Sassya Skrevet 18. januar #21001 Del Skrevet 18. januar irevin skrev (8 minutter siden): Hun er karrierekvinne, ifølge henne selv. Kanskje det er leveringstid på vaskemaskin? Ikke sant. Kan være lang leveringstid, er jo det på det veldig mye nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 18. januar #21002 Del Skrevet 18. januar Herregud som hun messer om disse høye forventningene. Hva er greia🤷♀️ På tide å fire på de, for hun klarer aldri å gjennomføre noe uansett. Hun kommer alltid til å være hun som gjerne vil, men som ikke får det til. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 18. januar #21003 Del Skrevet 18. januar Sassya skrev (7 timer siden): Har de vært uten vaskemaskin i to uker med 3 barn? Er ikke rart hun sliten da. Har hun sagt at de har vært det? Har ikke fått med meg det. Trodde hun var sånn business dame jeg. Ja, hun postet på Story at de kjørte klær til andre for å vaske. Det må være 1,5-2 uker siden. Også delte hun at de hadde fått vaskemaskin i dag 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 18. januar #21004 Del Skrevet 18. januar irevin skrev (7 timer siden): Hun er karrierekvinne, ifølge henne selv. Kanskje det er leveringstid på vaskemaskin? Kjøp en annen, da? Nekter å tro at det er det det handler om. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issoras Skrevet 18. januar #21005 Del Skrevet 18. januar Fenomen skrev (51 minutter siden): Kjøp en annen, da? Nekter å tro at det er det det handler om. Eller kjøp den du vil ha og tål å vente halvannen uke? Er vel ingen big deal??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 18. januar #21006 Del Skrevet 18. januar issoras skrev (18 minutter siden): Eller kjøp den du vil ha og tål å vente halvannen uke? Er vel ingen big deal??? Enig med deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finnwife Skrevet 19. januar #21007 Del Skrevet 19. januar At hun nå skal prioritere trening og egentid fremfor å mate sine premature babyer med morsmelk. Altså... Ref. pumping ikke lar seg kombinere med "alt som skjer". Skal hun liksom ikke være i permisjon!? Første seks uker etter fødsel har ho iallefall ikke lov å jobbe.. 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 19. januar #21008 Del Skrevet 19. januar Finnwife skrev (2 minutter siden): At hun nå skal prioritere trening og egentid fremfor å mate sine premature babyer med morsmelk. Altså... Ref. pumping ikke lar seg kombinere med "alt som skjer". Skal hun liksom ikke være i permisjon!? Første seks uker etter fødsel har ho iallefall ikke lov å jobbe.. Hun er helt fjern. Altfor opptatt av seg selv til å ha barn. 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 19. januar #21009 Del Skrevet 19. januar Hvorfor i det hele tatt legge ut en innlegg mulig pumpeslutt i det hele tatt? For å rettferdiggjøre at hun ikke «kan» eller «orker» pumpe mer for antakelig kunne få mer «egentid»? 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 19. januar #21010 Del Skrevet 19. januar irevin skrev (1 time siden): Hvorfor i det hele tatt legge ut en innlegg mulig pumpeslutt i det hele tatt? For å rettferdiggjøre at hun ikke «kan» eller «orker» pumpe mer for antakelig kunne få mer «egentid»? For å dra i gang dette over her, altså oppmerksomhet og "mammapolitiet", så hun kan lage noe reels utav shaming osv. 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 20. januar #21011 Del Skrevet 20. januar Finnwife skrev (18 timer siden): At hun nå skal prioritere trening og egentid fremfor å mate sine premature babyer med morsmelk. Altså... Ref. pumping ikke lar seg kombinere med "alt som skjer". Skal hun liksom ikke være i permisjon!? Første seks uker etter fødsel har ho iallefall ikke lov å jobbe.. Hun vil heller ha egentid og mulighet tid til å trene og fokusere på kroppen sin. For et sykt fokus å ha 5-6 uker etter fødsel av tvillinger. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 20. januar #21012 Del Skrevet 20. januar Hun burde aldri hatt barn. Punktum. 8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 20. januar #21013 Del Skrevet 20. januar hvaduikkeser skrev (10 minutter siden): Hun burde aldri hatt barn. Punktum. Du har helt rett. Trist for ungene. Håper de har en far som setter de først, i det minste. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 20. januar #21014 Del Skrevet 20. januar Hun må bare slutte med de hentydningene til alt annet. Det er så kleint med dette gjentakende fokuset. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 20. januar #21015 Del Skrevet 20. januar cerruti skrev (58 minutter siden): Hun må bare slutte med de hentydningene til alt annet. Det er så kleint med dette gjentakende fokuset. Syns i alle fall ikke det har nor på en bedriftskonto å gjøre. Heller ikke reklame for noe du har prøv i noen dager. Men igjen, ikke noe er særlig profesjonellt eller classy der i gården. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 20. januar #21016 Del Skrevet 20. januar Svinger ihvertfall VELDIG der i gården! Hun deler jo bare «bruddstykker» på SoMe av livet sitt, så vi vet jo ikke hvordan hun EGENTLIG er som mamma osv. Kan være hun er kjempeflink, men utifra some så ser jeg en person som er veldig usikker på seg selv, som de fleste andre influencere opptatt av MEG, MEG, MEG, lite nettverk, og ikke helt takler at livet skjer. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 20. januar #21017 Del Skrevet 20. januar Hun er veldig opptatt av at trening er bra for det mentale, og det er noe jeg er helt enig i. MEN; jeg tror også det å være sosial også er en bidragsyter til å avle god metal helse. Ser hun er sosial med familie, men jeg tror «input» utenom nærmeste familie er vel så viktig. Jeg føler jeg snakker litt av erfaring, fordi jeg har vært utbrent, og slet også mentalt av den grunn. Gønnet på med trening, men det var når jeg fikk beskjed om å være mer sosial at det virkelig løsnet for meg. Og det var ikke snakk om å være overdrevent sosial, men gå på besøk til en venninne, ta en tur ut å spise, ta en tlfsamtale. Det handler om å komme ut av boblen man er i og se litt utenfor en akkurat rundt seg og sitt 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 20. januar #21018 Del Skrevet 20. januar irevin skrev (25 minutter siden): Hun er veldig opptatt av at trening er bra for det mentale, og det er noe jeg er helt enig i. MEN; jeg tror også det å være sosial også er en bidragsyter til å avle god metal helse. Ser hun er sosial med familie, men jeg tror «input» utenom nærmeste familie er vel så viktig. Jeg føler jeg snakker litt av erfaring, fordi jeg har vært utbrent, og slet også mentalt av den grunn. Gønnet på med trening, men det var når jeg fikk beskjed om å være mer sosial at det virkelig løsnet for meg. Og det var ikke snakk om å være overdrevent sosial, men gå på besøk til en venninne, ta en tur ut å spise, ta en tlfsamtale. Det handler om å komme ut av boblen man er i og se litt utenfor en akkurat rundt seg og sitt Hun er vel ikke veldig mye sammen med familie heller. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. januar #21019 Del Skrevet 20. januar irevin skrev (25 minutter siden): Hun er veldig opptatt av at trening er bra for det mentale, og det er noe jeg er helt enig i. MEN; jeg tror også det å være sosial også er en bidragsyter til å avle god metal helse. Ser hun er sosial med familie, men jeg tror «input» utenom nærmeste familie er vel så viktig. Jeg føler jeg snakker litt av erfaring, fordi jeg har vært utbrent, og slet også mentalt av den grunn. Gønnet på med trening, men det var når jeg fikk beskjed om å være mer sosial at det virkelig løsnet for meg. Og det var ikke snakk om å være overdrevent sosial, men gå på besøk til en venninne, ta en tur ut å spise, ta en tlfsamtale. Det handler om å komme ut av boblen man er i og se litt utenfor en akkurat rundt seg og sitt Så enig! For meg har noe av det beste vært gåturer med venninner (spesielt viktig under pandemien da det ble mye alenetid for en aleneboer), da får vi både skravlet, frisk luft og bevegelse. Både fysisk og mental lading rett og slett. Ja, jeg prøver også å komme meg på treningssenteret relativt jevnlig, men det er ikke avgjørende, og jeg kan fint prioritere en venninnekjas i stedet. Passer det ikke med gåtur kan vi ta en liten telefonprat, eller møtes for lunsj en lørdag. Men det sosiale er viktig! 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 20. januar #21020 Del Skrevet 20. januar Hadde hun trillet tur hver dag og trent annen hver dag, så kanskje hun hadde klart å få den kroppen hun prøver hardt å få. Den mentale helsa hennes hadde hatt godt av å komme seg ut også. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå