Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
EtLiteTroll skrev (23 minutter siden):

Jeg holder også på å slanke meg. Bruker ikke et eneste råd av HD, hun får det jo ikke til. Jeg søker råd der folk klarer det. Jeg følger henne pga kjolene og stilen, synes heller hun burde fokusere på det enn dietter hun ikke får til i det hele tatt. 

Ja, det er nok lurt, for som operert har hun et helt annet utgangspunkt. Det bør være lettere for henne å spise små måltider og således gå ned i vekt. Det vil hun nok gjøre om hun fortsetter som nå, men da bør hun huske på at hun e r slankeoperert og slutte å selge kosthold. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
cerruti skrev (7 minutter siden):

Ja, det er nok lurt, for som operert har hun et helt annet utgangspunkt. Det bør være lettere for henne å spise små måltider og således gå ned i vekt. Det vil hun nok gjøre om hun fortsetter som nå, men da bør hun huske på at hun e r slankeoperert og slutte å selge kosthold. 

Kostholdsdelen i Beastmode har hun ikke laget selv, det har alltid vært et samarbeid med en med bachelor eller høyere utdanning innen kosthold selv om det fremstilles som hennes råd. Samme gjelder ketoheftet hennes. 

De eneste kostholdstipsene hennes er de som fremmes på insta helt gratis. 

Endret av *blueberry*
  • Liker 2
Skrevet

Hvis hun prøver på «dagens antrekk», finnes det ikke et bedre sted å ta bildet enn toalettet på jobben? 

• Liker 16
Skrevet

Utrolig trist at en liten baby må ta del i denne kroppsfokuseringen. En ting er at hun har mistet fotfeste selv, men å dra familien inn i dette kaoset er meningsløst. Har ingen tro på at hun greier å gjennomføre målene sine, da tankene kun er på kropp og flat mage. Det er pupper og kløft oppi matfatet og undertøy i feil størrelse hele tiden.  

Og ja, jeg reagerer på det som deles på sosiale medier. Og at hun selv ikke skjønner hvor idiotisk det er.

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet

Barbering av babyens hode for å fremme hårvekst???!! Helene, hva holder du på med???

:( 

• Liker 15
  • Nyttig 7
Gjest Kattedama
Skrevet

Og jeg blir helt matt av at man ikke klarer å merke reklame riktig, selv om det er bare 2 dager siden man klarte å merke 🙄

7BA6AC38-D21A-4540-B2AD-FE3B6FCC9A04.jpeg

Skrevet

Og jeg blir matt av de fullstendig fraværende «skuespillerprestasjonene» på filmer og reels 😶🤭

• Liker 27
  • Nyttig 3
Skrevet
Elisiaflisa skrev (19 minutter siden):

Og jeg blir matt av de fullstendig fraværende «skuespillerprestasjonene» på filmer og reels 😶🤭

Blir ingen Oscar på deg HD!

• Liker 9
Skrevet (endret)

Leser kommentarene under siste innlegg, hvor en informerer om at kaloriunderskudd vil gi vekttap uansett hvilket kosthold man har. Dette angriper selvfølgelig ernæringsmamma (?) og HD, og HD mener formulering som; «bare spise mindre enn man forbrenner» er uheldig og lei av å høre. Klarer hun ikke forstå at det er informasjon, og ikke kritikk eller pekefinger med «du må bare..»? Hvordan klarer hun å tolke det innlegget som at noen sier du må bare gjøre ditt og datt så går du ned i vekt?

Informasjonen var faktisk veldig nyttig, og noe HD burde hatt med i sin reklame og promotering av keto. Det informeres om hvordan noen kan lykkes bedre, hvordan gjøre det steg for steg, og den lille infoene om at underskudd på kalorier er nødvendig. 

HD sier hun syns det er lett å holde underskudd på Keto, men har ikke hun engang sagt at hun ikke teller kalorier? Og jeg kan faktisk ikke skjønne hvordan det går an å være i noe særlig underskudd på det ketokostholdet hun viser frem som inneholder hovedsaklig fløte, mengder av ost, fettrik pølser og bacon! 

Grunner denne reaksjonen på kommentaren i at noen kommer med informasjon HD ikke klarer selv å formidle, ikke har kunnskap om eller har tenkt på?

Denne kanalen hennes blir bare verre og verre, som en synkende båt! Alt blir oppfattet negativt, skjult reklame flere ganger om dagen, usunt kroppsfokus som blir overført til datteren, veldig mangelfull informasjon og forståelse for ting, manglende fremvisning av plagg hun reklamerer for.. ja lista er lang

Endret av Lileep
  • Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet
Lill :) skrev (1 time siden):

Og jeg blir helt matt av at man ikke klarer å merke reklame riktig, selv om det er bare 2 dager siden man klarte å merke 🙄

7BA6AC38-D21A-4540-B2AD-FE3B6FCC9A04.jpeg

Også puppene da, de må jo få være med..🧐😏

• Liker 15
Skrevet
mumrikk1 skrev (2 minutter siden):

Også puppene da, de må jo få være med..🧐😏

Neppe tilfeldig at den siste tekstboksen kommer akkurat over kløfta hennes. 

De mannlige følgerne hennes skal vel ha sin daglige dose pupp.

• Liker 6
  • Nyttig 5
Gjest Finlay
Skrevet

Det er vel dette settet hun bruker? Må jo være feil størrelse hun har i overdel.

EF4439A7-B4BC-4ED3-A424-04CFD04B8984.jpeg

Skrevet
Finlay skrev (1 minutt siden):

Det er vel dette settet hun bruker? Må jo være feil størrelse hun har i overdel.

Hun bruker ihvertfall alltid feil str i tightsen for mønstret er strekt ut og fargen som er mørk/sort i overdel er grå over rompe/lår og mage 🙏🏼

• Liker 9
Skrevet
Fredrikstad71mod skrev (2 minutter siden):

Hun bruker ihvertfall alltid feil str i tightsen for mønstret er strekt ut og fargen som er mørk/sort i overdel er grå over rompe/lår og mage 🙏🏼

Kan være at det hun ser i speilet er mindre enn det hun er (noe som ikke er så uvanlig, særlig for mennesker som har slitt med overvekt og spiseforstyrrelser. Har en spiseforstyrrelse selv) , og at det er derfor hun stadig presser seg inn i for små størrelser. Mange blir jo litt blinde på egen vekt. Det dumme er jo at det har motsatt effekt da, for du ser større ut av å velge for små klær.

• Liker 8
Skrevet
18 minutter siden, Finlay said:

Hun tviholder nok på en størrelse, for hun refererer til en størrelse uansett hvordan kroppen har vært/er. For i perioden før graviditeten satt plaggene på en helt annen måte. Hun reklamerer iallefall for hvor viktig det er å kjøpe rett størrelse 🙈

83594247-CB19-4243-8410-08E74CD385C6.jpeg

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg har selv kjøpt klær av henne og de har vært mindre trange på meg enn henne .. Hun «presser» seg ned i str  og veileder folk feil på insta når de sammenligner seg med henne for å finne riktig str . Og etter hennes høyde hun selv sier hun er kan ikke stemme da jeg er høyere enn henne noe jeg ble veldig overraska da hu stod noen cm fra meg 🙈  Jeg er str 44 og 42 

Endret av Fredrikstad71mod
  • Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Fredrikstad71mod said:

Jeg har selv kjøpt klær av henne og de har vært mindre trange på meg enn henne .. Hun «presser» seg ned i str  og veileder folk feil på insta når de sammenligner seg med henne for å finne riktig str . Og etter hennes høyde hun selv sier hun er kan ikke stemme da jeg er høyere enn henne noe jeg ble veldig overraska da hu stod noen cm fra meg 🙈  

Jeg håper de som spørr henne om størrelse selv ser at de må opp/ned en størrelse fra det HD sier. HD sier blant annet hun bruker XL i Bara, og når jeg selv skulle kjøpe bukse så antok jeg at XL ville passe meg siden jeg er en del mindre enn henne og den er for liten for HD 🙈 samme har jeg gjort med de genserene hun stadig går med, med knepping foran. Kjøpt samme størrelse som henne, og på meg var den helt passe og ikke magetopp som den er på henne 🙈 så hun veileder jo, men kanskje ikke på helt riktig måte 😆

• Liker 10
Skrevet
Lileep skrev (8 minutter siden):

Jeg håper de som spørr henne om størrelse selv ser at de må opp/ned en størrelse fra det HD sier. HD sier blant annet hun bruker XL i Bara, og når jeg selv skulle kjøpe bukse så antok jeg at XL ville passe meg siden jeg er en del mindre enn henne og den er for liten for HD 🙈 samme har jeg gjort med de genserene hun stadig går med, med knepping foran. Kjøpt samme størrelse som henne, og på meg var den helt passe og ikke magetopp som den er på henne 🙈 så hun veileder jo, men kanskje ikke på helt riktig måte 😆

Ja 😅 Og man må å tenke på at man ikke har samme kroppsfasong feks . Jeg er mere atletisk i bygningen med bredere skuldre rygg og hofter . HD er nettere i kroppen og derav «rundere» , litt mere fett på kroppen da hun var litt lettere enn pr i dag . Ingen feil det synes jeg ang hvor mye hun vil/er veier ☺️ Synd hun ikke kan gå litt i revers 3 år tilbake i tid da hun var bedre på å vise og ikke minst inspirerte til flotte kjoler og klær/farger uansett vekta si 😅 

• Liker 4
Skrevet

Selvom funkygine også ammer er det vesentlig mindre pupp i monitor hos henne i forhold til HD. 

• Liker 7
Skrevet
Lileep skrev (3 timer siden):

Leser kommentarene under siste innlegg, hvor en informerer om at kaloriunderskudd vil gi vekttap uansett hvilket kosthold man har. Dette angriper selvfølgelig ernæringsmamma (?) og HD, og HD mener formulering som; «bare spise mindre enn man forbrenner» er uheldig og lei av å høre. Klarer hun ikke forstå at det er informasjon, og ikke kritikk eller pekefinger med «du må bare..»? Hvordan klarer hun å tolke det innlegget som at noen sier du må bare gjøre ditt og datt så går du ned i vekt?

Informasjonen var faktisk veldig nyttig, og noe HD burde hatt med i sin reklame og promotering av keto. Det informeres om hvordan noen kan lykkes bedre, hvordan gjøre det steg for steg, og den lille infoene om at underskudd på kalorier er nødvendig. 

HD sier hun syns det er lett å holde underskudd på Keto, men har ikke hun engang sagt at hun ikke teller kalorier? Og jeg kan faktisk ikke skjønne hvordan det går an å være i noe særlig underskudd på det ketokostholdet hun viser frem som inneholder hovedsaklig fløte, mengder av ost, fettrik pølser og bacon! 

Grunner denne reaksjonen på kommentaren i at noen kommer med informasjon HD ikke klarer selv å formidle, ikke har kunnskap om eller har tenkt på?

Denne kanalen hennes blir bare verre og verre, som en synkende båt! Alt blir oppfattet negativt, skjult reklame flere ganger om dagen, usunt kroppsfokus som blir overført til datteren, veldig mangelfull informasjon og forståelse for ting, manglende fremvisning av plagg hun reklamerer for.. ja lista er lang

«Lett å holde underskudd på keto»…vel, kanskje begynne å klare holde seg til kostholdet for det kan ikke være lett siden hun hele tiden faller av. 

Jeg syns hun som kommenterte (ikke ærnæringsmamma) var veldig informativ og forsøkte fremstille ting som ikke så komplisert. At HD mente hennes fremstilling var «uheldig» kan jeg ikke skjønne. HD har vel en del «uheldige» fremstillinger rundt keto, kanskje nevne at hun er slankeoperert blant annet. 

• Liker 12
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...