Sol Rampelyset Skrevet 7. mars 2021 #5581 Del Skrevet 7. mars 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 7. mars 2021 #5582 Del Skrevet 7. mars 2021 Nå påstår hun at hun har en mastergrad fra universitetet. I bioen på bloggen står det bachelor fra UiO, men et googlesøk på navnet hennes + uio gir ingen treff. Om jeg googler meg selv på samme måte dukker fag og div oppgaver opp, og jeg gikk på uio før hun gjorde. Mao vet jeg ikke om jeg tror helt på at hun har gjennomført noe av det? Iallefall ikke masteroppgaven, for den hadde garantert dukket opp på navnet hennes (jeg vet hun ikke har drage som formelt etternavn) 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 7. mars 2021 #5583 Del Skrevet 7. mars 2021 Summeer skrev (8 minutter siden): Nå påstår hun at hun har en mastergrad fra universitetet. I bioen på bloggen står det bachelor fra UiO, men et googlesøk på navnet hennes + uio gir ingen treff. Om jeg googler meg selv på samme måte dukker fag og div oppgaver opp, og jeg gikk på uio før hun gjorde. Mao vet jeg ikke om jeg tror helt på at hun har gjennomført noe av det? Iallefall ikke masteroppgaven, for den hadde garantert dukket opp på navnet hennes (jeg vet hun ikke har drage som formelt etternavn) Hvor påstår hun at hun har en mastergrad? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 7. mars 2021 #5584 Del Skrevet 7. mars 2021 Jaymie skrev (1 minutt siden): Hvor påstår hun at hun har en mastergrad? På story, hun blir spurt om hun skal studere mer. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 7. mars 2021 #5585 Del Skrevet 7. mars 2021 (endret) Nikea skrev (4 minutter siden): På story, hun blir spurt om hun skal studere mer. ... edit: beklager, det dukket opp for meg nå. Hun har nevnt dette før, at alt hun manglet var hovedoppgaven elns. Endret 7. mars 2021 av Jaymie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supero Skrevet 7. mars 2021 #5586 Del Skrevet 7. mars 2021 Jaymie skrev (Akkurat nå): Hvilken story? Ligger ikke noe ute om det på Instagram i alle fall. Hun har oppdatert det nå. Sto først bare mastergrad men nå har hun svart på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 7. mars 2021 #5587 Del Skrevet 7. mars 2021 Supero skrev (1 minutt siden): Hun har oppdatert det nå. Sto først bare mastergrad men nå har hun svart på nytt. Så hun ble tatt i en løgn, å prøver å ro seg inn med andre ord. Så var det dette med troverdighet igjen da. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alix Skrevet 7. mars 2021 #5588 Del Skrevet 7. mars 2021 Hvilken misforståelse er det hun prater om? Enten har man mastergrad eller så har man ikke. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supero Skrevet 7. mars 2021 #5589 Del Skrevet 7. mars 2021 panzerpølsa skrev (25 minutter siden): Så hun ble tatt i en løgn, å prøver å ro seg inn med andre ord. Så var det dette med troverdighet igjen da. Nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 7. mars 2021 #5590 Del Skrevet 7. mars 2021 Hun har det med å overdrive( ref. mastergrad). Hun har flere utdanninger og sier det holder nå. Hvorfor bruker hun de ikke, i stedet for å jobbe med det hun gjør nå, som ikke krever noe utdanning? Jeg bare skjønner det ikke. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 7. mars 2021 #5591 Del Skrevet 7. mars 2021 likermegher skrev (4 minutter siden): Hun har det med å overdrive( ref. mastergrad). Hun har flere utdanninger og sier det holder nå. Hvorfor bruker hun de ikke, i stedet for å jobbe med det hun gjør nå, som ikke krever noe utdanning? Jeg bare skjønner det ikke. hun har hvert fall mastergrad i hyppige jobbbytter! Enig med deg. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 7. mars 2021 #5592 Del Skrevet 7. mars 2021 Om det er ett fag man mangler på en mastergrad, så tar man det faget og får skrevet ut graden. Jeg hoppet av min master siden jeg begynte å jobbe, og har jobbet meg oppover med erfaring. Jeg har ikke engang skrevet ut bacheloren min formelt, så på min CV så står det "lang historie kort, fag tilsvarende en bachelor i xx, og deretter påstartet master i organisasjon og ledelse, men veien blir til mens man går, og jobben min ble så interessant at jeg ikke gikk tilbake til studiene". Jeg ser ikke ned på folk for å ikke ha fullført studier, men stå nå i det og vær ærlig om hvorfor. Ikke har hun tatt autorisasjon som helsesekretær heller 😂😂🙈🤪 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 7. mars 2021 #5593 Del Skrevet 7. mars 2021 Summeer skrev (52 minutter siden): Nå påstår hun at hun har en mastergrad fra universitetet. I bioen på bloggen står det bachelor fra UiO, men et googlesøk på navnet hennes + uio gir ingen treff. Om jeg googler meg selv på samme måte dukker fag og div oppgaver opp, og jeg gikk på uio før hun gjorde. Mao vet jeg ikke om jeg tror helt på at hun har gjennomført noe av det? Iallefall ikke masteroppgaven, for den hadde garantert dukket opp på navnet hennes (jeg vet hun ikke har drage som formelt etternavn) Når inneholdt bachelor en master? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alix Skrevet 7. mars 2021 #5594 Del Skrevet 7. mars 2021 Har hun sluttet som PT? Jobber hun med kundeservice hos Securitas nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 7. mars 2021 #5595 Del Skrevet 7. mars 2021 Du bør vel ikke snakke så mye om krenka folk HD, som ikke tåler en dritt selv. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enilorak93 Skrevet 7. mars 2021 #5596 Del Skrevet 7. mars 2021 alix skrev (58 minutter siden): Har hun sluttet som PT? Jobber hun med kundeservice hos Securitas nå? Hun jobber på chat for ice 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 7. mars 2021 #5597 Del Skrevet 7. mars 2021 (endret) Lurer på om det er de som påpeker at hun juger på seg høy universitetetsgrad hun mener at er "krenka folk", eller de som mener hun ikke gjør troverdig reklame for barnevogn før hun har vognerfaring som er de krenkende?? Å være krenka er jo å bli fornærmet. Her er det vel hun som føler seg krenka, ikke de som stiller spørsmål ved troverdigheten til en bedrifts sosiale medier som er tildels kjøpt og betalt... Endret 7. mars 2021 av Summeer 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 7. mars 2021 #5598 Del Skrevet 7. mars 2021 Så lei av folk som rope en masse om at andre er håpløs å blir krenka osv. Er krenka et nytt ord man har lært seg eller noe?!? 🤯 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supero Skrevet 7. mars 2021 #5599 Del Skrevet 7. mars 2021 arnoyb skrev (5 minutter siden): Så lei av folk som rope en masse om at andre er håpløs å blir krenka osv. Er krenka et nytt ord man har lært seg eller noe?!? 🤯 Nå er det jo hun som er krenka her. At folk reagerer på løgner er helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 7. mars 2021 #5600 Del Skrevet 7. mars 2021 Jaymie skrev (2 timer siden): ... edit: beklager, det dukket opp for meg nå. Hun har nevnt dette før, at alt hun manglet var hovedoppgaven elns. Alt hun mangler er masteroppgaven? Masteroppgaven er vel mesteparten av et masterstudie, så vidt jeg vet? Ingen oppgave, ingen master. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå