MiniMjau Skrevet søndag kl. 10:16 #23061 Skrevet søndag kl. 10:16 Fenomen skrev (1 time siden): Det er jo dette vi har sagt hele tiden. Og at hun vier en egen reel til dette der hun sier det rett ut. Og skriver det. Dette forsvinner aldri fra Internett. Dette kan barna hennes se når de blir større. Det er så stusslig at jeg har ikke ord. Den beste øvelsen HD kan gjøre nå er å logge av og lvirkelig jobbe utfordringene hun har med seg selv, og i en naturlig forlengelse av dette, problemene hun har med å forholde seg til sin egne barn. 5 9
Beatbox Skrevet søndag kl. 10:19 #23062 Skrevet søndag kl. 10:19 MiniMjau skrev (1 minutt siden): Og at hun vier en egen reel til dette der hun sier det rett ut. Og skriver det. Dette forsvinner aldri fra Internett. Dette kan barna hennes se når de blir større. Det er så stusslig at jeg har ikke ord. Den beste øvelsen HD kan gjøre nå er å logge av og lvirkelig jobbe utfordringene hun har med seg selv, og i en naturlig forlengelse av dette, problemene hun har med å forholde seg til sin egne barn. ...og fortsette i terapi.... 5 3
Durancell Skrevet søndag kl. 10:27 #23063 Skrevet søndag kl. 10:27 Ikke verst at hun ofrer søndagen til familien sin da. 4 4
Durancell Skrevet i går, 08:36 #23064 Skrevet i går, 08:36 For en latterlig dårlig reel hun har laget på bekostning av datteren sin. Helt upassende ift alderen til datteren. Virker som HD tror hun har en tenåring. Og det filteret lurer ingen HD. Og en idé å lære seg teksten på sangen før en mimer. Var ikke i nærheten av å mime riktig. 9 5
Sophie1988 Skrevet i går, 08:52 #23065 Skrevet i går, 08:52 Durancell skrev (15 minutter siden): For en latterlig dårlig reel hun har laget på bekostning av datteren sin. Helt upassende ift alderen til datteren. Virker som HD tror hun har en tenåring. Og det filteret lurer ingen HD. Og en idé å lære seg teksten på sangen før en mimer. Var ikke i nærheten av å mime riktig. Det blir bare verre og verre for hver reel. 😂 5 1
Fnug Skrevet 23 timer siden #23066 Skrevet 23 timer siden Er det bare jeg som stusser på hvor lite vekt hun har på stangen/hantlene - uansett øvelse hun viser/har med i en reel? 🤷🏼♀️ 5 2
Durancell Skrevet 23 timer siden #23067 Skrevet 23 timer siden Fnug skrev (3 minutter siden): Er det bare jeg som stusser på hvor lite vekt hun har på stangen/hantlene - uansett øvelse hun viser/har med i en reel? 🤷🏼♀️ Mhm. Og den siste øvelsen hun la ut var hun ikke i nærheten av å klare. Merkelig av ei som har vært pt for hundrevis. 2 4
Fnug Skrevet 22 timer siden #23068 Skrevet 22 timer siden Durancell skrev (46 minutter siden): Mhm. Og den siste øvelsen hun la ut var hun ikke i nærheten av å klare. Merkelig av ei som har vært pt for hundrevis. Er det egentlig noen øvelser hun viser som hun klarer å utføre med god teknikk? Kan ikke huske å ha sett det i hvert fall.. 🤷🏼♀️ 2 4
Fenomen Skrevet 21 timer siden #23069 Skrevet 21 timer siden Durancell skrev (5 timer siden): For en latterlig dårlig reel hun har laget på bekostning av datteren sin. Helt upassende ift alderen til datteren. Virker som HD tror hun har en tenåring. Og det filteret lurer ingen HD. Og en idé å lære seg teksten på sangen før en mimer. Var ikke i nærheten av å mime riktig. Ja, hun er 4 liksom. Og uansett alder så trenger hun ikke å utlevere det. 1 6
Fenomen Skrevet 21 timer siden #23070 Skrevet 21 timer siden Det snakkes stadig om at HD kan være en god PT og ha kompetanse selv om hun er overvektig. Ja, men da må man minimum kunne forvente at hun klarer å utføre øvelsene selv, altså. 2 3
MiniMjau Skrevet 18 timer siden #23071 Skrevet 18 timer siden (endret) Fnug skrev (5 timer siden): Er det bare jeg som stusser på hvor lite vekt hun har på stangen/hantlene - uansett øvelse hun viser/har med i en reel? 🤷🏼♀️ hvilken reel ? ser en reel der hun gjør RDL med 20 kg på stanga. Det er ikke spesielt mye, men kan jo være hun tar ganske lett , for å demonstrere. Endret 18 timer siden av MiniMjau 1
Fenomen Skrevet 16 timer siden #23072 Skrevet 16 timer siden (endret) MiniMjau skrev (2 timer siden): hvilken reel ? ser en reel der hun gjør RDL med 20 kg på stanga. Det er ikke spesielt mye, men kan jo være hun tar ganske lett , for å demonstrere. Nei, det er lett for en treningsvant person. Endret 16 timer siden av Fenomen
hubbabubba00 Skrevet 15 timer siden #23073 Skrevet 15 timer siden Lurer på om Helene husker hva hun sa når hun ble intervjuet av Fredrikstad blad i Desember. Der la hun det fram som at hun trener cardio på møllen flere ganger i uken og det var viktig å få inn skrittene sine. Var ikke helt den tonen i siste reel hvor vi nå skal få se henne trene seg opp til et løp. Der sier hun jo selv at hun hater løping. 6 3
irevin Skrevet 5 timer siden #23074 Skrevet 5 timer siden hubbabubba00 skrev (9 timer siden): Lurer på om Helene husker hva hun sa når hun ble intervjuet av Fredrikstad blad i Desember. Der la hun det fram som at hun trener cardio på møllen flere ganger i uken og det var viktig å få inn skrittene sine. Var ikke helt den tonen i siste reel hvor vi nå skal få se henne trene seg opp til et løp. Der sier hun jo selv at hun hater løping. HD har hatt 4 gode uker, det er bra og livet leker. Men da kan ikke jeg fatte å begripe at hun har behov for å presse seg selv til å måtte prestere ovenfor andre og seg selv å dele reisen til 10 km med løping. Failer hun så går det bare utover mestringsfølelsen. Og april kommer fort fot henne, for hennes kondis virker å være (skremmende) elendig. 2 4
Laia Skrevet 4 timer siden #23075 Skrevet 4 timer siden Det er jo bare reklame for den mølla. Å trene seg opp til det løpet på den er jo suboptimalt. Gjenstår å se om hun vil trene systematisk opp mot løpet, med økter utendørs. 3 1
MiniMjau Skrevet 3 timer siden #23076 Skrevet 3 timer siden kanskje de løpeplanene bare er for å kunne reklamere for en mølle . Hun må lage seg en god plan om hun skal løpe/gogge/gå 10 km i april(?) . Holder ikke bare å reklamere. 3 2
Fenomen Skrevet 3 timer siden #23077 Skrevet 3 timer siden Hun løper ikke. Det har hun ikke gjort på mange år. Det er bere reklame. 1 3
Lileep Skrevet 3 timer siden #23078 Skrevet 3 timer siden Laia skrev (31 minutter siden): Det er jo bare reklame for den mølla. Å trene seg opp til det løpet på den er jo suboptimalt. Gjenstår å se om hun vil trene systematisk opp mot løpet, med økter utendørs. Den mølla er hovedsakelig en gåmølle ( har samme selv). Den er veldig vinglete hvis man prøver å jogge, og overhode ikke noe god å løpe på nettopp fordi den er beregnet til å gå på i ulike temp. Klarer hun å løpe seg i form på den der, da blir jeg faktisk imponert. 1 4
Fnug Skrevet 2 timer siden #23079 Skrevet 2 timer siden MiniMjau skrev (15 timer siden): hvilken reel ? ser en reel der hun gjør RDL med 20 kg på stanga. Det er ikke spesielt mye, men kan jo være hun tar ganske lett , for å demonstrere. Reel, story eller hva hun nå legger ut - kan ikke huske å ha sett at hun har lagt godt med vekt på uansett, noen gang - og om man skal vise at man er på trening, så kan jo ikke alt hun viser være lette vekter. Da tenker i hvert fall jeg at hun kun er der for å «bevise» at hun trener, men ikke legger inn jobben, for det sier seg selv at den «lette» stanga ikke er mye å skryte av, når man lever delvis av trening 🤷🏼♀️ 1
irevin Skrevet 1 time siden #23080 Skrevet 1 time siden Doselfier blant influencere. Hva er greia med det egentlig? Hva skal formidles med det liksom? Det jeg tolker ut av doselfiene blant influencere er at de «er fornøyd med seg selv om hvordan de ser ut, ønsker å vise det til hele verden, for deretter sanke likes for å få dn bekreftelse på at det stemmer…Vet ikke, mulig jeg har misforstått…. 1 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå