Infinity Skrevet 13. april 2020 #2621 Skrevet 13. april 2020 4 minutter siden, *Stjerne*støv* skrev: jeg orker inne å drive å sitere alle så skriver dette i Plenum. 1. Dere driver å blander inn andre bloggere inn i argumentasjonen hele tiden, for det første dette er tråden om Helene Drage. Hva andre gjør er urelevant for hennes sak. Vis skjønn! Greit å referere for å underbygge et poeng. Men selve argumentasjonen kan ikke være «men har du sett bildene til SE, CBE ,LO osv, de gjør også det, så det så!» «De får ikke kritikk» Nei, deres kritikk er i deres tråd si. og dere som mener andre bloggere ikke for like mye kommentarer på kropp som Helene her på kg. Come on! Det er likt over hele linja når influencere velger å spille på kropp/sex. kommentarer som: kom å ta meg blikk, ser ut som en puledukke, Tyrkia rumpa, holder inn magen , kjøpe pupper osv ringer ingen bjelle ? (Kunne ha fortsatt i det uendelige, men dette var en tråd om HD ) Nei, Helene får kun kritikk pga kroppen sin for hun er større enn idealt. Når det vises til at hun selv har uttalt at hun fikk mer kritikk for å vise kroppen jo mer normalvektig hun nærmet seg, ble det glatt oversett her i tråden.. Hvor vanskelig er det å forstå at når noen i str xxl, xl , l, m , s viser kropp uten naturlig sammenheng så skaper det kroppspress?! samme hvor mye du veier, kritikken er at du står i tanga og viser rumpa på Instagram #awesome Helene kan legge ut akkurat det hun ønsker det har hun alt rett til å gjøre. Men med den inn forståelsen at da har vi rett å kritisere (les å være kritiske) til innholdet hun publiserer. Dette gjelder ALLE influencere. jeg sitter med en oppfatning at flere glemmer de er reklameplakater og tjener penger på oss følgere. At andre bloggere blir dratt inn er jo fordi enkelte mener at hun er verst i klassen, og en titt på andre kontoer viser at det stemmer ikke. Jeg ser heller ikke at andre bloggere hele tiden får kommentarer i trådene sine om at posering = ikke fornøyd med kroppen sin, eller posering = Vil egentlig være slankere, ergo hun må jobbe med hodet sitt... Noen ganger må bloggertrådene sammenlignes for å vise at det som ytres ikke stemmer. 5
Krølltang89 Skrevet 13. april 2020 #2622 Skrevet 13. april 2020 2 minutter siden, SansaS said: Hva er synsing? Det spiller ikke noen rolle Hva slags finansiering man kan ha, det jeg nevnte var kun noen eksempel. Poenget er at enten har man dårlig økonomi at man ikke har mulighet til å få 30.000 i lån på noe slags vis (som er ganske lite i den forstand) - eller så har man råd. Hvis det er det første så er det åpenbart at hun ikke har anledning å handle slik hun gjør. Men da glemmer du igjen at flere ting kan være sponset, og at hun da ikke betaler for alt. Er det jeg mener også, det er mange detaljer som blir glemt og kan være avgjørende. Men man kan godt være enig om å være uenig også. Men å påstå at Helene har opprettet en spleis for å kunne kjøpe andre ting, da tar man det litt for langt igjen. Nok en gang, å donere er valgfritt og Helene har lagt ut dokumentasjon på hva pengene har gått til så langt. 2
Miranda16 Skrevet 13. april 2020 #2623 Skrevet 13. april 2020 10 minutter siden, *Stjerne*støv* skrev: jeg orker inne å drive å sitere alle så skriver dette i Plenum. 1. Dere driver å blander inn andre bloggere inn i argumentasjonen hele tiden, for det første dette er tråden om Helene Drage. Hva andre gjør er urelevant for hennes sak. Vis skjønn! Greit å referere for å underbygge et poeng. Men selve argumentasjonen kan ikke være «men har du sett bildene til SE, CBE ,LO osv, de gjør også det, så det så!» «De får ikke kritikk» Nei, deres kritikk er i deres tråd si. og dere som mener andre bloggere ikke for like mye kommentarer på kropp som Helene her på kg. Come on! Det er likt over hele linja når influencere velger å spille på kropp/sex. kommentarer som: kom å ta meg blikk, ser ut som en puledukke, Tyrkia rumpa, holder inn magen , kjøpe pupper osv ringer ingen bjelle ? (Kunne ha fortsatt i det uendelige, men dette var en tråd om HD ) Nei, Helene får kun kritikk pga kroppen sin for hun er større enn idealt. Når det vises til at hun selv har uttalt at hun fikk mer kritikk for å vise kroppen jo mer normalvektig hun nærmet seg, ble det glatt oversett her i tråden.. Hvor vanskelig er det å forstå at når noen i str xxl, xl , l, m , s viser kropp uten naturlig sammenheng så skaper det kroppspress?! samme hvor mye du veier, kritikken er at du står i tanga og viser rumpa på Instagram #awesome Helene kan legge ut akkurat det hun ønsker det har hun alt rett til å gjøre. Men med den inn forståelsen at da har vi rett å kritisere (les å være kritiske) til innholdet hun publiserer. Dette gjelder ALLE influencere. jeg sitter med en oppfatning at flere glemmer de er reklameplakater og tjener penger på oss følgere. 👏👏👏 4
Infinity Skrevet 13. april 2020 #2624 Skrevet 13. april 2020 4 minutter siden, Miranda16 skrev: 👏👏👏 Det er du som alltid ytrer at hun er verst i klassen. Hvem er det du sammenligner med da ? Hvem er det som er inkludert i denne klassen ? 6
Lunabelle Skrevet 13. april 2020 #2625 Skrevet 13. april 2020 Nå får vi jo innside informasjon her i tråden også, så da må det vel bli bra... 👍😃
Gjest Carma Skrevet 13. april 2020 #2626 Skrevet 13. april 2020 10 minutter siden, *Stjerne*støv* skrev: jeg orker inne å drive å sitere alle så skriver dette i Plenum. 1. Dere driver å blander inn andre bloggere inn i argumentasjonen hele tiden, for det første dette er tråden om Helene Drage. Hva andre gjør er urelevant for hennes sak. Vis skjønn! Greit å referere for å underbygge et poeng. Men selve argumentasjonen kan ikke være «men har du sett bildene til SE, CBE ,LO osv, de gjør også det, så det så!» «De får ikke kritikk» Nei, deres kritikk er i deres tråd si. og dere som mener andre bloggere ikke for like mye kommentarer på kropp som Helene her på kg. Come on! Det er likt over hele linja når influencere velger å spille på kropp/sex. kommentarer som: kom å ta meg blikk, ser ut som en puledukke, Tyrkia rumpa, holder inn magen , kjøpe pupper osv ringer ingen bjelle ? (Kunne ha fortsatt i det uendelige, men dette var en tråd om HD ) Nei, Helene får kun kritikk pga kroppen sin for hun er større enn idealt. Når det vises til at hun selv har uttalt at hun fikk mer kritikk for å vise kroppen jo mer normalvektig hun nærmet seg, ble det glatt oversett her i tråden.. Hvor vanskelig er det å forstå at når noen i str xxl, xl , l, m , s viser kropp uten naturlig sammenheng så skaper det kroppspress?! samme hvor mye du veier, kritikken er at du står i tanga og viser rumpa på Instagram #awesome (ENIG!) Helene kan legge ut akkurat det hun ønsker det har hun alt rett til å gjøre. Men med den inn forståelsen at da har vi rett å kritisere (les å være kritiske) til innholdet hun publiserer. Dette gjelder ALLE influencere. jeg sitter med en oppfatning at flere glemmer de er reklameplakater og tjener penger på oss følgere. "Jeg sitter med en oppfatning at flere glemmer de er reklameplakater og tjener penger på oss følgere." Hadde kritikken stemt overens med denne så hadde alt vært i skjønneste orden.
Miranda16 Skrevet 13. april 2020 #2627 Skrevet 13. april 2020 9 minutter siden, Infinity skrev: Det er du som alltid ytrer at hun er verst i klassen. Hvem er det du sammenligner med da ? Hvem er det som er inkludert i denne klassen ? Jeg har sagt at hun ikke har noe mindre kroppsfokus enn disse andre i topptrådene. 2
Rosasko Skrevet 13. april 2020 #2628 Skrevet 13. april 2020 Mannen kunne vel solgt dataen sin om det virkelig sto om hunden sitt liv.. 11
Gjest Heartgirl Skrevet 13. april 2020 #2629 Skrevet 13. april 2020 6 minutter siden, Rosasko skrev: Mannen kunne vel solgt dataen sin om det virkelig sto om hunden sitt liv.. Dette blir bare spekulasjoner og synsing, og noe som ikke bør diskuteres.
Sol Rampelyset Skrevet 13. april 2020 #2630 Skrevet 13. april 2020 (endret) Tråden er ryddet for kommentarer til moderering, spekulasjoner og krenkende innlegg med svar. Sol, admin. Endret 13. april 2020 av Sol Rampelyset 2
Gjest Xtina86 Skrevet 13. april 2020 #2631 Skrevet 13. april 2020 (endret) 4 timer siden, Carma skrev: Så du tenker at denne reaksjonen står til handlingen? Hun har brukt 1000 kr på en mascara og da betyr det at hun har svindlet til seg 30.000??? Endret 13. april 2020 av Xtina86
kindagirl Skrevet 13. april 2020 #2632 Skrevet 13. april 2020 1 time siden, Birdo skrev: Men det er lagt ved to eksempler på kontoutskrift hvor man tydelig ser saldo, konto saldoen gikk ut av og konto saldoen gikk inn til. Har ikke sett noen kvitteringer jeg? Jeg tviler ikke på at hun har vist de men jeg har ikke fått det med meg. Hvor la hun det ut?
Gjest Heartgirl Skrevet 13. april 2020 #2633 Skrevet 13. april 2020 12 minutter siden, kindagirl skrev: Har ikke sett noen kvitteringer jeg? Jeg tviler ikke på at hun har vist de men jeg har ikke fått det med meg. Hvor la hun det ut? Dette har da ikke noe å si for oss. Dette blir spekulasjoner, og noe vi ikke har noe med å blande oss i.
Gjest Carma Skrevet 13. april 2020 #2634 Skrevet 13. april 2020 19 minutter siden, Xtina86 skrev: Greit hun fikk penger på spleis til operasjonen. men synst kanskje hun kunne tatt di 1000 kr hun brukte på maskara og gitt til organisasjonen hun snakket om å gi pengene som var til overs fra operasjonen! Det må du gjerne mene, men ingen vet om det er brukt penger fra spleisen. Totalt sett er det bare spekulasjoner.
Gjest Heartgirl Skrevet 13. april 2020 #2635 Skrevet 13. april 2020 1 minutt siden, Carma skrev: Det må du gjerne mene, men ingen vet om det er brukt penger fra spleisen. Totalt sett er det bare spekulasjoner. Dette gjelder kun de som var med på spleisen som trenger å se en kvittering. HD står ikke til ansvar for noen av oss på KG.
Gjest Xtina86 Skrevet 13. april 2020 #2636 Skrevet 13. april 2020 (endret) 55 minutter siden, Carma skrev: Det må du gjerne mene, men ingen vet om det er brukt penger fra spleisen. Totalt sett er det bare spekulasjoner Endret 13. april 2020 av Xtina86
Gjest Carma Skrevet 13. april 2020 #2637 Skrevet 13. april 2020 Akkurat nå, Xtina86 skrev: Hun sier ho selv hun har brukt di pengene fra spleis! Ser du er flink til å kommentere på andre sine innlegg at det er bare spekulasjoner men kanskje ikke har fått meg deg alt Helene legger ut å sier i Instagram storyen sin! Hun sier på IG story at hun har kjøpt mascara for spleispenger?
Pollen Skrevet 13. april 2020 #2638 Skrevet 13. april 2020 12 minutter siden, Heartgirl skrev: Dette har da ikke noe å si for oss. Dette blir spekulasjoner, og noe vi ikke har noe med å blande oss i. Selvfølgelig har det noe å si da hun selv har sagt hun skal legge ut kvitteringer som bevis på at pengene har gått til operasjon. 5
Gjest Heartgirl Skrevet 13. april 2020 #2639 Skrevet 13. april 2020 Akkurat nå, Carma skrev: Hun sier på IG story at hun har kjøpt mascara for spleispenger? Nå får du være så snill å gi deg med spekulasjonene dine!
Gjest Carma Skrevet 13. april 2020 #2640 Skrevet 13. april 2020 3 minutter siden, Xtina86 skrev: Hun sier ho selv hun har brukt di pengene fra spleisen! Ser du er flink til å kommentere på andre sine innlegg at det er bare spekulasjoner men kanskje ikke har fått meg deg alt Helene legger ut å sier i Instagram storyen sin! 1 minutt siden, Pollen skrev: Selvfølgelig har det noe å si da hun selv har sagt hun skal legge ut kvitteringer som bevis på at pengene har gått til operasjon. Dere motsier hverandre, hva stemmer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå