Miranda16 Skrevet 3. mai 2020 #3161 Skrevet 3. mai 2020 17 minutter siden, cerruti skrev: Er alle som kritiserer antall tights, miljøengasjement osv like flinke selv? De fleste har vel i dag haugevis av klær, sengetøy, håndklær, møbler, interiør, reiser +++ Hun er i tillegg sponset og mottar klær som en jobb. Overhodet ikke og jeg har en saftig buffer dersom alt skulle ryke i heimen og vel så det 5
cerruti Skrevet 3. mai 2020 #3162 Skrevet 3. mai 2020 13 minutter siden, Finnwife skrev: Hun er ikke opptatt av miljøet for fem flate øre, men det får være greit sålenge hun er ærlig om det Har hun noen gang påstått av være veldig miljøengasjert da? Det har ikke jeg fått med meg i så fall. 4
Miranda16 Skrevet 3. mai 2020 #3163 Skrevet 3. mai 2020 1 minutt siden, cerruti skrev: Har hun noen gang påstått av være veldig miljøengasjert da? Det har ikke jeg fått med meg i så fall. Hun stemte bla MDG ved forrige valg, så da er man over gjennomsnittelig opptatt av miljø vil jeg si 4
Finnwife Skrevet 3. mai 2020 #3164 Skrevet 3. mai 2020 Just now, cerruti said: Har hun noen gang påstått av være veldig miljøengasjert da? Det har ikke jeg fått med meg i så fall. Ikke annet enn at hun ble konfrontert med at forbruket hennes ikke er miljøvennlig, svarte hun ved å si jooda, og at hun dessuten er miljøvennlig på andre måter, uten å spesifisere hvordan.. Hun har ikke barn, så sånn sett slår hun meg på miljøfronten så det synger... 8
Gjest Lirah Skrevet 3. mai 2020 #3165 Skrevet 3. mai 2020 7 minutter siden, monstergospel skrev: Jeg har TO treningstightser. Den ene kjøpte jeg fordi den andre var utslitt, men jeg bruker fortsatt begge. Å jeg trener nok minst dobbelt så mye som HD. (Les: jeg går et par turer ukentlig å er normalt aktiv) Helt unormalt å eie 20 treningstightser! Ikke for de som trener daglig og har en veldig aktiv livsstil. Da tenker jeg på folk som har trening som sin jobb og levebrød. Da tenker jeg at det blir en del treningsklær for å si det sånn! Når man trener en gang i blant derimot.... Da er det drøyt overflødig.
Infinity Skrevet 3. mai 2020 #3166 Skrevet 3. mai 2020 14 minutter siden, Lirah skrev: Jeg skriver det jeg mener og føler, og jeg presiserer det rimelig godt i innlegget mitt. Jeg kommenterer artikkelen. Det handler ikke om deg i det hele tatt, og ikke et eneste ord av det jeg skrev, var myntet på deg. Jeg forstår virkelig ikke hvor du har det fra? Jeg tolket det slik at det var du som publiserte linken til artikkelen, men ser nå at du bare omtalte den(?). Du mente at min forklaring var for tynn(?), og da tolket jeg det slik at du ønsket at jeg skulle dele det jeg mente, siden du også tidligere i tråden spurte om ingen hadde giddet å lese artikkelen. Igjen tolker jeg det som et ønske om å få respons på artikkelen og kanskje ha en diskusjon rundt emnet. Jeg har ikke halshugga deg eller gitt deg en lekse. Jeg skrev mine tanker og følelser og du kommer med et svar som starter både usaklig og med antagelser om meg (ref at om jeg hadde hatt en spiseforstyrrelse hadde jeg kanskje hatt litt mer medfølelse). Med andre ord har vi misforstått hverandre. Jeg trodde du ville ha en diskusjon eller var interessert i andres meninger, og jeg tok feil så beklager det. Det andre kan ikke jeg svare på da det ikke har noe med meg å gjøre. Jeg deler mine meninger og tanker, mine oppfatninger, noen ganger blir jeg provosert og lei av dobbeltmoralen og trist over at troverdigheten til Helene daler. Jeg har fulgt henne lenge. Kan ikke si så mye mer egentlig. Edit: Og blir jeg hersa med så herser jeg tilbake. Ref siste innlegg. Vi har nok misforstått hverandre. Hvorfor tror du jeg ikke er interessert i andres meninger ? Jeg prøver å være saklig, men sier det samme som deg. Blir jeg herset med/ snakket ned til, så svarer jeg med samme mynt. Det eneste jeg kritiserer i tråden (nesten) er når det blir skrevet veldig mye negativ om kropp og vekt og hva hun ikke får lov til å gjøre p.g. av kropp, og vekt. Jeg har gjentatt mange ganger at hun må selvfølgelig kritiseres på samme måte som andre bloggere når det kommer til reklame, spleis osv. Hvis du blar bakover i tråden så ser du at det er nesten ikke en side vekten hennes ikke er kommentert på en eller annen måte. Derfor syns jeg at den artikkelen som det var linket til kunne være bra å lese og ikke minst relevant. 3
Gjest Lirah Skrevet 3. mai 2020 #3167 Skrevet 3. mai 2020 @Infinity Forstår ingenting, jeg kritiserte/herset ikke med deg. Du var ikke interessert i mine meninger iallefall ettersom du ikke leste innlegget før du svarte på det (det var ingenting i ditt svar som antydet at du hadde lest noe iallefall). Men hvem bryr seg. Jeg ser ikke så ofte dette med at hun ikke får gjøre ditt og datt pga vekt og sånt, men kanskje jeg er blind. Noen reagerer på lettkledde bilder og de reaksjonene er jeg og mange ærlig talt lei av. Hun kan ta bilder slik hun vil og kle seg slik hun vil. Problemet er når hun legger på filter og kaller det #nofilter. Jeg har også et problem med at hun definerer seg som naturlig når hun har vippeextensions, håret er farga, sminken er malt på, neglene er lakka, høna er ribba osv osv osv. Det strider iallefall imot min oppfatning av hva som er naturlig. Ingenting galt i å sminke seg eller vokse seg nedentil, men problemet er når du definerer det... Eh, ja, feil.
Superrosa Skrevet 3. mai 2020 #3168 Skrevet 3. mai 2020 44 minutter siden, Clara80 said: Folk reagerer på at hun bruker penger på treningstøy...hvorfor i all verden? Kan ikke folk bruke penger på det de vil? Hvis jeg ikke hadde hatt barn så hadde jeg hatt ganske mye penger å bruke på meg selv. På bekostning av kjæledyrene dine? 17
Infinity Skrevet 3. mai 2020 #3169 Skrevet 3. mai 2020 12 minutter siden, Lirah skrev: @Infinity Forstår ingenting, jeg kritiserte/herset ikke med deg. Du var ikke interessert i mine meninger iallefall ettersom du ikke leste innlegget før du svarte på det (det var ingenting i ditt svar som antydet at du hadde lest noe iallefall). Men hvem bryr seg. Jeg ser ikke så ofte dette med at hun ikke får gjøre ditt og datt pga vekt og sånt, men kanskje jeg er blind. Noen reagerer på lettkledde bilder og de reaksjonene er jeg og mange ærlig talt lei av. Hun kan ta bilder slik hun vil og kle seg slik hun vil. Problemet er når hun legger på filter og kaller det #nofilter. Jeg har også et problem med at hun definerer seg som naturlig når hun har vippeextensions, håret er farga, sminken er malt på, neglene er lakka, høna er ribba osv osv osv. Det strider iallefall imot min oppfatning av hva som er naturlig. Ingenting galt i å sminke seg eller vokse seg nedentil, men problemet er når du definerer det... Eh, ja, feil. Det meste du ramser opp har jeg ikke noe problemer med at blir kritisert, så jeg så ikke noe grunn til å kommentere det. 1
Gjest Lirah Skrevet 3. mai 2020 #3170 Skrevet 3. mai 2020 15 minutter siden, Superrosa skrev: På bekostning av kjæledyrene dine? Jeg donerte faktisk penger når hun hadde den innsamlingsaksjonen, jeg syntes så synd i hunden. Føler meg nesten hånet hver gang hun viser frem alt hun har kjøpt og eier osv. Og hunden hører vi nesten aldri snakk om.
Orly Skrevet 3. mai 2020 #3171 Skrevet 3. mai 2020 1 time siden, monstergospel skrev: Jeg har TO treningstightser. Den ene kjøpte jeg fordi den andre var utslitt, men jeg bruker fortsatt begge. Å jeg trener nok minst dobbelt så mye som HD. (Les: jeg går et par turer ukentlig å er normalt aktiv) Helt unormalt å eie 20 treningstightser! Det tror jeg ikke er veldig unormalt å eie nei 2
keiserenernaken Skrevet 4. mai 2020 #3172 Skrevet 4. mai 2020 9 timer siden, Heartgirl skrev: Jeg enig. La nå HD gjøre det hun vil. Hun skader ingen med å vise frem kroppen sin, og HD jeg synes HD er tøff som viser at kroppen skal man være stolt av ❤️ Det skulle vært flere slike bloggere i Norge ... syns det er supersært at [antatt] heterofile damer skal sitte og se på nakenbilder av andre damer. Sjæl ønsker jeg ikke se noen nakne, med mindre jeg har tatt kontakt og spurt pent om "send nudes". Normalisering av offentlig nakenhet?! Stopp verden, jeg vil av! 17
SansaS Skrevet 4. mai 2020 #3173 Skrevet 4. mai 2020 (endret) Uansett om man trener hver dag behøver man ikke så mange tights. Jeg kjenner toppidrettsutøvere som ikke har så mange eks av ett plagg en gang. Man vasker jo tøy. Det er et overforbruk som ikke likner noe. Endret 4. mai 2020 av SansaS 16
Gjest Beatbox Skrevet 4. mai 2020 #3174 Skrevet 4. mai 2020 10 minutter siden, SansaS skrev: Uansett om man trener hver dag behøver man ikke så mange tights. Jeg kjenner toppidrettsutøvere som ikke har så mange eks av ett plagg en gang. Man vasker jo tøy. Det er et overforbruk som ikke likner noe. Kunne ikke vært mer enig! HD har hele veien sagt at en av motivasjonene for å trene er å føle seg vel..les: ha veldig fancy treningstøy..men da tenker jeg at er man da egentlig så veldig interessert i å trene in the first place? For så ofte trener hun faktisk ikke at hun skulle ha et behov for 20 tights...
Maydis8 Skrevet 4. mai 2020 #3175 Skrevet 4. mai 2020 11 timer siden, Miranda16 skrev: Hun stemte bla MDG ved forrige valg, så da er man over gjennomsnittelig opptatt av miljø vil jeg si Ganske mange som stemte MDG uten at de er mer enn helt gjennomsnittlig opptatt av miljø. Sikker på at du har masse ting du også om du begynner å telle opp... 2
Maydis8 Skrevet 4. mai 2020 #3176 Skrevet 4. mai 2020 10 timer siden, Orly skrev: Det tror jeg ikke er veldig unormalt å eie nei Jeg har vel 15 tightser. Trener mye. Liker å variere. Mange av mine bekjente har også mange tightser. Så unormalt er det ikke 2
Maydis8 Skrevet 4. mai 2020 #3177 Skrevet 4. mai 2020 1 time siden, keiserenernaken skrev: ... syns det er supersært at [antatt] heterofile damer skal sitte og se på nakenbilder av andre damer. Sjæl ønsker jeg ikke se noen nakne, med mindre jeg har tatt kontakt og spurt pent om "send nudes". Normalisering av offentlig nakenhet?! Stopp verden, jeg vil av! For de som ikke er heterofile har veldig behov for å se nakenbilder av andre damer? Spesielle fordommer... 2
Gjest Beatbox Skrevet 4. mai 2020 #3178 Skrevet 4. mai 2020 5 minutter siden, Maydis8 skrev: Jeg har vel 15 tightser. Trener mye. Liker å variere. Mange av mine bekjente har også mange tightser. Så unormalt er det ikke A: så mye trener ikke HD...B: dette show-off innlegget kommer rett etter at hun måtte tigge til seg 30.000 for å få operert hunden..Rimelig unormalt å flashe et forbruk slik hun gjør rett etter Spleis og derfor reagerer folk.
Superrosa Skrevet 4. mai 2020 #3179 Skrevet 4. mai 2020 (endret) 1 hour ago, Beatbox said: Kunne ikke vært mer enig! HD har hele veien sagt at en av motivasjonene for å trene er å føle seg vel..les: ha veldig fancy treningstøy..men da tenker jeg at er man da egentlig så veldig interessert i å trene in the first place? For så ofte trener hun faktisk ikke at hun skulle ha et behov for 20 tights... Jeg hadde en periode hvor jeg var ekstremt opptatt av trening, i denne flotte fitnessbølge perioden hvor BETTER BODIES var the shit. Og jeg klarte kanskje å jobbe meg opp til 10 tightser eller noe, men det morsomme er jo at 1-3 av disse tightsene skiller jeg jo ut fra de andre ihht komfort, passform og fint design - som gjorde at de 7 andre tightsene ble jo bare liggende og støve. Dette gjelder jo spesielt om man har tightser fra alt slags merker og type fasonger. Man er rimelig kjapp med å vaske favoritt tightsene når man trener mye 😛 Mao som en person som selv "samlet" tightser til nesten 1k per tights (og fortsatt hadde råd til dyrelegen til mine 2 kjæledyr) så syntes jeg 17 tightser er meget overkill. Men når hun viste klesskapet sitt med kjoler så hadde hun jo nærmere 20 kjoler også. Tror jeg har 3 stk eller noe xD Men enkelt oppsummert - man ser jo hvor pengene dems går! Endret 4. mai 2020 av Superrosa 8
Gjest Beatbox Skrevet 4. mai 2020 #3180 Skrevet 4. mai 2020 18 minutter siden, Superrosa skrev: Jeg hadde en periode hvor jeg var ekstremt opptatt av trening, i denne flotte fitnessbølge perioden hvor BETTER BODIES var the shit. Og jeg klarte kanskje å jobbe meg opp til 10 tightser eller noe, men det morsomme er jo at 1-3 av disse tightsene skiller jeg jo ut fra de andre ihht komfort, passform og fint design - som gjorde at de 7 andre tightsene ble jo bare liggende og støve. Dette gjelder jo spesielt om man har tightser fra alt slags merker og type fasonger. Man er rimelig kjapp med å vaske favoritt tightsene når man trener mye 😛 Mao som en person som selv "samlet" tightser til nesten 1k per tights (og fortsatt hadde råd til dyrelegen til mine 2 kjæledyr) så syntes jeg 17 tightser er meget overkill. Men når hun viste klesskapet sitt med kjoler så hadde hun jo nærmere 20 kjoler også. Tror jeg har 3 stk eller noe xD Men enkelt oppsummert - man ser jo hvor pengene dems går! Det du sa Flere av oss var med på Better Bodies bølgen...men jeg hadde på det meste 5 tights..man får bare brukt en om gangen lizzm..Og ja til oppsummeringen!! Men for et elendig valgt tidspunkt å flashe skuffer og skap med dertil tilhørende innhold..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå