panzerpølsa Skrevet 21. november 2022 #15021 Del Skrevet 21. november 2022 Lily Of the Valley skrev (4 minutter siden): Helt utrolig. Det der er latterlig og barnslig oppførsel. Spørsmålet var jo to the point og saklig. Og hun lurer på hvorfor folk kritiserer henne. Tenker hun ikke over noe av det hun legger ut? Ble nok arkivert under hat og netttroll. Jeg tror faktisk ikke hun forstår at det er svært gjennomsiktig alt hun legger ut. Ett ønske om å ha en viktig stemme i alle populære saker som mental helse, kroppspositivisme, og selvsagt alt som trender på de ulike sosiale medier. Men det faller liksom igjennom når du sier en ting, og gjør/utstråler noe helt annet. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 21. november 2022 #15022 Del Skrevet 21. november 2022 mumrikk1 skrev (21 timer siden): Tenker hun på størrelse allerede mtp arvingen hennes?🥺 «kjøpte denne kjolen når hun var 1 år, men først nå passet den..» hva slags signaler sender hun ut? Det er vell samme om en unge bruker 98 eller 110 selvom de er på samme alder. Det er dessverre ikke første gang hun har det fokuset😢 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 21. november 2022 #15023 Del Skrevet 21. november 2022 panzerpølsa skrev (8 minutter siden): Ble nok arkivert under hat og netttroll. Jeg tror faktisk ikke hun forstår at det er svært gjennomsiktig alt hun legger ut. Ett ønske om å ha en viktig stemme i alle populære saker som mental helse, kroppspositivisme, og selvsagt alt som trender på de ulike sosiale medier. Men det faller liksom igjennom når du sier en ting, og gjør/utstråler noe helt annet. Ble vel for mye for furteguri med ett stk kritisk spørsmål. Hun er altså så latterlig 🤦♀️ 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 21. november 2022 #15024 Del Skrevet 21. november 2022 panzerpølsa skrev (2 timer siden): Drage legger ut en story med ett bilde som sier No black week, no black friday. Par timer senere kommer reklame for black week i samarbeid med ett firma. Det gir så lite mening alt dette hun pusher på kontoen sin. Og pengene betyr mer enn troverdighet og respekt. Hun har slettet den med No black week fra story nå, etter at noen kommenterte på reklamen. Kommentaren er sletta såklart. 🥳 Fra https://www.instagram.com/reel/ClO1j3zjhnF/?igshid=YmMyMTA2M2Y= 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 21. november 2022 #15025 Del Skrevet 21. november 2022 Walterwhite skrev (32 minutter siden): Hun har slettet den med No black week fra story nå, etter at noen kommenterte på reklamen. Kommentaren er sletta såklart. 🥳 Fra https://www.instagram.com/reel/ClO1j3zjhnF/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Selvsagt blir det slettet, konstruktiv kritikk blir nok for vanskelig å ta til seg når man kjører ett konstant spill for galleriet. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 21. november 2022 #15026 Del Skrevet 21. november 2022 (endret) Og nå funderes det på kjøp av Airpods...om Black Week pris lønner seg...altså 🙄 Endret 21. november 2022 av Beatbox 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvasierdu Skrevet 22. november 2022 #15027 Del Skrevet 22. november 2022 Dobbelmoralen lenge leve. Snart kommer det nok en reels i hennes favør. Som også snart blir en NRK sak 🙈🙈🙈🙈🙈🙈 Skal hun liksom ikke poste reklame denne uken??? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 22. november 2022 #15028 Del Skrevet 22. november 2022 Hvasierdu skrev (12 minutter siden): Dobbelmoralen lenge leve. Snart kommer det nok en reels i hennes favør. Som også snart blir en NRK sak 🙈🙈🙈🙈🙈🙈 Skal hun liksom ikke poste reklame denne uken??? Jeg håper noen i hennes nærmeste krets etterhvert forklarer henne godt hvordan hun fremstår utad og gir henne noen gode råd, for akkurat nå gjør hun seg til latter. Det er ikke i utganspunktet mye som skal til for å bli oppfattet mer seriøst, men slik det er nå så er hun en katastrofe for annonsørene i mine øyne. Se bare på siste reklame for mystuff.no. 29 likes kan umulig være noe å trakte etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvasierdu Skrevet 22. november 2022 #15029 Del Skrevet 22. november 2022 Sa hun ikkke nettopp i den posten ifm serum at dersom hun reklamerer for noe så er det noe som er mye prøvd og som hun går god for? Når ble den walkingpaden brukt, sånn egentlig? 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. november 2022 #15030 Del Skrevet 22. november 2022 Det er ikke så lenge siden det var to relativt tette spørsmålsrunder på IG hvor det samme spørsmålet ble stilt: "Hva ønsker dere å se mer av i mine kanaler?". Dum som jeg er så svarte jeg. Da var hun i en periode hvor hun var i gang med treningen, og jeg svarte at jeg ønsket å se mer trening (var lei av kjoler og reels). Skjønner at motivasjonen kan variere og at det ikke blir så mye trening i perioder. Men når det da vises "trening", så er det kun at Helene har trent. Ikke en øvelse, ikke et treningsforslag, ikke noenting. En selfie fra bilen før trening (om at man har forsovet seg), kanskje et bilde inne fra treningssenteret sittende på en benk og til slutt en videosnutt fra garderoben for å slenge litt på håret. Det er ikke trening! Skjønner som nevnt at motivasjonen kan variere og at ting går i perioder, Fremdeles lei av kjoler og reels, men er kanskje litt skyld i det selv som ikke trykker liker på det ytterst sjeldne bildet som kommer? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 22. november 2022 #15031 Del Skrevet 22. november 2022 Roadrunner skrev (9 minutter siden): Det er ikke så lenge siden det var to relativt tette spørsmålsrunder på IG hvor det samme spørsmålet ble stilt: "Hva ønsker dere å se mer av i mine kanaler?". Dum som jeg er så svarte jeg. Da var hun i en periode hvor hun var i gang med treningen, og jeg svarte at jeg ønsket å se mer trening (var lei av kjoler og reels). Skjønner at motivasjonen kan variere og at det ikke blir så mye trening i perioder. Men når det da vises "trening", så er det kun at Helene har trent. Ikke en øvelse, ikke et treningsforslag, ikke noenting. En selfie fra bilen før trening (om at man har forsovet seg), kanskje et bilde inne fra treningssenteret sittende på en benk og til slutt en videosnutt fra garderoben for å slenge litt på håret. Det er ikke trening! Skjønner som nevnt at motivasjonen kan variere og at ting går i perioder, Fremdeles lei av kjoler og reels, men er kanskje litt skyld i det selv som ikke trykker liker på det ytterst sjeldne bildet som kommer? Som PT utdannet så er det unektelig veldig rart å ikke vise at man faktisk trener 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 22. november 2022 #15032 Del Skrevet 22. november 2022 Jeg lurer fælt på hva denne PT kompetansen hennes egentlig går ut på. For ærlig talt ser jeg lite eller ingenting til trening eller resultater av trening. Det er vel nå 5-6 år siden hun i egen blogg annonserte at hun sluttet som PT. Hva har hun gjort eller oppnådd etter det egentlig innen trening/PT? Men hun klamrer seg fortsatt til det og har det fortsatt i bioen. Kleint. 10 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 23. november 2022 #15033 Del Skrevet 23. november 2022 Lill skrev (9 timer siden): Som PT utdannet så er det unektelig veldig rart å ikke vise at man faktisk trener 🤷♀️ Og jeg tenker at med denne kompetansen så; hva med hjemmetrening.. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 23. november 2022 #15034 Del Skrevet 23. november 2022 irevin skrev (12 timer siden): Og jeg tenker at med denne kompetansen så; hva med hjemmetrening.. Hun trener ikke fordi hun er lat. Hun har SÅ mange muligheter til hverdagsaktivitet men i hennes hode gjelder det å komme seg på treningssenter en gang i mnd elns 🤷🏽♀️ 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 23. november 2022 #15035 Del Skrevet 23. november 2022 Elisiaflisa skrev (2 minutter siden): Hun trener ikke fordi hun er lat. Hun har SÅ mange muligheter til hverdagsaktivitet men i hennes hode gjelder det å komme seg på treningssenter en gang i mnd elns 🤷🏽♀️ Vi vet jo ikke hvorfor hun ikke trener. Det er virkelig ikke enkelt å få hverdagen til å gå opp med en liten, og full jobb. Hvis man i tillegg har diverse utfordringer så er jo litt trening veldig bra å få til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 23. november 2022 #15036 Del Skrevet 23. november 2022 Lill skrev (1 minutt siden): Vi vet jo ikke hvorfor hun ikke trener. Det er virkelig ikke enkelt å få hverdagen til å gå opp med en liten, og full jobb. Hvis man i tillegg har diverse utfordringer så er jo litt trening veldig bra å få til. Hun har en mann som gjør stort sett det meste, besteforeldre i nærheten....hva gjør hun? Ligger ofte på sofaen og sutrer om tidsklemma og dørstokkmila 🙄 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lew Skrevet 23. november 2022 #15037 Del Skrevet 23. november 2022 Hun lager jo bare smile videoer av ansiktet sitt,samme musikk,kjedelig innhold.Slutta følge henne🙈 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 23. november 2022 #15038 Del Skrevet 23. november 2022 lew skrev (25 minutter siden): Hun lager jo bare smile videoer av ansiktet sitt,samme musikk,kjedelig innhold.Slutta følge henne🙈 Hun prøver så krampeaktig og desperat: «Jeg setter enormt stor pris på kommentarer og konstruktiv kritikk fra dere som følger meg, og mange ganger hjelper dere meg å se ting jeg kan gjøre annerledes/bedre🥰 Andre ganger føler jeg at det er mer riktig å fortsette slik jeg gjør, selv om noen er uenige. Konstruktiv kritikk er alltid velkomment, det er bare synd mange ikke helt vet hva konstruktivt betyr😅». Igjen gjør hun seg selv til latter. Hun kan jo se hvor mange innlegg (som hun lar stå) som faktisk er konstruktiv kritikk på hennes sosiale medier. Så godt som ingen og det handler ikke om at folk ikke har kommet med det, men at hun sletter og blokkerer den minste innvendig. Den siste som fikk smake på denne mindre voksne måten å reagere på stilte betimelig spørsmål når hun først viser No Black Week, for så å reklamere for produkter og vurdere om hun skal kjøpe noe denne uka. Mulig at jeg tar feil og at hun rett og slett ikke forstår engelsk. kilde:https://www.instagram.com/p/ClTRyUgD6cS/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 23. november 2022 #15039 Del Skrevet 23. november 2022 Elisiaflisa skrev (1 time siden): Hun trener ikke fordi hun er lat. Hun har SÅ mange muligheter til hverdagsaktivitet men i hennes hode gjelder det å komme seg på treningssenter en gang i mnd elns 🤷🏽♀️ Jøss så det hsr hun fortalt deg. ? Jaja godt du vet hun er lat da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 23. november 2022 #15040 Del Skrevet 23. november 2022 (endret) lew skrev (1 time siden): Hun lager jo bare smile videoer av ansiktet sitt,samme musikk,kjedelig innhold.Slutta følge henne🙈 Og enda en reel om hva "alle" mener om henne, og "alle" mener bare stygge ting. Mens HD smiler og rister oppgitt på hodet. Det er snart det hele kontoen handler om.(Bortsett fra reklame) Jeg gidder heller ikke følge mer. Endret 23. november 2022 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå