Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Gøy å tenke på hvor besatt hun er av å stirre på egen ræv når hun ikke selv har sett hvor skitne føttene er. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hippyskippy skrev (1 time siden):

Gøy å tenke på hvor besatt hun er av å stirre på egen ræv når hun ikke selv har sett hvor skitne føttene er. 

Ikke sikkert de er skitne da. Om man sliter med tørr og hard hud under føttene så kan føttene ofte se misfargede / gule ut. Ser hvertfall det på mine egne føtter hvis de ikke har fått så mye stell på en stund, hvertfall på vintern. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (10 minutter siden):

Ikke sikkert de er skitne da. Om man sliter med tørr og hard hud under føttene så kan føttene ofte se misfargede / gule ut. Ser hvertfall det på mine egne føtter hvis de ikke har fått så mye stell på en stund, hvertfall på vintern. 

Hvis føttene dine blir svarte uten å være skitten, ville jeg tatt turen til legen. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (1 time siden):

Hun skal ha kred for å ikke redigere de om ikke annet. Det ville mange andre bloggere gjort. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (51 minutter siden):

Hvis føttene dine blir svarte uten å være skitten, ville jeg tatt turen til legen. 

De var ikke svarte, de så møkkete ut. Jeg har helt like føtter som HD. Er ingenting galt med mine føtter, men de blir altså slik selv om jeg steller de ofte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryuk skrev (3 timer siden):

Hun skal ha kred for å ikke redigere de om ikke annet. Det ville mange andre bloggere gjort. 

Hun redigerer jo alt annet, hvorfor skal hun hylles for skitne føtter? 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

non_stop skrev (På 27.11.2020 den 17.43):

Ja, jeg har litt gule fotsåler pga svært tørr hud. Men de er da ikke svarte slik som det der. Føttene er skitne men siden rumpa er i fokus så ble det oversett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lirah skrev (4 timer siden):

Ja, jeg har litt gule fotsåler pga svært tørr hud. Men de er da ikke svarte slik som det der. Føttene er skitne men siden rumpa er i fokus så ble det oversett. 

Det viktigste er jo tross alt å få vist bort rumpa ☺

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår virkelig ikke målgruppen for undertøysreklamen. For meg fremstår bildene som utdaterte bilder ment for erotiske blader. Kommentarene under, erotiske komplimenter fra voksne menn, hjelper ikke på inntrykket.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man vise frem undertøy skal det være i fokus. Helene bruker dette som en unnskyldning til å kunne legge ut seksuelle bilder av seg selv. 
Blir litt for glamourmodell aktig, bare at det er 10-12 år for seint 😅 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twistdott
non_stop skrev (På 27.11.2020 den 17.43):

Så opptatt som bloggere er av å vise seg frem i alle slags fine og mindre fine positurer, til ta vare på kroppen sin, så burde føttene være en del av kroppspleien. Hun burde kjøpt noen fotmasker av Pilotfruen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, kan dere komme over det med føttene hennes?! Så himla farlig er det faktisk ikke at hun ikke driver med fotpleie i hytt og gevær.

Jeg sluttet å følge henne for en god stund siden, men har vært innom et par ganger i det siste. Kan noen gi en kort oppsummering av hva greia hennes er nå? Diett og trening? Gått ned ganske mye igjen ser jeg, har hun delt ny vekt? Operert igjen?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnnaO skrev (51 minutter siden):

Å herregud, kan dere komme over det med føttene hennes?! Så himla farlig er det faktisk ikke at hun ikke driver med fotpleie i hytt og gevær.

Jeg sluttet å følge henne for en god stund siden, men har vært innom et par ganger i det siste. Kan noen gi en kort oppsummering av hva greia hennes er nå? Diett og trening? Gått ned ganske mye igjen ser jeg, har hun delt ny vekt? Operert igjen?

Frisk uten sukker som hun har reklamert for, men virker som det er noe nytt på gang nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig reklame for Ellos på insta nå. Jeg elsker sånne koseantrekk med den tightsen må enten være for liten eller veldig gjennomsiktig. Med en sånn reklame tør jeg ikke kjøpe noe for gjennomsiktige underdeler takler jeg ikke. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jaymie skrev (5 timer siden):

Dårlig reklame for Ellos på insta nå. Jeg elsker sånne koseantrekk med den tightsen må enten være for liten eller veldig gjennomsiktig. Med en sånn reklame tør jeg ikke kjøpe noe for gjennomsiktige underdeler takler jeg ikke. 

Det der må være en strømpe bukse ? Set jo alt gjennom den 😳 Lurer på om ellos ser hva disse influensere reklamerer for de ? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrikstad71mod skrev (1 time siden):

Det der må være en strømpe bukse ? Set jo alt gjennom den 😳 Lurer på om ellos ser hva disse influensere reklamerer for de ? 

God reklame er det i alle fall ikke. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrikstad71mod skrev (11 timer siden):

Typisk for klær med dårlig kvalitet. Jeg har en lignende bukse som er like gjennomsiktig, den er nesten for stor og man ser likevel alt. Men er ment til hjemmekos da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...