Lileep Skrevet 9. mai 2022 #12681 Skrevet 9. mai 2022 Etter siste story på insta nå så syns jeg hun har mista litt evnen til å inspirere til stormote. For meg var det lite der som var inspirerende pga snitt og passform. Spørsmålet jeg da stiller meg; er dette plagg hun har fått tilsendt med beskjed om å vise frem samme hva? Eller har hun, som tidligere har vært kjempeflink til å finne plagg som kler kroppen/fasongen godt, mista evnen såpass mye? Hvis svaret er at hun ikke har valgt plagg selv, så faller troverdigheten enda fler hakk 11
Sally-Go-Round Skrevet 9. mai 2022 #12682 Skrevet 9. mai 2022 (endret) Lileep skrev (36 minutter siden): Etter siste story på insta nå så syns jeg hun har mista litt evnen til å inspirere til stormote. For meg var det lite der som var inspirerende pga snitt og passform. Spørsmålet jeg da stiller meg; er dette plagg hun har fått tilsendt med beskjed om å vise frem samme hva? Eller har hun, som tidligere har vært kjempeflink til å finne plagg som kler kroppen/fasongen godt, mista evnen såpass mye? Hvis svaret er at hun ikke har valgt plagg selv, så faller troverdigheten enda fler hakk Enig, jeg ble heller ikke inspirert. Endret 9. mai 2022 av Sally-Go-Round 4
Flettfrid Skrevet 9. mai 2022 #12683 Skrevet 9. mai 2022 Lileep skrev (1 time siden): Etter siste story på insta nå så syns jeg hun har mista litt evnen til å inspirere til stormote. For meg var det lite der som var inspirerende pga snitt og passform. Spørsmålet jeg da stiller meg; er dette plagg hun har fått tilsendt med beskjed om å vise frem samme hva? Eller har hun, som tidligere har vært kjempeflink til å finne plagg som kler kroppen/fasongen godt, mista evnen såpass mye? Hvis svaret er at hun ikke har valgt plagg selv, så faller troverdigheten enda fler hakk De pleier å få velge plagg selv fra Cubus.
Gjest Kattedama Skrevet 9. mai 2022 #12684 Skrevet 9. mai 2022 (endret) Cubus er nøye på merkingen ser jeg. Men de klærne hun har valgt? Den rosa buksa tror jeg ikke gjør noen en en tjeneste. Historien om den kjolen er morsom den, synd at Sara E allerede har hatt en story om at hun har en historie til alle kjolene sine. Det kan virke som at HD kopierer. Endret 10. mai 2022 av Lill :)
lama13 Skrevet 11. mai 2022 #12685 Skrevet 11. mai 2022 Så storyen om første møte på ROS og endelig følte jeg at vi fikk noe «ekte» fra Helene. Håper hun fortsetter i denne stilen. 5 3
FlikkFlakk Skrevet 11. mai 2022 #12686 Skrevet 11. mai 2022 Alt det kjolepratet i det siste er sååå kjedelig 🥱😴🥱 Ikke er kjolene så fine heller, noen av dem sitter ikke akkurat pent på 😳 18 1
Gjest Kattedama Skrevet 11. mai 2022 #12687 Skrevet 11. mai 2022 (endret) FlikkFlakk skrev (12 minutter siden): Alt det kjolepratet i det siste er sååå kjedelig 🥱😴🥱 Ikke er kjolene så fine heller, noen av dem sitter ikke akkurat pent på 😳 I tillegg legger hun ut umerket reklame for ELLOS. Hun informerer gjerne om hvor dette beltet er kjøpt fra, men linken til Ellos må man klikke på (penger i kassa for HD) for å i det hele tatt vite hvem annonsøren er. Hos Aurora Hoff kan man i det minste se hvem annonsøren er uten å måtte klikke seg inn på annonselinken. Supert at hun framsnakker ROS, men må hun gjøre det i umerkede reklameinnlegg for Ellos? Det blir bare en bismak rundt det hele. Endret 11. mai 2022 av Lill :)
keiserenernaken Skrevet 11. mai 2022 #12688 Skrevet 11. mai 2022 Lill skrev (41 minutter siden): I tillegg legger hun ut umerket reklame for ELLOS. Hun informerer gjerne om hvor dette beltet er kjøpt fra, men linken til Ellos må man klikke på (penger i kassa for HD) for å i det hele tatt vite hvem annonsøren er. Hos Aurora Hoff kan man i det minste se hvem annonsøren er uten å måtte klikke seg inn på annonselinken. Supert at hun framsnakker ROS, men må hun gjøre det i umerkede reklameinnlegg for Ellos? Det blir bare en bismak rundt det hele. Lurer på om ROS har godkjent å bli brukt som etisk skjegg for skjult reklame? 9
Orly Skrevet 11. mai 2022 #12689 Skrevet 11. mai 2022 FlikkFlakk skrev (2 timer siden): Alt det kjolepratet i det siste er sååå kjedelig 🥱😴🥱 Ikke er kjolene så fine heller, noen av dem sitter ikke akkurat pent på 😳 Synes mange av de er fine jeg! 1 1
mumrikk1 Skrevet 12. mai 2022 #12692 Skrevet 12. mai 2022 Sydenkupp skrev (25 minutter siden): Krone på jobbefest..? Hun har vell alltid likt å skille seg ut?😊 1 1
Lopploella Skrevet 12. mai 2022 #12693 Skrevet 12. mai 2022 Jeg syns do-selfier er veldig dårlig reklame. 12 2
Gjest tullerikke Skrevet 12. mai 2022 #12694 Skrevet 12. mai 2022 Kan hun ikke bare bruke den krona uten å lage så mye styr ut av det🙄
Lileep Skrevet 12. mai 2022 #12695 Skrevet 12. mai 2022 «Fant en side med alle favoritt kjolemerkene mine» med annonselink på samme slide… ja virker veldig ekte at du tilfeldigvis kom over en side du visstnok har en eller annen form for samarbeid med.. herregud HD, tror du virkelig på dette selv? 22
lama13 Skrevet 12. mai 2022 #12696 Skrevet 12. mai 2022 Lileep skrev (2 minutter siden): «Fant en side med alle favoritt kjolemerkene mine» med annonselink på samme slide… ja virker veldig ekte at du tilfeldigvis kom over en side du visstnok har en eller annen form for samarbeid med.. herregud HD, tror du virkelig på dette selv? Nei, er det mulig? Det der er faktisk langt fra greit og det blir for useriøst av henne å holde på sånn. 4
Lileep Skrevet 12. mai 2022 #12697 Skrevet 12. mai 2022 Just now, lama13 said: Nei, er det mulig? Det der er faktisk langt fra greit og det blir for useriøst av henne å holde på sånn. Etterfulgt av to slides til med reklame 2
lama13 Skrevet 12. mai 2022 #12698 Skrevet 12. mai 2022 Lileep skrev (2 minutter siden): Etterfulgt av to slides til med reklame Hvor vanskelig er det for Helene å merke reklame riktig og heller skrive «Har fått et nytt samarbeid med en nettbutikk som selger mange av favorittkjolene mine.»? Jeg opplever at hun prøver å fremstå som ei venninne til følgere og skjule at hun tipser om ting fordi hun tjener penger på det. 4
Lileep Skrevet 12. mai 2022 #12699 Skrevet 12. mai 2022 Just now, lama13 said: Hvor vanskelig er det for Helene å merke reklame riktig og heller skrive «Har fått et nytt samarbeid med en nettbutikk som selger mange av favorittkjolene mine.»? Jeg opplever at hun prøver å fremstå som ei venninne til følgere og skjule at hun tipser om ting fordi hun tjener penger på det. Nettopp! Om dette viser seg å være en av de linkene alle kan tjene penger på, altså at alle kan ordne link å få penger for klikk, så er det uansett en form for samarbeid og gir peng i kassa! Så utrolig sleip måte å gjøre det på! 3 1
Maskopi Skrevet 12. mai 2022 #12700 Skrevet 12. mai 2022 Lileep skrev (27 minutter siden): «Fant en side med alle favoritt kjolemerkene mine» med annonselink på samme slide… ja virker veldig ekte at du tilfeldigvis kom over en side du visstnok har en eller annen form for samarbeid med.. herregud HD, tror du virkelig på dette selv? Haha ja det var jaggu tilfeldig at hun både fant siden OG hadde reklamelink fra de samtidig! 😆 4 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå