panzerpølsa Skrevet 29. november 2024 #20821 Del Skrevet 29. november 2024 Kattedama skrev (8 timer siden): At hun ikke klarer å logge av kommer ikke som et sjokk. Hårreisende at hun ikke evner å endre fokus, selv som trebarnsmor under ikke normale forhold. Nei, for da kan hun ikke pushe alle disse reklamene og linkene som hun gjør. Derfor blir det alle disse tragiske reelsene som er laga i hui og hast, alle pratestorys med filter og fikling i ansikt og hår, og masse links til diverse som skal selges på story. Money talks. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 29. november 2024 #20822 Del Skrevet 29. november 2024 Fredrikstad71mod skrev (12 timer siden): Det var vel ikke svar på det hu lurte på 🤪 Hun bruker jo nesten ikke Snap, så hva er poenget med å finne henne der? Det er Insta hun er aktiv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 29. november 2024 #20823 Del Skrevet 29. november 2024 Fenomen skrev (8 minutter siden): Hun bruker jo nesten ikke Snap, så hva er poenget med å finne henne der? Det er Insta hun er aktiv. Nemlig, og var derfor jeg svarte som jeg gjorde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrshopalot Skrevet 29. november 2024 #20824 Del Skrevet 29. november 2024 «Alt er så overveldende, gråte en skvett foran kamera, ekstremt tøff dag» *reklame fjorten parfymer*. Fy faen for et fokus når du har to bitte små babyer på nyfødt intensiv og en datter som sikkert savner mamma… kvalmt 6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 29. november 2024 #20825 Del Skrevet 29. november 2024 Mrshopalot skrev (2 timer siden): «Alt er så overveldende, gråte en skvett foran kamera, ekstremt tøff dag» *reklame fjorten parfymer*. Fy faen for et fokus når du har to bitte små babyer på nyfødt intensiv og en datter som sikkert savner mamma… kvalmt Helt forkastelig. Men sånn har hun jo holdt på hele tiden. Frister i alle fall ikke å benytte seg av linker og koder, det her er shady business. Og ikke minst, reklamen for hennes eget opplegg. Hvem kan hun hjelpe, med så skjør psyke tenker jeg (legg bort telefon, det er ikke alltid positivt å normalisere alt) 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 29. november 2024 #20826 Del Skrevet 29. november 2024 De skriver deg ikke ut om alt ikke er bra nok 3 dager etter KS. Jeg ble liggende en uke før jeg fikk flytte over på sykehushotellet. Det er en tøff påkjenning med KS og premature babyer, jeg fikk selv tvillinger med hastesnitt i uke 32. Men alt skal ikke ut på Internett! Dette er noe for den private sfæren! 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 29. november 2024 #20827 Del Skrevet 29. november 2024 Fenomen skrev (7 timer siden): Hun bruker jo nesten ikke Snap, så hva er poenget med å finne henne der? Det er Insta hun er aktiv. Det spørsmålet bør du vel stille til den som lurte på hva hennes snap er og ikke meg som ga den til personen som spurte ?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hubbabubba00 Skrevet 1. desember 2024 #20828 Del Skrevet 1. desember 2024 Mrshopalot skrev (På 29.11.2024 den 20.10): «Alt er så overveldende, gråte en skvett foran kamera, ekstremt tøff dag» *reklame fjorten parfymer*. Fy faen for et fokus når du har to bitte små babyer på nyfødt intensiv og en datter som sikkert savner mamma… kvalmt Hun har jo sikkert noen avtaler med de hun samarbeider med om når reklame skal ut på stories osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hubbabubba00 Skrevet 4. desember 2024 #20829 Del Skrevet 4. desember 2024 Da var første story om magen som har krympet på plass.. Har ventet på det. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 4. desember 2024 #20830 Del Skrevet 4. desember 2024 (endret) hubbabubba00 skrev (10 timer siden): Da var første story om magen som har krympet på plass.. Har ventet på det. Det er virkelig et voksent og klokt fokus, med to små premature babyer 🙄. Hun der kommer aldri til å vokse opp selv om hun nærmer seg 40. Hvem søren bryr seg om magen hennes, utenom henne selv? Kroppsfokuset hennes er helt latterlig. Endret 4. desember 2024 av Kattedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paulinetta Skrevet 5. desember 2024 #20831 Del Skrevet 5. desember 2024 Kattedama skrev (13 timer siden): Det er virkelig et voksent og klokt fokus, med to små premature babyer 🙄. Hun der kommer aldri til å vokse opp selv om hun nærmer seg 40. Hvem søren bryr seg om magen hennes, utenom henne selv? Kroppsfokuset hennes er helt latterlig. Jeg bryr meg! Jeg syns det er både spennende og interessant å se hvordan en kropp kan endre seg, både etter generell vektnedgang og fødsel. Jeg tror mange er som meg jeg, så jeg velger å gi et ansikt til denne anonyme gruppen 🫢 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 5. desember 2024 #20832 Del Skrevet 5. desember 2024 Paulinetta skrev (5 timer siden): Jeg bryr meg! Jeg syns det er både spennende og interessant å se hvordan en kropp kan endre seg, både etter generell vektnedgang og fødsel. Jeg tror mange er som meg jeg, så jeg velger å gi et ansikt til denne anonyme gruppen 🫢 Så du trenger en kroppsfiksert influenser til å opplyse deg om det? Tror ikke mange er interessert i HD sin mage nei, hadde det vært stor interesse hadde hun hatt flere følgere enn de få hun har i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 5. desember 2024 #20833 Del Skrevet 5. desember 2024 Kattedama skrev (11 minutter siden): Så du trenger en kroppsfiksert influenser til å opplyse deg om det? Tror ikke mange er interessert i HD sin mage nei, hadde det vært stor interesse hadde hun hatt flere følgere enn de få hun har i dag. Og hva så om hun favner et smalt publikum? Er det så viktig for deg at enhver influenser skal favne et bredt publikum? Hvorfor bruker du din dyrebare tid på å følge det du finner helt uinteressant? 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 6. desember 2024 #20834 Del Skrevet 6. desember 2024 Ikke så veldig konstruktivt, men utrolig irriterende at hun skal ha fingrene oppi ansiktet på absolutt alle bilder. Har hun delt at hun ble deprimert etter forrige fødsel? Jeg trodde alt bare var fryd og gammen og alt fødsel var så lett da, jeg. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 6. desember 2024 #20835 Del Skrevet 6. desember 2024 Fenomen skrev (35 minutter siden): Ikke så veldig konstruktivt, men utrolig irriterende at hun skal ha fingrene oppi ansiktet på absolutt alle bilder. Har hun delt at hun ble deprimert etter forrige fødsel? Jeg trodde alt bare var fryd og gammen og alt fødsel var så lett da, jeg. Ja, hva er det med den der forbaskede hånda oppi trynet på hvert eneste bilde?? Skjønner ikke greia! Helene prater så mye tøv at hun sliter nok med å holde styr på hva hun egentlig har sagt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 6. desember 2024 #20836 Del Skrevet 6. desember 2024 Fenomen skrev (40 minutter siden): Ikke så veldig konstruktivt, men utrolig irriterende at hun skal ha fingrene oppi ansiktet på absolutt alle bilder. Har hun delt at hun ble deprimert etter forrige fødsel? Jeg trodde alt bare var fryd og gammen og alt fødsel var så lett da, jeg. Ja det har hun delt flere ganger, men ikke rett etter/kort tid etter fødsel (men det kan jo ta ganske lang tid før man forstår at det er en depresjon). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 6. desember 2024 #20837 Del Skrevet 6. desember 2024 issoras skrev (På 5.12.2024 den 15.12): Og hva så om hun favner et smalt publikum? Er det så viktig for deg at enhver influenser skal favne et bredt publikum? Hvorfor bruker du din dyrebare tid på å følge det du finner helt uinteressant? Det er utrolig sært at folk opplever det som spennende å se andres mager, gjennom vektnedgang og fødsler. Det er så man ikke kan tro at det er tilfelle. Jeg bryr meg ikke om publikumet hennes, antallet handler om hvor sært det innholdet på kanalene hennes er og at det ikke favner MANGE. Og jeg følger IKKE, det er livet for kort til. Poenget mitt var FOKUSET etter en fødsel av premature barn, tror man skal lete lenge etter andre mødre med et så navlebeskuende innhold etter en slik opplevelse. Og hun som hadde innlegg på innlegg angående fødselsdepresjonen sist, sin burde seriøst bare LOGGE av! Hun har viktigere ting å fokusere på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 6. desember 2024 #20838 Del Skrevet 6. desember 2024 Kattedama skrev (22 minutter siden): Det er utrolig sært at folk opplever det som spennende å se andres mager, gjennom vektnedgang og fødsler. Det er så man ikke kan tro at det er tilfelle. Jeg bryr meg ikke om publikumet hennes, antallet handler om hvor sært det innholdet på kanalene hennes er og at det ikke favner MANGE. Og jeg følger IKKE, det er livet for kort til. Poenget mitt var FOKUSET etter en fødsel av premature barn, tror man skal lete lenge etter andre mødre med et så navlebeskuende innhold etter en slik opplevelse. Og hun som hadde innlegg på innlegg angående fødselsdepresjonen sist, sin burde seriøst bare LOGGE av! Hun har viktigere ting å fokusere på. Men hvis hun logger av så får hun ikke den oppmerksomheten hun sårt trenger. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 7. desember 2024 #20839 Del Skrevet 7. desember 2024 Sophie1988 skrev (11 timer siden): Men hvis hun logger av så får hun ikke den oppmerksomheten hun sårt trenger. Nei, det er akkurat det. Stort oppmerksomhetsbehov. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 7. desember 2024 #20840 Del Skrevet 7. desember 2024 Fenomen skrev (21 minutter siden): Nei, det er akkurat det. Stort oppmerksomhetsbehov. Nemlig! Som " alle " influencere har hun gjort seg selv dønn avhengig av oppmerksomhet. Klikkomani på steroider! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå