Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lill :) skrev (20 timer siden):

HD er i gang igjen med feilmerket/snikreklame. Håper folk er flinke til å melde i fra til FT.

Hele 3 umerkede innlegg på story nå. For bara, name it og ellos. Effektiv hun 🙄

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (1 time siden):

Og for vogn og håndvarmere til vogna fra Mimmis

Endret av Hebi
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
*blueberry* skrev (2 timer siden):

Hebi skrev (30 minutter siden):

Og for vogn og håndvarmere til vogna fra Mimmis

Jepp, her er det lovbrudd på daglig basis. HD eier Ikke integritet overhodet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Lill :) said:

Jepp, her er det lovbrudd på daglig basis. HD eier Ikke integritet overhodet. 

Kan nesten virke som hun gjør det med vilje? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (12 minutter siden):

Kan nesten virke som hun gjør det med vilje? 

Regner med det. De sjekker jo innom her ganske ofte så påminnelsene har de nok sett. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mumrikk1 skrev (10 minutter siden):

Og hva med alle bildene som inneholder spørsmålene nå? DER er det MYE snikreklame der som burde vært merket!!🤬

Ikke bare snikreklame, men ekstremt kroppsfokus. Hvilket godt forbilde legger ut tall om høyeste vekt og antall kg ned? 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (7 minutter siden):

Ikke bare snikreklame, men ekstremt kroppsfokus. Hvilket godt forbilde legger ut tall om høyeste vekt og antall kg ned? 

Hun er ikke et godt forbilde når absolutt alt skal handle om kropp og atter kropp. * Ikke trapp ned på sukker el godis..bare kutt ut*..Men følger du de rådene selv HD??? Nope...Forbildet sitt det tenker jeg🙄

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnwife skrev (42 minutter siden):

"Hva er viktig for meg på Instagram kontoen min?"

C. Å vise frem kroppen min 🤪

Her har vi 2 svar...tjene penger og vise frem kroppen..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beatbox skrev (2 minutter siden):

Hun er ikke et godt forbilde når absolutt alt skal handle om kropp og atter kropp. * Ikke trapp ned på sukker el godis..bare kutt ut*..Men følger du de rådene selv HD??? Nope...Forbildet sitt det tenker jeg🙄

Det er skumle råd hun gir. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (3 minutter siden):

Jeg reagerte også på det.

Og at hun la på seg bare 9 kg under svangerskapet, det er så unødvendig. Ikke kan jeg se at slike opplysninger gagner noen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finlay skrev (1 time siden):

Jeg reagerte også på det.

Og at hun la på seg bare 9 kg under svangerskapet, det er så unødvendig. Ikke kan jeg se at slike opplysninger gagner noen heller.

Burde da hatt med spm om hvor mange kg hun gikk opp etter fødsel da det også virker til å være et issue! 
(og nei, dette er ikke for å shame) 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

Applaus til HD! Dagens IG story må være tidenes lavmål. Både med tanke på opplysninger som dreies inn mot vekt og FUS (snikreklame ja) og i tillegg rikelig med bilder som burde vært merket med reklame. Det blir bare mer og mer åpenbart at HD ikke lenger inspirerer for å inspirere, at vi ikke vet hvem personen bak HD er, og at IG kanalen hennes er en rendyrket reklame kanal. Bare så trist at denne rendyrkede kommersialiseringen av HD kom etter at mindreårig ble født og at de gode verdien Helene frontet på sine kanaler er forsvunnet i dragsuget av kommersielle samarbeid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (38 minutter siden):

Applaus til HD! Dagens IG story må være tidenes lavmål. Både med tanke på opplysninger som dreies inn mot vekt og FUS (snikreklame ja) og i tillegg rikelig med bilder som burde vært merket med reklame. Det blir bare mer og mer åpenbart at HD ikke lenger inspirerer for å inspirere, at vi ikke vet hvem personen bak HD er, og at IG kanalen hennes er en rendyrket reklame kanal. Bare så trist at denne rendyrkede kommersialiseringen av HD kom etter at mindreårig ble født og at de gode verdien Helene frontet på sine kanaler er forsvunnet i dragsuget av kommersielle samarbeid. 

Lite sleivspark mot kg kritikerne også 😂. Kjedelig at den inspirerende Helene drage ikke finnes på kanalen lengre. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kattedama
*blueberry* skrev (12 minutter siden):

Lite sleivspark mot kg kritikerne også 😂. Kjedelig at den inspirerende Helene drage ikke finnes på kanalen lengre. 

Det fikk jeg ikke med meg, hva var det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (12 minutter siden):

Det fikk jeg ikke med meg, hva var det? 

Svar på et av de første spørsmålene på story. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
*blueberry* skrev (11 minutter siden):

Svar på et av de første spørsmålene på story. 

Viktig å opprettholde narrative om at 1) jeg leser ikke der, 2) Mye dritt, 3) Blir alltid kritisert uansett hva jeg gjør. Newsflash HD! Merk reklame riktig (det er faktisk lovbrudd å ikke gjøre det), og la mindreårig få muligheten til å skape sin egen digitale identitet, sist men ikke minst så er det heller ikke ok at man pusher programmer/kurer på folk uten rot i forskning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (10 minutter siden):

Viktig å opprettholde narrative om at 1) jeg leser ikke der, 2) Mye dritt, 3) Blir alltid kritisert uansett hva jeg gjør. Newsflash HD! Merk reklame riktig (det er faktisk lovbrudd å ikke gjøre det), og la mindreårig få muligheten til å skape sin egen digitale identitet, sist men ikke minst så er det heller ikke ok at man pusher programmer/kurer på folk uten rot i forskning. 

Nå er vel heller ikke Drage en særlig god reklame for hverken kosthold, treningsprogram eller livsstilsendring. Da hun selv ikke greier å fullføre, gjennomføre eller holde på resultatene. Noe som igjen kanskje burde være en pekepinn på hvor dumt det er å følge slike ekstreme greier. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...