Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke barn, så jeg lurer oppriktig: er folk med barn/baby interessert i melkemengde som pumpes? 🤔 Jeg aner ikke om hun har mye eller lite produksjon, men er det en form for snikskryt, dette med melkemengde? 

For ikke å snakke om bilder av pumping, med pupper trykt opp i kamera? Jeg har ikke interesse av det i hvert fall. Har ikke sett andre treningsinfluensere/coacher som legger ut bilder av brystvortene sine, selv om det er i forbindelse med pumping. Salig røre av «meld deg på treningsappen min» og pupp i monitor for tida🤯 + disse annonselinkene med ting hun ikke har råd til. 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

platypus skrev (57 minutter siden):

Jeg har ikke barn, så jeg lurer oppriktig: er folk med barn/baby interessert i melkemengde som pumpes? 🤔 Jeg aner ikke om hun har mye eller lite produksjon, men er det en form for snikskryt, dette med melkemengde? 

For ikke å snakke om bilder av pumping, med pupper trykt opp i kamera? Jeg har ikke interesse av det i hvert fall. Har ikke sett andre treningsinfluensere/coacher som legger ut bilder av brystvortene sine, selv om det er i forbindelse med pumping. Salig røre av «meld deg på treningsappen min» og pupp i monitor for tida🤯 + disse annonselinkene med ting hun ikke har råd til. 

Det er bare en unnskyldning for å kunne legge ut bilder av puppene. Hun er så ekshibisjonistisk at jeg blir uvel av å se på. Tenk når ungene hennes blir såpass gamle at de kan søke opp bildene av mora si!

• Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

platypus skrev (2 timer siden):

Hvis du ikke er interessert i noe av det hun legger ut så trenger du ikke følge henne.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

platypus skrev (2 timer siden):

Hun elsker å vise fram puppene, så det er bare enda en unnskyldning for å vise de. Fæl hele dama.

• Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leoline skrev (1 time siden):

Hvis du ikke er interessert i noe av det hun legger ut så trenger du ikke følge henne.

Man trenger ikke følge Drage for å finne ut  at hun har lagt ut bilde av halve brystvorta for hele internettet.

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

platypus skrev (4 timer siden):

Svært få er nok interessert i det, men det er ganske vanlig å vise frem/skryte av ja. I Ammehjelpsgruppen for eksempel måtte man oppfordre mødre til å slutte å dele hvor mye de har pumpet ut, fordi det egentlig kan skape mer uro hos andre ("hvorfor greier ikke jeg pumpe ut så mye, har jeg lite melk?"). 

Samtidig, for en pumpemamma er det hardt arbeid å pumpe så mye så jeg kan jo forstå at man ønsker å dele, når hverdagen egentlig består av pumping... Og det bidrar til å normalisere pumping. Men for de fleste er det nok ganske uinteressant å se detaljene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sophie1988 skrev (1 time siden):

Man trenger ikke følge Drage for å finne ut  at hun har lagt ut bilde av halve brystvorta for hele internettet.

Notert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bittesmå pupper og pumpet nok til å fullflaske tvillinger til de var fire-fem mnd. Det var MYE jobb. Og puppene mine så ut som to steinharde silikonpupper som var limt på før jeg fikk pumpet ut melka hver 3. Time hele døgnet. Så størrelsen på puppene er ikke alltid det samme som at man har mest melk. Det er virkelig unødvendig å legge ut så mye fetisj-pupp i monitor.

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vektfokus i hennes program, men fokus på litt bedre valg i matveien og litt mer bevegelse… Det blir jo underforstått som det er det hun har gjort. Men vi vet jo at dette ikke var nok for henne. Hun trengte operasjon og medisiner for å gjennomføre vekttapet. Hun har også stort sett fokusert på vekttap så lenge jeg har fulgt henne. Ofte deles før - etter - bilder. Jeg håper snart det blir slutt på alle disse digitale betalingskursene influensere tilbyr. Gå heller til legen og få hjelp. Mye billigere og mer effektivt. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hubbabubba00 skrev (1 time siden):

Hva er dette "gjett prisen" greiene hun støtt deler???

Hun tjener noen øre hver gang noen klikker på linken, så det er en utspekulert måte å få folk til å trykke på linkene så hun tjener penger 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (1 time siden):

Hun tjener noen øre hver gang noen klikker på linken, så det er en utspekulert måte å få folk til å trykke på linkene så hun tjener penger 

Er ikke bare noen få øre heller, noen linker kan gi flere kroner per klikk. Var en annen influencer som ga et innblikk i inntekten via sånne linker. Var en del tusen hun dro inn per mnd 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (På 1.1.2025 den 17.01):

Ikke vektfokus i hennes program, men fokus på litt bedre valg i matveien og litt mer bevegelse… Det blir jo underforstått som det er det hun har gjort. Men vi vet jo at dette ikke var nok for henne. Hun trengte operasjon og medisiner for å gjennomføre vekttapet. Hun har også stort sett fokusert på vekttap så lenge jeg har fulgt henne. Ofte deles før - etter - bilder. Jeg håper snart det blir slutt på alle disse digitale betalingskursene influensere tilbyr. Gå heller til legen og få hjelp. Mye billigere og mer effektivt. 

Hva slags billig og effektiv hjelp er det legene tilbyr🤔

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...