Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lileep skrev (1 time siden):

"Begynner å få tilbake midjen igjen" der hun står i speilet og drar opp genseren..  no comments 

Hvilket innlegg er det? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
irevin skrev (4 minutter siden):

Hvilket innlegg er det? 

Snapstories

Skrevet
Lileep skrev (1 time siden):

"Begynner å få tilbake midjen igjen" der hun står i speilet og drar opp genseren..  no comments 

Men hun bryr seg IKKE om kropp og utseende, altså! Hun trener for psyken og helsen sin del. 

• Liker 3
  • Nyttig 11
Skrevet

Hvordan klarer hun å posere seg så annerledes fra bilde til video; jeg skjønner det ikke. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
RandiO skrev (9 minutter siden):

Hvordan klarer hun å posere seg så annerledes fra bilde til video; jeg skjønner det ikke. 

Men den reelen der hvor de legger ut teppe i stua, er den spilt inn for lenge siden? Syns kroppen var anderledes der enn på dagens snap. Sier ikke dette for å bodydhame, men hva er hva er liksom

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
irevin skrev (7 minutter siden):

Men den reelen der hvor de legger ut teppe i stua, er den spilt inn for lenge siden? Syns kroppen var anderledes der enn på dagens snap. Sier ikke dette for å bodydhame, men hva er hva er liksom

Den er nok ganske ny. Har sett flere reels hun har lagt ut av seg selv i bevegelse, at hun er mye større irl.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Durancell skrev (4 timer siden):

Og den funker kun på midjen😜

Om hun går ned i vekt så er det jo ikke usannsynlig at hun kjenner at magen blir mindre oppblåst å at det merkes på kroppen at noe vann forlater. At hun ser dette som "hallo midje".

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det nye er visst å «liksom lese» og «liksom drikke» i reels. Det er som en togulykke man ikke klarer å la vær å se på. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
RandiO skrev (5 minutter siden):

Det nye er visst å «liksom lese» og «liksom drikke» i reels. Det er som en togulykke man ikke klarer å la vær å se på. 

Ser veldig ekte ut…

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Enda.godt hun får spredd dette viruset eller hva det nå er, rundt før jul da, det setter nok alle pris på. Er det helt slutt på det å bruke litt vett, å holde seg hjemme når man er syk? 

Endret av panzerpølsa
  • Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
panzerpølsa skrev (1 time siden):

Enda.godt hun får spredd dette viruset eller hva det nå er, rundt før jul da, det setter nok alle pris på. Er det helt slutt på det å bruke litt vett, å holde seg hjemme når man er syk? 

Viktigste er at HD får egentiden sin utenfor huset. Lurer på hvor lang tid det tar før neste klageinnlegg kommer for at hun ikke får trent🤷‍♀️ Da forsvinner midjen hennes igjen da….

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

I likhet med Bara sine jeans er Famme de eneste jeansene hun har i skapet og de er suuuuper behagelige å ha på 🫠🫠🫠  også får vi ikke se bilder av buksa på rett forfra så vi ikke engang ser om de er lukket 🤷‍♀️

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Summeer skrev (28 minutter siden):

I likhet med Bara sine jeans er Famme de eneste jeansene hun har i skapet og de er suuuuper behagelige å ha på 🫠🫠🫠  også får vi ikke se bilder av buksa på rett forfra så vi ikke engang ser om de er lukket 🤷‍♀️

Armen skjuler som vanlig «den løse huden på magen», så reklamen er helt ubrukelig. 

• Nyttig 12
Skrevet
Summeer skrev (1 time siden):

Neida . Var en tid føre Bara og , da var eneste jeans fra Zizzi ,Amy modellen og så har «den eneste» vært fra Cubus etter det 😂

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Men hvorfor er det noe vits å ha jeans liggende i skapet? (Tenker heller ikke passform etc er så viktig om de ligger bare der..)🤷🏼‍♀️ Ser henne jo aldri med jeans til vanlig? Eller er det bare jeg som ikke har fått det med meg at hun bruker det? Isåfall beklager jeg 🙂

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Fnug skrev (17 minutter siden):

Men hvorfor er det noe vits å ha jeans liggende i skapet? (Tenker heller ikke passform etc er så viktig om de ligger bare der..)🤷🏼‍♀️ Ser henne jo aldri med jeans til vanlig? Eller er det bare jeg som ikke har fått det med meg at hun bruker det? Isåfall beklager jeg 🙂

Hun har aldri gått i jeans, så dette er kun reklame. 

• Nyttig 15
Skrevet
Durancell skrev (17 timer siden):

Hun har aldri gått i jeans, så dette er kun reklame. 

Begynte neste å lure på hvor lenge siden det egentlig var at jeg gløttet innom hennes på insta om hun plutselig har begynt å gå i jeans ja 😅 

og veldig lite troverdig de reklamene om både jeans og tight hos henne, som stort sett bruker bare shorts på trening(de gangene hun er innom der) og joggebukse og pysj i hverdagen… 🤷🏼‍♀️ 

men hun generer nok antagelig litt salg hos famme- siden hun fortsatt samarbeider med de vil jeg tro?

Ikke alle er like sære som meg - og handler så langt det lar seg gjør, klær der influensere ikke reklamerer i hue og r*va… 😅

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Er siste videoen på Instagram speilvendt?  For hun legger vel på bestikket motsatt av hva som er riktig?  

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sol, admin.

Skrevet
RandiO skrev (På 17.12.2025 den 22.39):

Dette har jeg og merket😅 Hva er greien? Skal det gi inntrykk av kos?

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...