Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Lin11 skrev (4 minutter siden):

Jeg er enig i at hun burde være tydeligere på at hun er operert. Hun har uansett gjort en kjempejobb i etterkant. Det er ikke en selvfølge at det er like gode resultater for alle som har blitt operert. 

Enig i at jobben hun har gjort er fantastisk, det har jeg ment hele veien. Problemet mitt er at hennes personlige reise blir brukt som reklame for eget opplegg og også sponset kurs, og da må alt være politisk korrekt fordi hun som bedrift tjener på dette. Bedre å få anonym kritikk på dette nå enn en bot senere for villedende markedsføring. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaymie skrev (Akkurat nå):

Enig i at jobben hun har gjort er fantastisk, det har jeg ment hele veien. Problemet mitt er at hennes personlige reise blir brukt som reklame for eget opplegg og også sponset kurs, og da må alt være politisk korrekt fordi hun som bedrift tjener på dette. Bedre å få anonym kritikk på dette nå enn en bot senere for villedende markedsføring. 

Vi er enige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (Akkurat nå):

Vi er enige. 

Tenkte meg det, jeg liker bare å få tydelig frem at min kritikk er ment på et bedriftsnivå for den drukner fort i spekulasjoner om personlige ting i denne tråden. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter bare på en ny kommentar fra henne nå på Insta om tights.no på Tv2 hjelper deg nå 😂🙈

Endret av Fredrikstad71mod
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hollie skrev (3 timer siden):

HD sier på Instagram at hun er redd for å miste seg selv når det kommer til det å få barn. Jeg tenker derimot at hun har veldig godt av å få fokusere på noe annet enn seg selv. Tror det vil gjøre henne godt. 

Det tror jeg også. Fokuset hennes er nesten utelukkende bare meg, meg og meg.. Og hun vil for all del ikke høre om andres erfaringer og råd. Det er klaging og syting fra henne hele tiden. Kan ikke komme på en eneste influenser som holder på på samme måte 😆 og hun "misforstår" jo også kritikken hele tiden, bevisst eller ubevisst. Det handler ikke om at man ikke kan snakke om det som er vanskelig og diverse andre plager. Men det er måten hun gjør det på og hyppigheten. Hun snakker ikke om det som et tema men hun bruker sosiale medier for å få utløp for alt negativt uten å snakke noe særlig konstruktivt om temaet. Er nok veldig sunt for henne å få hovedfokuset vekk fra seg selv og over til babyen. 

Endret av Hedda00
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (2 timer siden):

Hun innrømmet at hun gikk opp etter operasjonen, fordi hun gikk på noen tabletter. Det tviler jeg ikke på. At hun har vært rå og klart en så stor vektnedgang og holder vekten, etter så lang tid etter operasjonen er godt jobbet. Det kan ingen ta henne på. 

Det er for så vidt ikke uvanlig å legge på seg igjen noe av vekten man mister etter en gastric sleeve/bypass når virkningen av denne avtar etter 12-18 mnd. Hun var likevel ikke i nærheten av å være så stor som hun var før slankeoperasjonen, så de stadige forsøkene på å nedskalere at operasjonen har vært en vesentlig grunn til den forandrede fysikken blir for dumt. At den meget sannsynlig har bidratt til positive synergieffekter ut over selve vekttapet, har jeg ingen tvil om - Det er f.eks mye enkelte og kjekkere å være fysisk aktiv når man er lettere i kropp (og sinn), og jo mer aktiv man er, desto bedre form blir man i osv. 

Jeg er helt enig med deg i at det er godt jobbet å fortsette vektnedgangen eller å holde vekten stabil når virkningen av operasjonen kan sies å ha avtatt. Samtidig må det sies at dette en bragd for de av oss som ikke er slankeoperert også, siden de færreste av oss kan ligge på sofaen og spise akkurat det vi vil hver dag uten at det får konsekvenser både for livvidden og psyken. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prover91 skrev (23 minutter siden):

Hun leser tydligvis postene her inne hvis dere ser på dagens post.

Nei; hun leser IKKE her inne...mannen derimot leser her inne og gir fyldig referat....🙄

Endret av Beatbox
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Prover91 said:

Hun leser tydligvis postene her inne hvis dere ser på dagens post.

Tror mye er pga kommentarene på innlegget hennes med før- og etterbildene. Gikk mye i det temaet der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (19 minutter siden):

Tror mye er pga kommentarene på innlegget hennes med før- og etterbildene. Gikk mye i det temaet der.

Var det ikke bare én kommentar som kom med helt konstruktiv tilbakemelding da? Var ikke akkurat stygt formulert synes jeg. I kommentarfeltet på det nye innlegget sammenligner hun seg med ei som tok operasjon i 2013 og får samme kommentarene. For det første så selger nok ikke hun kosthold og treningsplaner og for det andre så er vel Helene fortsatt innenfor tiden hvor operasjonen fortsatt har stor effekt. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Jaymie said:

Var det ikke bare én kommentar som kom med helt konstruktiv tilbakemelding da? Var ikke akkurat stygt formulert synes jeg. I kommentarfeltet på det nye innlegget sammenligner hun seg med ei som tok operasjon i 2013 og får samme kommentarene. For det første så selger nok ikke hun kosthold og treningsplaner og for det andre så er vel Helene fortsatt innenfor tiden hvor operasjonen fortsatt har stor effekt. 

Lå hverfall 8 innlegg under det første som nevnte noe ang slankeoperasjonen. Mulig hun har fjernet det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lileep skrev (53 minutter siden):

Lå hverfall 8 innlegg under det første som nevnte noe ang slankeoperasjonen. Mulig hun har fjernet det?

Jeg var ikke oppdatert ser jeg. Reagerer litt på at Helene sier at hun nå kan spise så mye hun vil, men velger å ikke gjøre det. Det er ikke lenge siden hun sist nevnte at minimagen gjør at hun bare orker små porsjoner, og hun nevner det ofte også (egentlig hver gang vi får se et matbilde i story). 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Jaymie said:

Jeg var ikke oppdatert ser jeg. Reagerer litt på at Helene sier at hun nå kan spise så mye hun vil, men velger å ikke gjøre det. Det er ikke lenge siden hun sist nevnte at minimagen gjør at hun bare orker små porsjoner, og hun nevner det ofte også (egentlig hver gang vi får se et matbilde i story). 

Ja ikke sant. Jeg tror hun glemmer hva hun har sagt tidligere rett og slett..

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (4 minutter siden):

Ja ikke sant. Jeg tror hun glemmer hva hun har sagt tidligere rett og slett..

Bedre å være ærlig når hun får konstruktiv kritikk, enn å late som noe annet når hun har sagt motstridende ting for ikke lenge siden. Tror ikke hun forstår at ærlighet her ville vært mer lønnsomt når man kan dokumentere at det hun sier ikke stemmer (i følge hennes egne kanaler). 

Kunne jo tenkt at dette er igjen hormoner pga graviditet, men dessverre viser historikken at reaksjonen fra henne er helt vanlig. I den arkiverte KG tråden er det kritikk på akkurat samme tilsvarsmetode mange år tilbake i tid. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaymie skrev (1 time siden):

Helt korrekt. Hun fikk spørsmål om dette i Q&A-en hun kjørte i story forrige uke i forbindelse med kortholdsplanene hun skulle lansere. En bruker spurte om hun kunne spise større porsjoner nå i forhold til rett etter operasjonen, og HD svarte noe som «litt, men ikke mye».

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

Har fulgt henne lenge, og gledet meg på hennes vegne da hun ble gravid.

Synes det er bra at hun innrømmer at et svangerskap ikke er bare rosenrødt, og hun sier jo selv at hun vil være ærlig om hvordan hun har det, men nå synes jeg det begynner å gå litt langt.

Det er klaging over smerter, hormoner, at det er tungt osv, hver ENESTE dag. Bare sånn innimellom skyter hun inn at hun gleder seg over barnet. Det er liksom 80% elendighet, og skarve 20% glede.

Alle opplever svangerskap forskjellig, og det er bra alle sider blir belyst (hun er forresten heller ikke den første influenceren som "står fram"), men dette virker ikke helt greit!

Nå har hun vel bare 12-13 uker igjen før fødsel, og jeg håper hun gleder seg betydelig mer enn hun gir inntrykk av. Blir nesten litt trist av å følge henne nå faktisk!:sad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (15 minutter siden):

Helt korrekt. Hun fikk spørsmål om dette i Q&A-en hun kjørte i story forrige uke i forbindelse med kortholdsplanene hun skulle lansere. En bruker spurte om hun kunne spise større porsjoner nå i forhold til rett etter operasjonen, og HD svarte noe som «litt, men ikke mye».

Husker den. Vil også påpeke at selv om de sier den største drahjelpen er de to første årene så har operasjonen effekt på mettheten i mye lengre tid. De første to årene kalles «gratistid» for da har man effekt nesten uten å endre livsstil i det hele tatt. Det er også forventet at pasienter øker vekten igjen med 25-30% etter 1-2 år, dette skjer med nesten alle før ting stabiliserer seg igjen så Helene sin opplevelse av å gå opp igjen etter ett år er ikke unik. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...