Rosasko Skrevet 4. januar 2024 #19561 Del Skrevet 4. januar 2024 Regner med folk er så oppegående at dei skjønner at hun spiser mer. Hun blir jo ikke akkurat mindre.. Bak kameraet ligger nok snop, og andre måltider 🤫 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 4. januar 2024 #19562 Del Skrevet 4. januar 2024 Rosasko skrev (45 minutter siden): Regner med folk er så oppegående at dei skjønner at hun spiser mer. Hun blir jo ikke akkurat mindre.. Bak kameraet ligger nok snop, og andre måltider 🤫 Hun har ikke akkurat blitt større i løpet av 2023 nei. Og når hun er en offentlig profil (bedriftskonto) må man gå utifra hva hun deler, ikke hva hun holder privat. Folk lar seg inspirere av hva andre legger ut, ikke hva de ikke legger ut. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Måsies Skrevet 5. januar 2024 #19563 Del Skrevet 5. januar 2024 Rosasko skrev (10 timer siden): Regner med folk er så oppegående at dei skjønner at hun spiser mer. Hun blir jo ikke akkurat mindre.. Bak kameraet ligger nok snop, og andre måltider 🤫 Hei hei hei, når Helene går ned i vekt holder vi oss i venstrefil, takk. 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 5. januar 2024 #19564 Del Skrevet 5. januar 2024 Måsies skrev (2 timer siden): Hei hei hei, når Helene går ned i vekt holder vi oss i venstrefil, takk. 😎 Husk at det ikke er de samme som kommenterer i «øst og vest…» 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 5. januar 2024 #19565 Del Skrevet 5. januar 2024 75øre ble plutselig til 7,5 kr pr kWh😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 5. januar 2024 #19566 Del Skrevet 5. januar 2024 18 minutter siden, GhostHug said: 75øre ble plutselig til 7,5 kr pr kWh😅 Det var prisen idag, mellom 17-18 kosta 1 kWh 751 øre, dvs 7,50kr 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 5. januar 2024 #19567 Del Skrevet 5. januar 2024 Lileep skrev (19 minutter siden): Det var prisen idag, mellom 17-18 kosta 1 kWh 751 øre, dvs 7,50kr 😉 I alle dager? Jeg betalte 179 øre mellom 17-18! Trodde ikke det var mulig med så stor forskjell? Sørlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 5. januar 2024 #19568 Del Skrevet 5. januar 2024 (endret) 2 minutter siden, GhostHug said: I alle dager? Jeg betalte 179 øre mellom 17-18! Trodde ikke det var mulig med så stor forskjell? Sørlandet. Joda, kan være stor forskjell. Her fra dagen idag på Østlandet var visst 741 og ikke 751 🤪 men helt sjukt uansett Endret 5. januar 2024 av Lileep Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 5. januar 2024 #19569 Del Skrevet 5. januar 2024 Lileep skrev (4 minutter siden): Joda, kan være stor forskjell. Her fra dagen idag på Østlandet var visst 741 og ikke 751 🤪 men helt sjukt uansett Da må jeg bare legge meg flat. My bad😂 Vanskelig å se for seg at prisen kunne være så mye høyere😶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 7. januar 2024 #19570 Del Skrevet 7. januar 2024 For en positiv og inspirerende dag på Dragnes Instagram. Kan noen forklare meg hvem i alle dager som har noen interesse av å høre om at Drage har magekramper, eller manglende vann på kjøkken? Hva er det å legge ut på en bedriftskonto? 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 7. januar 2024 #19571 Del Skrevet 7. januar 2024 1 hour ago, panzerpølsa said: For en positiv og inspirerende dag på Dragnes Instagram. Kan noen forklare meg hvem i alle dager som har noen interesse av å høre om at Drage har magekramper, eller manglende vann på kjøkken? Hva er det å legge ut på en bedriftskonto? Bedriftskonto? Hun lever da ikke av å instagramme? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 7. januar 2024 #19572 Del Skrevet 7. januar 2024 hvalstad45 skrev (Akkurat nå): Bedriftskonto? Hun lever da ikke av å instagramme? Drage reklamerer og har samarbeid som hun tjener penger og tjenester på, derav bedriftskonto. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 7. januar 2024 #19573 Del Skrevet 7. januar 2024 3 minutter siden, hvalstad45 said: Bedriftskonto? Hun lever da ikke av å instagramme? Hun har selv sagt det er jobben hennes 👍 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 7. januar 2024 #19574 Del Skrevet 7. januar 2024 2 minutter siden, Lileep said: Hun har selv sagt det er jobben hennes 👍 Kan hun leve av det !? Trodde hun bare var en av ørten folk som deler altfor mye på sosiale medier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 7. januar 2024 #19575 Del Skrevet 7. januar 2024 Husk at hun har liten magesekk siden den er fysisk fjernet og ikke kommer tilbake. Så en kyllingfilet og litt tilbehør er faktisk en passende porsjon for en slankeoperert. (Nå har eg ikke sett bilder av hennes mat.) Det som ødelegger er nok jevn småspising gjennom dagen av mat/snacks siden man har en sånn mage..da blir totalen lett for høy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 7. januar 2024 #19576 Del Skrevet 7. januar 2024 1 hour ago, Moongirl said: Husk at hun har liten magesekk siden den er fysisk fjernet og ikke kommer tilbake. Så en kyllingfilet og litt tilbehør er faktisk en passende porsjon for en slankeoperert. (Nå har eg ikke sett bilder av hennes mat.) Det som ødelegger er nok jevn småspising gjennom dagen av mat/snacks siden man har en sånn mage..da blir totalen lett for høy. Det er feil. Hun har ikke fjernet hele, men deler av den. Og den delen som er igjen kan utvides igjen. «Kan magesekken utvide seg etter gastric sleeve? Over tid vil magesekken utvide seg noe og det blir plass til mer mat. Pass da på at du ikke fristes til å spise for store porsjoner slik at magesekken strekkes.» 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 7. januar 2024 #19577 Del Skrevet 7. januar 2024 (endret) Lileep skrev (9 minutter siden): Det er feil. Hun har ikke fjernet hele, men deler av den. Og den delen som er igjen kan utvides igjen. «Kan magesekken utvide seg etter gastric sleeve? Over tid vil magesekken utvide seg noe og det blir plass til mer mat. Pass da på at du ikke fristes til å spise for store porsjoner slik at magesekken strekkes.» Ser det kunne misforstås på måten eg skrev det på...ja, hele er ikke fjernet. Men, største delen av den!Ca.80%!! Vanlige porsjoner kan man ALDRI spise igjen! Og magesekken kan bare utvides noe, som er minimalt egentlig.For det som er borte er ikke koblet vekk, men skjært av og tatt ut av kroppen. Dette har eg lang erfaring med. Ikke bra at en slankeoperert deler sine porsjoner med "vanlige" folk, for det blir så feil. Del oppskrifter og matglede, men ikke må ikke fokusere på mengde. Endret 7. januar 2024 av Moongirl 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 7. januar 2024 #19578 Del Skrevet 7. januar 2024 50 minutter siden, Moongirl said: Ser det kunne misforstås på måten eg skrev det på...ja, hele er ikke fjernet. Men, største delen av den!Ca.80%!! Vanlige porsjoner kan man ALDRI spise igjen! Og magesekken kan bare utvides noe, som er minimalt egentlig.For det som er borte er ikke koblet vekk, men skjært av og tatt ut av kroppen. Dette har eg lang erfaring med. Ikke bra at en slankeoperert deler sine porsjoner med "vanlige" folk, for det blir så feil. Del oppskrifter og matglede, men ikke må ikke fokusere på mengde. Mulig det er veldig individuelt da, for jeg kjenner til fler som spiser helt normale porsjoner som alle andre, selv etter operasjon. Vel å merke flere år siden operasjonen. De spiser like mye som meg, og ja jeg vet de er operert 😉 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 8. januar 2024 #19579 Del Skrevet 8. januar 2024 (endret) Lileep skrev (7 timer siden): Mulig det er veldig individuelt da, for jeg kjenner til fler som spiser helt normale porsjoner som alle andre, selv etter operasjon. Vel å merke flere år siden operasjonen. De spiser like mye som meg, og ja jeg vet de er operert 😉 Kan det være at de har tatt en Gastric bypass operasjon og ikke en sleeve? Hos de er ikke den manglende magesekken skjært vekk og tatt ut av kroppen! Er ikke fysisk mulig at en sleeve-magesekk blir vanlig igjen, selv etter mange år. Men ja...det går fint an å spise feil mat..og lite og ofte...og gå opp i vekt på den måten.. Og hva er en normal porsjon....kan jo diskuteres...og noe mat "fyller lite"...og man kan spise mer.av. Derfor bør matmengde ikke være i fokus hos influencere! Endret 8. januar 2024 av Moongirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 8. januar 2024 #19580 Del Skrevet 8. januar 2024 (endret) 1 hour ago, Moongirl said: Og hva er en normal porsjon....kan jo diskuteres...og noe mat "fyller lite"...og man kan spise mer.av. Derfor bør matmengde ikke være i fokus hos influencere! Dette er jeg helt enig i. Er absolutt ingen grunn til å vise mengden man spiser, spesielt ikke hvis influenceren selv rett før har klaga over hvor mye det ødelegger for henne osv hvis det kommer kommenterer på mengde eller innhold 😉 helt greit å vise mat, oppskrifter osv.. men å vise mengden inspirerer ingen, sannsynligvis trigger det bare. Endret 8. januar 2024 av Lileep 4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå