Gjest Lily Of the Valley Skrevet 12. januar 2023 #15981 Del Skrevet 12. januar 2023 *blueberry* skrev (2 minutter siden): Dårlige argumenter. Det hadde vært bedre om hun slettet tidligere innlegg av barnet. Jeg hadde ikke likt å ha babybildene mine på nett selv om man ikke kunne kjenne meg igjen, man kjenner jo igjen mor. Enig. For å illustrere dette så hadde det vært bedre om hun f.eks. hadde laget en video med kun seg selv der hun hadde sagt litt om hva hun selv har gjort siden hun fikk barn og hvilken lærdom hun har tatt av det ut fra dagens diskusjon. Syns nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 12. januar 2023 #15982 Del Skrevet 12. januar 2023 net0ty skrev (1 minutt siden): Ja. Dette bruker hun bare til mer oppmerksomhet. Hun valgte bildet fordi det illustrerer saken mener hun. Det hadde vært en bedre illustrasjon med et bilde uten barnet. Det illustrerer jo ikke saken, den ødelegger hele troverdigheten. «Jeg synes ikke folk bør legge ut bilder av barna sine, her er noen bilder av barnet mitt». Altså, dette var et uventet lavmål fra Helene synes jeg. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 12. januar 2023 #15983 Del Skrevet 12. januar 2023 Lily Of the Valley skrev (Akkurat nå): Enig. For å illustrere dette så hadde det vært bedre om hun f.eks. hadde laget en video med kun seg selv der hun hadde sagt litt om hva hun selv har gjort siden hun fikk barn og hvilken lærdom hun har tatt av det ut fra dagens diskusjon. Syns nå jeg Ja. Et bilde av henne alene hadde også holdt. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
net0ty Skrevet 12. januar 2023 #15984 Del Skrevet 12. januar 2023 137 poster hvor barnet er synlig på bildet. Antageligvis mange flere poster hvor info om barnet deles. Hun mener selv hun er forsiktig. Hvor gammelt er barnet? 2år? Så det er vel da i gjennomsnitt et bilde av barnet hver femte dag? 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 12. januar 2023 #15985 Del Skrevet 12. januar 2023 net0ty skrev (15 minutter siden): 137 poster hvor barnet er synlig på bildet. Antageligvis mange flere poster hvor info om barnet deles. Hun mener selv hun er forsiktig. Hvor gammelt er barnet? 2år? Så det er vel da i gjennomsnitt et bilde av barnet hver femte dag? Ikke så gammel engang, fyller ikke 2 før i juni. Og en ting er postene, men det har blitt delt mye på story i tillegg. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 12. januar 2023 #15986 Del Skrevet 12. januar 2023 Snakk om å kaste stein i glasshus… 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 12. januar 2023 #15987 Del Skrevet 12. januar 2023 Og så var hun tilbake med bitching i kommentarfeltet… Herregud.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
net0ty Skrevet 12. januar 2023 #15988 Del Skrevet 12. januar 2023 Lily Of the Valley skrev (4 minutter siden): Og så var hun tilbake med bitching i kommentarfeltet… Herregud.. Og kritiserer samtidig de som kritiserte før og etterbilde, selv om hun sa seg enig? For en suppe. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 12. januar 2023 #15989 Del Skrevet 12. januar 2023 Lily Of the Valley skrev (4 minutter siden): Og så var hun tilbake med bitching i kommentarfeltet… Herregud.. Jammen, det er jo gjennomtenkt eksponering og ikke har hun flere hundre følgere heller..🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 12. januar 2023 #15990 Del Skrevet 12. januar 2023 Jeg trekker herved tilbake min positivitet til at det skulle skje en endring. Ikke nok med at hun faktisk poster flere bilder av barnet, i en post som handler om å skjerme barn fra SoMe, så klarer hun søren meg å være frekk i kjeften ang følgere som har gitt henne tilbakemeldinger igår.. den lille respekten jeg fikk i går, den forsvant. Jeg tror faktisk ikke det er håp om forbedring 15 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
net0ty Skrevet 12. januar 2023 #15991 Del Skrevet 12. januar 2023 Lileep skrev (5 minutter siden): Jeg trekker herved tilbake min positivitet til at det skulle skje en endring. Ikke nok med at hun faktisk poster flere bilder av barnet, i en post som handler om å skjerme barn fra SoMe, så klarer hun søren meg å være frekk i kjeften ang følgere som har gitt henne tilbakemeldinger igår.. den lille respekten jeg fikk i går, den forsvant. Jeg tror faktisk ikke det er håp om forbedring Hun lar kritikken stå da, heldigvis. Dessverre ødelegger hun for seg selv og bedriften igjen med tosidighet. Tror dog at hun, om hun kommer seg litt bort eller ovenpå en lengre periode kan komme med gode refleksjoner om mange tema i etterkant. Men hun trenger distanse fra ting før hun kaster seg i det uten å tenke på konsekvenser. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 12. januar 2023 #15992 Del Skrevet 12. januar 2023 (endret) Hennes «Brand» var velutviklet før barn.. hm.. hvorfor var det da nødvendig med ørtenogførti sponsinnlegg med datteren ila hennes første leveår da? Hvis hennes «Brand» var så bra fra før? Da burde det ikke være nødvendig å bruke datteren til å tjene penger. Sponsen begynte jo i det sekundet hun fortalte om graviditeten. Ingen glemmer vel trilla til 1åringer som hun reklamerte for på brostein/snø når hun var noen mnd gravid (og aldri brukt) 😂 Endret 12. januar 2023 av Lileep 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvasierdu Skrevet 12. januar 2023 #15993 Del Skrevet 12. januar 2023 Hun virket uttad litt "takknemlig " for den konstruktive kritikken folk kom med ang før etter bilde tidligere i uken. La seg flat og innrømmet at det var dårlig formulert. Men ser ut som at pipa har en annen lyd nå.... Virker irritert, og spydig. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvasierdu Skrevet 12. januar 2023 #15994 Del Skrevet 12. januar 2023 Men hvorfor 6 bilder???? Kunne lagt ut en selfie som hun pleier 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
net0ty Skrevet 12. januar 2023 #15995 Del Skrevet 12. januar 2023 Hvasierdu skrev (2 minutter siden): Hun virket uttad litt "takknemlig " for den konstruktive kritikken folk kom med ang før etter bilde tidligere i uken. La seg flat og innrømmet at det var dårlig formulert. Men ser ut som at pipa har en annen lyd nå.... Virker irritert, og spydig. Rart hvordan hun tenker at det er folk som har hengt seg opp i en måte å kritisere på og st hun ikke skjønner hvorfor hun får den kritikken. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 12. januar 2023 #15996 Del Skrevet 12. januar 2023 (endret) Hvasierdu skrev (11 minutter siden): Hun virket uttad litt "takknemlig " for den konstruktive kritikken folk kom med ang før etter bilde tidligere i uken. La seg flat og innrømmet at det var dårlig formulert. Men ser ut som at pipa har en annen lyd nå.... Virker irritert, og spydig. Helene Drage er i mot kroppspress og viser dette gjennom å vise kropp i undertøyet, Helene Drage er i mot eksponering av barn og viser frem babybilder for å vise frem poenget sitt. Også er det folk i kommentarfeltet som er problemet? Endret 12. januar 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvasierdu Skrevet 12. januar 2023 #15997 Del Skrevet 12. januar 2023 Never forget: når helene var usikker om hun gikk for hardt ut og delte for lite bilder av barnet... " tenk når hun vokser opp og lurer på hvorfor vi ikke har delt bilder" 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 12. januar 2023 #15998 Del Skrevet 12. januar 2023 Lill skrev (6 minutter siden): Helene Drage er i mot kroppspress og viser dette gjennom å vise kropp i undertøyet, Helene Drage er i mot eksponering av barn og viser frem babybilder for å vise frem poenget sitt. Også er det folk i kommentarfeltet som er problemet? Logikken er totalt fraværende🙄 Håper hun forstår at hun graver sin egen grav slik hun har drevet på igår og nå! 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 13. januar 2023 #15999 Del Skrevet 13. januar 2023 Hvasierdu skrev (5 timer siden): Men hvorfor 6 bilder???? Kunne lagt ut en selfie som hun pleier Ville sikkert vise seg selv og. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 13. januar 2023 #16000 Del Skrevet 13. januar 2023 6 hours ago, Hvasierdu said: Hun virket uttad litt "takknemlig " for den konstruktive kritikken folk kom med ang før etter bilde tidligere i uken. La seg flat og innrømmet at det var dårlig formulert. Men ser ut som at pipa har en annen lyd nå.... Virker irritert, og spydig. Jeg får litt inntrykk av at hun her svarer impulsivt uten å tenke seg om, men hun noen dager tidligere fikk hvilt hodet litt og tenkt seg om før hun svarte. At hun skjerpet seg rett og slett. Her virker hun ikke helt å ha overskudd til det. Kanskje beklager hun seg på ny, kanskje ikke... Men jeg skjønner ikke hvorfor Helene gidder å ta på seg denne ekstrajobben med å være influenser når hun så ofte ikke greier å være skjerpet. Argumentene hennes henger jo ikke på greip... "skaden har allerede skjedd så...". Så hun er enig i at det ER en skade, men når det først er gjort kan hun like gjerne gjenta det? 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå