Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Slettet sitat er fjernet. Sol, admin.

Helene nevnte jo at det er litt skummelt å tenke på at etter et stort vekttap så skal hun (med vilje) bli større igjen. Dette tror jeg er en vanlig tanke hos mange. Kanskje hun holder seg på magen og viser den frem for å bli mer komfortabel og avslappet til det. Også er hun sikkert kjempestolt og spent også etter så lang prøvetid ❤️

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaymie skrev (På 16.1.2021 den 11.24):

Jeg er for så vidt helt enig med deg, legger man noe ut må man forvente en respons.

Allikevel gir jeg Helene litt takhøyde i denne perioden. Hun er sikkert hormonell og vanskeligere enn vanlig. Ikke at jeg har vært gravid enda, men er det ikke normalt å lage litt større saker av småting i denne tiden. 

Hun er hormonell. Ikke sinnsyk. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twistdott
Bikbokelsker skrev (2 timer siden):

Kjenner at jeg synes synd på ungen allerede. Blir vel spredt utover sosial media uten skam. 

Gi dem en sjanse, da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har allerede begynt å tagge firmaer i innleggene sine over ting hun ønsker til babyen. Som den barnevogna. Hun er ute p fisker etter spons ja. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper og tror HD og mannen velger det riktige og skjermer barnet sitt. Litt skeptisk siden de allerede nå leter etter spons men ennå kan tvilen få komme dem tilgode. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twistshake sponser vel alle influensere med barn (føles i alle fall sånn), så de jommer nok kjapt på banen (om de ikke er det allerede og dette bare var en teaser). Er vel Twistshake og May Beauty jeg føler går igjen virkelig over alt... :roll:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndelag skrev (32 minutter siden):

Ser Helen skriver et langt innlegg på Instagram om Dagbladet som mener at en kan klare seg med 1000 kalorier dagen. Er helt enig med Helene, men synst ikke hele akkurat reklamerer for et veldig bra kosthold og maten hun spiser kan ikke inneholde mye mer en 1000 kalorier daglig. Hun er flink til å skrive om andre men tenker ikke mye på hva hun selv legger ut til følgerne sine. Litt av en dobbelmoral! 

Hun deler jo bare et måltid her og der vel? Jeg har aldri sett henne dele hva hun spiser i løpet av en hel dag. Har jeg feil? Om jeg kun deler frokosten min så går du vel ikke ut ifra at jeg kun inntar kaloriene fra frokosten den dagen? 

Jeg synes det er bra at Helene tar opp dette og klarer ikke å se det dobbelmoralske ved det. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikbokelsker skrev (På 20.1.2021 den 9.54):

Kjenner at jeg synes synd på ungen allerede. Blir vel spredt utover sosial media uten skam. 

Helt ufyselig kommentar. Utrolig at slikt får stå. Mistenker at moderator har noe imot HD selv...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, Trøndelag said:

Ser Helen skriver et langt innlegg på Instagram om Dagbladet som mener at en kan klare seg med 1000 kalorier dagen. Er helt enig med Helene, men synst ikke hele akkurat reklamerer for et veldig bra kosthold og maten hun spiser kan ikke inneholde mye mer en 1000 kalorier daglig. Hun er flink til å skrive om andre men tenker ikke mye på hva hun selv legger ut til følgerne sine. Litt av en dobbelmoral! 

De siste årene har man fått ny kunnskap om at slike ekstrem-lavkalori dietter faktisk fungerer veldig bra for noen. De gir ikke dårligere sjanse for å lykkes enn alskens andre dietter. Til og med offentlige råd trekker slike dietter frem som et alternativ. 

Så jeg syns det er litt arrogant av Helene å rakke så ned på dette fordi det ikke funka for henne. For noen funker det faktisk bra (for en periode). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryuk skrev (1 time siden):

Hun deler jo bare et måltid her og der vel? Jeg har aldri sett henne dele hva hun spiser i løpet av en hel dag. Har jeg feil? Om jeg kun deler frokosten min så går du vel ikke ut ifra at jeg kun inntar kaloriene fra frokosten den dagen? 

Jeg synes det er bra at Helene tar opp dette og klarer ikke å se det dobbelmoralske ved det. 

Endret av Trøndelag
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndelag skrev (19 minutter siden):

Hun deler hva hun spiser ganske mange ganger for dag. I dag har hun delt en salat med reker, avokado, tomater, løk og salat, så kom ost med pepperoni, så kom bacon med mozzarella og tomat. Er ikke akkurat et kosthold med mange kalorier. Er enig med Helene eg også men synst kanskje hun burde se på hva hun deler også! 

Både avokado, pepperoni, mozzarella, ost og bacon, det blir en del kalorier ut av det altså.

Endret av Tessa12
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Trøndelag skrev (1 time siden):

Hun deler hva hun spiser ganske mange ganger for dag. I dag har hun delt en salat med reker, avokado, tomater, løk og salat, så kom ost med pepperoni, så kom bacon med mozzarella og tomat. Er ikke akkurat et kosthold med mange kalorier. Er enig med Helene eg også men synst kanskje hun burde se på hva hun deler også! 

Høres ut som mer enn nok kalorier det der. Pepperoni, mozzarella, avokado, bacon osv. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndelag skrev (1 time siden):

Ikke ett kosthold med mange kalorier, avokado,ost,pepperoni,bacon,mozarella osv er fett fett fett, som igjen er mye kalorier. Lavkarbokosthold ER masse kalorier i liten mengde.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (1 time siden):

De siste årene har man fått ny kunnskap om at slike ekstrem-lavkalori dietter faktisk fungerer veldig bra for noen. De gir ikke dårligere sjanse for å lykkes enn alskens andre dietter. Til og med offentlige råd trekker slike dietter frem som et alternativ. 

Så jeg syns det er litt arrogant av Helene å rakke så ned på dette fordi det ikke funka for henne. For noen funker det faktisk bra (for en periode). 

Jeg må nesten være enig med deg her. Vinklingen Dagbladet har gjort er dårlig, der er jeg enig med Helene, men resten blir for unyansert.

Allikevel pusher hun på setningen «har vi ikke kommet lengre?», jo vi har nettopp det. Ekstrem lavkalori har vist seg å være svært effektiv som en kickstart/ rask løsning uten rask oppgang etter endt periode i opp til 12 uker, dette er et relativt nytt råd så ikke alle har fått det med seg, og det passer heller ikke for alle. De med ekstrem fedme har hatt dette tilbudet med oppfølging av helsepersonell i mange år.

Det som må nevnes er at dette skal ikke brukes av de med forstyrret spisemønster, og der feiler Dagbladet enormt med sin overskrift. Jeg er enig med Helene i at dette er uheldig spesielt med tanke på unge jenter og overvektige med forstyrret spisemønster som ofte er målgruppen til disse artiklene. 

Jeg er heller ikke enig med Helene i at alle synes influenserne er verst og ikke bryr seg om hva VG/ Dagbladet skriver, de er alle like ille på hver sin måte. Dagbladet og VG snakker ikke til oss som venninner så den forskjellen må også tas i betraktning. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene har spørsmålsrunde på insta og ønsker at følgerne skal svare på følgende spørsmål; hvilke antakelser har du av meg utfra sosiale medier?

De som svarer positive ting får hyggelig bekreftelse fra Helene. De som svarer at hun blokkerer over en lav sko og ikke tåler kritikk får følgende respons; du tar FEIL! 

Hun kan ikke si at andre sin oppfatning av henne er feil?? Hun spør jo hva folk antar basert på innholdet hun selv kommuniserer ut. Hun kan godt mene noe annet, men andres opplevelse kan hun ikke ugyldiggjøre selv om hun er uenig.

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...