Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lileep skrev (3 timer siden):

Den mølla er hovedsakelig en gåmølle ( har samme selv). Den er veldig vinglete hvis man prøver å jogge, og overhode ikke noe god å løpe på nettopp fordi den er beregnet til å gå på i ulike temp. Klarer hun å løpe seg i form på den der, da blir jeg faktisk imponert. 

Du bekrefter det jeg mistenker om den mølla. Helene har vel også hatt denne mølla i hus ganske lenge nå? Vi har sett fint lite til treningsøkter på den hittil. Det ville jo vært veldig aktuelt content om hun trener mot løp (men nå skal hun visst, ifølge gårsdagens post, dele denne prosessen fremover).

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Laia skrev (24 minutter siden):

Du bekrefter det jeg mistenker om den mølla. Helene har vel også hatt denne mølla i hus ganske lenge nå? Vi har sett fint lite til treningsøkter på den hittil. Det ville jo vært veldig aktuelt content om hun trener mot løp (men nå skal hun visst, ifølge gårsdagens post, dele denne prosessen fremover).

Skal bli spennende å følge hvordan hun skal kombinere løpetrening, styrketrening og pilates i «oppkjøringen». Hva er målet, er det å gjennomføre 10 km ved å gå eller jogge 10 km? 

• Liker 2
Skrevet
Laia skrev (31 minutter siden):

Ja heller det enn å prioritere tid sammen med barna...nei vent...stemmer det, hun gjør jo alt for egentid🙄

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg fatter ikke at hun tar selfier og poster i arbeidsdagen? Og med en sånn selvtilfreds mine på toalettet? Må jo være helt crazy å bevitne for kolleger/ledere? 

Det virker som det er enten høyt oppe eller langt nede der i gården. 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
irevin skrev (2 timer siden):

Skal bli spennende å følge hvordan hun skal kombinere løpetrening, styrketrening og pilates i «oppkjøringen». Hva er målet, er det å gjennomføre 10 km ved å gå eller jogge 10 km? 

I innlegget sier hun at hun ønsker å presse seg til å løpe, og det var der det fantastiske hjelpemiddelet (møllen) kommer inn . Den skal være hennes viktigste verktøy til å klare dette påstår hun.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Laia skrev (56 minutter siden):

I innlegget sier hun at hun ønsker å presse seg til å løpe, og det var der det fantastiske hjelpemiddelet (møllen) kommer inn . Den skal være hennes viktigste verktøy til å klare dette påstår hun.

Om hun klarer å bli motivert til å løpe mer på den vinglete greia der, så skal hun ha applaus altså. Den er veldig god å gå på, men gu bedre den er fæl å løpe på, spesielt når man har litt tyngde på stega. 

Endret av Lileep
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Lileep skrev (3 minutter siden):

Om hun klarer å bli motivert til å løpe mer på den vinglete greia der, så skal hun ha applaus altså. Den er veldig god å gå på, men gu bedre den er fæl å løpe på, spesielt når man har litt tyngde på stega. 

Ja, men når hun finner ut det, så tar hun nok heller en løpetur utendørs.  😅

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
cerruti skrev (2 timer siden):

Jeg fatter ikke at hun tar selfier og poster i arbeidsdagen? Og med en sånn selvtilfreds mine på toalettet? Må jo være helt crazy å bevitne for kolleger/ledere? 

Ja, utrolig kleint med disse selfiene på dassen hver eneste uke.. 

Ja, det virker sånn. Hun gikk fra å være såå langt nede til og nå være helt on fire.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun reklamerte jo for en annen mølle for noen år siden. Den hørte vi ikke mer om.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
hubbabubba00 skrev (5 minutter siden):

Hun reklamerte jo for en annen mølle for noen år siden. Den hørte vi ikke mer om.

Kommer ikke til å bli brukt denne mølla heller. Hun kommer aldri til å orke å løpe. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Lileep skrev (1 time siden):

Jeg så også at denne type mølle ble kritisert av Martin Sundby i den nyeste episoden av 16 ukers helvete.  Aurora hadde også en slik mølle hjemme.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
cerruti skrev (3 timer siden):

Hun er den mest forutsigbare som finnes, så fort hun får litt kontroll på vekta, er det god stemning og bilder med fokus på vektnedgangen. Men greier allikevel å klage på ungene, for det endrer seg jo ikke. 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
panzerpølsa skrev (4 minutter siden):

Hun er den mest forutsigbare som finnes, så fort hun får litt kontroll på vekta, er det god stemning og bilder med fokus på vektnedgangen. Men greier allikevel å klage på ungene, for det endrer seg jo ikke. 

Kom jammen meg et bilde i dag også som hinter til vektnedgang. Hun er jo helt manisk for tiden.. er kun i disse høye tidene hun får til det hun så gjerne ønsker, før knekken kommer og hun faller så dypt ned at hun lurer på om ungene har det bedre uten henne.. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Lileep skrev (13 minutter siden):

Kom jammen meg et bilde i dag også som hinter til vektnedgang.

Vil ikke si det hinter, men sies /skrytes rett ut. Det er jo derfor formen er bedre! Hun er meget forutsigbar. Hadde vært interesant om hun forteller årsaken også - trolig medisiner igjen. Enda verre er hvordan hun poster igjen om den lille datteren sin. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
cerruti skrev (1 minutt siden):

Vil ikke si det hinter, men sies /skrytes rett ut. Det er jo derfor formen er bedre! Hun er meget forutsigbar. Hadde vært interesant om hun forteller årsaken også - trolig medisiner igjen. Enda verre er hvordan hun poster igjen om den lille datteren sin. 

Selvfølgelig er det medisiner og ikke noe annet som gjør det. 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Den mølla hennes ser ikke veldig stødig ut.  

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Venter fremdeles på bilder av at hun er drivende svett. Tipper det ikke akkurat er langvarig høyintensistet på det er det hun driver med. 10 k skal nok bli krevende, men jeg håper jeg tar feil. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg skjønner ikke regnestykket med 100% jobb? + det nett-greiene hennes i tillegg til 3 små barn. At det da prioriteres løp som hun hater og overhode ikke har forutsetninger for, er rimelig spesielt. Nå også pilates - selvsagt med en ekkel erotisk tekst. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
cerruti skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner ikke regnestykket med 100% jobb? + det nett-greiene hennes i tillegg til 3 små barn. At det da prioriteres løp som hun hater og overhode ikke har forutsetninger for, er rimelig spesielt. Nå også pilates - selvsagt med en ekkel erotisk tekst. 

Det pilatesopplegget mistenker jeg fremdeles er umerket reklame. Det sier litt om hvor lemfeldige influensere er mht merking, at man umiddelbart får en sånn mistro. Det er godt mulig jeg tar feil, men dette er altså konsekvensen av å ikke alltid være etterrettelig med merking. Mistenksomhet. Vedrørende pilates så sjekk f.eks. posten hennes fra 17. januar. Det er noe som skurrer der synes jeg,  mht at hun tar i bruk den typiske «reklamefortellerstemmen» som hun ellers bruker i annonseinnlegg. Hun skryter både  senteret og instruktørene opp i skyene. Som sagt, kan være reelt at hun vil fremsnakke senteret uten å ha fått noe i retur. Men beklageligvis blir jeg automatisk skeptisk.

Og ja, den teksten på gårsdagens post er bare ekkel (tipper den er kopiert fra noen andre).

• Nyttig 7
Skrevet
Laia skrev (29 minutter siden):

Det pilatesopplegget mistenker jeg fremdeles er umerket reklame. Det sier litt om hvor lemfeldige influensere er mht merking, at man umiddelbart får en sånn mistro. Det er godt mulig jeg tar feil, men dette er altså konsekvensen av å ikke alltid være etterrettelig med merking. Mistenksomhet. Vedrørende pilates så sjekk f.eks. posten hennes fra 17. januar. Det er noe som skurrer der synes jeg,  mht at hun tar i bruk den typiske «reklamefortellerstemmen» som hun ellers bruker i annonseinnlegg. Hun skryter både  senteret og instruktørene opp i skyene. Som sagt, kan være reelt at hun vil fremsnakke senteret uten å ha fått noe i retur. Men beklageligvis blir jeg automatisk skeptisk.

Og ja, den teksten på gårsdagens post er bare ekkel (tipper den er kopiert fra noen andre).

Jeg mener hun også sa at hun hadde fått et tilbud hun bare måtte sjekke ut.. som da var dette pilatesgreiene. Så tipper det er samarbeid ja. 

• Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...