platypus Skrevet 24. oktober #20721 Del Skrevet 24. oktober Ny «spørsmålsrunde» hvor hun bare deler spørsmål hun har sendt til seg selv for å kunne svare med annonselinker? 🤔🙄 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 24. oktober #20722 Del Skrevet 24. oktober platypus skrev (2 timer siden): Ny «spørsmålsrunde» hvor hun bare deler spørsmål hun har sendt til seg selv for å kunne svare med annonselinker? 🤔🙄 Hun gjør bestandig det. Fikk antakelig ingen andre spørsmål 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 25. oktober #20723 Del Skrevet 25. oktober platypus skrev (8 timer siden): Ny «spørsmålsrunde» hvor hun bare deler spørsmål hun har sendt til seg selv for å kunne svare med annonselinker? 🤔🙄 Tenkte akkurat det samme. Det er bare klaging, klaging skjult som humor som hun har kopiert fra Tik Tok, og reklamer hun produserer. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 25. oktober #20724 Del Skrevet 25. oktober Alt hun deler nå har linker til egen business som agenda. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 25. oktober #20725 Del Skrevet 25. oktober Har ikke vært inne på lenge, men så dukket hun opp i feeden min. Det var ekstremt kraftig filterbruk! Eller har hun blitt mye strammere og smalere i ansiktet av å være gravid? (Og mye klarere blå øyne...) 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 25. oktober #20726 Del Skrevet 25. oktober Summeer skrev (1 time siden): Har ikke vært inne på lenge, men så dukket hun opp i feeden min. Det var ekstremt kraftig filterbruk! Eller har hun blitt mye strammere og smalere i ansiktet av å være gravid? (Og mye klarere blå øyne...) Bruker ikke hun alltid filter da? Ikke at hun innrømmer det, god nok som du er osv. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 25. oktober #20727 Del Skrevet 25. oktober Summeer skrev (5 timer siden): Har ikke vært inne på lenge, men så dukket hun opp i feeden min. Det var ekstremt kraftig filterbruk! Eller har hun blitt mye strammere og smalere i ansiktet av å være gravid? (Og mye klarere blå øyne...) Heavy filter om dagen. Og klaging, klaging, klaging. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 25. oktober #20728 Del Skrevet 25. oktober Fruktfatet skrev (1 time siden): Heavy filter om dagen. Og klaging, klaging, klaging. Gikk inn nå og sjekka og oi ja, der var det filter! Kan ikke huske at hun har brukt et så ekstremt filter før. Hun er jo fin uten, det ser så teit ut når det er så åpenbart. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hubbabubba00 Skrevet 26. oktober #20729 Del Skrevet 26. oktober "Av og til får jeg spørsmål om jeg er flau eller skammer meg over cellulittene mine" Tviler på at det er et spørsmål hun får 🙈 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 26. oktober #20730 Del Skrevet 26. oktober hubbabubba00 skrev (39 minutter siden): "Av og til får jeg spørsmål om jeg er flau eller skammer meg over cellulittene mine" Tviler på at det er et spørsmål hun får 🙈 Dette har hun laget reel om før også. Alt går på repeat. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 26. oktober #20731 Del Skrevet 26. oktober hubbabubba00 skrev (1 time siden): "Av og til får jeg spørsmål om jeg er flau eller skammer meg over cellulittene mine" Tviler på at det er et spørsmål hun får 🙈 Hvis noen har spurt henne om det så har de blitt blokkert ganske raskt. 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
platypus Skrevet 27. oktober #20732 Del Skrevet 27. oktober (endret) Hun lager altså sååå kleine reels🙈 (som er fulle av filter, selv om hun påstår hun ikke bruker filter). I dag klages det på at hun stod opp kl 5 i stedet for 6. Jeg har ikke barn, men en velfungerende døgnrytme, og våknet også en time «tidligere» enn vanlig, selv om jeg sov «like lenge» som i går. Er seriøst spent på mengden klaging som kommer når tvillingene er på plass. En liten genuin undring til slutt: Tidligere har vi sett at hun bruker bare et tomt deksel hvis hun skal «prate i tlf» i en reel/story, det er selvfølgelig fordi hun bruker tlf til å filme. Men hvorfor bruke en tom kopp til å «drikke» av (ref dagens reel)? Hvorfor ikke bare ha noe i koppen? 🤔 Skjermdump Instagram helenedrage: Endret 27. oktober av platypus Skriveleif 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 27. oktober #20733 Del Skrevet 27. oktober platypus skrev (1 time siden): Hun lager altså sååå kleine reels🙈 (som er fulle av filter, selv om hun påstår hun ikke bruker filter). I dag klages det på at hun stod opp kl 5 i stedet for 6. Jeg har ikke barn, men en velfungerende døgnrytme, og våknet også en time «tidligere» enn vanlig, selv om jeg sov «like lenge» som i går. Er seriøst spent på mengden klaging som kommer når tvillingene er på plass. En liten genuin undring til slutt: Tidligere har vi sett at hun bruker bare et tomt deksel hvis hun skal «prate i tlf» i en reel/story, det er selvfølgelig fordi hun bruker tlf til å filme. Men hvorfor bruke en tom kopp til å «drikke» av (ref dagens reel)? Hvorfor ikke bare ha noe i koppen? 🤔 Skjermdump Instagram helenedrage: Det er så ufattelig flaut🤣 jeg må nå bare le her jeg sitter med kaffekoppen min (MED kaffe i) 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenelarsen Skrevet 28. oktober #20734 Del Skrevet 28. oktober platypus skrev (På 27.10.2024 den 10.32): Hun lager altså sååå kleine reels🙈 (som er fulle av filter, selv om hun påstår hun ikke bruker filter). I dag klages det på at hun stod opp kl 5 i stedet for 6. Jeg har ikke barn, men en velfungerende døgnrytme, og våknet også en time «tidligere» enn vanlig, selv om jeg sov «like lenge» som i går. Er seriøst spent på mengden klaging som kommer når tvillingene er på plass. En liten genuin undring til slutt: Tidligere har vi sett at hun bruker bare et tomt deksel hvis hun skal «prate i tlf» i en reel/story, det er selvfølgelig fordi hun bruker tlf til å filme. Men hvorfor bruke en tom kopp til å «drikke» av (ref dagens reel)? Hvorfor ikke bare ha noe i koppen? 🤔 Skjermdump Instagram helenedrage: Elsker "rekk opp hånda" innlegg......der mødre skal kjempe om hvem som har det verst. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 28. oktober #20735 Del Skrevet 28. oktober Hva er greia med å dra alle topper og t-skjorter under puppene. Og vise hele magen på gravidebuksa. Er hun redd ingen skal se hun er gravid. Og alltid ha 2 knapper åpen på de trange toppene. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 28. oktober #20736 Del Skrevet 28. oktober Sassya skrev (38 minutter siden): Hva er greia med å dra alle topper og t-skjorter under puppene. Og vise hele magen på gravidebuksa. Er hun redd ingen skal se hun er gravid. Og alltid ha 2 knapper åpen på de trange toppene. Hun har jo vært sykelig opptatt utseende siden positiv test.. livredd for at folk ikke skal skjønne at hun er gravid, så derfor fremhever hun det så godt hun kan tipper jeg. Hun er jo verre enn noen gang mtp fokus på utseende sitt. 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 28. oktober #20737 Del Skrevet 28. oktober Hun er helt opphengt i den kroppen sin. Lager reels av ting som aldri har skjedd henne. Hun har for mye fritid med alle de negative tankene sine. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 28. oktober #20738 Del Skrevet 28. oktober Siste innlegget ang det å kommentere andre sitt utseende, i dette tilfelle størrelsen på magen. Helt enig i at det er en uting, men kanskje HD skal gå i seg selv, ta en titt på siste ukers/måneders innlegg, og se hvor mye hun selv snakker negativt om sin egen størrelse på magen osv. Er jo omtrent det eneste hun gjør, klager over hvor stor magen er.. hun snakker om seg selv i negativ tone hele tiden. Burde kanskje lage innlegg om det også, hvor fælt det er å hele tiden snakke negativt om seg selv og størrelsen på magen? 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 28. oktober #20739 Del Skrevet 28. oktober Lileep skrev (9 minutter siden): Siste innlegget ang det å kommentere andre sitt utseende, i dette tilfelle størrelsen på magen. Helt enig i at det er en uting, men kanskje HD skal gå i seg selv, ta en titt på siste ukers/måneders innlegg, og se hvor mye hun selv snakker negativt om sin egen størrelse på magen osv. Er jo omtrent det eneste hun gjør, klager over hvor stor magen er.. hun snakker om seg selv i negativ tone hele tiden. Burde kanskje lage innlegg om det også, hvor fælt det er å hele tiden snakke negativt om seg selv og størrelsen på magen? Enda en reel som ikke har skjedd henne. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 28. oktober #20740 Del Skrevet 28. oktober Fruktfatet skrev (50 minutter siden): Enda en reel som ikke har skjedd henne. Enda en reel som hun også har kopiert av andre, akkurat som alt annet skvip hun legger ut. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå