Gjest Kattedama Skrevet 2. desember 2021 #9861 Del Skrevet 2. desember 2021 HD er i gang igjen med feilmerket/snikreklame. Håper folk er flinke til å melde i fra til FT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 3. desember 2021 #9862 Del Skrevet 3. desember 2021 Lill skrev (20 timer siden): HD er i gang igjen med feilmerket/snikreklame. Håper folk er flinke til å melde i fra til FT. Hele 3 umerkede innlegg på story nå. For bara, name it og ellos. Effektiv hun 🙄 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 3. desember 2021 #9863 Del Skrevet 3. desember 2021 (endret) *blueberry* skrev (1 time siden): Hele 3 umerkede innlegg på story nå. For bara, name it og ellos. Effektiv hun 🙄 Og for vogn og håndvarmere til vogna fra Mimmis Endret 3. desember 2021 av Hebi 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 3. desember 2021 #9864 Del Skrevet 3. desember 2021 *blueberry* skrev (2 timer siden): Hele 3 umerkede innlegg på story nå. For bara, name it og ellos. Effektiv hun 🙄 Hebi skrev (30 minutter siden): Og for vogn og håndvarmere til vogna fra Mimmis Jepp, her er det lovbrudd på daglig basis. HD eier Ikke integritet overhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 3. desember 2021 #9865 Del Skrevet 3. desember 2021 2 hours ago, Lill said: Jepp, her er det lovbrudd på daglig basis. HD eier Ikke integritet overhodet. Kan nesten virke som hun gjør det med vilje? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 3. desember 2021 #9866 Del Skrevet 3. desember 2021 Lileep skrev (12 minutter siden): Kan nesten virke som hun gjør det med vilje? Regner med det. De sjekker jo innom her ganske ofte så påminnelsene har de nok sett. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finnwife Skrevet 4. desember 2021 #9867 Del Skrevet 4. desember 2021 "Hva er viktig for meg på Instagram kontoen min?" C. Å vise frem kroppen min 🤪 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 4. desember 2021 #9868 Del Skrevet 4. desember 2021 Og hva med alle bildene som inneholder spørsmålene nå? DER er det MYE snikreklame der som burde vært merket!!🤬 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 4. desember 2021 #9869 Del Skrevet 4. desember 2021 mumrikk1 skrev (10 minutter siden): Og hva med alle bildene som inneholder spørsmålene nå? DER er det MYE snikreklame der som burde vært merket!!🤬 Ikke bare snikreklame, men ekstremt kroppsfokus. Hvilket godt forbilde legger ut tall om høyeste vekt og antall kg ned? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 4. desember 2021 #9870 Del Skrevet 4. desember 2021 *blueberry* skrev (7 minutter siden): Ikke bare snikreklame, men ekstremt kroppsfokus. Hvilket godt forbilde legger ut tall om høyeste vekt og antall kg ned? Hun er ikke et godt forbilde når absolutt alt skal handle om kropp og atter kropp. * Ikke trapp ned på sukker el godis..bare kutt ut*..Men følger du de rådene selv HD??? Nope...Forbildet sitt det tenker jeg🙄 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 4. desember 2021 #9871 Del Skrevet 4. desember 2021 Finnwife skrev (42 minutter siden): "Hva er viktig for meg på Instagram kontoen min?" C. Å vise frem kroppen min 🤪 Her har vi 2 svar...tjene penger og vise frem kroppen.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 4. desember 2021 #9872 Del Skrevet 4. desember 2021 Beatbox skrev (2 minutter siden): Hun er ikke et godt forbilde når absolutt alt skal handle om kropp og atter kropp. * Ikke trapp ned på sukker el godis..bare kutt ut*..Men følger du de rådene selv HD??? Nope...Forbildet sitt det tenker jeg🙄 Det er skumle råd hun gir. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 4. desember 2021 #9873 Del Skrevet 4. desember 2021 *blueberry* skrev (3 minutter siden): Ikke bare snikreklame, men ekstremt kroppsfokus. Hvilket godt forbilde legger ut tall om høyeste vekt og antall kg ned? Jeg reagerte også på det. Og at hun la på seg bare 9 kg under svangerskapet, det er så unødvendig. Ikke kan jeg se at slike opplysninger gagner noen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 4. desember 2021 #9874 Del Skrevet 4. desember 2021 Finlay skrev (1 time siden): Jeg reagerte også på det. Og at hun la på seg bare 9 kg under svangerskapet, det er så unødvendig. Ikke kan jeg se at slike opplysninger gagner noen heller. Burde da hatt med spm om hvor mange kg hun gikk opp etter fødsel da det også virker til å være et issue! (og nei, dette er ikke for å shame) 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 4. desember 2021 #9875 Del Skrevet 4. desember 2021 Applaus til HD! Dagens IG story må være tidenes lavmål. Både med tanke på opplysninger som dreies inn mot vekt og FUS (snikreklame ja) og i tillegg rikelig med bilder som burde vært merket med reklame. Det blir bare mer og mer åpenbart at HD ikke lenger inspirerer for å inspirere, at vi ikke vet hvem personen bak HD er, og at IG kanalen hennes er en rendyrket reklame kanal. Bare så trist at denne rendyrkede kommersialiseringen av HD kom etter at mindreårig ble født og at de gode verdien Helene frontet på sine kanaler er forsvunnet i dragsuget av kommersielle samarbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 4. desember 2021 #9876 Del Skrevet 4. desember 2021 Lill skrev (38 minutter siden): Applaus til HD! Dagens IG story må være tidenes lavmål. Både med tanke på opplysninger som dreies inn mot vekt og FUS (snikreklame ja) og i tillegg rikelig med bilder som burde vært merket med reklame. Det blir bare mer og mer åpenbart at HD ikke lenger inspirerer for å inspirere, at vi ikke vet hvem personen bak HD er, og at IG kanalen hennes er en rendyrket reklame kanal. Bare så trist at denne rendyrkede kommersialiseringen av HD kom etter at mindreårig ble født og at de gode verdien Helene frontet på sine kanaler er forsvunnet i dragsuget av kommersielle samarbeid. Lite sleivspark mot kg kritikerne også 😂. Kjedelig at den inspirerende Helene drage ikke finnes på kanalen lengre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 4. desember 2021 #9877 Del Skrevet 4. desember 2021 *blueberry* skrev (12 minutter siden): Lite sleivspark mot kg kritikerne også 😂. Kjedelig at den inspirerende Helene drage ikke finnes på kanalen lengre. Det fikk jeg ikke med meg, hva var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 4. desember 2021 #9878 Del Skrevet 4. desember 2021 Lill skrev (12 minutter siden): Det fikk jeg ikke med meg, hva var det? Svar på et av de første spørsmålene på story. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 4. desember 2021 #9879 Del Skrevet 4. desember 2021 *blueberry* skrev (11 minutter siden): Svar på et av de første spørsmålene på story. Viktig å opprettholde narrative om at 1) jeg leser ikke der, 2) Mye dritt, 3) Blir alltid kritisert uansett hva jeg gjør. Newsflash HD! Merk reklame riktig (det er faktisk lovbrudd å ikke gjøre det), og la mindreårig få muligheten til å skape sin egen digitale identitet, sist men ikke minst så er det heller ikke ok at man pusher programmer/kurer på folk uten rot i forskning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 4. desember 2021 #9880 Del Skrevet 4. desember 2021 Lill skrev (10 minutter siden): Viktig å opprettholde narrative om at 1) jeg leser ikke der, 2) Mye dritt, 3) Blir alltid kritisert uansett hva jeg gjør. Newsflash HD! Merk reklame riktig (det er faktisk lovbrudd å ikke gjøre det), og la mindreårig få muligheten til å skape sin egen digitale identitet, sist men ikke minst så er det heller ikke ok at man pusher programmer/kurer på folk uten rot i forskning. Nå er vel heller ikke Drage en særlig god reklame for hverken kosthold, treningsprogram eller livsstilsendring. Da hun selv ikke greier å fullføre, gjennomføre eller holde på resultatene. Noe som igjen kanskje burde være en pekepinn på hvor dumt det er å følge slike ekstreme greier. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå