Lizard Skrevet i går, 13:03 #23101 Skrevet i går, 13:03 Laia skrev (28 minutter siden): Det pilatesopplegget mistenker jeg fremdeles er umerket reklame. Det sier litt om hvor lemfeldige influensere er mht merking, at man umiddelbart får en sånn mistro. Det er godt mulig jeg tar feil, men dette er altså konsekvensen av å ikke alltid være etterrettelig med merking. Mistenksomhet. Vedrørende pilates så sjekk f.eks. posten hennes fra 17. januar. Det er noe som skurrer der synes jeg, mht at hun tar i bruk den typiske «reklamefortellerstemmen» som hun ellers bruker i annonseinnlegg. Hun skryter både senteret og instruktørene opp i skyene. Som sagt, kan være reelt at hun vil fremsnakke senteret uten å ha fått noe i retur. Men beklageligvis blir jeg automatisk skeptisk. Og ja, den teksten på gårsdagens post er bare ekkel (tipper den er kopiert fra noen andre). Helt enig. Det ligner på alle andre reklameinnlegg hun og andre har, og treningsinnleggene om pilates skiller seg veldig tydelig fra hvordan hun vanligvis formidler trening. 3 3
Durancell Skrevet i går, 13:20 #23102 Skrevet i går, 13:20 Voldsomt til selvdigging om dagen. Ene selfien etter den andre. Og mye filter. 3 4
keiserenernaken Skrevet i går, 14:30 #23103 Skrevet i går, 14:30 Sydenkupp skrev (2 timer siden): Lurer på hvor lenge mannen holder ut. Merkelig prioritering med den appen ved siden av full jobb. Hun begynte i full jobb for 5 min siddn. Narrativet om travel trevarnsmor med full jobb og greier er like jug som alt mulig annet. 4 7
irevin Skrevet i går, 14:46 #23104 Skrevet i går, 14:46 Sydenkupp skrev (4 timer siden): Venter fremdeles på bilder av at hun er drivende svett. Tipper det ikke akkurat er langvarig høyintensistet på det er det hun driver med. 10 k skal nok bli krevende, men jeg håper jeg tar feil. Hun kunne ha funnet seg en runde ute på 10 km og begynt med å gå den siden hun selv sier hun ikke eier kondis. Kjørt på rask gange i oppoverbakke. Det gjør at hun vil klare å holde distansen og bli vant med å holde seg i gang over tid. En skal ikke undervurdere gåturer. Det er også mer skånsomt mtp skadepotensiale - for kjører hun på, så er faren der for overbelastning og fort en «nedtur». Men, hun kan og vet best selv ! 3 6
Lileep Skrevet i går, 14:52 #23105 Skrevet i går, 14:52 irevin skrev (3 minutter siden): Hun kunne ha funnet seg en runde ute på 10 km og begynt med å gå den siden hun selv sier hun ikke eier kondis. Kjørt på rask gange i oppoverbakke. Det gjør at hun vil klare å holde distansen og bli vant med å holde seg i gang over tid. En skal ikke undervurdere gåturer. Det er også mer skånsomt mtp skadepotensiale - for kjører hun på, så er faren der for overbelastning og fort en «nedtur». Men, hun kan og vet best selv ! Å løpe 10km på mølle er uansett ikke det samme som å løpe 10km ute i ulendt terreng. Jeg er veldig spent på hvordan hun legger opp den treningen mtp at hun har veldig kort tid til å få opp kondisjonen og teknikken.. tror neppe hun beveger seg utenfor døra for å løpe ute. 4 4
Beatbox Skrevet i går, 15:30 #23106 Skrevet i går, 15:30 Kommer vel snart en forklaring eller 2 på hvorfor hun ikke kan løpe 10 km....🙄 3
Sydenkupp Skrevet i går, 16:50 #23107 Skrevet i går, 16:50 Beatbox skrev (1 time siden): Kommer vel snart en forklaring eller 2 på hvorfor hun ikke kan løpe 10 km....🙄 Helt garantert. Mtp helsa, så hadde nok et kondisfokus egentlig vært sunnere enn den vekttreningen hun driver med. Da hadde hun nok også mistet noen kg, som åpenbart er målet hennes. 2 1 4
cerruti Skrevet i går, 18:17 #23108 Skrevet i går, 18:17 Sydenkupp skrev (1 time siden): Helt garantert. Mtp helsa, så hadde nok et kondisfokus egentlig vært sunnere enn den vekttreningen hun driver med. Da hadde hun nok også mistet noen kg, som åpenbart er målet hennes. Trenger ikke trene for det m operasjon og medisin. 2
Måne Rampelyset Skrevet 23 timer siden #23109 Skrevet 23 timer siden Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin.
Durancell Skrevet 8 timer siden #23110 Skrevet 8 timer siden Hvor korte arbeidsdager har den dama egentlig? Både trent, jobba og vært hos legen. Ser at hun flere dager trener i arbeidstiden. 3 6
Fenomen Skrevet 7 timer siden #23111 Skrevet 7 timer siden Durancell skrev (37 minutter siden): Hvor korte arbeidsdager har den dama egentlig? Både trent, jobba og vært hos legen. Ser at hun flere dager trener i arbeidstiden. Tenkte det samme. Det hun viser i SoMe nå er et heeelt urealistisk liv for de fleste småbarnsmødre i 8-16 jobb. 3 2
cerruti Skrevet 7 timer siden #23112 Skrevet 7 timer siden Jeg synes dessuten de fleste gjør alt i sin makt for å korte ned barnehage-tiden for små barn. Hente så tidlig som mulig og ev. gjøre mer jobb(de som kan ) kveld/helg. 2 2
Sydenkupp Skrevet 7 timer siden #23113 Skrevet 7 timer siden cerruti skrev (Akkurat nå): Jeg synes dessuten de fleste gjør alt i sin makt for å korte ned barnehage-tiden for små barn. Hente så tidlig som mulig og ev. gjøre mer jobb(de som kan ) kveld/helg. Aldri fått inntrykk av at Helene stresser for å hente tidlig i barnehagen.. 1 1
cerruti Skrevet 7 timer siden #23114 Skrevet 7 timer siden Sydenkupp skrev (1 minutt siden): Aldri fått inntrykk av at Helene stresser for å hente tidlig i barnehagen.. Nei, når det heller trenes i arbeidsdagen 2 1
Armarillo Skrevet 3 timer siden #23115 Skrevet 3 timer siden Leser det som blir skrevet her og begynner å tenke litt. Noen skriver de tror hun er lite med barna, mannen gjør alt osv osv. Hvordan kan vi vite det? Helene er vel en av de influenserne som legger ut minst av livet sitt hver dag. Hun sier mye greier, klager mye, viser at hun er på trening, ferdig på trening, er hjemme med pysjen på. Men det er utrolig lite. Det er ikke snakk om mange minuttene hver dag hun viser seg på sosiale medier. Det gjenstår enormt mange timer igjen av døgnet enn det vi ser. Man maser om det å eksponere barn ikke er bra, og at noe av det hun deler er eksponering. Samtidig velger man å påstå at hun aldri er sammen med barna sine, eller har interesse av det, fordi det ikke synes at hun er det i sosiale medier. Da må vi bestemme oss. Vil vi se det eller ikke? For det vi ikke ser, det vet vi absolutt ingenting om. Og da kan man heller ikke uttale seg om det. Veldig interessant hvor mye man kan spinne rundt et emne som ikke er synlig. 2
panzerpølsa Skrevet 3 timer siden #23116 Skrevet 3 timer siden Armarillo skrev (3 minutter siden): Leser det som blir skrevet her og begynner å tenke litt. Noen skriver de tror hun er lite med barna, mannen gjør alt osv osv. Hvordan kan vi vite det? Helene er vel en av de influenserne som legger ut minst av livet sitt hver dag. Hun sier mye greier, klager mye, viser at hun er på trening, ferdig på trening, er hjemme med pysjen på. Men det er utrolig lite. Det er ikke snakk om mange minuttene hver dag hun viser seg på sosiale medier. Det gjenstår enormt mange timer igjen av døgnet enn det vi ser. Man maser om det å eksponere barn ikke er bra, og at noe av det hun deler er eksponering. Samtidig velger man å påstå at hun aldri er sammen med barna sine, eller har interesse av det, fordi det ikke synes at hun er det i sosiale medier. Da må vi bestemme oss. Vil vi se det eller ikke? For det vi ikke ser, det vet vi absolutt ingenting om. Og da kan man heller ikke uttale seg om det. Veldig interessant hvor mye man kan spinne rundt et emne som ikke er synlig. Jeg tror de fleste reagerer som de gjør pga det hun legger ut om barn, hus og hjem som konsekvent er negativt ladet. Ikke mengden. Og da er det kanskje fort å tenke at dette er status jevnt over fjøla. 3 1
Melkebart1 Skrevet 3 timer siden #23117 Skrevet 3 timer siden Armarillo skrev (4 minutter siden): Leser det som blir skrevet her og begynner å tenke litt. Noen skriver de tror hun er lite med barna, mannen gjør alt osv osv. Hvordan kan vi vite det? Helene er vel en av de influenserne som legger ut minst av livet sitt hver dag. Hun sier mye greier, klager mye, viser at hun er på trening, ferdig på trening, er hjemme med pysjen på. Men det er utrolig lite. Det er ikke snakk om mange minuttene hver dag hun viser seg på sosiale medier. Det gjenstår enormt mange timer igjen av døgnet enn det vi ser. Man maser om det å eksponere barn ikke er bra, og at noe av det hun deler er eksponering. Samtidig velger man å påstå at hun aldri er sammen med barna sine, eller har interesse av det, fordi det ikke synes at hun er det i sosiale medier. Da må vi bestemme oss. Vil vi se det eller ikke? For det vi ikke ser, det vet vi absolutt ingenting om. Og da kan man heller ikke uttale seg om det. Veldig interessant hvor mye man kan spinne rundt et emne som ikke er synlig. Hør hør 👏🏼👏🏼
Armarillo Skrevet 3 timer siden #23118 Skrevet 3 timer siden panzerpølsa skrev (1 minutt siden): Jeg tror de fleste reagerer som de gjør pga det hun legger ut om barn, hus og hjem som konsekvent er negativt ladet. Ikke mengden. Og da er det kanskje fort å tenke at dette er status jevnt over fjøla. Ja, det forstår jeg. Men det er fremdeles alt for lite informasjon til at man kan konkludere med at hun aldri er sammen med barna sine. Enkelte påstander blir litt drøye, når man har så lite å gå på.
panzerpølsa Skrevet 3 timer siden #23119 Skrevet 3 timer siden Armarillo skrev (22 minutter siden): Ja, det forstår jeg. Men det er fremdeles alt for lite informasjon til at man kan konkludere med at hun aldri er sammen med barna sine. Enkelte påstander blir litt drøye, når man har så lite å gå på. Selvfølgelig. Og ikke minst en viktig påminnelse til Drage om hva hun deler og hvordan hun fremstiller ting, blir brukt. 1
Summeer Skrevet 3 timer siden #23120 Skrevet 3 timer siden (endret) Hun deler når de gjør noe sammen. Bursdagen. Tur ut. Besøk hos besteforeldrene. Treårstrass. Navna til barna. Når de sover lur sammen på sofaen. Det går i bølger. Følger psyken. Endret 3 timer siden av Summeer 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå