Fenomen Skrevet i går, 08:31 #23241 Skrevet i går, 08:31 Taddah skrev (14 timer siden): Pilates hver kveld midt i leggetiden. Tålmodig mann hun har. Han har vært tålmodig i mange år.. 6
Pinnsvine Skrevet i går, 14:46 #23242 Skrevet i går, 14:46 hva er problemet her, egentlig? Denne kritikken av at mannen hennes er «for grei» som kommer i tråden innimellom drypper av dårlig kamuflert misunnelse. Er det så provoserende å se menn som bidrar hjemme og tilrettelegger for at kona skal kunne ha hobbyer? 2 4
Taddah Skrevet i går, 15:18 #23243 Skrevet i går, 15:18 Pinnsvine skrev (30 minutter siden): hva er problemet her, egentlig? Denne kritikken av at mannen hennes er «for grei» som kommer i tråden innimellom drypper av dårlig kamuflert misunnelse. Er det så provoserende å se menn som bidrar hjemme og tilrettelegger for at kona skal kunne ha hobbyer? Jeg tror ikke han frivillig tilrettelegger, men at hun MÅ ha mer egentid enn tid med familien for å fungere noenlunde normalt. Hvorfor dra inn misunnelse? 7
Summeer Skrevet i går, 15:27 #23244 Skrevet i går, 15:27 Pinnsvine skrev (40 minutter siden): hva er problemet her, egentlig? Denne kritikken av at mannen hennes er «for grei» som kommer i tråden innimellom drypper av dårlig kamuflert misunnelse. Er det så provoserende å se menn som bidrar hjemme og tilrettelegger for at kona skal kunne ha hobbyer? Igjen går du på brukere og det de skriver. Ikke på sak. Slutt! 1 4
Fenomen Skrevet i går, 16:48 #23245 Skrevet i går, 16:48 Pinnsvine skrev (2 timer siden): hva er problemet her, egentlig? Denne kritikken av at mannen hennes er «for grei» som kommer i tråden innimellom drypper av dårlig kamuflert misunnelse. Er det så provoserende å se menn som bidrar hjemme og tilrettelegger for at kona skal kunne ha hobbyer? Lol. Jeg har verdens mest fantastiske mann som elsker å være sammen med barna, som bidrar til familien på lik linje som meg og som med glede er hjemme når jeg gjør mine ting. Er ikke misunnelig overhode. 1 2
Pinnsvine Skrevet 14 timer siden #23246 Skrevet 14 timer siden Taddah skrev (15 timer siden): Jeg tror ikke han frivillig tilrettelegger, men at hun MÅ ha mer egentid enn tid med familien for å fungere noenlunde normalt. Hvorfor dra inn misunnelse? Til det første: Men det er jo ren spekulasjon? Så lenge jeg har fulgt henne på sosiale medier har jeg aldri hatt inntrykk av noe annet enn at hun har en snill mann som er veldig glad i henne og gladelig stiller opp for henne. Han har jo ikke vært så aktiv på some men dukker opp innimellom, og har hatt kontoer om dyrking av egne hobbyer og har også vært her inne og avkreftet bekymringer om at det står så forferdelig dårlig til i heimen. Likevel lager folk her inne fortellingen om en martyr som hele tiden er på nippet til å ikke gidde mer. Det kan godt være at "menn flest" ikke ville giddet, men kanskje er han ikke det da, og da er hun jo heldig. Og til det siste - ja, enig. Hun har antageligvis en ekstra sårbarhet som gjør at hun er mer avhengig enn andre av å kunne regulere seg, og at hun kanskje trenger mer avlastning hjemme. Det er jo ikke akkurat noen unik situasjon, og er ganske vanlig hos folk som er kronisk syke. Og så oppfatter jeg det som at hun både får ekstra tilrettelegging på jobb og hjemme, nettopp som en følge av det. Og det er fint, i og med at veldig mange kvinner lever liv der man omtrent ikke får lov til å tenke en selvstendig tanke eller gjøre noe som helst for seg selv før alt husarbeidet er gjort og alle familiens behov ellers er tilfredsstilt. Og ja, jeg tror dette bunner ut i misunnelse hos mange, rett og slett fordi jeg skjønner ikke motivasjonen for dette opphenget hvis ikke. Hvorfor skal med voksne damer på internett skulle bli så kollektivt bekymret for fritiden til en mann som helt frivillig har blitt kjæreste med, gift og få barn med en dame som han helt åpenbart liker akkurat som hun er? Han er en voksen mann som kan ta vare på seg selv, tenker jeg. 2
Beatbox Skrevet 12 timer siden #23247 Skrevet 12 timer siden Pinnsvine skrev (1 time siden): Til det første: Men det er jo ren spekulasjon? Så lenge jeg har fulgt henne på sosiale medier har jeg aldri hatt inntrykk av noe annet enn at hun har en snill mann som er veldig glad i henne og gladelig stiller opp for henne. Han har jo ikke vært så aktiv på some men dukker opp innimellom, og har hatt kontoer om dyrking av egne hobbyer og har også vært her inne og avkreftet bekymringer om at det står så forferdelig dårlig til i heimen. Likevel lager folk her inne fortellingen om en martyr som hele tiden er på nippet til å ikke gidde mer. Det kan godt være at "menn flest" ikke ville giddet, men kanskje er han ikke det da, og da er hun jo heldig. Og til det siste - ja, enig. Hun har antageligvis en ekstra sårbarhet som gjør at hun er mer avhengig enn andre av å kunne regulere seg, og at hun kanskje trenger mer avlastning hjemme. Det er jo ikke akkurat noen unik situasjon, og er ganske vanlig hos folk som er kronisk syke. Og så oppfatter jeg det som at hun både får ekstra tilrettelegging på jobb og hjemme, nettopp som en følge av det. Og det er fint, i og med at veldig mange kvinner lever liv der man omtrent ikke får lov til å tenke en selvstendig tanke eller gjøre noe som helst for seg selv før alt husarbeidet er gjort og alle familiens behov ellers er tilfredsstilt. Og ja, jeg tror dette bunner ut i misunnelse hos mange, rett og slett fordi jeg skjønner ikke motivasjonen for dette opphenget hvis ikke. Hvorfor skal med voksne damer på internett skulle bli så kollektivt bekymret for fritiden til en mann som helt frivillig har blitt kjæreste med, gift og få barn med en dame som han helt åpenbart liker akkurat som hun er? Han er en voksen mann som kan ta vare på seg selv, tenker jeg. Du spekulerer du også...jeg tror...antageligvis.... 1 5
RandiO Skrevet 12 timer siden #23248 Skrevet 12 timer siden Pinnsvine skrev (1 time siden): Til det første: Men det er jo ren spekulasjon? Så lenge jeg har fulgt henne på sosiale medier har jeg aldri hatt inntrykk av noe annet enn at hun har en snill mann som er veldig glad i henne og gladelig stiller opp for henne. Han har jo ikke vært så aktiv på some men dukker opp innimellom, og har hatt kontoer om dyrking av egne hobbyer og har også vært her inne og avkreftet bekymringer om at det står så forferdelig dårlig til i heimen. Likevel lager folk her inne fortellingen om en martyr som hele tiden er på nippet til å ikke gidde mer. Det kan godt være at "menn flest" ikke ville giddet, men kanskje er han ikke det da, og da er hun jo heldig. Og til det siste - ja, enig. Hun har antageligvis en ekstra sårbarhet som gjør at hun er mer avhengig enn andre av å kunne regulere seg, og at hun kanskje trenger mer avlastning hjemme. Det er jo ikke akkurat noen unik situasjon, og er ganske vanlig hos folk som er kronisk syke. Og så oppfatter jeg det som at hun både får ekstra tilrettelegging på jobb og hjemme, nettopp som en følge av det. Og det er fint, i og med at veldig mange kvinner lever liv der man omtrent ikke får lov til å tenke en selvstendig tanke eller gjøre noe som helst for seg selv før alt husarbeidet er gjort og alle familiens behov ellers er tilfredsstilt. Og ja, jeg tror dette bunner ut i misunnelse hos mange, rett og slett fordi jeg skjønner ikke motivasjonen for dette opphenget hvis ikke. Hvorfor skal med voksne damer på internett skulle bli så kollektivt bekymret for fritiden til en mann som helt frivillig har blitt kjæreste med, gift og få barn med en dame som han helt åpenbart liker akkurat som hun er? Han er en voksen mann som kan ta vare på seg selv, tenker jeg. Vi må slutte å ta all konstruktiv kritikk (greit nok at noen kritiserer på et barnehagenivå) som om at en er misunnelig. Det er ikke det det handler om. 1 1 4
Lileep Skrevet 8 timer siden #23249 Skrevet 8 timer siden RandiO skrev (3 timer siden): Vi må slutte å ta all konstruktiv kritikk (greit nok at noen kritiserer på et barnehagenivå) som om at en er misunnelig. Det er ikke det det handler om. Denne brukeren har bestemt at det er kun misunnelse, og da er det visstnok riktig! Det går igjen hele tiden, at det denne brukeren skriver er sannheten. Noe som selvsagt er tull og bare tåpelig. (At brukeren spekulerer og synser like mye som h*n kritiserer andre bruker for å gjøre, ser h*n tydeligvis ikke selv) 2 2
Taddah Skrevet 4 timer siden #23250 Skrevet 4 timer siden Det er mye filter om dagen. Er ikke bare CBE som ser forelsket ut på seg selv😅 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå