Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Her er videoen hun har blitt inspirert av, og Bret forklarer nytten av øvelsen bedre enn HD. Så mulig øvelsen ikke er helt feil, men dette burde jo HD greie å formidle på egenhånd. Dette er en øvelse for setemusklene (øverste del av rumpa som HD kaller det). En veldig rumpefokusert øvelse. Slik jeg forstår det er fordelen nettopp den at man får glutes i strukket posisjon her. 

https://www.instagram.com/reel/C7PR78tOvfK/?igsh=a2Mwbjc0cDEwNWRk

Synd at HD ikke greide å beskrive og argumentere for denne, hadde jo blitt en interessant diskusjon. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

«Karrierekvinne» 🙈😅. Hun har vel en «normal» jobb, eller? For meg er ikke hun definisjon på karrierekvinne, hun er langt fra «prototypen» av min definisjon…. Hun har jobb ved siden av at hun er influencer. That’s it ! Hun har jo 200 innlegg med klaging over hvordan man får tid til alt….

IMG_6761.jpeg
 

Bilde: HD sin IG konto 

Endret av irevin
Kilde for bilde
  • Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (4 minutter siden):

«Karrierekvinne» 🙈😅. Hun har vel en «normal» jobb, eller? For meg er ikke hun definisjon på karrierekvinne, hun er langt fra «prototypen» av min definisjon…. Hun har jobb ved siden av at hun er influencer. That’s it ! Hun har jo 200 innlegg med klaging over hvordan man får tid til alt….

IMG_6761.jpeg

Er det tull? Hun har en helt vanlig jobb, ja.. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (3 minutter siden):

«Karrierekvinne» 🙈😅. Hun har vel en «normal» jobb, eller? For meg er ikke hun definisjon på karrierekvinne, hun er langt fra «prototypen» av min definisjon…. Hun har jobb ved siden av at hun er influencer. That’s it ! Hun har jo 200 innlegg med klaging over hvordan man får tid til alt….

IMG_6761.jpeg

Jobbe litt med norsken din HD! Det heter: jeg hjelper kvinner til å bli sterkere...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege1980 skrev (5 timer siden):

Her er printscreens før først kommentarene ble slettet, deretter hele videoen. Gode spørsmål og overhodet ingen kritikk. (Kilde: Instagram helenedrage)

IMG_4073.jpeg

IMG_4074.jpeg

IMG_4075.jpeg

IMG_4076.jpeg

Hun har sikkert blokkert vedkommende etter slike spørsmål. Så seriøst er HD🤣

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege1980 skrev (6 timer siden):

Her er printscreens før først kommentarene ble slettet, deretter hele videoen. Gode spørsmål og overhodet ingen kritikk. (Kilde: Instagram helenedrage)

IMG_4073.jpeg

IMG_4074.jpeg

IMG_4075.jpeg

IMG_4076.jpeg

Takk for tips til en flink dame jeg skal følge! ;) :D

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

issoras skrev (På 30.5.2024 den 12.06):

Her er videoen hun har blitt inspirert av, og Bret forklarer nytten av øvelsen bedre enn HD. Så mulig øvelsen ikke er helt feil, men dette burde jo HD greie å formidle på egenhånd. Dette er en øvelse for setemusklene (øverste del av rumpa som HD kaller det). En veldig rumpefokusert øvelse. Slik jeg forstår det er fordelen nettopp den at man får glutes i strukket posisjon her. 

https://www.instagram.com/reel/C7PR78tOvfK/?igsh=a2Mwbjc0cDEwNWRk

Synd at HD ikke greide å beskrive og argumentere for denne, hadde jo blitt en interessant diskusjon. 

Og hvis man leser Coach Kassem sin kommentar får man en god forklaring på hvorfor det ikke er en spesielt god øvelse for rumpa.

IMG_1798.jpeg

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege1980 skrev (På 30.5.2024 den 8.06):

Her er printscreens før først kommentarene ble slettet, deretter hele videoen. Gode spørsmål og overhodet ingen kritikk. (Kilde: Instagram helenedrage)

IMG_4073.jpeg

IMG_4074.jpeg

IMG_4075.jpeg

IMG_4076.jpeg

Hun Charlotte er kjæresten til Emil Meek, fitness utøver og PT. Tror hun vet hva hun snakker om.

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_6768.thumb.jpeg.92f9f57adf4d6d729fbbd77cfe74eadc.jpegFoto; HD sin IG konto

 

Husk å rediger begge beina dine neste gang, HD. Skal ikke bilder merkes når de redigeres? 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en før og etter… Hun kommer seg ikke utenom at hun har tatt operasjon først og deretter slankemedisin. Det er jo det hun bøg reklamere for og anbefale følgere i samme situasjon hun var…

  • Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VaniIIe
On 5/28/2024 at 11:19 AM, Lileep said:

Med en iskaffe og porsjonsjokolade er man fort oppi 800 kalorier..(ifølge SoMe har hun fortært dette) er jo her mengdekontrollen kommer inn.. enten eller, litt av hver, ikke alt av begge deler. Hun dropper så mye info. Hvilke tiltak i hverdagen mtp kosthold gjør hun for å kunne unne seg den mengden hver dag?  Det er jo mengdekontroll hun har slitt med i alle år, og jeg vil tro en sjokoladebar hver dag i 30 dager vil vises igjen på kroppen. Det er ikke en liten mengde hvis det er i tillegg til et normalt kosthold. Det er faktisk ganske mye.. 
 

 

800 kalorier var veldig å ta i!

 

En porsjonssjokolade har vel rundt 80-200 kalorier avhengig av type og iskaffe trenger ikke ha mye kalorier. Jeg lager min med rundt 200 ml havremelk som jeg skummer, litt sukker, kaffe og isbiter. Så 120 kalorier. Jeg kan fint kose meg med en liten sjokolade og en iskaffe hver dag uten at det skulle være noen ekstreme mengder med kalorier. Jeg får i meg mellom 0-300 kalorier hver dag fra kos som iskaffe, kjeks og sjokolade, tenker det er helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VaniIIe skrev (5 timer siden):

800 kalorier var veldig å ta i!

 

En porsjonssjokolade har vel rundt 80-200 kalorier avhengig av type og iskaffe trenger ikke ha mye kalorier. Jeg lager min med rundt 200 ml havremelk som jeg skummer, litt sukker, kaffe og isbiter. Så 120 kalorier. Jeg kan fint kose meg med en liten sjokolade og en iskaffe hver dag uten at det skulle være noen ekstreme mengder med kalorier. Jeg får i meg mellom 0-300 kalorier hver dag fra kos som iskaffe, kjeks og sjokolade, tenker det er helt greit.

Hun drikker iskaffe salt karamell fra espressohouse (litt over 300 kcal) og en snickersbar på 75g har 350 kcal. Så det er borti 700 kcal på den kosen til dragen.

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, VaniIIe said:

800 kalorier var veldig å ta i!

 

En porsjonssjokolade har vel rundt 80-200 kalorier avhengig av type og iskaffe trenger ikke ha mye kalorier. Jeg lager min med rundt 200 ml havremelk som jeg skummer, litt sukker, kaffe og isbiter. Så 120 kalorier. Jeg kan fint kose meg med en liten sjokolade og en iskaffe hver dag uten at det skulle være noen ekstreme mengder med kalorier. Jeg får i meg mellom 0-300 kalorier hver dag fra kos som iskaffe, kjeks og sjokolade, tenker det er helt greit.

Men du gjør noen tiltak for å få det til på passe inn. Mulig HD også gjør det, men bildene hun viser av espressohouse sin drikke, så er ikke det noe på havredrikk til 120 kalorier totalt for å si det sånn 🫣 er jo dette hun bør få med, gjør hun noen tiltak for å kunne spise en Snickersbar hver dag, og når hun samtidig kjøper en iskaffe med karamell.. hvordan passer det inn i et regime som ikke skal gi endringer på kroppen? Hun gjør alt veldig halvveis, og det vil ikke gi følgerene noe konkret. Skal hun etter 30 dager si at hun merka ingen endring på kroppen, og følgerene begynner da å drikke en espressodrikk OG Snickersbar per dag og forvente samme resultat som HD påstår hun oppnådde?  For hvermannsen vil garantert merke noe på kroppen hvis de drikker en drikk og spiser en sjokolade hver dag, UTEN å gjøre noe som helt tilpassinger med resten av intakte den dagen. 
 

Og min store svakhet er iskaffe selv, så jeg drikker det selv hver dag, og jeg spiser noen biter sjokolade hver kveld. Men da tilpasser jeg resten av dagen deretter. Derfor holder jeg vekta på det nivået jeg vil. Før gjorde jeg ikke det, hadde ikke kontroll overhode, og gikk da selvfølgelig opp i vekt. HD nevner ingenting om mengdekontroll overhode. 

Endret av Lileep
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hun ikke betydningen av fraser hun bruker? Tenker da på «Fake it till you make it». Hun påstår hun ikke har kommet dit hun er i dag ved å «Fake it till you make it». 
 

Men det er jo nettopp det hun har gjort, og gjør. Hun gir en illusjon av noe hun ikke har, det har hun alltid gjort. Hun poserer seg til det ugjenkjennelige, hun er falsk på det meste. Hun er definisjonen på «Fake it till you make it» 

'Fake it till you make it' means to consciously cultivate an attitude, feeling, or perception of competence that you don't currently have by pretending you do until it becomes true

 

 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (1 time siden):

Vet hun ikke betydningen av fraser hun bruker? Tenker da på «Fake it till you make it». Hun påstår hun ikke har kommet dit hun er i dag ved å «Fake it till you make it». 
 

Men det er jo nettopp det hun har gjort, og gjør. Hun gir en illusjon av noe hun ikke har, det har hun alltid gjort. Hun poserer seg til det ugjenkjennelige, hun er falsk på det meste. Hun er definisjonen på «Fake it till you make it» 

'Fake it till you make it' means to consciously cultivate an attitude, feeling, or perception of competence that you don't currently have by pretending you do until it becomes true

 

 

Så er det nettopp dette da, i årevis har hun følt seg awesome og endelig funnet sin vei. Livet leker og hun har det så bra med seg selv og hvordan hun ser ut For så å innrømme gang på gang at det var ikke sånn allikevel. Hvis ikke det er fake it, så vet ikke jeg. 

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest VaniIIe
7 hours ago, Summeer said:

Hun drikker iskaffe salt karamell fra espressohouse (litt over 300 kcal) og en snickersbar på 75g har 350 kcal. Så det er borti 700 kcal på den kosen til dragen.

 

5 hours ago, Lileep said:

Men du gjør noen tiltak for å få det til på passe inn. Mulig HD også gjør det, men bildene hun viser av espressohouse sin drikke, så er ikke det noe på havredrikk til 120 kalorier totalt for å si det sånn 🫣 er jo dette hun bør få med, gjør hun noen tiltak for å kunne spise en Snickersbar hver dag, og når hun samtidig kjøper en iskaffe med karamell.. hvordan passer det inn i et regime som ikke skal gi endringer på kroppen? Hun gjør alt veldig halvveis, og det vil ikke gi følgerene noe konkret. Skal hun etter 30 dager si at hun merka ingen endring på kroppen, og følgerene begynner da å drikke en espressodrikk OG Snickersbar per dag og forvente samme resultat som HD påstår hun oppnådde?  For hvermannsen vil garantert merke noe på kroppen hvis de drikker en drikk og spiser en sjokolade hver dag, UTEN å gjøre noe som helt tilpassinger med resten av intakte den dagen. 
 

Og min store svakhet er iskaffe selv, så jeg drikker det selv hver dag, og jeg spiser noen biter sjokolade hver kveld. Men da tilpasser jeg resten av dagen deretter. Derfor holder jeg vekta på det nivået jeg vil. Før gjorde jeg ikke det, hadde ikke kontroll overhode, og gikk da selvfølgelig opp i vekt. HD nevner ingenting om mengdekontroll overhode. 

Åj ok, beklager, visste ikke at hun kjøpte fancy iskaffe hver dag! 

Jeg trodde hele hennes ide bak dette prosjektet var å vise at man kan også ha litt nei mat i kosten så lenge man gjør det med måte, men fremdeles gå ned i vekt. Men med de valgene blir nok ikke det konklusjonen på slutten av måneden nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (På 31.5.2024 den 21.24):

Hun Charlotte er kjæresten til Emil Meek, fitness utøver og PT. Tror hun vet hva hun snakker om.

Noen som bruker appen til HD? Innleggene hennes vedr egenreklame på opplegget får ikke mye oppmerksomhet. Men, får det nybegynnere i gang så er jo det bra👍Syns bare prisen var stiv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (På 31.5.2024 den 22.57):

Nok en før og etter… Hun kommer seg ikke utenom at hun har tatt operasjon først og deretter slankemedisin. Det er jo det hun bøg reklamere for og anbefale følgere i samme situasjon hun var…

Men hvor mange hundre ganger må hun si at hun har tatt operasjon før det er godt nok da? Hun har vært helt ærlig på at hun har tatt operasjon. Hun har også sagt flere ganger at hun har hatt medisinsk hjelp for vektnedgang, inklusiv medisinbruk. Jeg ser for meg hvordan lyden hadde vært inne i tråden her om hun hadde for eksempel snakket masse om hvor bra det var med Ozempic eller delt erfaringene hun hadde med medikamentell behandling. Da hadde hun blitt slept for å komme med ukvalifisert medisinsk veiledning og synsing om reseptbelagte medisiner. 

Damned if you do.,,

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måsies skrev (2 timer siden):

hun hadde for eksempel snakket masse om hvor bra det var med Ozempic eller delt erfaringene hun hadde med medikamentell behandling

Det hadde vel vært å vise følgerne veien til vektnedgang istedenfor å stadig selge ting som ikke har funket for henne selv. Det være seg FUS, trening noen ganger i uka, alt med måte osv osv. 

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...