Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Gjest Beatbox
7 timer siden, Carma skrev:

Altså, er du seriøs nå? Du klarer ikke å hoste opp ett eneste eksempel på hva som er ugreit i kommentarfeltet også er det jeg som er problemet? Kom med ETT eksempel på det du kaster ut av deg av spekulasjoner, for dette er meget spesielt. Hvor nøyaktig svarer hun ikke på en hyggelig måte???

Takke for kompliment?? Nei slikt driver vi da ikke med??!! Altså; er ikke det vanlig folkeskikk å si * takk for komplimentet, så hyggelig å høre*..? Jeg trodde faktisk det jeg men neida,  funker sikkert mye bedre med HD sin versjon når noen sier at de syns hun ser mye nydeligere ut uten de overdrevne vippene..* jeg har aldri sagt at jeg ikke ser bra ut, bare at jeg føler meg mer fresh med *...ehhh...ok... Dette skrev jeg på side 123 så jeg har kommet med ett eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 hours ago, Carma said:

Hvor har du det fra? Ser ikke det på IG?

Hun har iallefall fått saklig kritikk på å skape kroppspress og eksponere mye hud, hvorpå hun først svarte ekstremt kvasst til følgerne sine, så etter en dag eller to skulle ta det til følge og roe ned på tits and ass..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gid a meg...  I går prøvde hun å vlogge på Hennes og Mauritz og hennes høyhet ble nektet.... Hvordan kan hun gå videre etter dette nederlaget? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frågestund på IG nu. Skickade in en fråga om varför hon inte visar fram kvitton för operationen som hon lovade. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va arg hon är hele tiden? Det var ju hon själv som skrev att hon skulle dokumentera allt med kvitton sommarn skulle lägga up på sin IG. Varför inte bara göra det? Och; Hon ska donera pengarna som inte används, men hon vill vänta med det till hunden är bra? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Hei2016-2 skrev:

Va arg hon är hele tiden? Det var ju hon själv som skrev att hon skulle dokumentera allt med kvitton sommarn skulle lägga up på sin IG. Varför inte bara göra det? Och; Hon ska donera pengarna som inte används, men hon vill vänta med det till hunden är bra? 

Hun svarer alltid ufint til «kritiske» kommentarer. 
Og igjen, hvorfor bruke tid på å spørre på IG når hun både leser og kommenterer i denne tråden? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hon reagerar på ett, för mig, ologiskt sätt. Stadigt så arg. Så måste hon ut och beklaga för att hon överreagerade.  Så är det like arga utbrott igen. Jag förstår inte vad hon vill åstadkomma? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det ikke også litt komisk at en såkalt "influencer" har så mye treningstøy som hun viser frem.Det er jo ikke til å stikke under en stol at det er lite trening i forhold til antall tights  og overdeler. Ganske meningsløst spør du meg . 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun fått penger til hunden, så da bør hun ikke donere de bort, men bruke dem til oppfølging av den.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter og begriper ikke at folk donerer penger til en blogger for å betale dyrlegeregninger. For et konsept, å forvente at folk skal være med på å betale dette, og at folk faktisk gjør det? Helt, helt uforståelig. Om en har penger til overs, fins det nok av sultne og syke barn som lider rundt om i verden.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Lopploella skrev:

Jeg fatter og begriper ikke at folk donerer penger til en blogger for å betale dyrlegeregninger. For et konsept, å forvente at folk skal være med på å betale dette, og at folk faktisk gjør det? Helt, helt uforståelig. Om en har penger til overs, fins det nok av sultne og syke barn som lider rundt om i verden.

Du sier noe. Det blir vel slik for de som er nesegrus av beundring for sitt store forbilde.....  Håper alle våkner snart , for dette grenser til utnytting av svake mennesker. Tigging som dette er og til det formålet,burde aldri vært tillatt av spleis.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun det  minste lille snev av anstendighet burde hun betale tilbake hver krone til hver og en av de som har betalt inn.

Endret av tutsi123
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, tutsi123 said:

Har hun det lille snev av anstendighet burde hun betale tilbake hver krone til hver og en av de som har betalt inn.

Er det mulig via Spleis? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Superrosa skrev:

Er det mulig via Spleis? 

Har ikke peiling.Men hun bør jo i alle fall spore de opp via følgerskaren sin og lage en betalingplan via vipps for eksempel.Men det kommer ikke til å skje.Hun fremstår som en beregnende , iskald person som vet alle knep for å få sympati og støtte i alle sammenhenger. Det følger henne som en rød tråd. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Superrosa skrev:

Syns hennes nyere youtube video vs instagram post viser til mer enn bare litt lys/fargekorrigering. 

https://imgur.com/a/w7H34dX

Det mest påfallende her er vel forskjellen på hodestørrelsen på youtube vs insta?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Superrosa skrev:

Syns hennes nyere youtube video vs instagram post viser til mer enn bare litt lys/fargekorrigering. 

Ser ut som om at bildet på insta er strukket i loddrett retning. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Superrosa said:

Sorry, men nå er jeg drit.

Hvis man ser på disse bildene så ser man for det første at de ikke er tatt i samme vinkel. Youtube er tatt litt lengere ned, enn Instagram bildene. Det kan man enkelt se ved hvordan midjen ser ut. Man får også lengere bein ved å ta bilder nedenfra.
Posisjonen Helene står i, er heller ikke den samme.
Man kan heller ikke se noen effekter rundt midjen hennes, som typisk vil oppstå ved redigering. Når profesjonene folk redigere bilder passer man på at man har en flat bakgrunn, slik at den effekten ikke synes. På bildene du legger ut her, er både hendene hennes, og konturen i garasjen bak i "veien".
Og hvis hu redigere seg tynnere: hvorfor I h****** skal hun kun gjøre det på instagram? Hvor mange ganger må dette med redigere motbevises?

Det er så mye småpiss folk henger seg opp i, og mener er feil. Si gjerne din mening, men tenk etter hvilken konsekvenser dette kan ha for bloggeren. Selv om man VET en ting er feil, så begynner med å tvile på seg selv når man hører det samme gang på gang i flere år.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er helt horribelt at hun klarte å tigge til seg 30 000kr for operasjon til hunden (som hun selv ikke har tatt ansvar for å forsikre!!) og nå legger ut nyinnkjøpt mascaraer til nesten 1000kr på snap (fordi hun ikke får satt på nye falske vipper). ALTSÅ?! Heller betale tilbake overskuddet til de som faktisk ga deg penger for å hjelpe hunden fremfor å shoppe mascara for så mye penger rett etterpå. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...