Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Helene Drage

Anbefalte innlegg

Skrevet
Miranda16 skrev (14 minutter siden):

Takes two, to tango. Tolker som det var Mats forslag og at det var opptil henne om hun ønsket flere. 

Den dama der gjør nok mye som hun tror forventes og ikke det som er lurt. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

«Spør meg om hva som helst». Er så bra hun stiller alle spørsmålene til seg selv; hver.gang ! For det er de samme spørsmålene (og svarene!) som går igjen hver.gang

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
irevin skrev (46 minutter siden):

«Spør meg om hva som helst». Er så bra hun stiller alle spørsmålene til seg selv; hver.gang ! For det er de samme spørsmålene (og svarene!) som går igjen hver.gang

Og veldig mye filter om dagen. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Siste timen hos dps i dag og det føles unødvendig sier hun. Nå har hun plutselig blitt «frisk», så det er bortkasta å dra dit da eller? Og den siste reelen hennes🙄 Rett og slett google translate og gir null mening. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
hvaduikkeser skrev (5 minutter siden):

Siste timen hos dps i dag og det føles unødvendig sier hun. Nå har hun plutselig blitt «frisk», så det er bortkasta å dra dit da eller? Og den siste reelen hennes🙄 Rett og slett google translate og gir null mening. 

Hun som lider av overspising anbefaler følgerne sine å spise hvis det er vanskelig mentalt???? For en merkelig ting å gjøre

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Lileep skrev (3 minutter siden):

Hun som lider av overspising anbefaler følgerne sine å spise hvis det er vanskelig mentalt???? For en merkelig ting å gjøre

«Om du føler du hater deg selv- ta en dusj»? 

Denne reelen gir null mening.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
hvaduikkeser skrev (16 minutter siden):

«Om du føler du hater deg selv- ta en dusj»? 

Denne reelen gir null mening.

Dette er nok en ting hun har funnet på TikTok å kopiert. Helt meningsløst og i alle fall ikke særlig hjelpsomt. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
irevin skrev (12 timer siden):

Kan du vise oss flere kjoler?

Kan du linke til denne kjolen?

Hva er din beste parfyme, shampo osv…

….er typiske spørsmål som ofte går igjen. Veldig beleilig da at man kan få lagt inn noen annonselinker. 

Ikke særlig troverdig spør du meg.

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
hvaduikkeser skrev (1 time siden):

Seriøst? Innlegget hennes for fire dager, så fikk jeg inntrykk av at Mats måtte være hjemme fordi hun var så dypt deprimert hvor det til og med var snakk om mørke tanker….Misforsto jeg det innlegget så til de grader? Var jo bare et par dager siden hun la ut et bilde hvor hun lå i senga med teksten «ble en sånn dag i dag». Da gir det absolutt ingen mening at det er siste timen på DPS i dag….trodde nesten hun akkurat var igang på DPS jeg….

tillegg; eller føler hun det er bortkastet siden hun bør ha flere timer men ikke får? Håper det

Endret av irevin
Tilegg
  • Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
irevin skrev (27 minutter siden):

Seriøst? Innlegget hennes for fire dager, så fikk jeg inntrykk av at Mats måtte være hjemme fordi hun var så dypt deprimert hvor det til og med var snakk om mørke tanker….Misforsto jeg det innlegget så til de grader? Var jo bare et par dager siden hun la ut et bilde hvor hun lå i senga med teksten «ble en sånn dag i dag». Da gir det absolutt ingen mening at det er siste timen på DPS i dag….trodde nesten hun akkurat var igang på DPS jeg….

tillegg; eller føler hun det er bortkastet siden hun bør ha flere timer men ikke får? Håper det

Ingenting gir mening med den dama der. Hun skifter psyke oftere enn andre skifter undertøy.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Man lever litt vel på kanten synes jeg når man har 3 barn men ikke har mulighet til å bli sykmeldt så mannen kan overta permisjonen fordi de ikke har råd til behandlingstiden på sykepenger.. Det er én ting, og en annen ting er at da er hun antagelig ikke SÅ syk. For da hadde de ikke hatt noe valg.

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Fenomen skrev (3 minutter siden):

Man lever litt vel på kanten synes jeg når man har 3 barn men ikke har mulighet til å bli sykmeldt så mannen kan overta permisjonen fordi de ikke har råd til behandlingstiden på sykepenger.. Det er én ting, og en annen ting er at da er hun antagelig ikke SÅ syk. For da hadde de ikke hatt noe valg.

Er det lang ventetid?

Skrevet

Jeg kan godt ta feil men jeg er tror nå ikke hun er så syk. Tror hun bare takler dårlig 3 barn, lite søvn og lite alenetid.

Er man virkelig på et mørkt sted så snur det ikke annenhverdag og trening er det som skal til. 

Jeg har alltid oppfattet henne som rimelig bedagelig anlagt og som en som mye heller vil gjøre ting hun syns er gøy enn å feks gjøre husarbeid.

• Liker 8
  • Nyttig 9
Skrevet
hubbabubba00 skrev (1 time siden):

Jeg kan godt ta feil men jeg er tror nå ikke hun er så syk. Tror hun bare takler dårlig 3 barn, lite søvn og lite alenetid.

Er man virkelig på et mørkt sted så snur det ikke annenhverdag og trening er det som skal til. 

Jeg har alltid oppfattet henne som rimelig bedagelig anlagt og som en som mye heller vil gjøre ting hun syns er gøy enn å feks gjøre husarbeid.

Kunne ikke vært mer enig. Men hun har nok alltid hatt en depresjon hengende over seg, til og med da hun ikke hadde barn. Det har alltid vært tungt hos HD. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Men om man ikke har råd til å sykemelde seg og vente på nav sin 8 ukers behandlingstid er det lite veloverveid å bruke flere dagslønner på dyre legosett....

• Liker 7
  • Nyttig 10
Annonse
Skrevet
Summeer skrev (19 minutter siden):

Men om man ikke har råd til å sykemelde seg og vente på nav sin 8 ukers behandlingstid er det lite veloverveid å bruke flere dagslønner på dyre legosett....

Jeg synes bare det er forferdelig trist og forstår at det må være tyngende å leve under når du har 3 små barn. 

Skrevet
arnoyb skrev (6 timer siden):

Er det lang ventetid?

Ja, mener hun sa 10 ukers behandlingstid.

Skrevet
Summeer skrev (2 timer siden):

Prioriteringene der i gården er helt bak mål. All handling av Lego, bøker, kjoler og sminke bør jo komme etter psykisk helse. Men den gang ei. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Voldsom filterbruk om dagen. Blir hun aldri lei av å lage reels om at hun er ferdig med å ønske seg tynn? 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
arnoyb skrev (10 timer siden):

Er det lang ventetid?

Ca 10 uker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...