Lizard Skrevet 27. juli 2023 #18541 Del Skrevet 27. juli 2023 I går formiddag var hun på kino og, så det er jo ikke mangel på egentid her... Helt skremmende lav kapasitet rett og slett. Vondt å være vitne til hvordan hun kringkaster dette, håper hun får noe hjelp. 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 27. juli 2023 #18542 Del Skrevet 27. juli 2023 Repeat, repeat… Helt utrolig at hun har behov for å dele dette, ja. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 28. juli 2023 #18543 Del Skrevet 28. juli 2023 (endret) cerruti skrev (9 timer siden): Repeat, repeat… Helt utrolig at hun har behov for å dele dette, ja. Sydenkupp skrev (På 25.7.2023 den 11.39): ....lurer fortsatt på hvorfor hun fikk barn...Med det fokuset på egentid, utlevering av info om barnet som går på * stakkars HD * blir sliten 🙄, ikke får nok søvn og ikke får vært * bare Helene* ... narsissist much?! Hun tar begrepet navlebeskuende til nye høyder 🙄. Og nei HD, det er ikke en teit ting å stille spørsmålstegn ved hvorfor du valgte å få barn!! Endret 28. juli 2023 av Beatbox 18 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 28. juli 2023 #18544 Del Skrevet 28. juli 2023 (endret) Beatbox skrev (1 time siden): ....lurer fortsatt på hvorfor hun fikk barn...Med det fokuset på egentid, utlevering av info om barnet som går på * stakkars HD * blir sliten 🙄, ikke får nok søvn og ikke får vært * bare Helene* ... narsissist much?! Hun tar begrepet navlebeskuende til nye høyder 🙄. Og nei HD, det er ikke en teit ting å stille spørsmålstegn ved hvorfor du valgte å få barn!! En ting er «egentid» nå, men det blir mindre egentid snart. Den tid barnet slutter å sove og skal følges opp på andre måter. Kanskje med en organisert aktivitet som innebærer dugnader osv. Ser det reklameres for nye hudpleieprodukter og sminke; jeg lurer på HVORDAN HUN FÅR PLASS i HJEMMET til alt dette jeg???Kan da umulig være slik at hun «går tom»? Jeg forstår ikke den reklameringen heller, for «må klikke hjem denne», «trenger påfyll av»., «beste jeg har prøvd», for deretter «sliter med huden»., «skal teste denne..», osv Endret 28. juli 2023 av irevin 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 28. juli 2023 #18545 Del Skrevet 28. juli 2023 (endret) "Min identitet er, heldigvis, mer enn bare å være mamma". For en merkelig (og smått nedlatende) ting å si. Som om andre mødres personlige identitet utslettes når de får barn. Men ikke hennes. Hun vil mer hun. I motsetning til alle andre. Noe så fjollete😂 Endret 28. juli 2023 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 28. juli 2023 #18546 Del Skrevet 28. juli 2023 Finlay skrev (31 minutter siden): "Min identitet er, heldigvis, mer enn bare å være mamma". For en merkelig (og smått nedlatende) ting å si. Som om andre mødres personlige identitet utslettes når de får barn. Men ikke hennes. Hun vil mer hun. I motsetning til alle andre. Noe så fjollete😂 ☝️👏👏 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 28. juli 2023 #18547 Del Skrevet 28. juli 2023 Finlay skrev (47 minutter siden): "Min identitet er, heldigvis, mer enn bare å være mamma". For en merkelig (og smått nedlatende) ting å si. Som om andre mødres personlige identitet utslettes når de får barn. Men ikke hennes. Hun vil mer hun. I motsetning til alle andre. Noe så fjollete😂 Hun har jo opprettholdt sin negative holdning i SoMe så hun er absolutt mer enn bare mamma. Hun er fortsatt en influencer som burde logget av for mange år siden. Tenk så mye tid og overskudd hun kunne hatt til seg selv og familien sin om hun var litt mer positiv og droppet SoMe-karrieren. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvasierdu Skrevet 28. juli 2023 #18548 Del Skrevet 28. juli 2023 "For å være ærlig dere, ferie med barn er noe annet en ferie uten barn" Vann er vått og solen er varm... selfølgelig er det noe annet. Hva trodde du?! Dag 5 med barnet og insta har kun vært en kanal for utløp over hvor forferdelig det virker å være hjemme med barnet sitt. Merker det at det er mannen i forholdet som gjør disse tingene til vanlig med å hente, levere og underholde barnet... 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 28. juli 2023 #18549 Del Skrevet 28. juli 2023 Hvasierdu skrev (8 minutter siden): "For å være ærlig dere, ferie med barn er noe annet en ferie uten barn" Vann er vått og solen er varm... selfølgelig er det noe annet. Hva trodde du?! Dag 5 med barnet og insta har kun vært en kanal for utløp over hvor forferdelig det virker å være hjemme med barnet sitt. Merker det at det er mannen i forholdet som gjør disse tingene til vanlig med å hente, levere og underholde barnet... Får inntrykk av at hun er kastet inn i rollen som barnevakt😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 28. juli 2023 #18550 Del Skrevet 28. juli 2023 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 28. juli 2023 #18551 Del Skrevet 28. juli 2023 Finlay skrev (11 timer siden): "Min identitet er, heldigvis, mer enn bare å være mamma". For en merkelig (og smått nedlatende) ting å si. Som om andre mødres personlige identitet utslettes når de får barn. Men ikke hennes. Hun vil mer hun. I motsetning til alle andre. Noe så fjollete😂 Men varemerket derimot, det er å være utleverende mamma. 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 29. juli 2023 #18552 Del Skrevet 29. juli 2023 *blueberry* skrev (16 timer siden): Hun har jo opprettholdt sin negative holdning i SoMe så hun er absolutt mer enn bare mamma. Hun er fortsatt en influencer som burde logget av for mange år siden. Tenk så mye tid og overskudd hun kunne hatt til seg selv og familien sin om hun var litt mer positiv og droppet SoMe-karrieren. 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 30. juli 2023 #18553 Del Skrevet 30. juli 2023 -Til deg som håpet jeg “var der for datteren min” fordi jeg trente så mye. Hva mener hun egentlig? Er det noen som synes HD trener så mye at det går på bekostning av barnet?😂 Har inntrykk av at det er snakk om ei økt på morgenen, og ikke nødvendigvis hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 30. juli 2023 #18554 Del Skrevet 30. juli 2023 Finlay skrev (9 minutter siden): -Til deg som håpet jeg “var der for datteren min” fordi jeg trente så mye. Hva mener hun egentlig? Er det noen som synes HD trener så mye at det går på bekostning av barnet?😂 Har inntrykk av at det er snakk om ei økt på morgenen, og ikke nødvendigvis hver dag. Tror faktisk det var noen her inne som skrev det, men det ble moderert bort heldigvis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 30. juli 2023 #18555 Del Skrevet 30. juli 2023 8 minutter siden, *blueberry* said: Tror faktisk det var noen her inne som skrev det, men det ble moderert bort heldigvis. Hun viser til denne kommentaren, og tolker det til at vedkommende mener hun trener for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 30. juli 2023 #18556 Del Skrevet 30. juli 2023 Lileep skrev (3 minutter siden): Hun viser til denne kommentaren, og tolker det til at vedkommende mener hun trener for mye. Stemmer, da husket jeg feil. Unødvendig kommentar spør du meg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 30. juli 2023 #18557 Del Skrevet 30. juli 2023 6 minutter siden, *blueberry* said: Stemmer, da husket jeg feil. Unødvendig kommentar spør du meg. Ja, enig i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 30. juli 2023 #18558 Del Skrevet 30. juli 2023 Lileep skrev (21 minutter siden): Ja, enig i det. Enig at det var en unødvendig kommentar, men det er slike kommentarer HD bør overse uten å kommentere tenker jeg. Blir litt sånn «du er dum», «du er dum også» opplegg. Når begynner HD i ny jobb? Får hun opprettholdt treningen sin da eller? Uansett; hun virker å være i en «god stim» om dagen og det er bra👏 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 31. juli 2023 #18559 Del Skrevet 31. juli 2023 Herlighet, hva hun må dele. For et utrolig selvopptatt menneske. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 31. juli 2023 #18560 Del Skrevet 31. juli 2023 cerruti skrev (6 minutter siden): Herlighet, hva hun må dele. For et utrolig selvopptatt menneske. Tenkte akkurat det samme. Er litt nedtur at alenedagen røyk fordi mannen er blitt syk. Altså😂 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå