Beatbox Skrevet 3. januar 2024 #19541 Del Skrevet 3. januar 2024 Finlay skrev (12 minutter siden): Tror nok du er inne på noe der😂 Men for all del ikke si det høyt, for da er man så svak at man har bukket under for kroppspress og skjønnhetsideal, for ikke å snakke om at man bidrar til kroppspress. Og det vil i hvert fall ikke HD ha på seg! Den tiden er forbi der man kan si offentlig at - Jeg vil ned i vekt fordi jeg synes det er finere å være slank. Det eneste som er innafor/politisk korrekt å si, er at man vil ned i vekt for helsens skyld. At man får synlige kragebein er bare en bivirkning😄 👏👏👏☝️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Falkefugl Skrevet 3. januar 2024 #19542 Del Skrevet 3. januar 2024 Og der vises det gledelig frem barneporsjonen med lavkarbo, så da vet vi at slankingen er igang. Skal vi la oss inspirere av små,små porsjoner med kjøtt og grønnsaker eller er det mer et behov for å vise for flink hun er som nå slanker seg igjen? 🤔 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 3. januar 2024 #19543 Del Skrevet 3. januar 2024 1 hour ago, Falkefugl said: Og der vises det gledelig frem barneporsjonen med lavkarbo, så da vet vi at slankingen er igang. Skal vi la oss inspirere av små,små porsjoner med kjøtt og grønnsaker eller er det mer et behov for å vise for flink hun er som nå slanker seg igjen? 🤔 Er jo ikke lavkarbovennlig med både kokt gulrot, mais og cashewnøtter. Dette er jo ting man ikke skal spise på lavkarbo, iallefall ikke mye (nøtter er innafor med cashew er en nøtt man ikke skal spise mye av visstnok). Porsjonen er jo heller ikke liten da, så ser ikke helt problemet. Så godt ut, og fikk lyst til å lage noe lignende selv. ☺️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 3. januar 2024 #19544 Del Skrevet 3. januar 2024 Falkefugl skrev (2 timer siden): Og der vises det gledelig frem barneporsjonen med lavkarbo, så da vet vi at slankingen er igang. Skal vi la oss inspirere av små,små porsjoner med kjøtt og grønnsaker eller er det mer et behov for å vise for flink hun er som nå slanker seg igjen? 🤔 Helt enig med deg. Og hun som nylig la ut at hun ikke likte kommentarer vedr. mat. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Falkefugl Skrevet 3. januar 2024 #19545 Del Skrevet 3. januar 2024 Lileep skrev (1 time siden): Er jo ikke lavkarbovennlig med både kokt gulrot, mais og cashewnøtter. Dette er jo ting man ikke skal spise på lavkarbo, iallefall ikke mye (nøtter er innafor med cashew er en nøtt man ikke skal spise mye av visstnok). Porsjonen er jo heller ikke liten da, så ser ikke helt problemet. Så godt ut, og fikk lyst til å lage noe lignende selv. ☺️ Det er åpenbart ikke strikt lavkarbo, men jeg kjenner ingen andre enn folk på slankekur som spiser én kyllingfilet og en gulrot til middag, for å sette det på spissen. Jeg synes porsjonen er veldig liten for en voksen dame som trener (ihvertfall nå som nyåret er igang) flere ganger i uken. Jeg hadde fortsatt vært sulten. Jeg synes det er unødvendig å legge ut bilde av porsjoner, da det gir signaler om at "her skal det slankes" og jeg er så lei av det kjøret fra henne hvert år. Har lyst til å se mer balansert livsstil med helse i fokus, ikke miniporsjoner med kyllingfilet. 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 4. januar 2024 #19546 Del Skrevet 4. januar 2024 Falkefugl skrev (8 timer siden): Det er åpenbart ikke strikt lavkarbo, men jeg kjenner ingen andre enn folk på slankekur som spiser én kyllingfilet og en gulrot til middag, for å sette det på spissen. Jeg synes porsjonen er veldig liten for en voksen dame som trener (ihvertfall nå som nyåret er igang) flere ganger i uken. Jeg hadde fortsatt vært sulten. Jeg synes det er unødvendig å legge ut bilde av porsjoner, da det gir signaler om at "her skal det slankes" og jeg er så lei av det kjøret fra henne hvert år. Har lyst til å se mer balansert livsstil med helse i fokus, ikke miniporsjoner med kyllingfilet. Enig at hun sender ut er uheldig budskap, uansett hva formålet hun selv måtte ha. En slik type rett spises oftest sammen med en porsjon ris ved siden av. Det kan være mange grunner til at ris er utelukket her (det vet vi ingenting om, da det ikke informeres mer om). Men for meg gir det assosiasjoner til slanking og minimalisering av kaloriinntak/karboinntak. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 4. januar 2024 #19547 Del Skrevet 4. januar 2024 Der kom det ja.. resultater på rekke og rad etter 3 økter.. midjen og kragebeinet har vel kommet frem også 🫣 Eneste jeg tror på er bedre humør og mindre oppblåst.. 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 4. januar 2024 #19548 Del Skrevet 4. januar 2024 Lileep skrev (1 minutt siden): Der kom det ja.. resultater på rekke og rad etter 3 økter.. midjen og kragebeinet har vel kommet frem også 🫣 Eneste jeg tror på er bedre humør og mindre oppblåst.. Same procedure as every year.... Du blir ikke sterkere, eller får bedre kondisjon på tre dager. Dette blir jo for dumt. Vi får nå se hvor lenge denne treninga holder denne gangen, skulle ønske for Drage sin del at hun holdt dette unna sine sosiale medier, i alle fall til hun har litt mer kontroll. 10 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 4. januar 2024 #19549 Del Skrevet 4. januar 2024 34 minutter siden, panzerpølsa said: Same procedure as every year.... Du blir ikke sterkere, eller får bedre kondisjon på tre dager. Dette blir jo for dumt. Vi får nå se hvor lenge denne treninga holder denne gangen, skulle ønske for Drage sin del at hun holdt dette unna sine sosiale medier, i alle fall til hun har litt mer kontroll. Hun som hele tiden bruker Pt tittelen sin i artikler/intervju burde vite bedre.. hadde holdt å skrive bedre humør og mindre oppblåst hvis hun først skal skryte av effekt etter 3 dager. Hun dummer seg bare ut atter engang, og troverdigheten er igjen på minussiden 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finnwife Skrevet 4. januar 2024 #19550 Del Skrevet 4. januar 2024 19 hours ago, Lileep said: Er jo ikke lavkarbovennlig med både kokt gulrot, mais og cashewnøtter. Dette er jo ting man ikke skal spise på lavkarbo, iallefall ikke mye (nøtter er innafor med cashew er en nøtt man ikke skal spise mye av visstnok). Porsjonen er jo heller ikke liten da, så ser ikke helt problemet. Så godt ut, og fikk lyst til å lage noe lignende selv. ☺️ Frokost; egg, pesto og brie 🙃 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 4. januar 2024 #19551 Del Skrevet 4. januar 2024 20 minutter siden, Finnwife said: Frokost; egg, pesto og brie 🙃 Jaok, jeg skal svelge den kamelen. Prøvde å se litt positivt på det bare. Men virker som hun hinter veldig til keto igjen ja. Var det ikke hun som nettopp hadde rant om hvor teit det er å kommentere mat osv, og nå selv poster bilde av måltider flere ganger til dagen.. da må hun søren meg tåle kommenterer om mengde og valg av mat også uten å sutre. 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 4. januar 2024 #19552 Del Skrevet 4. januar 2024 Lileep skrev (23 minutter siden): Jaok, jeg skal svelge den kamelen. Prøvde å se litt positivt på det bare. Men virker som hun hinter veldig til keto igjen ja. Var det ikke hun som nettopp hadde rant om hvor teit det er å kommentere mat osv, og nå selv poster bilde av måltider flere ganger til dagen.. da må hun søren meg tåle kommenterer om mengde og valg av mat også uten å sutre. Slankekjøret går!!! 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 4. januar 2024 #19553 Del Skrevet 4. januar 2024 (endret) Litt skuffet over at hun fortsetter å dele mat mtp at hennes porsjoner er så små i forhold til aktivitetsnivå og matvarene så restriktive. Spesielt med utsagnene om at folk ikke burde blande seg i andres matvalg. For å være ærlig bare venter jeg på et nytt tvilsomt samarbeid fra en eller annen svindler som vi har sett hvert år siden slankeoperasjonen (Flexikost, fus, Omnia, Østfold hypnoterapi osv). Det er synd å se at hun aldri lærer. Jeg orker sjelden å følge med på henne lengre for det er for mye eksponering av barn, enormt med reklame, klaging og ugunstige råd og oppdateringer om trening og kosthold. Hun snakker om balanse til tider, men det hun viser frem er stikk motsatt. Jeg håper ingen lar seg påvirke av henne i 2024. Endret 4. januar 2024 av *blueberry* 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 4. januar 2024 #19554 Del Skrevet 4. januar 2024 Girl-breakfast? Er det datteren hun gir keto eller synes hun det er passende og søtt med «girl.» Uansett; hvorfor deler hun dette? Hun er ekstremt umoralsk. (Og fryktelig opptatt av å bli tynn. År etter år) 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 4. januar 2024 #19555 Del Skrevet 4. januar 2024 Det er vel høysesong for slanke-content nå så😊 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 4. januar 2024 #19556 Del Skrevet 4. januar 2024 cerruti skrev (34 minutter siden): Girl-breakfast? Er det datteren hun gir keto eller synes hun det er passende og søtt med «girl.» Uansett; hvorfor deler hun dette? Hun er ekstremt umoralsk. (Og fryktelig opptatt av å bli tynn. År etter år) Ser ut som det er årets versjon av Girl Dinner https://www.wikihow.com/Girl-Dinner Slanking altså. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 4. januar 2024 #19557 Del Skrevet 4. januar 2024 *blueberry* skrev (28 minutter siden): Ser ut som det er årets versjon av Girl Dinner https://www.wikihow.com/Girl-Dinner Slanking altså. Og knyttes til spiseforstyrrelser, men det er kanskje det hun egentlig vil knyttes til - som i å spise lite. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Måsies Skrevet 4. januar 2024 #19558 Del Skrevet 4. januar 2024 "Girl dinner" er ikke en slankegreie men en sekkebetegnelse for måltider som består av at man spiser ting ut av kjøleskapet med minimal prepping og hassle. Du vil, i likhet med alt annet som eksisterer på planeten, finne noen som vil synes dette er Svært Problematisk men det betyr jo ikke at det er det. https://www.godt.no/aktuelt/i/xgzQPX/girl-dinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hubbabubba00 Skrevet 4. januar 2024 #19559 Del Skrevet 4. januar 2024 Jeg lurer på hvor mye hun går tur og trener kondisjon. Jeg mistenker at det er lite. Hadde hun gått tur, løpt på møllen på trening eller brukt den fantastiske walkingpadden sin tror jeg vi hadde fått se det på story. Som PT bør hun jo vite at bevegelse også er viktig om hun ønsker vektnedgang. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 4. januar 2024 #19560 Del Skrevet 4. januar 2024 (endret) Måsies skrev (1 time siden): "Girl dinner" er ikke en slankegreie men en sekkebetegnelse for måltider som består av at man spiser ting ut av kjøleskapet med minimal prepping og hassle. Du vil, i likhet med alt annet som eksisterer på planeten, finne noen som vil synes dette er Svært Problematisk men det betyr jo ikke at det er det. https://www.godt.no/aktuelt/i/xgzQPX/girl-dinner Vel, på TikTok (som HD er en flittig bruker av) er det i all hovedsak assosiert med små porsjoner ala slanking. TikTok har hatt flere lignende trender, og det ser ut til at girlbreakfast er 2024 nyttårsforsettet. Endret 4. januar 2024 av *blueberry* 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå