Summeer Skrevet 13 timer siden #20881 Del Skrevet 13 timer siden (endret) Mine tvillinger sov noen netter på skift, som betydde at jeg kunne gå en hel natt uten søvn. Og selvom man får avlastning på dagen med at noen underholder den ene så må man alltid "bytte til seg" den som er sulten/må byttes bleie på/gråter, så man har nesten konstant en baby i behovsmodus. Det er beintøft i starten med tvillinger. Sånn er det for alle med tvillinger. Det er noe helt annet å ha to babyer enn en! Du må velge å være positiv, og se at selvom det er kjipt med jula ville det ikke blitt rolig og en treåring i fokus uansett. Hun må logge av. Hun har ikke dømmekraft til å se hva som bør eksponeres eller ikke. Og hun må sette hvile og "påkoblet familien" som eneste prioritet de neste månedene, ikke unødvendig pushing av overforbruk.... Endret 13 timer siden av Summeer 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 12 timer siden #20882 Del Skrevet 12 timer siden Summeer skrev (58 minutter siden): Mine tvillinger sov noen netter på skift, som betydde at jeg kunne gå en hel natt uten søvn. Og selvom man får avlastning på dagen med at noen underholder den ene så må man alltid "bytte til seg" den som er sulten/må byttes bleie på/gråter, så man har nesten konstant en baby i behovsmodus. Det er beintøft i starten med tvillinger. Sånn er det for alle med tvillinger. Det er noe helt annet å ha to babyer enn en! Du må velge å være positiv, og se at selvom det er kjipt med jula ville det ikke blitt rolig og en treåring i fokus uansett. Hun må logge av. Hun har ikke dømmekraft til å se hva som bør eksponeres eller ikke. Og hun må sette hvile og "påkoblet familien" som eneste prioritet de neste månedene, ikke unødvendig pushing av overforbruk.... Men hun får ikke fylt opp hverken klesskapet eller ha ørten kremer og annet ræl, hvis hun ikke prioriterer sosiale medier. Det må jo være stort tap. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå