Lileep Skrevet 1. januar 2023 #15621 Del Skrevet 1. januar 2023 2 minutter siden, Albbas said: Jeg har jo sett postene, de ligger der fortsatt, kanskje du ikke skal beskylde Helene for å slette noe dere bare har lest feil?? Disse postene ligger altså fortsatt ute, og Helene har ikke løyet og ikke slettet noen ting... 🙄 Jeg beskylder ikke HD for noen ting. Jeg reagerte på hvordan du påstår det er feil å beskylde HD i løgn med bakgrunn i at du ikke har sett nevnt post/bilde. Brukeren refererte til bilde som visstnok ble slettet kort tid etter, og skrev sin mening utifra det ene bildet. Men så viser det seg jo at det bilde tydeligvis aldri har fantes, og det er bildet som fortsatt ligger der brukeren har ment hele tiden. Da blir jo saken noe helt annet, og jeg er helt enig med det du mener. Hun har hverken drevet med løgn og sletting. Da er det jo brukeren som driver med løgn og villedning, og beskylder HD for det samme. Jeg velger alltid å tro på det folk sier her inne, spesielt når bevisene er «sletta».. dessverre gikk jeg på en smell denne gang.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 1. januar 2023 #15622 Del Skrevet 1. januar 2023 22 minutter siden, Orly said: Har ikke påstått du gjør det heller, så bare dropp å komme med ting jeg ikke har sagt. Du sier det er lett å misforstå , jeg skjønner ikke det kan misforstås enkelt og greit Glemt hva du skrev lenger opp? 45 minutter siden, Orly said: Jeg mener fortsatt at det ikke er lett å misforstå ,’men det handler nok om hvilke briller man ser med så vi får være enige om å være uenig tenker jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. januar 2023 #15623 Del Skrevet 1. januar 2023 Lileep skrev (40 minutter siden): Glemt hva du skrev lenger opp? Hvor står det at jeg kritiserer deg for løgn der ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 1. januar 2023 #15624 Del Skrevet 1. januar 2023 Orly skrev (2 timer siden): Det står nederst Jeg ser det, men hvorfor har hun delt en tik tok av en annen person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. januar 2023 #15625 Del Skrevet 1. januar 2023 Lill skrev (Akkurat nå): Jeg ser det, men hvorfor har hun delt en tik tok av en annen person? For å sette det i fokus at mange sitter ensomme kanskje ? 🤷♀️Altså man fortsatt være ensom selv med familie spesielt på sånne dager hvor det er mye fokus på familie og venner . 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 1. januar 2023 #15626 Del Skrevet 1. januar 2023 (endret) Orly skrev (9 minutter siden): For å sette det i fokus at mange sitter ensomme kanskje ? 🤷♀️Altså man fortsatt være ensom selv med familie spesielt på sånne dager hvor det er mye fokus på familie og venner . Ja, det vet vi da. Men takk for oppklaring. Reagerer mer på at hun drar mindreårig inn i omtrent alle de siste innleggene i jula, det er ikke noe god utvikling. Endret 1. januar 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 1. januar 2023 #15627 Del Skrevet 1. januar 2023 7 minutter siden, Orly said: Hvor står det at jeg kritiserer deg for løgn der ? Nei, men du antyder at jeg leser med briller som gjør at alt HD gjør er løgn osv.. er det som er problemer med skriftlig diskusjon.. man leser ting på flere måter.. jeg vil bare ikke ha på meg at jeg tolker ting på min måte fordi jeg leser alt med «alt HD gjør er løgn osv» briller 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 1. januar 2023 #15628 Del Skrevet 1. januar 2023 1 hour ago, Lill said: Jeg ser det, men hvorfor har hun delt en tik tok av en annen person? Eh, fordi det er supervanlig i sosiale medier...?? Det er litt sånn sosiale medier funker... 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 1. januar 2023 #15629 Del Skrevet 1. januar 2023 2 hours ago, Lileep said: Jeg beskylder ikke HD for noen ting. Jeg reagerte på hvordan du påstår det er feil å beskylde HD i løgn med bakgrunn i at du ikke har sett nevnt post/bilde. Brukeren refererte til bilde som visstnok ble slettet kort tid etter, og skrev sin mening utifra det ene bildet. Men så viser det seg jo at det bilde tydeligvis aldri har fantes, og det er bildet som fortsatt ligger der brukeren har ment hele tiden. Da blir jo saken noe helt annet, og jeg er helt enig med det du mener. Hun har hverken drevet med løgn og sletting. Da er det jo brukeren som driver med løgn og villedning, og beskylder HD for det samme. Jeg velger alltid å tro på det folk sier her inne, spesielt når bevisene er «sletta».. dessverre gikk jeg på en smell denne gang.. Jeg tror ikke brukeren drev med løgn og villedning, jeg tror brukeren oppriktig misforstod innlegget til HD og derfor kalte det løgn (og grunnen til misforståelsen tror jeg er de berømte vrangbrillene...). Så anklaget du meg som faktisk har fulgt med på Helene sine innlegg i dag for å beskylde andre, når jeg bare prøvde å oppklare misforståelsen. Men det er jo sånn denne tråden funker. Udokumenterte, negative påstander om HD skal støttes, ikke som, og vi som ikke hopper rett på driver med beskyldninger. 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 1. januar 2023 #15630 Del Skrevet 1. januar 2023 Albbas skrev (5 minutter siden): Eh, fordi det er supervanlig i sosiale medier...?? Det er litt sånn sosiale medier funker... 😅 Ja, hvis man skal framsnakke noen eller hvis det er noen man kjenner. Det var derfor jeg spurte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 1. januar 2023 #15631 Del Skrevet 1. januar 2023 1 hour ago, Lill said: Ja, det vet vi da. Men takk for oppklaring. Reagerer mer på at hun drar mindreårig inn i omtrent alle de siste innleggene i jula, det er ikke noe god utvikling. Omtrent alle? Flesteparten av innleggene hennes omtaler ikke barnet i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 1. januar 2023 #15632 Del Skrevet 1. januar 2023 3 minutter siden, Lill said: Ja, hvis man skal framsnakke noen eller hvis det er noen man kjenner. Det var derfor jeg spurte. Nei, det er ganske vanlig å dele budskap man synes er viktig, uavhengig av om man kjenner "budbringeren" eller ikke. Enda mer vanlig etter Tiktok kom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 1. januar 2023 #15633 Del Skrevet 1. januar 2023 3 minutter siden, Albbas said: Jeg tror ikke brukeren drev med løgn og villedning, jeg tror brukeren oppriktig misforstod innlegget til HD og derfor kalte det løgn (og grunnen til misforståelsen tror jeg er de berømte vrangbrillene...). Så anklaget du meg som faktisk har fulgt med på Helene sine innlegg i dag for å beskylde andre, når jeg bare prøvde å oppklare misforståelsen. Men det er jo sånn denne tråden funker. Udokumenterte, negative påstander om HD skal støttes, ikke som, og vi som ikke hopper rett på driver med beskyldninger. 🙄 Er ikke rart du får reaksjoner, når du tviler på at det finnes et innlegg som kunne forklart hvorfor noen anklaget henne for løgn.. og begrunner det med at du ikke har sett det, og derfor må det være kun misforståelse med vilje.. hvorfor skal jeg støtte deg mer enn en annen bruker? Jeg har innrømmet at jeg gikk på en smell med å tro på den ene parten, så skal du jammen meg slakte meg for det videre også? Jeg prøvde på samme måte som du, å oppklare en evt misforståelse. Forskjellen er at denne gang hadde du rett.. men det kunne likegreit gått andre veien, og du hadde feil..og det var du som hadde driti deg ut med påstander.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 1. januar 2023 #15634 Del Skrevet 1. januar 2023 2 minutter siden, Lileep said: Er ikke rart du får reaksjoner, når du tviler på at det finnes et innlegg som kunne forklart hvorfor noen anklaget henne for løgn.. og begrunner det med at du ikke har sett det, og derfor må det være kun misforståelse med vilje.. hvorfor skal jeg støtte deg mer enn en annen bruker? Jeg har innrømmet at jeg gikk på en smell med å tro på den ene parten, så skal du jammen meg slakte meg for det videre også? Jeg prøvde på samme måte som du, å oppklare en evt misforståelse. Forskjellen er at denne gang hadde du rett.. men det kunne likegreit gått andre veien, og du hadde feil..og det var du som hadde driti deg ut med påstander.. Det vanlige er å be folk dokumentere påstandene sine (særlig når de anklager noen for å lyve). Jeg skjønte jo kjapt utfra konteksten og klokkeslettet til postene at dette påstått slettede innlegget aldri var lagt ut, derfor greide jeg å være bastant i akkurat denne saken. Jeg bet meg nemlig ekstra merke i dette innlegget, fordi det er et tema som berører meg, og fordi jeg umiddelbart begynte å lure på om KG greide å gjøre også det til noe negativt. Og noen timer etterpå greide KG som vanlig å levere... Hadde jeg ikke vært så "på" akkurat på dagens innlegg hadde jeg bedt vedkommende dokumentere påstanden. Det blir ganske uredelige forhold her hvis vi skal kunne slenge ut påstander og si "det er helt sant, det er bare sletta før dere andre så det". Og ei fjær vokser raskt til fem høns her inne fordi enkelte bare sluker all negativ omtale av Helene som sann, i stedetfor å stoppe opp og spørre om dette faktisk stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 1. januar 2023 #15635 Del Skrevet 1. januar 2023 (endret) Albbas skrev (12 minutter siden): Nei, det er ganske vanlig å dele budskap man synes er viktig, uavhengig av om man kjenner "budbringeren" eller ikke. Enda mer vanlig etter Tiktok kom... Ok👍🏻 Endret 1. januar 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 1. januar 2023 #15636 Del Skrevet 1. januar 2023 Just now, Albbas said: Det vanlige er å be folk dokumentere påstandene sine (særlig når de anklager noen for å lyve). Jeg skjønte jo kjapt utfra konteksten og klokkeslettet til postene at dette påstått slettede innlegget aldri var lagt ut, derfor greide jeg å være bastant i akkurat denne saken. Jeg bet meg nemlig ekstra merke i dette innlegget, fordi det er et tema som berører meg, og fordi jeg umiddelbart begynte å lure på om KG greide å gjøre også det til noe negativt. Og noen timer etterpå greide KG som vanlig å levere... Hadde jeg ikke vært så "på" akkurat på dagens innlegg hadde jeg bedt vedkommende dokumentere påstanden. Det blir ganske uredelige forhold her hvis vi skal kunne slenge ut påstander og si "det er helt sant, det er bare sletta før dere andre så det". Og ei fjær vokser raskt til fem høns her inne fordi enkelte bare sluker all negativ omtale av Helene som sann, i stedetfor å stoppe opp og spørre om dette faktisk stemmer. Er helt enig med deg. Men jeg syns man også kan være forsiktig med å være så bastant frem til det faktisk er bevist/innrømmet misforståelse. Jeg ble dratt inn i dette kun fordi jeg prøvde å unngå beskyldninger mellom folk her.. skulle latt tastene være i fred kjenner jeg, for denne type diskusjon liker jeg egentlig ikke for det er så himla lett å misforstå når man ikke snakker ansikt til ansikt. men jeg tror vi egentlig er veldig enig, og det har ikke vært meningen noen gang å beskylde/kjefte/være ufin. Men jeg ordlegger meg kanskje feil/krasst og kan nok misforstå ting også. Men da kom vi til bunns i dette iallefall 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 1. januar 2023 #15637 Del Skrevet 1. januar 2023 Albbas skrev (4 minutter siden): Det vanlige er å be folk dokumentere påstandene sine (særlig når de anklager noen for å lyve). Jeg skjønte jo kjapt utfra konteksten og klokkeslettet til postene at dette påstått slettede innlegget aldri var lagt ut, derfor greide jeg å være bastant i akkurat denne saken. Jeg bet meg nemlig ekstra merke i dette innlegget, fordi det er et tema som berører meg, og fordi jeg umiddelbart begynte å lure på om KG greide å gjøre også det til noe negativt. Og noen timer etterpå greide KG som vanlig å levere... Hadde jeg ikke vært så "på" akkurat på dagens innlegg hadde jeg bedt vedkommende dokumentere påstanden. Det blir ganske uredelige forhold her hvis vi skal kunne slenge ut påstander og si "det er helt sant, det er bare sletta før dere andre så det". Og ei fjær vokser raskt til fem høns her inne fordi enkelte bare sluker all negativ omtale av Helene som sann, i stedetfor å stoppe opp og spørre om dette faktisk stemmer. Der er vi enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 2. januar 2023 #15638 Del Skrevet 2. januar 2023 (endret) Albbas skrev (11 timer siden): Hun påstod ikke at hun ikke ble invitert! Hun delte noen andre sitt innlegg, og det var denne andre som ikke ble invitert... Går dere inn for å misforstå henne? Så utydelig som hun uttrykker seg, er det til tider umulig å forstå 🤦♀️ Endret 2. januar 2023 av Lillemor1982 Skrivefeil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 2. januar 2023 #15639 Del Skrevet 2. januar 2023 Lill skrev (3 timer siden): Jeg ser det, men hvorfor har hun delt en tik tok av en annen person? Fordi hun har lite å komme med selv? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 2. januar 2023 #15640 Del Skrevet 2. januar 2023 Lillemor1982 skrev (16 timer siden): Fordi hun har lite å komme med selv? Nå har hun et samarbeid med Omnia, så vil anta at det kommer mange innlegg om det. Hvis det ikke merkes som reklame/samarbeid så må man gi beskjed til FT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå