Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lileep skrev (36 minutter siden):

Har mensen veldig ofte hun da, må være slitsom.. eller er det denne troverdigheten igjen?

Er det ikke bare sånn halvannen uke siden sist? 🤔

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
cerruti skrev (På 14.7.2022 den 18.01):

De trusene høres bare så ekle ut. Vil man ikke bytte det man bruker ofte, ikke gå med noe som tilsvarer flere…

Så det er altså en uke siden sist mensen. 

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, *blueberry* said:

Så det er altså en uke siden sist mensen. 

Håper noen stiller spørsmål om dette, for troverdigheten sank ned på minussiden nå.. 

• Liker 4
Gjest Finlay
Skrevet

Kommer vel snart beskjed om at hun har fått spørsmål (på melding såklart) om dette blodet skyldes lekkasje fra mensentrusa - noe det selvsagt ikke gjør!😂

Og ja. Det er spesielt at hun har fått mens, nå igjen.

Hun kunne vel dessuten med letthet fortalt om sine erfaringer med denne trusa uten å si at - Nå dere, NÅ har jeg mens og skal teste.

Skrevet
Bulsara skrev (44 minutter siden):

Nja, ikke nødvendigvis i disse dager vel? 

Økt forekomst av menstruasjonsforstyrrelser hos unge kvinner etter vaksinasjon mot korona - FHI

• Det var høy forekomst av de ulike menstruasjonsforstyrrelser blant menstruerende kvinner i alderen 18–30 år.

Og den mest vanlige forstyrrelsen etter den store studien var at mensen kom 1 dag for sent. HD har heller ikke sagt noe om slike forstyrrelsen og da blir det selvsagt ikke det som får fokus her. Vi baserer oss på hva hun selv legger ut. 

• Liker 7
Skrevet (endret)
35 minutter siden, *blueberry* said:

Og den mest vanlige forstyrrelsen etter den store studien var at mensen kom 1 dag for sent. HD har heller ikke sagt noe om slike forstyrrelsen og da blir det selvsagt ikke det som får fokus her. Vi baserer oss på hva hun selv legger ut. 

Dessuten er hun ikke i målgruppen heller mtp alderen.

Merkelig er det uansett, hvordan ting plutselig kommer når hun skal reklamere for noe. Samma hva så dukker det opp nøyaktig det tidsrommet hun har oppdrag, selv om alt tilsier at det sannsynligvis kun er oppdiktet 

Endret av Lileep
  • Liker 5
Gjest Finlay
Skrevet

Ser i utgangspunktet ikke helt poenget med å dele såpass privat informasjon som når man menstruerer, hvor mye man blør osv, med mindre HD lider av blødningsforstyrrelser eller annet, som kan ha nytte for flere. DA kunne det vært relevant med detaljer. Anniken Jørgensen gjør jo en fin jobb der.

Tenker HD utmerket godt kunne delt sine erfaringer hva angår denne trusa uten å gå i detaljer, og uten å måtte lyve på seg en ekstra mens😆

Skrevet

Finner dere alt dette på instaen hennes eller? 😅

Skrevet
9 minutter siden, Furimom said:

Finner dere alt dette på instaen hennes eller? 😅

Ja, i Story. Så ofte vanskelig å dokumentere noe. 

• Liker 6
Gjest Kattedama
Skrevet

Neste story fra HD ( fiksjon)  fikk mensforstyrrelser etter vaksine», hadde vært like troverdig som disse fantastiske hudpleie produktene hun reklamerer for. 

Skrevet

Kaffe som hun fikk levert av faren til «arvingen», er det ikke samme 700kCal kaffe hun klaget på når hun reklamerte for FUS, Keto og ROS for ikke så lenge siden? Har sikker sett 5 av de bare i denne uke, hvis hun lurer på hvorfor de ikke har råd til å kjøpe egen bolig og i tillegg har vokst seg slik at hele slankeoperasjon er bortkastet innsats, ligger svaret muligens hos Espressohouse. Kanskje vi følgerne får 5% rabatt hvis vi bruker kode «DrageKaffe2022». 🙄

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
5 minutter siden, Nøkkelost77 said:

Kaffe som hun fikk levert av faren til «arvingen», er det ikke samme 700kCal kaffe hun klaget på når hun reklamerte for FUS, Keto og ROS for ikke så lenge siden? Har sikker sett 5 av de bare i denne uke, hvis hun lurer på hvorfor de ikke har råd til å kjøpe egen bolig og i tillegg har vokst seg slik at hele slankeoperasjon er bortkastet innsats, ligger svaret muligens hos Espressohouse. Kanskje vi følgerne får 5% rabatt hvis vi bruker kode «DrageKaffe2022». 🙄

Vi vet ikke hvordan kaloribudsjettet hennes er lagt opp ila dagen. Man kan fint unne seg en slik kaffe (som forresten er ca 350kalorier hvis jeg ikke bommer helt på typen ) og samtidig gå ned i vekt/vedlikeholde vekta. Alt kommer an på hvordan man tilpasser inntaket resten av dagen. 

Men ang økonomien så skjønner jeg ikke hvordan hun stadig viser diverse kjøp og samtidig klager over trang økonomi 😣

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Nøkkelost77 skrev (29 minutter siden):

Tror det er samme kaffen ja. Tror det er godt over 500 kcal i den kaffen der om det ikke er 700 faktisk. Hun sa hun fikk helt sjokk av kaloriinnholdet når hun sjekket det…

• Liker 5
Skrevet
Lileep skrev (18 minutter siden):

Vi vet ikke hvordan kaloribudsjettet hennes er lagt opp ila dagen. Man kan fint unne seg en slik kaffe (som forresten er ca 350kalorier hvis jeg ikke bommer helt på typen ) og samtidig gå ned i vekt/vedlikeholde vekta. Alt kommer an på hvordan man tilpasser inntaket resten av dagen. 

Men ang økonomien så skjønner jeg ikke hvordan hun stadig viser diverse kjøp og samtidig klager over trang økonomi 😣

Absolutt, det jeg reagerer på er at hun mente det var nødvendig å uttrykke hvor sjokkert hun var da hun oppdaget kalori mengden i kaffen, og (som hun pleier å gjøre) klandrer hele vektøkning på kaffen. Den uke da. Nå er det sikker noe annet. 

Jeg er forresten imponert at de endelig har klart å klippe (u)gresset rund kjellerboligen. Sikker deiligere for arvingen å ikke krabbe rundt i tistler lenger. 

• Liker 11
Skrevet (endret)
1 hour ago, irevin said:

Tror det er samme kaffen ja. Tror det er godt over 500 kcal i den kaffen der om det ikke er 700 faktisk. Hun sa hun fikk helt sjokk av kaloriinnholdet når hun sjekket det…

Er det ikke islatte karamell hun drikker på? Var iallefall det hun dreiv å drakk på, med krem. 
Kremen øker kaloriene veldig. 

hvis det fortsatt er islatte karamell, som det ligner veldig på, så ender en stor med h-melk og uten krem på 239 kalorier. Hvis hun velger lettmelk er den 200 kalorier. 

Så her tror jeg det blir veldig overdrevet mtp kalorier.. det er få islatte som har 700 kalorier, selv med krem! Og det er tydelig en form for islatte uten krem hun drikker hver gang.

Egentlig ikke noe poeng å skrive alt dette, men jeg syns ikke hun fortjener tyn på akkurat kaloriene her, fordi det ikke stemmer med 700 kalorier som blir nevnt. 

Endret av Lileep
  • Liker 1
Skrevet
Nøkkelost77 skrev (2 timer siden):

Skikkelig ufint kommentert.

• Liker 2
Skrevet
Lileep skrev (20 minutter siden):

Er det ikke islatte karamell hun drikker på? Var iallefall det hun dreiv å drakk på, med krem. 
Kremen øker kaloriene veldig. 

hvis det fortsatt er islatte karamell, som det ligner veldig på, så ender en stor med h-melk og uten krem på 239 kalorier. Hvis hun velger lettmelk er den 200 kalorier. 

Så her tror jeg det blir veldig overdrevet mtp kalorier.. det er få islatte som har 700 kalorier, selv med krem! Og det er tydelig en form for islatte uten krem hun drikker hver gang.

Egentlig ikke noe poeng å skrive alt dette, men jeg syns ikke hun fortjener tyn på akkurat kaloriene her, fordi det ikke stemmer med 700 kalorier som blir nevnt. 

59B0DF8F-2C70-45DE-96DA-0CB7255D094D.thumb.png.238ea3426d1d12c69388ce5041cd2c74.png59B0DF8F-2C70-45DE-96DA-0CB7255D094D.thumb.png.238ea3426d1d12c69388ce5041cd2c74.png

Er det en islatte caramell, så er den over 700 kcal som hun selv har sagt😉

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Chlypa skrev (20 minutter siden):

Skikkelig ufint kommentert.

Neppe. Når man har så mye følgerne som HD og folk som virkelig ble «infuenset» og ser opp til deg/vender seg til det du gjør som støtte, har du faktisk ansvar for det du legger ut. Hvis budskapet er såpass fordelt over hele spektrum, og i tillegg som flere har påpekt, styrt av hva/hvem som betaler, er det tilrettelagt å skrive ting på et litt mere engasjerende måte som jeg har gjort med mine ballerina fingrene og tastaturet mitt. Du kaller det for ufint, jeg mener det er underholdende prosa. 😏😊

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
irevin skrev (4 minutter siden):

59B0DF8F-2C70-45DE-96DA-0CB7255D094D.thumb.png.238ea3426d1d12c69388ce5041cd2c74.png59B0DF8F-2C70-45DE-96DA-0CB7255D094D.thumb.png.238ea3426d1d12c69388ce5041cd2c74.png

Er det en islatte caramell, så er den over 700 kcal som hun selv har sagt😉

Det er 85,7 kcal per 100 gram. Hvordan får du det til å bli over 700 kcal?

• Liker 10
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...