Orly Skrevet 27. mai 2022 #12861 Skrevet 27. mai 2022 Lileep skrev (15 minutter siden): Kanskje fordi hun ikke helt klarer å legge vekk den biten enda? Det er jo ikke et ukjent fenomen hos henne. Poenget mitt var bare at hun er nå i en prosess hun aldri har vært i før, iallefall offentlig. Hvorfor kan ikke vi følgere prøve å hjelpe henne litt, istedenfor å tråkke henne ned? Mulig jeg er alene om å tenke slikt, men jeg velger iallefall å avstå fra all diskusjon/kritikk på utseende å gjøre. Kritikk og diskusjon om merking av reklame, fargeendringer på klær osv, som går på ren bedrift blir noe annet! Kloke og reflekterte innlegg fra deg synes jeg, håper folk følger oppfordringen 4
Gjest tullerikke Skrevet 27. mai 2022 #12862 Skrevet 27. mai 2022 Stort sett handler alle innleggene hennes om kropp, kropp, kropp. Vise seg fram mest mulig og helst i klær som viser pupper. Da må hun faktisk tåle tilbakemeldinger.
Summeer Skrevet 27. mai 2022 #12863 Skrevet 27. mai 2022 Når man har samarbeid med bubbleroom og tagger bildet med bubbleroomstyle så burde innlegget være merket som reklame for bubbleroom. SKJÆRPINGS HELENE! så lenge hun fronter kropp og pupp på en kommersiell some bedriftskanal så er det å kommentere hvordan klær presenteres på kroppen helt innafor. Om hun ikke tåler det må hun faktisk slutte å selge seg på some.... 11 3
Gjest Kattedama Skrevet 27. mai 2022 #12864 Skrevet 27. mai 2022 Patetisk når influensere som ikke klarer å få opp engasjement, eller klarer å gjøre jobben sin riktig (posering, redigering og manglende merking av reklame) bruker KG for å sanke sympati.
*blueberry* Skrevet 27. mai 2022 #12865 Skrevet 27. mai 2022 Lileep skrev (2 timer siden): Kanskje fordi hun ikke helt klarer å legge vekk den biten enda? Det er jo ikke et ukjent fenomen hos henne. Poenget mitt var bare at hun er nå i en prosess hun aldri har vært i før, iallefall offentlig. Hvorfor kan ikke vi følgere prøve å hjelpe henne litt, istedenfor å tråkke henne ned? Mulig jeg er alene om å tenke slikt, men jeg velger iallefall å avstå fra all diskusjon/kritikk på utseende å gjøre. Kritikk og diskusjon om merking av reklame, fargeendringer på klær osv, som går på ren bedrift blir noe annet! Helt enig! 🙌🏻 1
Gjest Kattedama Skrevet 28. mai 2022 #12866 Skrevet 28. mai 2022 Reagerer på at 1) innlegget ikke er merket son reklame. 2) at den morgenkåpen er så skitten. Det går faktisk ann å legge litt mer jobb i innleggene hun legger ut. Slik det fremstår nå så er det som hastverksarbeid !
Finnwife Skrevet 29. mai 2022 #12867 Skrevet 29. mai 2022 Eget hus om 5 år er vel rimelig ambisiøst med hennes økonomiske sans. Men hele "leie er bedre enn å eie" er minst like troverdig som resten av alt hun har kommet med gjennom årene... 10 8
Fotballfluen Skrevet 31. mai 2022 #12868 Skrevet 31. mai 2022 Nå snakkes det igjen om at hun setter så enormt høye krav til seg selv. Jeg er litt usikker på om hun skjønner hvordan livet fungerer for de fleste? Når hun snakker om hvor høyt lista hennes ligger, tenker jeg at den iallefall ikke ligger over en helt normal dag for de fleste. Her er hvorfor; mannen er i permisjon. Han pleier også å gjøre alt husarbeid og lage maten de spiser. Hun går på jobb og tilbringer tid sammen med datteren etter jobb. Er det virkelig å definere som å stille enormt høye krav til seg selv? For meg er det et minimum av innsats i løpet av en dag. De fleste jeg kjenner, inkludert meg selv, må jobbe, vaske hus, lage middag, trene, være taxisentral for opptil flere barn, følge opp lekser, barnehage, følge opp barnas fritidsaktiviteter, foreldremøter, venner osv. Dette er helt normalt. Jeg skjønner jo at det har blitt en omveltning for henne å gå fra å ligge på sofaen med hårføneren på til å være mamma med alt det innebærer, men den høye lista har hun alltid snakket om, selv før hun ble mamma. Om det å være i some er SÅÅÅ krevende, kan hun jo bare slutte med det. Hun har jo selv sagt at hun knapt tjener penger på det. Så hva er da poenget? Om hun faktisk tjener penger på det kan hun slutte å syte om at det er så slitsomt. Hun har selv valgt å jobbe med some, og kan når som helst slutte med det. Hennes eget valg. 27 8
Gjest tullerikke Skrevet 31. mai 2022 #12869 Skrevet 31. mai 2022 Fotballfluen skrev (51 minutter siden): Nå snakkes det igjen om at hun setter så enormt høye krav til seg selv. Jeg er litt usikker på om hun skjønner hvordan livet fungerer for de fleste? Når hun snakker om hvor høyt lista hennes ligger, tenker jeg at den iallefall ikke ligger over en helt normal dag for de fleste. Her er hvorfor; mannen er i permisjon. Han pleier også å gjøre alt husarbeid og lage maten de spiser. Hun går på jobb og tilbringer tid sammen med datteren etter jobb. Er det virkelig å definere som å stille enormt høye krav til seg selv? For meg er det et minimum av innsats i løpet av en dag. De fleste jeg kjenner, inkludert meg selv, må jobbe, vaske hus, lage middag, trene, være taxisentral for opptil flere barn, følge opp lekser, barnehage, følge opp barnas fritidsaktiviteter, foreldremøter, venner osv. Dette er helt normalt. Jeg skjønner jo at det har blitt en omveltning for henne å gå fra å ligge på sofaen med hårføneren på til å være mamma med alt det innebærer, men den høye lista har hun alltid snakket om, selv før hun ble mamma. Om det å være i some er SÅÅÅ krevende, kan hun jo bare slutte med det. Hun har jo selv sagt at hun knapt tjener penger på det. Så hva er da poenget? Om hun faktisk tjener penger på det kan hun slutte å syte om at det er så slitsomt. Hun har selv valgt å jobbe med some, og kan når som helst slutte med det. Hennes eget valg. 👏
Lileep Skrevet 31. mai 2022 #12870 Skrevet 31. mai 2022 (endret) 2 hours ago, Fotballfluen said: Nå snakkes det igjen om at hun setter så enormt høye krav til seg selv. Jeg er litt usikker på om hun skjønner hvordan livet fungerer for de fleste? Når hun snakker om hvor høyt lista hennes ligger, tenker jeg at den iallefall ikke ligger over en helt normal dag for de fleste. Her er hvorfor; mannen er i permisjon. Han pleier også å gjøre alt husarbeid og lage maten de spiser. Hun går på jobb og tilbringer tid sammen med datteren etter jobb. Er det virkelig å definere som å stille enormt høye krav til seg selv? For meg er det et minimum av innsats i løpet av en dag. De fleste jeg kjenner, inkludert meg selv, må jobbe, vaske hus, lage middag, trene, være taxisentral for opptil flere barn, følge opp lekser, barnehage, følge opp barnas fritidsaktiviteter, foreldremøter, venner osv. Dette er helt normalt. Jeg skjønner jo at det har blitt en omveltning for henne å gå fra å ligge på sofaen med hårføneren på til å være mamma med alt det innebærer, men den høye lista har hun alltid snakket om, selv før hun ble mamma. Om det å være i some er SÅÅÅ krevende, kan hun jo bare slutte med det. Hun har jo selv sagt at hun knapt tjener penger på det. Så hva er da poenget? Om hun faktisk tjener penger på det kan hun slutte å syte om at det er så slitsomt. Hun har selv valgt å jobbe med some, og kan når som helst slutte med det. Hennes eget valg. Jeg har også lurt på hva er det som gjør at denne lista ligger så høyt. Hva er de høye krava? Hun nevner vel aldri det, og dermed tolkes det utifra hva dagen hennes innebærer i følge SoMe. Hvis det å være på jobb, hjem til barn, gå tur med hund av og til og lage sponsa innlegg er det dagen hennes består av idag, så lurer jeg fælt på hvordan en dag uten høye krav vil utarte seg. Vil den inneholde noe annet enn å slappe av alene på kottet, i bilen, alene hjemme på sofaen? Jeg lurer virkelig, for jeg kan som nevnt over, ikke forstå hva som gjør dagen så krevende. Vil understreke at dette grunner i hva man ser på SoMe.. Endret 31. mai 2022 av Lileep 7 2
Caroline1986 Skrevet 31. mai 2022 #12871 Skrevet 31. mai 2022 Jeg tenker at det kanskje handler om at man vil mye, men ikke rekker over alt man skulle ønske. Som hun nevner i story, trening, husarbeid, jobb, barn, sosiale medier, kjærestetid, egentid osv. samt at alt skal være av en viss kvalitet. Hvis man forventer at man skal rekke over alt dette ila en dag OG at alt skal gjennomføres med høy kvalitet så er det klart at man fort faller gjennom. 4
Gjest tullerikke Skrevet 31. mai 2022 #12872 Skrevet 31. mai 2022 Caroline1986 skrev (47 minutter siden): Jeg tenker at det kanskje handler om at man vil mye, men ikke rekker over alt man skulle ønske. Som hun nevner i story, trening, husarbeid, jobb, barn, sosiale medier, kjærestetid, egentid osv. samt at alt skal være av en viss kvalitet. Hvis man forventer at man skal rekke over alt dette ila en dag OG at alt skal gjennomføres med høy kvalitet så er det klart at man fort faller gjennom. Tenker ikke akkurat på HD og kvalitet sammen.
Fotballfluen Skrevet 31. mai 2022 #12873 Skrevet 31. mai 2022 Caroline1986 skrev (1 time siden): Jeg tenker at det kanskje handler om at man vil mye, men ikke rekker over alt man skulle ønske. Som hun nevner i story, trening, husarbeid, jobb, barn, sosiale medier, kjærestetid, egentid osv. samt at alt skal være av en viss kvalitet. Hvis man forventer at man skal rekke over alt dette ila en dag OG at alt skal gjennomføres med høy kvalitet så er det klart at man fort faller gjennom. Hun sier jo at hun har så ekstremt høye forventninger til seg selv. Jeg anser ikke et helt normalt liv for ekstremt høye forventninger, det er hele poenget. Jeg skjønner jo at hun opplever at det er travelt, men det hun uttrykker som ekstremt høye forventninger til seg selv er jo en helt vanlig dag i veldig mange sitt liv. Utenom some, hvor hun stort sett sitter og prater på story. Mange ord med lite innhold. 5
Beatbox Skrevet 31. mai 2022 #12874 Skrevet 31. mai 2022 Fotballfluen skrev (33 minutter siden): Hun sier jo at hun har så ekstremt høye forventninger til seg selv. Jeg anser ikke et helt normalt liv for ekstremt høye forventninger, det er hele poenget. Jeg skjønner jo at hun opplever at det er travelt, men det hun uttrykker som ekstremt høye forventninger til seg selv er jo en helt vanlig dag i veldig mange sitt liv. Utenom some, hvor hun stort sett sitter og prater på story. Mange ord med lite innhold. Hun bruker velvalgte formuleringer for å gjøre seg selv viktig/spesiell...Men det er som det alltid har vært; store ord og lite action...og når det går på repeat skjer det lite .. 6 1
Jammf Skrevet 31. mai 2022 #12875 Skrevet 31. mai 2022 Og DER har hun rettet opp alle "feila fra i går" - mistet et samarbeid fordi hun ikke ville bruke barnet i reklame. RESPEKT! (Måtte det bare vare) 2
net0ty Skrevet 31. mai 2022 #12876 Skrevet 31. mai 2022 Tror det er tredje gangen hun har «mistet» et samarbeid pga at hun ikke har ville bruke datteren. Har ikke sett at hun har sluttet å annonsere for noen av samarbeidspartnerne? 13 1
Sozzen Skrevet 31. mai 2022 #12877 Skrevet 31. mai 2022 Hun reklamerer jo støtt og stadig for barnerelaterte ting da. Så selvom man ikke ser datteren i reklame så bruker hun jo datteren. Hun har vel og brukt henne i reklame og unngått å vise ansiktet. 10 1
Caroline1986 Skrevet 31. mai 2022 #12878 Skrevet 31. mai 2022 Fotballfluen skrev (2 timer siden): Hun sier jo at hun har så ekstremt høye forventninger til seg selv. Jeg anser ikke et helt normalt liv for ekstremt høye forventninger, det er hele poenget. Jeg skjønner jo at hun opplever at det er travelt, men det hun uttrykker som ekstremt høye forventninger til seg selv er jo en helt vanlig dag i veldig mange sitt liv. Utenom some, hvor hun stort sett sitter og prater på story. Mange ord med lite innhold. Nei jeg mener heller ikke at det hun gjør er spesielt mye mer eller bedre enn hva andre vanlige småbarnsfamilier driver med, jeg snakker mer om den lista hun har lagt for seg selv. Hvis hun ser for seg at en vellykket mor/kjæreste/karrierekvinne/helseperson osv skal være vellykket innen alle kategoriene hele tiden så er det jo klart at det blir mye. Ingen klarer å være perfekt mor hele tiden, eller følge en plan helt til punkt og prikke, for det vil som regel komme ting i veien og da må man hive seg rundt eller tenke at «ok da ble det ikke sånn i dag men det ble bra nok» og det er den siste delen der hun ikke virker som hun takler helt. Da sønnen min var liten så ville jeg også mye, men måtte etterhvert lære meg at vi måtte ta ting i hans tempo, og at alt ble mye triveligere når ikke lista lå så høyt. Skal man bake pepperkaker med små barn så blir det ikke som på tv, liksom. 2 1
Gjest Finlay Skrevet 31. mai 2022 #12879 Skrevet 31. mai 2022 Beatbox skrev (2 timer siden): Hun bruker velvalgte formuleringer for å gjøre seg selv viktig/spesiell -Stiller (beklageligvis) så høye krav til meg selv😅 -Er (dessverre) perfeksjonist jeg😅 Snikskryt kaller jeg sånt.
Sol Rampelyset Skrevet 31. mai 2022 #12880 Skrevet 31. mai 2022 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå