Birdo Skrevet 12. april 2020 #2521 Del Skrevet 12. april 2020 Det er ganske stygt å være vitne til at en person som er langt nede fortsetter å bli tråkket på. Jeg er enig i at hun burde ta en laaang pause fra some, og at kritikk må man regne med og tåle om man velger å være offentlig. Men det betyr ikke at folk burde få holde på sånn som visse gjør i denne tråden, for så å gjemme seg bak "at hun velger dette livet selv".. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 12. april 2020 #2522 Del Skrevet 12. april 2020 1 minutt siden, Birdo skrev: Det er ganske stygt å være vitne til at en person som er langt nede fortsetter å bli tråkket på. Jeg er enig i at hun burde ta en laaang pause fra some, og at kritikk må man regne med og tåle om man velger å være offentlig. Men det betyr ikke at folk burde få holde på sånn som visse gjør i denne tråden, for så å gjemme seg bak "at hun velger dette livet selv".. Helt enig. når en ikke selv er istand til eller ønsker å ta grep, så får vi andre ta ansvar for oss selv å la enkelte ting ligge. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 12. april 2020 #2523 Del Skrevet 12. april 2020 3 minutter siden, Birdo skrev: Det er ganske stygt å være vitne til at en person som er langt nede fortsetter å bli tråkket på. Jeg er enig i at hun burde ta en laaang pause fra some, og at kritikk må man regne med og tåle om man velger å være offentlig. Men det betyr ikke at folk burde få holde på sånn som visse gjør i denne tråden, for så å gjemme seg bak "at hun velger dette livet selv".. Ingenting i hennes vlogg ang Bara vitnet om et menneske som er langt nede...* åååhhh jeg er såååå gira..*...spill for galleriet kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luvinesta Skrevet 12. april 2020 #2524 Del Skrevet 12. april 2020 6 minutter siden, Birdo said: Det er ganske stygt å være vitne til at en person som er langt nede fortsetter å bli tråkket på. Jeg er enig i at hun burde ta en laaang pause fra some, og at kritikk må man regne med og tåle om man velger å være offentlig. Men det betyr ikke at folk burde få holde på sånn som visse gjør i denne tråden, for så å gjemme seg bak "at hun velger dette livet selv".. Enig der... Vanskelig å lese disse kommentarene som har florert på de siste sidene og man kan jo bare tenke seg om hun leser her inne og samtidig er langt nede, når er nok nok? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 12. april 2020 #2525 Del Skrevet 12. april 2020 16 minutter siden, Luvinesta skrev: Enig der... Vanskelig å lese disse kommentarene som har florert på de siste sidene og man kan jo bare tenke seg om hun leser her inne og samtidig er langt nede, når er nok nok? Jeg er enig med deg, og jeg støtter det du skriver. Det å gjemme seg bak ta hun velger dette livet selv er den dummeste unnskyldningen jeg lese. Slike unnskyldninger er bare for å fortsette å tråkke på en som allerede ligger nede. Det at noen velger å være i offentlighetens søkelys er ingen unnskyldning for å skrive så nedlatende uttalelser som de som er influencere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 12. april 2020 #2526 Del Skrevet 12. april 2020 31 minutter siden, Birdo skrev: Det er ganske stygt å være vitne til at en person som er langt nede fortsetter å bli tråkket på. Jeg er enig i at hun burde ta en laaang pause fra some, og at kritikk må man regne med og tåle om man velger å være offentlig. Men det betyr ikke at folk burde få holde på sånn som visse gjør i denne tråden, for så å gjemme seg bak "at hun velger dette livet selv".. Jeg er enig med deg. Trist å se hvordan visse holder på i denne tråden, for å gjemme seg bak at hun velger dette selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara_ Skrevet 12. april 2020 #2527 Del Skrevet 12. april 2020 1 time siden, Rainstorm skrev: Jeg så innlegget om at hun får så mye kritikk om at hun er tjukk, mislykket, svindler osv. og fikk vondt av henne og ville sende en liten støttemelding. Så på "ask me anything" skrev jeg et eller annet "jeg forstår godt at det er slitsomt å bli kritisert og måtte stå til ansvar for alt mulig, hvorfor logger du ikke av? ❤". Digitaldetox har fungert for meg før (og jeg burde strengt tatt gjøre det igjen), når verden presser seg på og invaderer deg og definerer hvem du er så hjelper det å ta et skritt tilbake og fokusere på å være god nok for seg selv. Tenkte oppriktig at det kunne hjelpe i en sånn situasjon der folk får så mye å si og det er så mye kritikk (i følge henne) i SoMe. Jeg ble kontakt blokket. Det er jo hennes rett. Men kjente jeg synes det var litt urettferdig. Jeg identifiserer liksom ikke meg selv med en som er så slem i kommentaren at jeg blir blokkert. 😋 HD sin SoMe virksomhet får meg til å tenke over de negative aspektene ved SoMe. Når man har det kjipt og trenger bare de nærmeste så legger man ut ting for alle med konsekvensen at velmenende folk diskuterer deg og det som ellers ville blitt sett på som den gode kontakten med følgerne blir invasjon og mobbing. Jeg skjønner at det skjer. Kanskje plattformen også fungerer som en trygg havn. Noe man trenger, noe trygt tross alt. Det blir som en slags "relasjonstraume" (selvsagt i overført betydning), der man prøver å få trøst og støtte fra "den" (det) som sårer deg. Godt eksempel på hvorfor mange da ikke kommenterer på hennes SE med mindee de er 100% støttende. Altså jeg forstår hvorfor hun ikke gir opp sosiale medier, hun har jo kommet seg litt avgårde med platformene sine. Men hadde jeg vært henne hadde jeg lagt ut et innlegg på alle platformer som sier at hun ikke lengre er en slankeblogger, eller "elsk deg selv" blogger. (I hvertfall til den dag hun er komfortabel med mer naturlige bilder uten filter og overdrevne positurerer osv) så legger hun den ballen død og kan ignorere alle henvendelser som gjelder dette. Så lenge hun selv velger å ha dette som hovedteamer på bloggen vil der komme kritikk om disse temaene når folk føler hun handler feil ihht budskapet. Det hun får til disse dager er jo dilling med pynt, sminke og shopping... Jeg fatter og begriper ikke hvorfor hun velger et tema på bloggen som hun feiler om og om igjen på, det må være så utrolig energitappende. Slanking, diett og livsstil er hardt nok på egenhånd uten at man deler det med omverdenen syns jeg. Å ha en mer materialistisk blogg er kanskje ikke like givende for henne, men hvordan kan alternativet som hun holder på med nå være givende på noen måte? Å sette seg mål etter mål (mange ekstremt urealistiske! Min godt trente PT på 2 meter og 100 kg sliter med pullups.... Vekt aint yo friend når det kommer til å løfte egen kroppsvekt) som hun ikke klarer å gjennomføre på noen måte. Det må jo være så ekstremt slitsomt å prøve å leve opp til noe hun selv ikke helt tror på idag ihht selvsikkerhet og og trygg i egen kropp. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passepartout Skrevet 12. april 2020 #2528 Del Skrevet 12. april 2020 2 timer siden, Rainstorm skrev: Jeg ble kontakt blokket. Jeg er helt sjokkert. Her gir du henne et godt tips og råd, så blokkeres bare sånn? Huff. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 12. april 2020 #2529 Del Skrevet 12. april 2020 44 minutter siden, Heartgirl skrev: Jeg er enig med deg. Trist å se hvordan visse holder på i denne tråden, for å gjemme seg bak at hun velger dette selv Hadde hun ikke blitt avslørt for veldig mange løgner, selvmotsigelser og andre tvilsomme ting som f.eks denne Spleisen, så hadde folk kanskje ikke brydd seg med å skrive heller. Så det er ganske selvforskyldt. Hun tigget penger mens hun samtidig viste frem unødvendig shopping. Alle sånne ting velger hun selv å legge ut og det medfører at folk blir provoserte. Og det er fullt forståelig. Hadde hun holdt stien sin ren, så hadde ikke folk hatt noe å skrive om. Men da må du også huske på at hun heller ikke hadde tjent noe særlig. Det er dessverre baksiden av det livet hun har valgt å leve. Og det er hun selv, og bare hun, som velger hva hun legger ut. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 12. april 2020 #2530 Del Skrevet 12. april 2020 Akkurat nå, Lunabelle skrev: Hadde hun ikke blitt avslørt for veldig mange løgner, selvmotsigelser og andre tvilsomme ting som f.eks denne Spleisen, så hadde folk kanskje ikke brydd seg med å skrive heller. Så det er ganske selvforskyldt. Hun tigget penger mens hun samtidig viste frem unødvendig shopping. Alle sånne ting velger hun selv å legge ut og det medfører at folk blir provoserte. Og det er fullt forståelig. Hadde hun holdt stien sin ren, så hadde ikke folk hatt noe å skrive om. Men da må du også huske på at hun heller ikke hadde tjent noe særlig. Det er dessverre baksiden av det livet hun har valgt å leve. Og det er hun selv, og bare hun, som velger hva hun legger ut. Jeg har sett mange bloggere som ber om hjelp på spleis. Flere bloggere som jeg ser uføretrygdet spør søtt og stadig om å få penger på spleis. Liker ikke denne trenden at bloggere tigger om penger jeg da. Likevel mener jeg at mye som skrives på denne tråden om Helene Drage er stygt skrevet, og hun ber ikke om dette selv. Det er en dårlig unnskyldning. Ingen fortjener slik omtale uansett hvor mye de legger opp til ting selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pøbelkråka Skrevet 12. april 2020 #2531 Del Skrevet 12. april 2020 Kom over denne artikkelen. 6 år gammel. Hva skjedde egentlig? En gang var hun da så flink, takket nei til operasjon, gikk ned i vekt uten operasjon. http://fitnessbloggen.no/helene-drage-141-kilo-fedmeoperasjon/ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 12. april 2020 #2532 Del Skrevet 12. april 2020 6 minutter siden, Pøbelkråka skrev: Kom over denne artikkelen. 6 år gammel. Hva skjedde egentlig? En gang var hun da så flink, takket nei til operasjon, gikk ned i vekt uten operasjon. http://fitnessbloggen.no/helene-drage-141-kilo-fedmeoperasjon/ Er det som er problemet ved så høy bmi.. man klarer jo å gå ned i vekt. Men ikke å holde seg nede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 12. april 2020 #2533 Del Skrevet 12. april 2020 7 minutter siden, Pøbelkråka skrev: Kom over denne artikkelen. 6 år gammel. Hva skjedde egentlig? En gang var hun da så flink, takket nei til operasjon, gikk ned i vekt uten operasjon. http://fitnessbloggen.no/helene-drage-141-kilo-fedmeoperasjon/ http://fitnessbloggen.no/helene-drage-vektnedgang-vektoppgang-skjedde/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 12. april 2020 #2534 Del Skrevet 12. april 2020 19 minutter siden, Heartgirl skrev: Jeg har sett mange bloggere som ber om hjelp på spleis. Flere bloggere som jeg ser uføretrygdet spør søtt og stadig om å få penger på spleis. Liker ikke denne trenden at bloggere tigger om penger jeg da. Likevel mener jeg at mye som skrives på denne tråden om Helene Drage er stygt skrevet, og hun ber ikke om dette selv. Det er en dårlig unnskyldning. Ingen fortjener slik omtale uansett hvor mye de legger opp til ting selv. Hvilke andre bloggere har bedt om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 12. april 2020 #2535 Del Skrevet 12. april 2020 11 minutter siden, Pøbelkråka skrev: Kom over denne artikkelen. 6 år gammel. Hva skjedde egentlig? En gang var hun da så flink, takket nei til operasjon, gikk ned i vekt uten operasjon. http://fitnessbloggen.no/helene-drage-141-kilo-fedmeoperasjon/ Har du hatt vektproblemer selv? Jeg har gått ned de samme 30 kiloene opp til flere ganger. Å gå ned i vekt er ikke utfordringen, selv om det er krevende nok i seg selv. Den største utfordringen er å holde vekten nede. Og selv om jeg i teorien kan alt om vektnedgang og å holde vekta nede, er det utrolig krevende å gjennomføre det i praksis. Jeg kan bare snakke for meg selv, men det er utrolig slitsomt, frustrerende og mentalt utmattende å måtte tenke på hva man kan, bør og skal spise/ikke spise, til hvert eneste måltid. Mennesker uten vektproblemer kan spise sjokolade, pasta, pizza, smågodt, kaker, boller osv mange ganger i uka uten å legge på seg et gram. Jeg kan kanskje spise en av delene en gang i uka, og allikevel slite med vektoppgang. Å holde stålkontroll på matinntak hele dagen, hver eneste dag, er krevende. Ikke umulig, men veldig krevende. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 12. april 2020 #2536 Del Skrevet 12. april 2020 1 minutt siden, Era Vulgaris skrev: Har du hatt vektproblemer selv? Jeg har gått ned de samme 30 kiloene opp til flere ganger. Å gå ned i vekt er ikke utfordringen, selv om det er krevende nok i seg selv. Den største utfordringen er å holde vekten nede. Og selv om jeg i teorien kan alt om vektnedgang og å holde vekta nede, er det utrolig krevende å gjennomføre det i praksis. Jeg kan bare snakke for meg selv, men det er utrolig slitsomt, frustrerende og mentalt utmattende å måtte tenke på hva man kan, bør og skal spise/ikke spise, til hvert eneste måltid. Mennesker uten vektproblemer kan spise sjokolade, pasta, pizza, smågodt, kaker, boller osv mange ganger i uka uten å legge på seg et gram. Jeg kan kanskje spise en av delene en gang i uka, og allikevel slite med vektoppgang. Å holde stålkontroll på matinntak hele dagen, hver eneste dag, er krevende. Ikke umulig, men veldig krevende. Amen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 12. april 2020 #2537 Del Skrevet 12. april 2020 1 time siden, Beatbox skrev: Ingenting i hennes vlogg ang Bara vitnet om et menneske som er langt nede...* åååhhh jeg er såååå gira..*...spill for galleriet kanskje?? Livet er da virkelig ikke så svart/hvitt at de som er langt nede kun kan være lei seg 24/7? De fleste av oss har da mer enn én følelse i løpet av en dag - for ikke å snakke om mnd eller år.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 12. april 2020 #2538 Del Skrevet 12. april 2020 5 minutter siden, Birdo skrev: Livet er da virkelig ikke så svart/hvitt at de som er langt nede kun kan være lei seg 24/7? De fleste av oss har da mer enn én følelse i løpet av en dag - for ikke å snakke om mnd eller år.. Det sa jeg heller ikke, noe av det hun får mye kritikk for er jo det at den ene timen er det helt svart, og 20 minutter senere er det time to be awesome....virker bare veldig rart..slik jeg ser det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 12. april 2020 #2539 Del Skrevet 12. april 2020 7 minutter siden, Era Vulgaris skrev: Har du hatt vektproblemer selv? Jeg har gått ned de samme 30 kiloene opp til flere ganger. Å gå ned i vekt er ikke utfordringen, selv om det er krevende nok i seg selv. Den største utfordringen er å holde vekten nede. Og selv om jeg i teorien kan alt om vektnedgang og å holde vekta nede, er det utrolig krevende å gjennomføre det i praksis. Jeg kan bare snakke for meg selv, men det er utrolig slitsomt, frustrerende og mentalt utmattende å måtte tenke på hva man kan, bør og skal spise/ikke spise, til hvert eneste måltid. Mennesker uten vektproblemer kan spise sjokolade, pasta, pizza, smågodt, kaker, boller osv mange ganger i uka uten å legge på seg et gram. Jeg kan kanskje spise en av delene en gang i uka, og allikevel slite med vektoppgang. Å holde stålkontroll på matinntak hele dagen, hver eneste dag, er krevende. Ikke umulig, men veldig krevende. Jeg har vært overvektig selv. Veide en gang i tiden 140 kg, og klarte å gå ned til 70 kg. Ikke noe problem å gå ned, men å holde vekta stabil er den verste jobben. Man kan ikke unne seg noe som en sjokolade, pizza, pasta, kaker osv som du skriver. De som ikke har vært der selv kan ikke vite hvordan det er. Lett å sitte på sidelinjen og kritisere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skureguri Skrevet 12. april 2020 #2540 Del Skrevet 12. april 2020 Jeg har selv gått ned mye i vekt, og «sitter gjerne på sidelinjen og kritiserer». Det er forbanna vanskelig men HD har alltid gjort det for vanskelig både for seg selv og sine følgere. Hun kommer med fancy treningsøvelser og proteinbarer, piller og pulver. For ikke å snakke om hvor viktig det er med rett utstyr og rett klær - helst masse av rett klær. Hun fremmer ikke et sunt forbilde for hverken trening eller mat. Kanskje det da er på tide å logge av og tenke nytt? Det er vanskelig å gå ned i vekt, og det hjelper hverken hvor awesome en føler seg eller hvilke klær man bruker for å dele reklame. Du må faktisk gjøre jobben uten all staffasjen... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå