Gjest Bolledeig2.0 Skrevet 2. januar 2023 #15641 Del Skrevet 2. januar 2023 (endret) 1 hour ago, Lill said: Nå har hun et samarbeid med Omnia, så vil anta at det kommer mange innlegg om det. Hvis det ikke merkes som reklame/samarbeid så må man gi beskjed til FT. Jeg har ikke sett et eneste innlegg om dette siden hun lanserte samarbeidet midt i desember? Verken hos henne eller coachen. Synes egentlig det er litt rart. Har sansen for Omnia og coachene der og hadde et håp om at det skulle bli et «friskt pust» Endret 2. januar 2023 av Bolledeig2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 2. januar 2023 #15642 Del Skrevet 2. januar 2023 (endret) Bolledeig2.0 skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke sett et eneste innlegg om dette siden hun lanserte samarbeidet midt i desember? Verken hos henne eller coachen. Synes egentlig det er litt rart Det har vært masse på story. Og opplegget starter 2. Jan etter det jeg har sett så nå kommer det nok masse. Endret 2. januar 2023 av *blueberry* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig2.0 Skrevet 2. januar 2023 #15643 Del Skrevet 2. januar 2023 2 minutter siden, *blueberry* said: Det har vært masse på story. Og opplegget starter 2. Jan etter det jeg har sett så nå kommer det nok masse. Ah ja det stemmer sikkert. Får ikke med meg alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 2. januar 2023 #15644 Del Skrevet 2. januar 2023 Bolledeig2.0 skrev (Akkurat nå): Ah ja det stemmer sikkert. Får ikke med meg alt. Det er bakdelen med story, mye som er vanskelig å dokumentere i ettertid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 2. januar 2023 #15645 Del Skrevet 2. januar 2023 *blueberry* skrev (37 minutter siden): Det er bakdelen med story, mye som er vanskelig å dokumentere i ettertid. Og desverre kan man virke mindre troverdig om en (som meg) ikke sjekker story på insta som ligger der 24 timer og noen av oss er der sjeldnere . Og ut av det spår det mye tvil i den bedrift kontoen som ikke sier 100% fakta som står på «siden» hennes . Men dette er jo noe av det hun levere av på si utenom den telefon jobben sin . Så tvil , få folk til å reagere , all reklame (dårlig) er god reklame som klikk osv for å holde følgere/nysgjerrige med videre for å holde sin konto i live 🥳 Vet hun for noen år siden sa «all reklame , selv dårlig reklame/snakk er god reklame» …. Bare synd hun har gått så dypt at «reklamen» pr dags dato går mest nedover bare for å holde sin insta konto i bevegelse 🥴 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig2.0 Skrevet 2. januar 2023 #15646 Del Skrevet 2. januar 2023 48 minutter siden, *blueberry* said: Det er bakdelen med story, mye som er vanskelig å dokumentere i ettertid. Er vel ingen andre enn futen (i beste/verste fall) som bryr seg om influencere med et par titalls tusen følgere og tilsvarende næringsomsetning pr år uansett hvor grundig noe sånt hadde vært dokumentert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 2. januar 2023 #15647 Del Skrevet 2. januar 2023 (endret) Bolledeig2.0 skrev (14 timer siden): Er vel ingen andre enn futen (i beste/verste fall) som bryr seg om influencere med et par titalls tusen følgere og tilsvarende næringsomsetning pr år uansett hvor grundig noe sånt hadde vært dokumentert Flere burde absolutt bry seg når influensere ikke merker riktig og bryter lovverk og føringer fra myndighetene. For meg sier det noe om vedkommendes moral når man ikke gidder å gjøre en liten innsats en gang og bevisst lar vær å merke riktig. edit: rettet ordfeil Endret 3. januar 2023 av Lily Of the Valley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 2. januar 2023 #15648 Del Skrevet 2. januar 2023 Bolledeig2.0 skrev (11 minutter siden): Er vel ingen andre enn futen (i beste/verste fall) som bryr seg om influencere med et par titalls tusen følgere og tilsvarende næringsomsetning pr år uansett hvor grundig noe sånt hadde vært dokumentert Vet ikke helt om dette er rettet til meg. Har ikke snakket noe om inntekt. Dokumentasjon kan være så mangt, og er praktisk i diskusjon, men umulig å finne frem om man ikke screenshotter 24/7 (og hvem gidder det). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 2. januar 2023 #15649 Del Skrevet 2. januar 2023 (endret) Beatbox skrev (På 1.1.2023 den 17.56): Nå fant jeg innlegget igjen.. net0ty skrev (På 1.1.2023 den 18.05): Her er Tik Tok videoene Helene delte. Skriften i hvit, med grå bakgrunn ser ut som noe hun ville ha skrevet, med tanke på gubben og dattera. Tydeligvis vktig for Helene å gni inn at de ble invitert to steder.. Endret 2. januar 2023 av Despicable Me 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 2. januar 2023 #15650 Del Skrevet 2. januar 2023 (endret) *blueberry* skrev (2 timer siden): Det har vært masse på story. Og opplegget starter 2. Jan etter det jeg har sett så nå kommer det nok masse. Det kom vel reklame for Omnia etter at hun hadde hatt innlegg om en tøff sommer. Endret 2. januar 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig2.0 Skrevet 3. januar 2023 #15651 Del Skrevet 3. januar 2023 11 hours ago, Lily Of the Valley said: Flere burde absolutt bry seg når influsere ikke merker riktig og bryter lovverk og føringer fra myndighetene. For meg sier det noe om vedkommendes moral når man ikke gidder å gjøre en liten innsats en gang og bevisst lar vær å merke riktig. Jada, konseptet "moralsk galt" og "noe som er tilstrekkelig i strid med norsk regelverk til at det kommer en reaksjon fra myndighetene" er jo på ingen måte (heldigvis?)- to identiske størrelser. 11 hours ago, *blueberry* said: Vet ikke helt om dette er rettet til meg. Har ikke snakket noe om inntekt. Dokumentasjon kan være så mangt, og er praktisk i diskusjon, men umulig å finne frem om man ikke screenshotter 24/7 (og hvem gidder det). Enig og enig. Poenget mitt var bare at HD er småfisk i denne sammenhengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 3. januar 2023 #15652 Del Skrevet 3. januar 2023 Syns hun har satt seg fine og oppnåelige mål for 2023. Et friskt pust på instagrammen hennes. 😃 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 3. januar 2023 #15653 Del Skrevet 3. januar 2023 Lileep skrev (56 minutter siden): Syns hun har satt seg fine og oppnåelige mål for 2023. Et friskt pust på instagrammen hennes. 😃 Enig! Det er fint å se, og helt sikkert et resultat av at hun har jobbet med psyken ❤️. Litt dette jeg har vært inne på tidligere; å fortsette med gode vaner i stede for å begynne på nytt hver gang og jeg håper dette kan inspirere andre til å ikke gå for mål som bare handler om kropp. Spesielt det med bøker er veldig inspirerende for mobilen har nok overtatt lesingen for mange. Heier på mer av dette 🙌🏻✨. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finnwife Skrevet 3. januar 2023 #15654 Del Skrevet 3. januar 2023 Tilbake på shoppemaniet og fast fashion. Hvor mange kjoler skal hun ha på januarsalget mon tro? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 3. januar 2023 #15655 Del Skrevet 3. januar 2023 Lileep skrev (9 timer siden): Syns hun har satt seg fine og oppnåelige mål for 2023. Et friskt pust på instagrammen hennes. 😃 Jeg hadde vært enig, om ikke det var for at noen av disse målene er direkte knyttet til samarbeidspartnere. Så at fitfocus hadde også mål som ikke handlet om vekt og trening, og hun klarte å formidle det uten å groome følgere til kjøp..det var bare veldig forfriskende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 3. januar 2023 #15656 Del Skrevet 3. januar 2023 Ser flere influencere gir uttrykk for at de leser mye bøker. Jeg har faktisk vanskelig for å tro det 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 3. januar 2023 #15657 Del Skrevet 3. januar 2023 (endret) Sozzen skrev (31 minutter siden): Ser flere influencere gir uttrykk for at de leser mye bøker. Jeg har faktisk vanskelig for å tro det 🙈 Helene har alltid frontet bøker da. Er ikke fantasy sjangeren favoritten? Synes alltid jeg ser en bok i bakgrunnen eller en story med kindlen. Av alle ting må dette være det mest troverdige temaet hun kan komme med 👍🏻 Endret 3. januar 2023 av *blueberry* 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 3. januar 2023 #15658 Del Skrevet 3. januar 2023 *blueberry* skrev (12 minutter siden): Helene har alltid frontet bøker da. Er ikke fantasy sjangeren favoritten? Synes alltid jeg ser en bok i bakgrunnen eller en story med kindlen. Av alle ting må dette være det mest troverdige temaet hun kan komme med 👍🏻 Litt selvmotsigende å ha som nyttårsforsett å få seg et bibliotek (minimum 2000 bøker) samtidig som hun leser bøkene på Kindle? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 3. januar 2023 #15659 Del Skrevet 3. januar 2023 (endret) Fotballfluen skrev (6 minutter siden): Litt selvmotsigende å ha som nyttårsforsett å få seg et bibliotek (minimum 2000 bøker) samtidig som hun leser bøkene på Kindle? Etter det jeg har sett har hun mange fysiske bøker, men det er jo veldig kjekt med noen digitale også for reise f.eks. Merkelig ting å kritisere. Var ikke målet 1000 bøker forresten? Endret 3. januar 2023 av *blueberry* 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 4. januar 2023 #15660 Del Skrevet 4. januar 2023 *blueberry* skrev (9 minutter siden): Etter det jeg har sett har hun mange fysiske bøker, men det er jo veldig kjekt med noen digitale også for reise f.eks. Merkelig ting å kritisere. Var ikke målet 1000 bøker forresten? Mulig det var 1000 bøker, beklager om jeg skrev feil tall. Hun har tidligere reklamert for digitale bøker, så det virker spekulativt når hun legger ut om anskaffelse av fysiske bøker for så å legge ut bilde av digitale bøker uten å merke det med reklame. Dette i tillegg til at det framstår som selvmotsigende mtp målet om å skaffe nok bøker til å defineres som bibliotek. Når skal hun ha tid til å lese 1000 bøker pluss digitale bøker i 2023? Spesielt mtp hvor lite egentid hun selv mener at hun har allerede. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå