Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Jolanda said:

Poenget var vel at hun reklamerte for en vogn før ungen var født og hun i det hele tatt hadde brukt den. At hun reklamerer for noe hun har brukt og har erfaring med er annerledes. 

Jepp. Reklamen hun kjører nå er både troverdig og helt innafor. Hun har jo brukt vogna på reisen blant annet og vet jo akkurat hvordan den funker, så da er det jo troverdig. 

Forrige gang var det reklame for en trille for 1,5 åringer på brostein, når hun var 6 mnd på vei. Det ble bare helt feil. Så håper hun har lært nå, og ikke hopper på alle mulige spons 🫣

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tessa12 skrev (3 timer siden):

Det er jo vognen de hadde med på ferie nå til barnet de har, så akkurat det blir for dumt å ta hu på.

Drage skulle skjerme barn, og barnet skulle i alle fall ikke brukes i reklame. Barn et skulle også holdes unna sukker, og det har vært så bastante meninger rundt dette på Drages konto, der hun har gått hardt ut mot andre som har eksponert barn osv. Det er det jeg reagerer på, at alt er til salgs der i gården. Også troverdigheten. 

• Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar, ferdig, KLAGING! 🍿

Jeg la merke til at hun ikke «bekreftet» at det er kun en den dagen hun fikk spm om hvordan hun tenkte det kom til å bli med en til. Svarte liksom «rundt det». Hun har heller ikke delt noe særlig magebilder enda. I tillegg er «alt annerledes» med denne graviditeten enn den første. Regner med hun har fått med seg spekulasjonene som var lagt ut her tidligere. Blir spennende å se om det var noe i det brukeren påstod. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

platypus skrev (1 time siden):

Klar, ferdig, KLAGING! 🍿

Jeg la merke til at hun ikke «bekreftet» at det er kun en den dagen hun fikk spm om hvordan hun tenkte det kom til å bli med en til. Svarte liksom «rundt det». Hun har heller ikke delt noe særlig magebilder enda. I tillegg er «alt annerledes» med denne graviditeten enn den første. Regner med hun har fått med seg spekulasjonene som var lagt ut her tidligere. Blir spennende å se om det var noe i det brukeren påstod. 

På det ene spørsmålet svarte hun et eller annet med hvordan det blir med ”en til”. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ja. Det begynte bra, men nå er klagingen virkelig i gang. 

Det blir spennende å se om hun deler noe etter UL i morgen da.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun spør om hun skal dele innholdet mellom ulike plattformer. Hvis hun som foreslått skal kjøre trening/velvære på insta, så blir det pent lite med innhold der (med mindre snakk om at hun skal/burde trene teller). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jolanda skrev (1 time siden):

På det ene spørsmålet svarte hun et eller annet med hvordan det blir med ”en til”. 

Ok, det fikk jeg ikke med meg😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydenkupp skrev (52 minutter siden):

Hun spør om hun skal dele innholdet mellom ulike plattformer. Hvis hun som foreslått skal kjøre trening/velvære på insta, så blir det pent lite med innhold der (med mindre snakk om at hun skal/burde trene teller). 

Hvorfor skriver influensere «den andre appen», «den gule appen» osv når de mener snapchat? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (På 13.7.2024 den 9.54):

Alltid så hyggelig at du orker å bruke tid på å rakke ned på andre brukere og håne samtlige. Hvordan du mener dette er så mye bedre enn oss andre, at det er helt riktig å gjøre dette, det forstår jeg faktisk ikke. For du synker ganske lavt nå du også, men du ser kanskje ikke det selv? 

Jeg kan jo slenge en tilbake til deg, jeg syns oppriktig synd på alle i dine omgivelser om du er slik blandt de, en som må rette på alle og føle det du selv sier/mener/skriver er mer riktig/hyggelig enn alle andre. 

Følte du deg truffet? 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (På 13.7.2024 den 22.03):

Jeg er ikke spydig. Jeg spør deg helt alvorlig hva du tror er den mest logiske forklaringen på slankesprøytene i kjøleskapet hennes, men du vil ikke svare? 

Av de få bildene jeg har sett av mannen hennes så er han rett og slett ikke tjukk nok til å få utskrevet denne medisinen. Men det er Helene. Igjen: Logikk.

Husk at Ozempic/ wegoy eller hva alle disse slankemedisinene heter, i bunn og grunn er diabetes medisiner. Vi vet ingenting om mannen har diabetes . Trenger ikke være tjukk for å ha/ få diabetes. Det kan være genetisk, og det kan være kosthold/livsstil. Så uansett hvem av dem som bruker den, de har helt sikkert en medisinsk grunn ☺️☺️  Det viktigste er at de kan være sunne,friske voksne og gode forbilder for barna sine.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

platypus skrev (10 timer siden):

Hvorfor skriver influensere «den andre appen», «den gule appen» osv når de mener snapchat? 

Tror det handler om en formening om at de ulike sosiale mediene dysser ned promotering av andre plattformer. Ser mange på tiktok bruke enten 👻 eller kalle det for spøkelsesappen. Men HD skriver jo Snapchat i første del og så «den gule appen». 
Hvorvidt det hele er overdrevet er jo et annet spørsmål.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virrevirra skrev (2 timer siden):

Husk at Ozempic/ wegoy eller hva alle disse slankemedisinene heter, i bunn og grunn er diabetes medisiner. Vi vet ingenting om mannen har diabetes . Trenger ikke være tjukk for å ha/ få diabetes. Det kan være genetisk, og det kan være kosthold/livsstil. Så uansett hvem av dem som bruker den, de har helt sikkert en medisinsk grunn ☺️☺️  Det viktigste er at de kan være sunne,friske voksne og gode forbilder for barna sine.

Saxenda brukes ikke for diabetes, og det var det som var i kjøleskapet. 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virrevirra skrev (2 timer siden):

Wegovy brukes heller ikke for dia, det er riktignok samme virkestoff som i oz, men er laget til overvektige, med annen dosering i sprøytene. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns i alle fall synd på de som har investert i Drages opplegg, da den gode flyten nå tydeligvis er over, og alt er nå basert på minst mulig er også greit. Ikke uventet, men allikevel synd for de som har investert i dette. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heftig
panzerpølsa skrev (2 timer siden):

Jeg syns i alle fall synd på de som har investert i Drages opplegg, da den gode flyten nå tydeligvis er over, og alt er nå basert på minst mulig er også greit. Ikke uventet, men allikevel synd for de som har investert i dette. 

Nå høres jeg veldig frekk ut men man har seg selv å takke når man investerer i et opplegg laget av en influenser på sosiale medier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Måsies
Heftig skrev (7 minutter siden):

Nå høres jeg veldig frekk ut men man har seg selv å takke når man investerer i et opplegg laget av en influenser på sosiale medier. 

Helt enig med deg. Når du ønsker å kjøpe deg et treningsopplegg eller hva det skulle være, det finnes bokstavelig talt tusenvis av personlige trenere med coaching og apper og hva det skulle være på internett, som kan vise til før/etter-bilder, egne resultater, lange utdannelser, gode tilbakemeldinger fra tidligere kunder, og du likevel går for en halvkjent mikroinfluenser mest kjent for vektresultater som er tolv år gamle, og der det første treffet på google er en Kvinneguiden-tråd med 1000 sider om at alt du gjør er feil; 

Tar du likevel beslutningen om at det er denne influenceren som skal få pengene dine, ja værsågod. Neste gang får du gjøre bedre research. 

Jeg mistenker egentlig at brorparten av de som ender opp med å betale enten er blodfans som har så lyst at Helene skal bli venninnen deres at de kjøper alt hun gir ut eller det er rabiate antifans som bare vil ha noe å irritere seg over. Jeg har deltatt på nettkurs der det var flere deltagere som bare var der fordi de ikke likte hun som holdt kurset, og ønsket å være tilstede for å være ekle på zoom, i facebookgrupper, osv. Folk er rare :P 

Eller, som er tilfelle langt oftere enn det folk egentlig vet, så har det ikke solgt i det hele tatt. Null.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heftig
Måsies skrev (8 minutter siden):

Helt enig med deg. Når du ønsker å kjøpe deg et treningsopplegg eller hva det skulle være, det finnes bokstavelig talt tusenvis av personlige trenere med coaching og apper og hva det skulle være på internett, som kan vise til før/etter-bilder, egne resultater, lange utdannelser, gode tilbakemeldinger fra tidligere kunder, og du likevel går for en halvkjent mikroinfluenser mest kjent for vektresultater som er tolv år gamle, og der det første treffet på google er en Kvinneguiden-tråd med 1000 sider om at alt du gjør er feil; 

Tar du likevel beslutningen om at det er denne influenceren som skal få pengene dine, ja værsågod. Neste gang får du gjøre bedre research. 

Jeg mistenker egentlig at brorparten av de som ender opp med å betale enten er blodfans som har så lyst at Helene skal bli venninnen deres at de kjøper alt hun gir ut eller det er rabiate antifans som bare vil ha noe å irritere seg over. Jeg har deltatt på nettkurs der det var flere deltagere som bare var der fordi de ikke likte hun som holdt kurset, og ønsket å være tilstede for å være ekle på zoom, i facebookgrupper, osv. Folk er rare :P 

Eller, som er tilfelle langt oftere enn det folk egentlig vet, så har det ikke solgt i det hele tatt. Null.

Veldig enig. Influensere er underholdere, og ikke noe mer. Noen bruker sosiale medier som en plattform for å nå ut med budskap, der er både leger, ernæringsfysiologer og psykologer som gjør det - noe som selvsagt ikke kan settes i samme bås som en influenser som poster bilder der man poserer seg slankere og klager 24/7. Nå følger jeg ikke Helene lenger men har fulgt med litt i tråden her, virker ikke som om hun har forandret seg. 

Personlige trenere, sexologer og det som er skal man være litt forsiktige med å stole på når det gjelder sosiale medier. Jeg kjenner kun til èn personlig trener som fremstår 100% profesjonell, seriøs og dyktig - og det er Andreas Stokkeland/@maksprestasjon. Han ville jeg ikke kalt en influenser i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og ryktespredning. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (9 timer siden):

Saxenda brukes ikke for diabetes, og det var det som var i kjøleskapet. 

Okei, da er jeg feil informert 😁😁 trodde Saxenda og W også ble brukt iforbindelse med diabetes type 2 ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. da var det jammen meg tvillinger. Og for et svik en viss bruker har gjort mot HD, som måtte røpe før HD selv delte nyheten! 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...