Gjest Supero Skrevet 14. mars 2021 #5681 Del Skrevet 14. mars 2021 Hun kan faktisk ikke skylde på hormoner når hun oppfører seg slik som hun alltid har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 14. mars 2021 #5682 Del Skrevet 14. mars 2021 Supero skrev (10 minutter siden): Hun kan faktisk ikke skylde på hormoner når hun oppfører seg slik som hun alltid har gjort. Måten hun svarte i kommentarfeltet ang smittevern var ikke bra. Spørsmålet var helt innafor og ikke stygt formulert, hun som bedrift burde klare å opplyse om at hun kjøpte den som gave isteden for å svare slik hun gjør. I det hele tatt å ta en roadtrip for å handle i Oslo i disse tider er uansvarlig synes jeg da, plantasjen finnes over alt (de kunne sjekket på nett om IKEA var åpent) og tror ikke innbyggerne i Oslo er så fan av folk som reiser inn fra andre kommuner nå. Smittevern burde være prioritet nå i denne situasjonen, og at Helene som gravid ikke tenker spesielt på det og velger å reise inn til Oslo synes jeg er litt rart. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 14. mars 2021 #5683 Del Skrevet 14. mars 2021 Bobleplasten skrev (1 time siden): Det spørs helt. Folk som vil at andre skal jobbe gratis for seg kan godt slepes på internett for min del. Ideen om at folk skal skape masse verdi for andre for ingenting er en sykdom. De eneste som har noe å tjene på at sånt holdes hemmelig er folk som lurer og underbetaler i utgangspunktet. Nå finnes det andre måter å tilegne bedriften sin verdi på enn i kroner og øre. Hvis det er et produkt, firma eller idé man genuint syns at er interessant og vil løfte, så burde man kunne gjøre dette uten å kreve betaling eller gratis produkter for å reklamere for det. Kall det gjerne «pro bono». Å løfte andre uten økonomisk egeninteresse kan også være med på å bygge et positivt omdømme eller øke goodwill for bedriften. Uansett om det er Orkla eller en elevbedrift som kommer med et tilbud bedriften anser som uattraktivt eller helt bak mål, så syns jeg ikke at det i noe tilfelle er greit å latterliggjøre dem offentlig. Artig at du påpeker at folk som vil at andre skal jobbe gratis for seg godt kan slepes på Internett. Det er jo det minste(!) såkalte influencere forventer at andre skal gjøre for dem i bytte mot at de blir nevnt i feeden. Her er garantert en del små influencere med stort ego som overvurderer sin egen viktighet og rekkevidde hva reklameverdi angår, på samme måte som det sitter en del bedrifter på andre siden av gjerdet som ikke tester den faktiske effekten av å bruke dem, men bare antar at det er smart å gjøre siden alle andre gjør det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supero Skrevet 14. mars 2021 #5684 Del Skrevet 14. mars 2021 Jaymie skrev (2 timer siden): Måten hun svarte i kommentarfeltet ang smittevern var ikke bra. Spørsmålet var helt innafor og ikke stygt formulert, hun som bedrift burde klare å opplyse om at hun kjøpte den som gave isteden for å svare slik hun gjør. I det hele tatt å ta en roadtrip for å handle i Oslo i disse tider er uansvarlig synes jeg da, plantasjen finnes over alt (de kunne sjekket på nett om IKEA var åpent) og tror ikke innbyggerne i Oslo er så fan av folk som reiser inn fra andre kommuner nå. Smittevern burde være prioritet nå i denne situasjonen, og at Helene som gravid ikke tenker spesielt på det og velger å reise inn til Oslo synes jeg er litt rart. Nettopp. Dessuten burde man forvente en viss profesjonalitet fra en bedrift. Å svare folk slik hun gjør, hele tiden, det er virkelig ikke greit. Jeg skjønner at følelser kan ta overhånd, tro meg, jeg jobber innen helse og må daglig bite i meg alt jeg har lyst til å buse ut av meg. Hun jobber med sosiale medier og det er helt innafor å tenke seg om to ganger før man publiserer noe. Om hennes mål og ønske med sosiale medier er å vokse seg større så må hun skjerpe seg. Dette er ikke ment som angrep på henne som person, men kritikk mot hennes måte å håndtere vanlig kritikk på - og generelt kommentarer og svar som går imot hennes virkelighetsoppfatning. Jeg skjønner at usaklig dritt ikke er noe gøy å lese, men da er slett + blokker taktikken hun bruker ganske innafor. Det er dog ikke innafor når det er konstruktiv kritikk og seriøse spørsmål. Smittevern tror jeg ikke er noe hun har tenkt noe særlig på. Når hun bruker maske fikler jo hun konstant med masken og ansiktet sitt, og hun har hendene mer i ansiktet enn hun har de andre steder når hun filmer seg selv. Så at hun da plukker opp en orkidè og setter den tilbake (men som hun sier kjøpte hun den i gave...) sjokkerer meg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 14. mars 2021 #5685 Del Skrevet 14. mars 2021 Beatbox skrev (16 timer siden): Og hvordan tror du Drage hadde reagert dersom noen hadde gjort det samme med hennes navn..jo hun hadde garantert klikket i vinkel..and then some.... Selvsagt hadde hun klikka. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supero Skrevet 14. mars 2021 #5686 Del Skrevet 14. mars 2021 Det kan virke som om hun skal ta en pause fra sosiale medier i siste post? I så tilfelle Helene så er det noe av det beste du kunne gjort for deg selv. Et smart og godt valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 14. mars 2021 #5687 Del Skrevet 14. mars 2021 alix skrev (4 timer siden): For et klesforbruk! 😳😳 nye plagg hver uke jo! Bekymringsfullt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. mars 2021 #5688 Del Skrevet 14. mars 2021 Jeg har fulgt henne lenge, pga hundene, og trening og litt av alt. Nå orker jeg ikke mer etter dagens sutring over at hun føler seg mislykka som gravid fordi hun ikke orker å trene, og plutselig utbryter 'hei kinneben' til seg selv innimellom hårfiklingen. 😳 Nei, nå skjønner jeg ikke hvorfor jeg skal se på dette. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 14. mars 2021 #5689 Del Skrevet 14. mars 2021 loffen skrev (1 minutt siden): Jeg har fulgt henne lenge, pga hundene, og trening og litt av alt. Nå orker jeg ikke mer etter dagens sutring over at hun føler seg mislykka som gravid fordi hun ikke orker å trene, og plutselig utbryter 'hei kinneben' til seg selv innimellom hårfiklingen. 😳 Nei, nå skjønner jeg ikke hvorfor jeg skal se på dette. Den reagerte jeg faktisk litt på også. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 14. mars 2021 #5690 Del Skrevet 14. mars 2021 Jaymie skrev (1 minutt siden): Den reagerte jeg faktisk litt på også. loffen skrev (3 minutter siden): Jeg har fulgt henne lenge, pga hundene, og trening og litt av alt. Nå orker jeg ikke mer etter dagens sutring over at hun føler seg mislykka som gravid fordi hun ikke orker å trene, og plutselig utbryter 'hei kinneben' til seg selv innimellom hårfiklingen. 😳 Nei, nå skjønner jeg ikke hvorfor jeg skal se på dette. Reagerte på det samme, å jeg må ærlig innrømme at det er veldig demotiverende å følge henne nå, er ingenting positivt lenger. Bare negativitet som kommer derfra 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supero Skrevet 14. mars 2021 #5691 Del Skrevet 14. mars 2021 loffen skrev (6 minutter siden): Jeg har fulgt henne lenge, pga hundene, og trening og litt av alt. Nå orker jeg ikke mer etter dagens sutring over at hun føler seg mislykka som gravid fordi hun ikke orker å trene, og plutselig utbryter 'hei kinneben' til seg selv innimellom hårfiklingen. 😳 Nei, nå skjønner jeg ikke hvorfor jeg skal se på dette. Den har jeg ikke fått med meg, om hun har sagt det nå nylig så har hun sletta det fra story. Jeg vurderer å avfølge henne. Det er helt innafor syns jeg å ikke elske livet som gravid, men hva hadde hun forventet av graviditeten? Det er en grunn til at jeg er frivillig barnløs for å si det slik. Jeg beundrer de som orker å gå gjennom en graviditet og sette barn til verden, virkelig. Jeg har iallfall IKKE tenkt til å gjøre det. Men om hun føler seg mislykket fordi hun ikke orker å trene.... Ærlig talt, for sin egen psykiske helse sin del burde hun holde seg unna sosiale medier. Når du konstant blir negativt påvirket av det du ser så er det en god ide å slutte med det. Jeg kan følge henne uten å bli negativt påvirket, men noen ganger kjenner jeg at jeg har lyst til å avfølge henne, som nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 14. mars 2021 #5692 Del Skrevet 14. mars 2021 Supero skrev (9 minutter siden): Den har jeg ikke fått med meg, om hun har sagt det nå nylig så har hun sletta det fra story. Jeg vurderer å avfølge henne. Det er helt innafor syns jeg å ikke elske livet som gravid, men hva hadde hun forventet av graviditeten? Det er en grunn til at jeg er frivillig barnløs for å si det slik. Jeg beundrer de som orker å gå gjennom en graviditet og sette barn til verden, virkelig. Jeg har iallfall IKKE tenkt til å gjøre det. Men om hun føler seg mislykket fordi hun ikke orker å trene.... Ærlig talt, for sin egen psykiske helse sin del burde hun holde seg unna sosiale medier. Når du konstant blir negativt påvirket av det du ser så er det en god ide å slutte med det. Jeg kan følge henne uten å bli negativt påvirket, men noen ganger kjenner jeg at jeg har lyst til å avfølge henne, som nå. Ligger på snap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 14. mars 2021 #5693 Del Skrevet 14. mars 2021 Supero skrev (8 minutter siden): Den har jeg ikke fått med meg, om hun har sagt det nå nylig så har hun sletta det fra story. Jeg vurderer å avfølge henne. Det er helt innafor syns jeg å ikke elske livet som gravid, men hva hadde hun forventet av graviditeten? Det er en grunn til at jeg er frivillig barnløs for å si det slik. Jeg beundrer de som orker å gå gjennom en graviditet og sette barn til verden, virkelig. Jeg har iallfall IKKE tenkt til å gjøre det. Men om hun føler seg mislykket fordi hun ikke orker å trene.... Ærlig talt, for sin egen psykiske helse sin del burde hun holde seg unna sosiale medier. Når du konstant blir negativt påvirket av det du ser så er det en god ide å slutte med det. Jeg kan følge henne uten å bli negativt påvirket, men noen ganger kjenner jeg at jeg har lyst til å avfølge henne, som nå. Tror den kommentaren var på snap. Jeg følger henne fortsatt på snap, men avfulgte på Instagram for å renske opp i feeden (bruker den som inspo til noe annet). Går innom instaen hennes en gang i blant fordi jeg liker egentlig treningstips og klestips derfra, men har blitt mye negativitet i det siste. Greit å vise baksiden ved graviditet også, men da må det være litt variasjon mellom det negative og det positive. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 14. mars 2021 #5694 Del Skrevet 14. mars 2021 Det festlige på insta er at hun liker sine egne kommentarer der hun slenger med leppa til den som påpeker at hun ikke følger smittevernregler. har lagt merke til at hun liker flere av sine egne kommentarer i lignende tilfeller. Da sliter du litt med deg selv og profesjonaliteten din ass 🤣 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 14. mars 2021 #5695 Del Skrevet 14. mars 2021 Jeg tenker det er helt greit å hate å være gravid, og det er helt greit om det kræsjet med forventingene. Det er ikke sånn at det føles bedre hvis man på forhånd forventer dritt, så jeg skjønner ikke helt kritikk av typen "hva forventet hun egentlig??". Å være gravid kan oppleves på SÅ mange ulike måter, så det er nå vanskelig - og poengløst - å ha "realistiske" forventninger. Men jeg syns også det er mye negativitet. Syns hun burde skjermet seg selv og baby litt mer der altså... Man kan fint legge ut om at det er tungt og vanskelig, men det er måten man gjør det på da... Dette maner ikke til refleksjon eller forståelse fra de som ikke forstår. Det er bare veldig utleverende. Føler med henne, virkelig, men syns det skulle vært noen grenser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supero Skrevet 14. mars 2021 #5696 Del Skrevet 14. mars 2021 Albbas skrev (8 minutter siden): Jeg tenker det er helt greit å hate å være gravid, og det er helt greit om det kræsjet med forventingene. Det er ikke sånn at det føles bedre hvis man på forhånd forventer dritt, så jeg skjønner ikke helt kritikk av typen "hva forventet hun egentlig??". Å være gravid kan oppleves på SÅ mange ulike måter, så det er nå vanskelig - og poengløst - å ha "realistiske" forventninger. Poenget mitt er at det ser ut som hun forventet noe helt annet enn hva det ble, og det er så klart helt greit. Det er mange som går på den smellen. Skjønner ikke helt det med at det er poengløst å ha realistiske forventninger? Det ville jo vært det aller beste? Mente absolutt ikke at man på forhånd skal forvente dritt, men om man har skyhøye forventninger som er urealistiske så vil man jo så klart ende opp skuffet. Det gjelder alle ting her i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 14. mars 2021 #5697 Del Skrevet 14. mars 2021 16 minutter siden, Supero said: Poenget mitt er at det ser ut som hun forventet noe helt annet enn hva det ble, og det er så klart helt greit. Det er mange som går på den smellen. Skjønner ikke helt det med at det er poengløst å ha realistiske forventninger? Det ville jo vært det aller beste? Mente absolutt ikke at man på forhånd skal forvente dritt, men om man har skyhøye forventninger som er urealistiske så vil man jo så klart ende opp skuffet. Det gjelder alle ting her i livet. Det er poengløst fordi: - man vet ikke hva som er realistisk. Kanskje er det tungt, kanskje er det fantastisk. - å forvente og forberede seg på det tyngste er nesten umulig. Man kan gjerne tenke "kanskje jeg blir deprimert", men det gir deg ikke så mye hjelp hvis du faktisk BLIR deprimert. Jeg har absolutt ikke inntrykk av at Helene hadde skyhøye forventninger? Men i samfunnet i dag blir man jo innprenta med at man helst skal gjøre sånn og sånn, og selv om man aktivt prøver å ikke ta det til seg har underbevisstheten en tendens til å likevel ta det til seg. På KG blir man jo slakta om man er en sliten gravid som trenger sykemelding, og får beskjed om å skjerpe seg. Influensere som vandrer mye på nett tar nok til seg de holdningene, bevisst eller ei, og vil utad være "gode gravide" og gudene vet hva. Skjønner godt at det blir kræsj. Men nettopp derfor bør de jo skjerme seg... Får helt vondt av å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supero Skrevet 14. mars 2021 #5698 Del Skrevet 14. mars 2021 Albbas skrev (1 minutt siden): Det er poengløst fordi: - man vet ikke hva som er realistisk. Kanskje er det tungt, kanskje er det fantastisk. - å forvente og forberede seg på det tyngste er nesten umulig. Man kan gjerne tenke "kanskje jeg blir deprimert", men det gir deg ikke så mye hjelp hvis du faktisk BLIR deprimert. Jeg har absolutt ikke inntrykk av at Helene hadde skyhøye forventninger? Men i samfunnet i dag blir man jo innprenta med at man helst skal gjøre sånn og sånn, og selv om man aktivt prøver å ikke ta det til seg har underbevisstheten en tendens til å likevel ta det til seg. På KG blir man jo slakta om man er en sliten gravid som trenger sykemelding, og får beskjed om å skjerpe seg. Influensere som vandrer mye på nett tar nok til seg de holdningene, bevisst eller ei, og vil utad være "gode gravide" og gudene vet hva. Skjønner godt at det blir kræsj. Men nettopp derfor bør de jo skjerme seg... Får helt vondt av å se på. Det er sant, men forventninger er noe vi ofte har uansett. Det betyr ikke nødvendigvis at det er riktig eller galt. Påstår på ingen måte at det Helene har gjort/følt er feil sånn sett. Ja. Graviditet og foreldrerollen er et minefelt på sosiale medier og internett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 14. mars 2021 #5699 Del Skrevet 14. mars 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt og krenkende innlegg med svar. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 14. mars 2021 #5700 Del Skrevet 14. mars 2021 Hun får mye støtte på IG nå. Mange som skriver lange svar til henne. Skal vedde på det kommer klaging fra henne om at hun ikke er interessert i å høre om andres erfaringer. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå