Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Melkebart1 skrev (9 minutter siden):

Selvom hun åpenbart har slitt mye selv, og antagelig fortsatt gjør, så har hun jo kunnskapen. Hun er jo utdannet og klarer å videreformidle/lage opplegg til andre, selvom hun kanskje ikke klarer å følge det selv. 
Hun er jo helt ærlig på at hun ikke er for alle, men hun prøver iallfall å få til en endring. Hun er på pilates, hun sier hun ligger etter på løpetreningen og vil fokusere på det.  Og det er jo bra? 

Men når har hun vist at hun har kunnskapen? Alt hun legger ut viser for meg at hun ikke har kunnskapen hun påstår hun har. Hun klarer ikke engang å lage et luftslott som gir uttrykk for kunnskapen hun sier hun har.

Og det er det som er problemet her. Å legge ut i det vie og breie om at hun er PT utdannet gir henne en troverdighet og tillit som i ytterste konsekvens kan medføre skade hos andre.

• Nyttig 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Melkebart1 skrev (57 minutter siden):

Men kanskje du eller andre kan få de til riktig, likevel? Kanskje hun klarer å få folk opp av sofaen for å få inn hverdagsaktivitet, uansett hvor dårlig andre mener hun selv er, i alt? Både utseende, psyke og trening? 
Hun kan iallfall vise til at folk gir gode tilbakemeldinger på opplegget! 

Men det må være deilig å være så feilfrie selv, som så mange inne her er. Dere må virkelig være helt perfekte😅

Etter så mange år som pt og en som elsker trening, så burde minimumskravet være å gjøre øvelsene riktig når hun i tillegg tjener penger på det. Handler ikke om å være feilfri. Jeg er ikke utdannet pt over nettkurs og selger ikke treningsopplegg til andre. 

Endret av Taddah
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Følger Helene selv. Ikke fordi hun er PT men fordi hun virker som en genuint herlig dame med humor og personlighet. De kundene hun har hatt virker fornøyde med opplegget hennes så antar hun gjør det greit som PT. 

Hvis dere som er erfarne PT selv mener hun gjør noen tekniske feil hva med å sende henne melding om det? Jeg har selv trent i 20 år men har ikke studert hvordan hun utfører øvelsene.

Leste noen sider her og ble egentlig ganske sjokkert over hva folk lirer av seg om andre mennesker. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 time siden):

Men når har hun vist at hun har kunnskapen? Alt hun legger ut viser for meg at hun ikke har kunnskapen hun påstår hun har. Hun klarer ikke engang å lage et luftslott som gir uttrykk for kunnskapen hun sier hun har.

Og det er det som er problemet her. Å legge ut i det vie og breie om at hun er PT utdannet gir henne en troverdighet og tillit som i ytterste konsekvens kan medføre skade hos andre.

Hun har jo treningsapp? Som folk kjøper, OG er fornøyd med. Er ikke det bevis nok, at folk får resultater av det? OG er fornøyd! Kjære all verden, slapp nå litt av.

Har du hørt om noen som er blitt skadet? Hvis nei, så kan vi vel anta da, at det går bra og at det funker. 

• Liker 2
Skrevet
Melkebart1 skrev (38 minutter siden):

Hun har jo treningsapp? Som folk kjøper, OG er fornøyd med. Er ikke det bevis nok, at folk får resultater av det? OG er fornøyd! Kjære all verden, slapp nå litt av.

Har du hørt om noen som er blitt skadet? Hvis nei, så kan vi vel anta da, at det går bra og at det funker. 

Hvordan vet du at folk betaler henne og er fornøyd?

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

For meg har hun alltid hatt et meget tvetydig budskap. Skal liksom være på lag med «godta deg selv» - osv - ligaen, men så lyser det så til de grader at hun så gjerne vil bli slank. At hun da viser før og etter bilder av seg selv som salgsargument, blir helt galt når det er vanskelig for de fleste å oppnå med hennes hverdagstrening osv når det for henne selv er tung medisinsk hjelp bak.( Leger, medisiner, operasjon) 

Endret av cerruti
  • Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin.

Skrevet

Hva er den reelen hun har på Instagram nå? Har hun blitt hacket? 

• Liker 1
Skrevet
Kaffeskål! skrev (33 minutter siden):

Hvem av de? 

Skrevet
Kaffeskål! skrev (42 minutter siden):

Nei, det er bare hennes form for humor.. hun forstår ikke at noe kun bør poster til venner privat, og ikke på en bedriftkonto. ( antar du hinter til santas naughtylist?) 

• Nyttig 9
Skrevet
Lileep skrev (1 time siden):

Nei, det er bare hennes form for humor.. hun forstår ikke at noe kun bør poster til venner privat, og ikke på en bedriftkonto. ( antar du hinter til santas naughtylist?) 

Ja var den jeg tenkte på. Skikkelig upassende. 

• Nyttig 4
Skrevet

Er ikke rart fallhøyden blir stor når hun er oppdratt til å alltid levere. Ikke at jeg kjøper dette egentlig og litt dårlig gjort ovenfor mora å legge ut dette. 

• Nyttig 3
Skrevet
Taddah skrev (59 minutter siden):

Er ikke rart fallhøyden blir stor når hun er oppdratt til å alltid levere. Ikke at jeg kjøper dette egentlig og litt dårlig gjort ovenfor mora å legge ut dette. 

Og en voldsom generalisering av en hel generasjon 😄

• Liker 6
Skrevet

Måtte ha enda et par løpesko ja, for det holdt ikke med de nye hun kjøpte sist løping sto på tapetet 🫣

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Lileep skrev (7 minutter siden):

Måtte ha enda et par løpesko ja, for det holdt ikke med de nye hun kjøpte sist løping sto på tapetet 🫣

Blir fort utslitt vet du.

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Lileep skrev (27 minutter siden):

Var det ikke bh da?

• Nyttig 1
Skrevet
Taddah skrev (25 minutter siden):

Var det ikke bh da?

Bh og sko

• Nyttig 2
Skrevet
irevin skrev (3 minutter siden):

Bh og sko

Ok. Så ikke lenge nok jeg da. 

Skrevet

Pilates hver kveld midt i leggetiden. Tålmodig mann hun har.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Taddah skrev (1 time siden):

Pilates hver kveld midt i leggetiden. Tålmodig mann hun har.

Ja, det er helt utrolig hvor mye egentid hun klarer å karre til seg. Spent på om mannen er likeverdig der.

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...