Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Gjest Finlay
Skrevet
Orly skrev (11 minutter siden):

Vel det står i dag velger jeg å lage meg en god dag,rett skal være rett da. 

Jada.

Og selv i dag, når hun velger å lager seg en god dag, sniker misnøyen seg inn, med tanker rundt mat, og at hun føler seg som en dårlig mor når hun drar på kjoleshopping etter jobb i stedet for å dra hjem😂 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Sjooffen skrev (18 minutter siden):

Velger å se det positive….

Alt er jo negativt:

* Endring i livet etter barn

-kropp

-egentid

-trening

-mat

Tilogmed i bursdagshilsenen til ungens ettårsdag skriver hun: "Selv om det er slitsomt så er lyspunktene…."

Altså, var det viktig å få med at det er slitsomt? Er det en stas hilsen å få (jada, ungen leser det ikke…nå)

Man skriver jo ikke det på bursdagshilsner til partner/venner.

"Gratulerer med dagen, å være vennen din er litt slitsomt, men vi har det gøy og🫣"

Hun skrev jo, etter å ha vært i barnedåp,nå for noen uker siden, "at hun overlevde kirken"...  :haar:

Synes hun ofte gjør slike sosiale blundere. Utrolig umodent og tonedøvt.

Det samme gjelder ting hun legger ut, som shavingen av babyens hode, til selfiene/reklamen hun poster fra DO på arbeidsplassen. 

Endret av Perle
  • Liker 13
Skrevet
Perle skrev (8 minutter siden):

Hun skrev jo, etter å ha vært i barnedåp,nå for noen uker siden, "at hun overlevde kirken"...  :haar:

Synes hun ofte gjør slike sosiale blundere. Utrolig umodent og tonedøvt.

Det samme gjelder ting hun legger ut, som shavingen av babyens hode, til selfiene/reklamen hun poster fra DO på arbeidsplassen. 

Barbering av babyens hodet? Har hun delt dette? 

• Liker 1
Skrevet
AnnePåLande skrev (6 minutter siden):

Jepp! Fordi hun tror at det vokser ut tykkere, og hun ønsker at datteren hennes skal få tykt hår. Så det sier jo litt om hvor utseendefokusert hun er når hun tar såpass drastiske grep for å "fikse" på utseendet til en baby under 1 år... ganske sjukt 

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet
Falkefugl skrev (1 minutt siden):

Jepp! Fordi hun tror at det vokser ut tykkere, og hun ønsker at datteren hennes skal få tykt hår. Så det sier jo litt om hvor utseendefokusert hun er når hun tar såpass drastiske grep for å "fikse" på utseendet til en baby under 1 år... ganske sjukt 

Å herlighet.. Det jo helt på tryne 🤯

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Finlay skrev (28 minutter siden):

Jada.

Og selv i dag, når hun velger å lager seg en god dag, sniker misnøyen seg inn, med tanker rundt mat, og at hun føler seg som en dårlig mor når hun drar på kjoleshopping etter jobb i stedet for å dra hjem😂 

For meg som har levd med depresjoner siden jeg var barn så er slike uttalelser ganske provoserende!!  Jeg velger ikke å ha depresjoner med dertil tilhørende tankekaos, sorgfølelse etc...Og fra HD som med all tydelighet sliter selv virker slike uttalelser så tankeløst!!

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
AnnePåLande skrev (16 minutter siden):

Jada, frisørmoren(!) hennes barberte nå i vår snart ettåringen, for at håret skulle vokse ut tykkere. :arwen:

Delt og dokumentert med bilder og det hele… 

Endret av Perle
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Perle skrev (Akkurat nå):

Jada, frisørmoren hennes barberte nå i vår snart ettåringen, for at håret skulle vokse ut tykkere. :arwen:

Delt og dokumentert med bilder og det hele… 

Oioi. 🤯

• Liker 6
Skrevet

Det blir jo bare komisk. Hun har aldri sett løsninger eller positivt på noe i hele sitt liv.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun sier det høyt og ganske ofte at hun er en problemløser.  Og at en av hennes beste egenskaper er å se løsninger. 

Aldri sett noe til det. 

Jo oftere hun sier det. Jo mer tror hun vel på det selv. Er vel der det ligger

• Liker 16
Skrevet (endret)
Hvasierdu skrev (44 minutter siden):

Hun sier det høyt og ganske ofte at hun er en problemløser.  Og at en av hennes beste egenskaper er å se løsninger. 

Aldri sett noe til det. 

Jo oftere hun sier det. Jo mer tror hun vel på det selv. Er vel der det ligger

Problemløser med skyhøye forventninger og krav til seg selv.

Men desverre null selvinnsikt og gjennomføringsevne.

Endret av Sjooffen
  • Liker 12
Gjest Kattedama
Skrevet

Det er HD i et nøtteskall. Hun kritiserer andre for å ikke merke reklame og eksponere barn. Vel, hun er blitt en versting på manglende merking og har melket bursdag til mindreårig på sine kanaler i flere dager nå. Hun skriver en ting men så er praksisen noe helt annet. Har vel til gode å se noen som har så mismatch mellom budskap og realitet. 

Skrevet

Blir mer og mer reklame på den profilen... Nå er mensentruser noe hun elsker..

• Liker 5
Skrevet (endret)
Sozzen skrev (35 minutter siden):

Blir mer og mer reklame på den profilen... Nå er mensentruser noe hun elsker..

Hun drar til og med på «kjoleshopping» kun for å få inn betalingslinker. Sorry, jeg kan ikke tenke meg noe mer ekkelt enn mensentruser😏😂

Endret av mumrikk1
  • Liker 15
Skrevet
Lill :) skrev (14 timer siden):

Det er HD i et nøtteskall. Hun kritiserer andre for å ikke merke reklame og eksponere barn. Vel, hun er blitt en versting på manglende merking og har melket bursdag til mindreårig på sine kanaler i flere dager nå. Hun skriver en ting men så er praksisen noe helt annet. Har vel til gode å se noen som har så mismatch mellom budskap og realitet. 

Drage er jo en av verstingene. I tillegg fisker fisker hun etter sympati fra følgerne med tanke på videoen hun la ut om tanker hun får når hun er alene. Unnskyld meg, men jeg synes hele opplegget er patetisk. 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Gjest Kattedama
Skrevet
AnnePåLande skrev (21 minutter siden):

Drage er jo en av verstingene. I tillegg fisker fisker hun etter sympati fra følgerne med tanke på videoen hun la ut om tanker hun får når hun er alene. Unnskyld meg, men jeg synes hele opplegget er patetisk. 

Jeg er enig. Vet ikke om noen som så til de grader gnåler om alenetid. 

Gjest Finlay
Skrevet
AnnePåLande skrev (1 time siden):

Hvem andre enn HD kan stirre vemodig inn i kamera mens hun vrir en høyst frivillig KJOLESHOPPING til å handle om dårlig samvittighet for ikke i stedet være hjemme?😆

De fleste kjenner på slike følelser når hverdagen strammer som verst, med begge i jobb og barn som får lange dager i bhg eller på sfo til stengetid.

Hun jobber hardt med å normalisere absolutt alle mulige hverdagslige utfordringer folk kan ha. Men dette??😂 

Det er patetisk.

Skrevet
Finlay skrev (4 minutter siden):

Hvem andre enn HD kan stirre vemodig inn i kamera mens hun vrir en høyst frivillig KJOLESHOPPING til å handle om dårlig samvittighet for ikke i stedet være hjemme?😆

De fleste kjenner på slike følelser når hverdagen strammer som verst, med begge i jobb og barn som får lange dager i bhg eller på sfo til stengetid.

Hun jobber hardt med å normalisere absolutt alle mulige hverdagslige utfordringer folk kan ha. Men dette??😂 

Det er patetisk.

Det er bare til å komme seg hjem og ikke shoppe kjoler. Problemet = løst med to streker under svaret. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Finlay skrev (33 minutter siden):

Det er patetisk.

👏👏...ja og siden hun valgte å lage seg en god dag igår må det sutres litt idag...Vet ikke om noen som sutrer om absolutt ALT og fremstår som nesten angrende over å ha fått et barn....Det går i " jeg-meg-mitt" hele tiden...Burde kanskje ha tenkt litt på det før du ble gravid...at får man barn så handler det ikke bare om en selv lenger...

Endret av Beatbox
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Beatbox skrev (58 minutter siden):

👏👏...ja og siden hun valgte å lage seg en god dag igår må det sutres litt idag...Vet ikke om noen som sutrer om absolutt ALT og fremstår som nesten angrende over å ha fått et barn....Det går i " jeg-meg-mitt" hele tiden...Burde kanskje ha tenkt litt på det før du ble gravid...at får man barn så handler det ikke bare om en selv lenger...

jaja....blir nå ikke noe barn denne måneden heller. Hun har mensen må vite- eller hun synes at vi må vite- heldig at hun har de nye menstrusene da :) 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...