lliissa Skrevet 28. april 2020 #2941 Skrevet 28. april 2020 16 minutter siden, Beatbox skrev: AMEN!! Og hvis man er i nærheten av å inneha noe som ligner empati...da tenker man på andre først...f.eks hundene. Men neida, ut på shopping..Plantasjen, voksing osv osv...Hva med å spare de pengene f.eks? Vise at man faktisk har tatt lærdom av det...ikke vise at man har lært at fansen betaler bare man sutrer høyt nok... Jaaa enig, håper hun får opp øynene en dag, men det tror jeg er alt for lenge til🤦🏻♀️ 9 minutter siden, fotballjenta skrev: Jeg er enig med dere. En venn av meg donerte 1000kr i den spleisen, og hun angrer nå som hun ser at Helene er ute på shopping. Og det er jo bare helt totalt unødvendige og dyre ting! En ting hadde vært om hun og mannen var fattige, men hun fremstår rikere enn meg for tiden. Jeg har ikke råd til masse ny sminke, men jeg hadde hatt råd til en operasjon på 40k. Og Helene og jeg er like gamle. Skjønner godt at hun angrer🙈 Ja, de fremstår hvertfall ikke som noen har dårlig råd sånn sett. Mye av sminken ser jeg og vet er dyre. Noen av palettene er jo nærmere 1000 lappen ikke minst. Men jeg er spent på hvor mye hun kommer til å legge ut av seg selv på tiktok nå, jeg har venteT på at hun skulle lage seg bruker i lang tid nå🤣 10
Gjest Beatbox Skrevet 28. april 2020 #2942 Skrevet 28. april 2020 (endret) 42 minutter siden, lliissa skrev: Jaaa enig, håper hun får opp øynene en dag, men det tror jeg er alt for lenge til🤦🏻♀️ Skjønner godt at hun angrer🙈 Ja, de fremstår hvertfall ikke som noen har dårlig råd sånn sett. Mye av sminken ser jeg og vet er dyre. Noen av palettene er jo nærmere 1000 lappen ikke minst. Men jeg er spent på hvor mye hun kommer til å legge ut av seg selv på tiktok nå, jeg har venteT på at hun skulle lage seg bruker i lang tid Hvorfor er jeg ikke overrasket..selvsagt måtte hun joine tiktok.. Endret 28. april 2020 av Beatbox
Aricia Skrevet 28. april 2020 #2943 Skrevet 28. april 2020 (endret) . Endret 28. april 2020 av Aricia
Pollen Skrevet 28. april 2020 #2944 Skrevet 28. april 2020 26 minutter siden, fotballjenta skrev: Jeg er enig med dere. En venn av meg donerte 1000kr i den spleisen, og hun angrer nå som hun ser at Helene er ute på shopping. Og det er jo bare helt totalt unødvendige og dyre ting! En ting hadde vært om hun og mannen var fattige, men hun fremstår rikere enn meg for tiden. Jeg har ikke råd til masse ny sminke, men jeg hadde hatt råd til en operasjon på 40k. Og Helene og jeg er like gamle. Hvem donerer 1000 kr til en helt ukjent person egentlig🙄 10
yamask Skrevet 28. april 2020 #2945 Skrevet 28. april 2020 2 minutter siden, Pollen skrev: Hvem donerer 1000 kr til en helt ukjent person egentlig🙄 De jobbet sammen før, også fikk hun igjen en del på skatten 😂 Jeg tenkte det samme. Hun er så godhjertet at det noen ganger går utover henne selv. Som nå. 7
lliissa Skrevet 28. april 2020 #2946 Skrevet 28. april 2020 1 time siden, Beatbox skrev: Hvorfor er jeg ikke overrasket..selvsagt måtte hun joine tiktok.. Ja🤣 og den er klein🤣 3
Gjest Beatbox Skrevet 28. april 2020 #2947 Skrevet 28. april 2020 7 minutter siden, lliissa skrev: Ja🤣 og den er klein🤣 Det vet jeg gudskjelov ingenting om!!😂 Bare tenker mitt om folk som må joine absolutt alt av kanaler når de så obviously er dønn avhengige av klikk og likes..
Gjest Heartgirl Skrevet 28. april 2020 #2948 Skrevet 28. april 2020 2 timer siden, Pollen skrev: Jeg er enig med dere. En venn av meg donerte 1000kr i den spleisen, og hun angrer nå som hun ser at Helene er ute på shopping. Og det er jo bare helt totalt unødvendige og dyre ting! Om vennen din donerte 1000,- kr så vet ingen noe om hun bruker av spleispengene til å shoppe med. Synes slike spekulasjoner ikke hører hjemme i det hele tatt. Snakk om å sette ut rykter som man ikke vet stemmer.
hufsaaaaa Skrevet 28. april 2020 #2949 Skrevet 28. april 2020 (endret) 3 timer siden, Beatbox skrev: En whippetvalp koster vel fra 10-tusen og oppover...og da bør det første man tenker på være å lage seg en buffer. For shit happens all the time! Jeg og søsteren min har kjøpt hver vår whippetvalp de siste 2 årene, og har betalt hhv 15k og 16k. Endret 28. april 2020 av hufsaaaaa 3
Gjest Beatbox Skrevet 28. april 2020 #2950 Skrevet 28. april 2020 5 minutter siden, hufsaaaaa skrev: Jeg og søsteren min har kjøpt hver vår whippet de siste 2 årene, og har betalt hhv 15k og 16k. Såpass ja!!! 😨
*Stjerne*støv* Skrevet 28. april 2020 #2951 Skrevet 28. april 2020 24 minutter siden, Heartgirl said: Om vennen din donerte 1000,- kr så vet ingen noe om hun bruker av spleispengene til å shoppe med. Synes slike spekulasjoner ikke hører hjemme i det hele tatt. Snakk om å sette ut rykter som man ikke vet stemmer. Det er jo ikke det handler om! Har du lest tidligere poster? Nå er det kun du som spekulerer rundt hvilke penger hun bruker 🙄 25
yamask Skrevet 28. april 2020 #2952 Skrevet 28. april 2020 38 minutter siden, Heartgirl skrev: Om vennen din donerte 1000,- kr så vet ingen noe om hun bruker av spleispengene til å shoppe med. Synes slike spekulasjoner ikke hører hjemme i det hele tatt. Snakk om å sette ut rykter som man ikke vet stemmer. Ja vi skjønner at hun ikke brukte spleispengene på shopping. Men det føles litt grunnløst å donere masse penger til ei som senere tydeligvis har penger selv til shopping. Hvis du skjønner. Helt innafor å ikke ha 40k på konto til uforutsette hendelser, men jeg mener veldig sterkt at man skal prøve å skaffe de pengene selv før man tigger fra andre. Helene har for eksempel utrolig mye klær hun kunne solgt. Hun shopper hele tiden og bruker mye penger på skjønnhetsbehandlinger. Jeg mener det er feil. 17
Hege1980 Skrevet 28. april 2020 #2954 Skrevet 28. april 2020 1 time siden, Beatbox skrev: Det vet jeg gudskjelov ingenting om!!😂 Bare tenker mitt om folk som må joine absolutt alt av kanaler når de så obviously er dønn avhengige av klikk og likes.. Enig, oppmerksomhetsbehov 😴 hun burde også droppe å skrive på engelsk med så mye skrivefeil. «when you Are quiting the Pepsi Max» «am I to old for tik tok» «did i look the door» 🙈 17
Gjest Beatbox Skrevet 28. april 2020 #2955 Skrevet 28. april 2020 3 minutter siden, Hege1980 skrev: Enig, oppmerksomhetsbehov 😴 hun burde også droppe å skrive på engelsk med så mye skrivefeil. «when you Are quiting the Pepsi Max» «am I to old for tik tok» «did i look the door» 🙈 Åh hjelp! 😕
yamask Skrevet 28. april 2020 #2956 Skrevet 28. april 2020 Siden jeg er fjortis nok til å ha lasta ned tiltok så tillater jeg meg å skrive dette: CRIIINGE!! Jeg beklager for useriøst innlegg, men det tiktokgreiene der var flaut 😂 Og hun kopierer jo bare andre! 10
Gjest Beatbox Skrevet 28. april 2020 #2957 Skrevet 28. april 2020 42 minutter siden, fotballjenta skrev: Siden jeg er fjortis nok til å ha lasta ned tiltok så tillater jeg meg å skrive dette: CRIIINGE!! Jeg beklager for useriøst innlegg, men det tiktokgreiene der var flaut 😂 Og hun kopierer jo bare andre! Idètørke kanskje?? Sønnen min viste meg et eller annet fra tiktok....OMG...jeg er traumatisert i noen uker nå altså...🤣
Hattivatti Skrevet 28. april 2020 #2958 Skrevet 28. april 2020 52 minutter siden, fotballjenta skrev: Siden jeg er fjortis nok til å ha lasta ned tiltok så tillater jeg meg å skrive dette: CRIIINGE!! Jeg beklager for useriøst innlegg, men det tiktokgreiene der var flaut 😂 Og hun kopierer jo bare andre! Kopierer ikke alle hverandre der inne da? Føler det er få som faktisk er unike, men mulig jeg tar feil 🤔 4
Gjest Heartgirl Skrevet 28. april 2020 #2959 Skrevet 28. april 2020 1 time siden, fotballjenta skrev: Ja vi skjønner at hun ikke brukte spleispengene på shopping. Men det føles litt grunnløst å donere masse penger til ei som senere tydeligvis har penger selv til shopping. Hvis du skjønner. Helt innafor å ikke ha 40k på konto til uforutsette hendelser, men jeg mener veldig sterkt at man skal prøve å skaffe de pengene selv før man tigger fra andre. Helene har for eksempel utrolig mye klær hun kunne solgt. Hun shopper hele tiden og bruker mye penger på skjønnhetsbehandlinger. Jeg mener det er feil. Akkurat det du skriver angående klærne hennes er jeg enig i. Hun kunne solgt en del klær. Da hadde hun garantert fått inn en del penger. Vet du om hun får klær og skjønnhetsbehandlinger sponset? Jeg skjønner at når man plutselig får uforutsette utgifter i med en operasjon av et dyr så koster det penger. Det er noen operasjoner som ikke forsikringene dekker. Alt etter hvilket forsikringsselskap man har. Hvis jeg f.eks. har forsikret hunden min i dag måtte jeg vente i 6 måneder før jeg kunne få dekket noe hos veterinæren. Man kan få noe som heter dyrekonto. Det vil si en avbetalingsordning med et visst beløp i måneden som trekkes. Jeg skjønner ikke hvorfor privatpersoner lager seg innsamling til private formål jeg da. Det burde være tilegnet for organisasjoner. Jeg har stor sans for HD, for hun har vært til stor motivasjon for min vektnedgang, og det er hennes fortjeneste at jeg tørr å vise meg i bikini. Har ikke turt å vise meg i bikini siden jeg var 25 år gammel. Når HD har vist bilder av seg i BH og truser og bikinier hoppet jeg i det og turte å vise meg i bikini jeg også.
FotbaIlflua Skrevet 28. april 2020 #2960 Skrevet 28. april 2020 32 minutter siden, Heartgirl skrev: Akkurat det du skriver angående klærne hennes er jeg enig i. Hun kunne solgt en del klær. Da hadde hun garantert fått inn en del penger. Vet du om hun får klær og skjønnhetsbehandlinger sponset? Jeg skjønner at når man plutselig får uforutsette utgifter i med en operasjon av et dyr så koster det penger. Det er noen operasjoner som ikke forsikringene dekker. Alt etter hvilket forsikringsselskap man har. Hvis jeg f.eks. har forsikret hunden min i dag måtte jeg vente i 6 måneder før jeg kunne få dekket noe hos veterinæren. Man kan få noe som heter dyrekonto. Det vil si en avbetalingsordning med et visst beløp i måneden som trekkes. Jeg skjønner ikke hvorfor privatpersoner lager seg innsamling til private formål jeg da. Det burde være tilegnet for organisasjoner. Jeg har stor sans for HD, for hun har vært til stor motivasjon for min vektnedgang, og det er hennes fortjeneste at jeg tørr å vise meg i bikini. Har ikke turt å vise meg i bikini siden jeg var 25 år gammel. Når HD har vist bilder av seg i BH og truser og bikinier hoppet jeg i det og turte å vise meg i bikini jeg også. Det er greit å huske på at sponset ikke betyr gratis. Det skal skattes for verdien, så om hun får en behandling til en verdi av 1000 kr så må hun skatte for verdien. Det blir da ikke gratis, det koster penger likevel. Hvor mye det koster, kommer an på hvor mye hun skatter. På ENK er skattesatsen vanligvis tilnærmet 50%. 15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå