductor maskinen på gjør den jo lettere på musklene som fører hofta/beinet utover når man holder en kettlebell som drar deg nedover. Ikke tyngre. Litt som "strippesquats" fra forrige uke. det blir bare rot og rør og trener ikke de musklene som egentlig skal jobbe i øvelsen 🤷♀️ Endret 24. mars av Summeer 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 24. mars #21317 Del Skrevet 24. mars Summeer skrev (1 minutt siden): Og den måten hun gjør øvelsen i hip abductor maskinen på gjør den jo lettere på musklene som fører hofta/beinet utover når man holder en kettlebell som drar deg nedover. Ikke tyngre. Litt som "strippesquats" fra forrige uke. det blir bare rot og rør og trener ikke de musklene som egentlig skal jobbe i øvelsen 🤷♀️ Så nettopp denne øvelsen hun la ut, helt poengløst som mye av dette hun viser. Det enkle er ofte det beste, å ikke uten grunn. For her blir det som du sier, bare tull og rør. Men viktigste var vel å fremstå som kul og edgy. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 24. mars #21318 Del Skrevet 24. mars panzerpølsa skrev (39 minutter siden): Så nettopp denne øvelsen hun la ut, helt poengløst som mye av dette hun viser. Det enkle er ofte det beste, å ikke uten grunn. For her blir det som du sier, bare tull og rør. Men viktigste var vel å fremstå som kul og edgy. Synes det virker som hun framstår som en som har peiling på trening og får resultater med en gang, mens sannheten er noe helt annet. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 24. mars #21319 Del Skrevet 24. mars hvaduikkeser skrev (5 timer siden): Synes det virker som hun framstår som en som har peiling på trening og får resultater med en gang, mens sannheten er noe helt annet. Hun prøver å fremstå sånn ja men som du sier er sannheten en annen så vi tror ikke på noe som kommer fra den kanten .. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 25. mars #21320 Del Skrevet 25. mars arnoyb skrev (På 20.3.2025 den 8.39): Helene er så dårlig å ta tilbakemeldinger! Hun hadde kommet så mye bedre ut av det om hun skreiv, takk for tilbakemeldingen å ferdig med det. Men hun kan altså ikke skjønne at det har noe med en bedrift å gjøre når hun legger ut innlegg på ig. Det er bare når hun legger ut salgsinnlegg det er bedrift, alt det andre er bare Helene og da er det innafor å legge ut helseinfo om barn osv 🤯 Hun er så desperat ettter bekreftelse av fremmede at der er latterlig! Jeg har avfulgt det sirkuset der! Hun som ikke eksponerer barn, har jo lagt ut leggerutiner osv i dag på story, som for min del, er eksponering. Men igjen, Drage må være litt kort. I tillegg til reklame for en humbug-pille som skal hjelpe å regulere blodsukker etter inntak av karbohydrater... Sukk. 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå