Beatbox Skrevet 12. august 2022 #13841 Skrevet 12. august 2022 irevin skrev (30 minutter siden): Enig! TRAGISK at det skal være sånn ! At en må «forsvare» at man «bruker større str». Det gjelder ALLE ! Sier litt om presset det er i samfunnet til den gitte malen for kroppsstr spør du meg. Minst like tragisk er det at hun kaller seg en ærlig influencer....når man gjentatte ganger får innlegg som beviser null troverdighet.. 6 4
Umami Skrevet 12. august 2022 #13842 Skrevet 12. august 2022 Så lei av at alt er feil! Hun har klaget over hvor vanskelig/slitsom morsrollen har vært, for akkurat henne. Nå savner hun arvingen, og priser seg samtidig lykkelig for barnehagen. Jeg klarer ikke å få fatt i hva hun egentlig prøver å formidle 😳 10
Beatbox Skrevet 12. august 2022 #13843 Skrevet 12. august 2022 Umami skrev (16 minutter siden): Så lei av at alt er feil! Hun har klaget over hvor vanskelig/slitsom morsrollen har vært, for akkurat henne. Nå savner hun arvingen, og priser seg samtidig lykkelig for barnehagen. Jeg klarer ikke å få fatt i hva hun egentlig prøver å formidle 😳 Det tror jeg ikke hun skjønner selv.... hun fremstår som så ustabil...savner barnet... hurra for barnehage... altså hæææ🤔 4 2
Gjest Finlay Skrevet 12. august 2022 #13844 Skrevet 12. august 2022 Tidlig ferdig på jobb, bestemor passer barnet. HD sitter i bilen og venter, for bestemor "blir ikke happy" om hun henter ungen for tidlig. Hva med å gå inn og være sammen med dem, istedet for å sitte i bilen?? Så utrolig rart!😂
Beatbox Skrevet 12. august 2022 #13845 Skrevet 12. august 2022 Finlay skrev (14 minutter siden): Tidlig ferdig på jobb, bestemor passer barnet. HD sitter i bilen og venter, for bestemor "blir ikke happy" om hun henter ungen for tidlig. Hva med å gå inn og være sammen med dem, istedet for å sitte i bilen?? Så utrolig rart!😂 Hva gjør og sier man ikke for å gjøre seg selv spesiell....Attention please!!🙄 7
Flettfrid Skrevet 12. august 2022 #13846 Skrevet 12. august 2022 Umami skrev (1 time siden): Så lei av at alt er feil! Hun har klaget over hvor vanskelig/slitsom morsrollen har vært, for akkurat henne. Nå savner hun arvingen, og priser seg samtidig lykkelig for barnehagen. Jeg klarer ikke å få fatt i hva hun egentlig prøver å formidle 😳 Dette er en dame som kun er lykkelig når hun shopper og har enorme mengder nye klær rundt seg. Hun klarer rett å slett ikke å formiddle noe fornuftig som helst, alt er ett kaos av motsigelser hele tiden. 10
Lileep Skrevet 12. august 2022 #13847 Skrevet 12. august 2022 48 minutter siden, Finlay said: Tidlig ferdig på jobb, bestemor passer barnet. HD sitter i bilen og venter, for bestemor "blir ikke happy" om hun henter ungen for tidlig. Hva med å gå inn og være sammen med dem, istedet for å sitte i bilen?? Så utrolig rart!😂 Jeg lurer på hvorfor hun da ikke benytter anledningen til å få denne egentiden hun alltid klager på at hun ikke får? Ypperlig mulighet, barnet er hos bestemor og HD har fri.. og da velger hun å sitte i bilen og vente.. 8
chouette Skrevet 12. august 2022 #13848 Skrevet 12. august 2022 Disse brazilian trusene hun reklamerer for ser riktignok både behagelige og fine ut på bilde, men rundt 80% polyamid er ikke å anbefale. Stoffet kjennes ekkelt ut, har selv kikket på disse trusene i butikk. Og apropos...Hun snakket vel også så fint om å velge kjoler i naturmaterialer og unngå syntetisk. Har sett flere av kjolene hennes poppe opp på Ellos med beskrivelsen 100% og 95% polyester. Ikke så troverdig. 14
Fotballfluen Skrevet 12. august 2022 #13849 Skrevet 12. august 2022 Bingo Bongo skrev (4 timer siden): Nå tar hun en Mashadi. Kjøper truser i str XL fordi hun "liker at de sitter litt løst" (den ene modellen), og "er redd for at de skal rulle ned " (den andre modellen). Det er selvsagt ikke fordi XL er rett størrelse for henne. 🤷♀️ Liker at de sitter løst? Jeg bruker M og er sikkert minst 30 kg lettere enn henne. Aldri i livet om hun bruker L til vanlig og går opp i XL for å få dem løse i passformen. 21 1
loffen Skrevet 12. august 2022 #13850 Skrevet 12. august 2022 Jeg prøvde det engang, å gå opp en størrelse i truser.. De bare ble med buksa ned, rullet seg på sidene når jeg tok buksa opp, hang og slang rundt hoftene. Så nei, dette er bare tull. Kjøp de som passer! 6
Fredrikstad71mod Skrevet 12. august 2022 #13851 Skrevet 12. august 2022 (endret) Finlay skrev (2 timer siden): Tidlig ferdig på jobb, bestemor passer barnet. HD sitter i bilen og venter, for bestemor "blir ikke happy" om hun henter ungen for tidlig. Hva med å gå inn og være sammen med dem, istedet for å sitte i bilen?? Så utrolig rart!😂 Hu kunne jo heller tatt 20 min på den derre «gå mølla» hjemme som hu har reklamert for som er så fantastisk bra … og der har hu jo ingen unnskyldning på å la være å trene for tid har a jo 🤪 Endret 12. august 2022 av Fredrikstad71mod 5 2
Beatbox Skrevet 12. august 2022 #13852 Skrevet 12. august 2022 Fredrikstad71mod skrev (16 minutter siden): Hu kunne jo heller tatt 20 min på den derre «gå mølla» hjemme som hu har reklamert for som er så fantastisk bra … og der har hu jo ingen unnskyldning på å la være å trene for tid har a jo 🤪 Du mener den walkpad aka fantastisk bra klesstativ🙄 4 1
Lileep Skrevet 12. august 2022 #13853 Skrevet 12. august 2022 18 minutter siden, Fredrikstad71mod said: Hu kunne jo heller tatt 20 min på den derre «gå mølla» hjemme som hu har reklamert for som er så fantastisk bra … og der har hu jo ingen unnskyldning på å la være å trene for tid har a jo 🤪 For å spare tid kunne hun åpnet døra, gått ut av bilen og gått seg en tur. Vipps hadde hun fått inn kanskje en 30 min gåtur som faktisk er mye bedre enn å sitte på tiktok i bilen.. skjønner ikke hun tør å drive å syte om manglende tid, når det er dette hun presterer å poste.. 23 2
Hvasierdu Skrevet 12. august 2022 #13854 Skrevet 12. august 2022 Ikke har de stort hus, hun gjør ikke husarbeid, ikke lager de middag som de sitter sammen og spiser. ( dette hadde blitt mye mer dokumentet om det faktisk skjedde.. Når hun startet på keto igjen for noen uker siden så ble middager avbildet og bilder med "familiemiddag dag 2" Hadde hvem som helst andre lagt ut ett sånt bilde at de spiste middag sammen som en begivenhet så hadde folk begynt å lure siden det er verdens mest normale ting. Så at hun ikke har TID???? BULLSHIT. Hun gidder vel ikke når hun ikke går på diett og kan gå all inn som vanlig. 10 2
Hvasierdu Skrevet 12. august 2022 #13855 Skrevet 12. august 2022 Hun sier hun stiller så høye krav til seg selv. Det brukes bare som et skalkeskjul for at hun ikke trener siden hun må da trene 5 dager i uken. 4
*blueberry* Skrevet 12. august 2022 #13856 Skrevet 12. august 2022 Hvasierdu skrev (1 time siden): Hun sier hun stiller så høye krav til seg selv. Det brukes bare som et skalkeskjul for at hun ikke trener siden hun må da trene 5 dager i uken. Hun er litt alt eller ingenting. Hun kunne hatt et interessant konsept om hun prøvde å vise frem hvordan man kan lære seg moderasjon. F.eks. starte med trening en gang i uka, sikte på to sunne middager i uka, en ting i huset om dagen o.l. Det hadde hun selv hatt godt av, og det hadde nok mange av følgerne hennes også. 9 1
Gjest Kattedama Skrevet 12. august 2022 #13857 Skrevet 12. august 2022 (endret) *blueberry* skrev (4 timer siden): Hun er litt alt eller ingenting. Hun kunne hatt et interessant konsept om hun prøvde å vise frem hvordan man kan lære seg moderasjon. F.eks. starte med trening en gang i uka, sikte på to sunne middager i uka, en ting i huset om dagen o.l. Det hadde hun selv hatt godt av, og det hadde nok mange av følgerne hennes også. Hun kan ikke vise frem noe hun ikke kan (moderasjon). For øyeblikket er det deling av mindreårig, klaging og shopping galskap som fyller kanalene. Endret 12. august 2022 av Lill :)
Ford3000 Skrevet 12. august 2022 #13858 Skrevet 12. august 2022 Jeg fulgte henne på Instagram for et par år siden. Plutselig forsvant hun ut av feeden min, vet ikke om det er noe hun gjorde eller hva som skjedde. Virker rart å bli blokka da, siden jeg aldri kommenterte noe av det hun gjorde. Har i ettertid prøvd å finne henne igjen på Instagram, men finner ikke en profil hun legger ut noe om barnet sitt og livet sitt ellers. Er jeg helt blåst eller?
Tessa12 Skrevet 12. august 2022 #13859 Skrevet 12. august 2022 Ford3000 skrev (18 minutter siden): Jeg fulgte henne på Instagram for et par år siden. Plutselig forsvant hun ut av feeden min, vet ikke om det er noe hun gjorde eller hva som skjedde. Virker rart å bli blokka da, siden jeg aldri kommenterte noe av det hun gjorde. Har i ettertid prøvd å finne henne igjen på Instagram, men finner ikke en profil hun legger ut noe om barnet sitt og livet sitt ellers. Er jeg helt blåst eller? Hun legger ut et eller annet hver eneste dag, hvorfor du ikke finner henne vet jeg ikke.
Ford3000 Skrevet 12. august 2022 #13860 Skrevet 12. august 2022 Tessa12 skrev (2 minutter siden): Hun legger ut et eller annet hver eneste dag, hvorfor du ikke finner henne vet jeg ikke. Hva er hennes instagram-navn da? Får se om jeg finner det hvis jeg har korrekt navn på kontoen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå