Nussepus Skrevet 7. august 2021 #7781 Del Skrevet 7. august 2021 Heartgirl skrev (På 6.8.2021 den 14.04): Igjen når kroppen til noen blir omtalt på en negativ måte sier jeg fra. Det er det styggeste jeg leser. Signerer dette med reklamen hun pusher med nyfødt baby. Det er noe helt annet. Men hvorfor skal vi hylle overvekt egentlig. Og jeg tror ikke jeg har sett en slank blogger som har fremmet «kroppspositivitet». Det er ikke veldig positivt å være veldig overvektig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 7. august 2021 #7782 Del Skrevet 7. august 2021 Summeer skrev (23 timer siden): Hun har ikke et godt kosthold. Mye ultraprossesert mat og inntaket er for høyt siden hun ikke har en normal bmi. Sånn kort oppsummert. Å skulle selge dette til noen andre, uten å kreditere at vektnedgangen har kommet (i kombinasjon) med keto er humbug.... Og hun er faktisk slankeoperert i tillegg og burde gå ned i vekt uansett. Hvis hun spiser små porsjoner 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 7. august 2021 #7783 Del Skrevet 7. august 2021 Nussepus skrev (24 minutter siden): Men hvorfor skal vi hylle overvekt egentlig. Og jeg tror ikke jeg har sett en slank blogger som har fremmet «kroppspositivitet». Det er ikke veldig positivt å være veldig overvektig. Så det du sier er at hvis man ikke omtaler kropp, en overvektig sådan, så hyller man overvekt? Er vel bare å la være å kommentere vekten hennes 🤷♀️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 7. august 2021 #7784 Del Skrevet 7. august 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingi198 Skrevet 7. august 2021 #7785 Del Skrevet 7. august 2021 Lill skrev (2 timer siden): Spør du meg så er det idioti å dele at hun kan amme, men velger å avstå. Samme gjelder deling av at hun har hatt problemer med å bli gravid, for å så bli gravid og syte seg igjennom 9 mnd. Ja, hun kan godt ha litt mer filter på det som deles nå..... Det er ikke alle som kan amme eller får det til, men alle er vel enige om at amming er svært fordelaktig både for mor og barn... Så det å skrive at amming nå går greit, men hun velger å fullflaske allikevel. Det blir litt unødvendig. Vet alt om å ha problemer med å bli gravid 🙈 Og vi måtte styre mye lenger enn 1 år... greit å vise at en graviditet ikke bare er fryd og gammen, men mengden ble noe voldsom. hadde diverse plager jeg også, men var så evig takknemlig for å endelig ha baby i magen at jeg klarte ikke være negativ. Hadde perioder det var vanskelig å gå, fordi bekkenet var såpass vondt. Heftige magesmerter, annen sykdom osv. men var så glad for å endelig få baby i magen, at det gikk greit det meste i grunne. Måtte bite i meg mer etter graviditeten i grunnen😅 Sa jeg aldri skulle klage og være sliten. Lite visste jeg at det første året ble omtrent null søvn 😂 (kolikk er jammen ikke spøk). 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cappuccino Skrevet 7. august 2021 #7786 Del Skrevet 7. august 2021 Nussepus skrev (1 time siden): Men hvorfor skal vi hylle overvekt egentlig. Og jeg tror ikke jeg har sett en slank blogger som har fremmet «kroppspositivitet». Det er ikke veldig positivt å være veldig overvektig. Det er ulike grunner til at folk blir overvektige, og det er ikke gjort over natten å bli normalvektig. Det handler ikke om å hylle overvekt, men å ikke skamme seg over den kroppen man har. Det er vel ingen som ikke skjønner at det er bedre for helsa å være normalvektig. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 7. august 2021 #7787 Del Skrevet 7. august 2021 (endret) Ingen som hyller overvekt, og når det gjelder kroppen til HD som bør man holde seg for god til å i det hele tatt diskutere den. Det er virkelig lavmål! Når det gjelder eksponering av barn, så har hun åpenbart valgt å gjøre stikk motsatt av hva hun delte før hun fødte. Endret 7. august 2021 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingi198 Skrevet 7. august 2021 #7788 Del Skrevet 7. august 2021 Lill skrev (1 time siden): Ingen som hyller overvekt, og når det gjelder kroppen til HD som bør man holde seg for god til å i det hele tatt diskutere den. Det er virkelig lavmål! Når det gjelder eksponering av barn, så har hun åpenbart valgt å gjøre stikk motsatt av hva hun delte før hun fødte. Synes dette kan tolkes på flere måter..... tolker det litt som at hun vil Kommer til å vise frem baby men skjerme ansikt. Men kan definitivt også tolkes som at hun kun vil dele litt uten ansikt en og annen gang. Reagerer spesielt på bruk av baby i reklame.... det er ikke bra. Og skeptisk til reklamene hun har hatt om ting hun ikke har brukt, som trillen osv. samt den hårfjerningsgreia... ikke troverdig. Dette er en annen sak, men lurer også VIRKELIG på hvorfor Twistshake har laget «oppbevaring» for våtservietter. Det trenger man da virkelig ikke, bare jåleri som skaper unødig klimaavtrykk... skjønner ikke vitsen/behovet 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 7. august 2021 #7789 Del Skrevet 7. august 2021 (endret) Ansikt eller ikke, hun bruker barnet i kommersiell sammenheng og jeg mener også det er brudd på barnets privatliv. Tydelig at mor ser hvor finansielt innbringende barnet er. Forkastelig Endret 7. august 2021 av Miranda16 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 7. august 2021 #7790 Del Skrevet 7. august 2021 Miranda16 skrev (2 minutter siden): Right..fra skråsikker til det motsatte. Det er jo den røde tråden i HD sine sosiale medier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 7. august 2021 #7791 Del Skrevet 7. august 2021 Miranda16 skrev (3 minutter siden): Nå har vi vel sett barnet nesten hver dag siden fødsel, stort sett med ansikt skjult, men innimellom også i tilnærmet profil. Det er vel snart bare bleieområdet som ikke er vist. I tillegg til en lang rekke helseopplysninger, barnet brukt i reklame, eller som mors tilbehør. Samlet er det mye. Alt for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 7. august 2021 #7792 Del Skrevet 7. august 2021 Nei, ingen trenger å akseptere eller respektere at foreldre bryter Barnekonvensjonen. Det går innpå henne at folk ikke respekterer at hun ønsker å bryte den? Give me a f....break! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 7. august 2021 #7793 Del Skrevet 7. august 2021 Finlay skrev (5 minutter siden): Nå har vi vel sett barnet nesten hver dag siden fødsel, stort sett med ansikt skjult, men innimellom også i tilnærmet profil. Det er vel snart bare bleieområdet som ikke er vist. I tillegg til en lang rekke helseopplysninger, barnet brukt i reklame, eller som mors tilbehør. Samlet er det mye. Alt for mye. Ansikt eller ikke, det er like mye brudd på privatlivet å legge ut bilder og tekst i alle mulige settinger. Jeg ønsker ikke å nevne den spesifikke helseopplysningen, men har dok på at hun mente at det ikke var galt å dele det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 7. august 2021 #7794 Del Skrevet 7. august 2021 Miranda16 skrev (6 minutter siden): Ansikt eller ikke, det er like mye brudd på privatlivet å legge ut bilder og tekst i alle mulige settinger. Jeg ønsker ikke å nevne den spesifikke helseopplysningen, men har dok på at hun mente at det ikke var galt å dele det. HD framstår som en stor dobbeltmoralist med hvordan hun fremstår. Sier det ene i det ene øyeblikket og noe annet det neste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 7. august 2021 #7795 Del Skrevet 7. august 2021 Miranda16 skrev (11 minutter siden): Nei, ingen trenger å akseptere eller respektere at foreldre bryter Barnekonvensjonen. Det går innpå henne at folk ikke respekterer at hun ønsker å bryte den? Give me a f....break! Det er ingen tvil om denne teksten er ren BS. Hva med barns rett? Respekt for barns rett til å skape egen digitale identitet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 7. august 2021 #7796 Del Skrevet 7. august 2021 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 7. august 2021 #7797 Del Skrevet 7. august 2021 Miranda16 skrev (6 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 7. august 2021 #7798 Del Skrevet 7. august 2021 41 minutter siden, Miranda16 said: Tror hun glemmer hva hun tidligere har skrevet/uttalt seg om 🤯 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
net0ty Skrevet 7. august 2021 #7799 Del Skrevet 7. august 2021 Hun kritiserte andre for å dele for nye av barnet, men skulle noen kritisere henne blir de blokkert 🤦♂️ Bra ammehjelpen opplyste om langsom flaskemating under ammeposten, og at ikke alle har like mye melk og må pumpe mer. Når Helene poster såpass mye om pumping og flaskemating er det viktig at det gir et riktig bilde av hvor ofte man burde pumpe, og hvordan flaske skal gis. Ellers ser jeg ingen grunn til hyperfokuseringen på det. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 7. august 2021 #7800 Del Skrevet 7. august 2021 net0ty skrev (10 minutter siden): Hun kritiserte andre for å dele for nye av barnet, men skulle noen kritisere henne blir de blokkert 🤦♂️ Bra ammehjelpen opplyste om langsom flaskemating under ammeposten, og at ikke alle har like mye melk og må pumpe mer. Når Helene poster såpass mye om pumping og flaskemating er det viktig at det gir et riktig bilde av hvor ofte man burde pumpe, og hvordan flaske skal gis. Ellers ser jeg ingen grunn til hyperfokuseringen på det. Ja, jeg er enig. Bra at de er på ballen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå