Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ford3000 skrev (4 minutter siden):

Hva er hennes instagram-navn da? Får se om jeg finner det hvis jeg har korrekt navn på kontoen.

helenedrage

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tessa12 skrev (2 minutter siden):

helenedrage

Finner alt annet enn det. Får lage meg en ny instakonto kun for å følge henne da, haha!

Skrevet

Har sett flere influensere reklamere for denne walkingpaden, men kan ikke huske jeg har sett noen faktisk bruke den? Det er kun en reklamsesnutt hvor enkel den er å sette sammen og pakkke bort, samt noen få skritt for å vise. TV-Shop i beste sendetid...

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Ford3000 skrev (17 minutter siden):

Takk, men har konkludert at hun må ha gått inn og blokkert meg eller noe, for jeg finner ikke henne. Laget bare ny konto :) Har ikke gjort denne damen noe så litt rart opplegg.

Vet ikke med HD, men ofte er det nok å like en kritisk kommentar. Da kan man plutselig være blokkert😂

Skrevet
Finlay skrev (Akkurat nå):

Vet ikke med HD, men ofte er det nok å like en kritisk kommentar. Da kan man plutselig være blokkert😂

Haha, okei. Jeg mener å ikke ha likt noe i negativ retning i fare for å bli blokkert av dama, men det er greit. Med ny instakonto for å følge henne og forsåvidt andre influensere må jeg fysisk bytte konto og jeg kan begrense det helt selv til når jeg ønsker å se influensere. Burde ha gjort det før, for nå får jeg faktisk sett andre også i feeden, ikke bare de samme gang på gang. Syns disse influenserne er litt gøy å se på innimellom, noen poster bra ting, viktige temaer, men og sånne håpløse ting man ler litt av.

• Liker 2
Skrevet

Hun ligger seff på sofaen mens mannen må ordne. At han gidder

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

...og vi har ventet på deg i 12 år../ang barnet i siste innlegg...Og hvorfor da denne evinnelige sutringen om egentid??🙄

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Ventet på hun i 12 år? Det er vel ikke riktig. 

• Liker 3
Skrevet
Umami skrev (På 12.8.2022 den 10.04):

Så lei av at alt er feil! Hun har klaget over hvor vanskelig/slitsom morsrollen har vært, for akkurat henne. Nå savner hun arvingen, og priser seg samtidig lykkelig for barnehagen. Jeg klarer ikke å få fatt i hva hun egentlig prøver å formidle 😳

Beatbox skrev (På 12.8.2022 den 10.23):

Det tror jeg ikke hun skjønner selv.... hun fremstår som så ustabil...savner barnet... hurra for barnehage... altså hæææ🤔

Men dere, dette er nok egentlig ganske vanlige følelser :) Jeg var selv ambivalent til barnehagestart og kan fortsatt kjenne på det. Godt å få komme meg på jobb igjen og kjekt å se barnet mitt lære nye ting, men litt vedmodig at det er sammen med noen andre enn meg (selv om det er fine trygge voksne i vår barnehage). Gleder meg hver dag til å hente i barnehagen :)

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Jolanda skrev (2 minutter siden):

Mente sikkert ikke at hun har prøvd aktivt i 12 år, men kanskje at det tok så mange år å bli klar, få ting på plass? Eller noe sånt?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Sol, admin.

Gjest tullerikke
Skrevet
Jolanda skrev (2 timer siden):

Var det ikke hun som ikke visste om hun ville ha barn da🤷‍♀️

Skrevet

Bare se alle de youtube videoene der hun snakker "negativt" om det å få barn. Hun har gått i alle de "fellene" hun mente andre gjorde som hun syntes var sååå kjedelig.

Typisk helene. Snakke høylytt, være skråsikker og trangsynt  og deretter gjøre det samme selv 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

Husker en gang hun snakket om at de fremdeles leide leilighet og ikke eide. "Vi har ikke hatt mulighet å få kausjonister". Dere er 35 år og har jobbet halve livet.

Ikke skyld dette på foreldrene deres. Er deres egne prioriteringer ... ingen andre. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet

Den nyeste reelen hennes. 

1. Den skal helt sikkert være merket.

2. Hun motsier seg selv🤭

• Liker 4
Skrevet
mumrikk1 skrev (1 time siden):

Den nyeste reelen hennes. 

1. Den skal helt sikkert være merket.

2. Hun motsier seg selv🤭

En helt vanlig dag på jobben da altså 😂😂

• Liker 6
Skrevet
tullerikke skrev (20 timer siden):

Var det ikke hun som ikke visste om hun ville ha barn da🤷‍♀️

Nemlig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...